Şimdi Ara

hidrojen yakıt tasarruf sistemi (174. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.198
Cevap
54
Favori
513.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 172173174175176
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • Bedava elektrik.

    Bundan bir tane arabaya atıp, çok yüksek miktarlarda hidrojen gazı üretip, motoru sadece hidrojenle çalıştırabilirmiyiz?
  • Biraz geniş düşünün.Böyle bir sistem yaptığınızda hidrojen üretmeye gerek yok.Bu sistem kuvvetle ihtimal manyetik.Mıknatıslarla dönme hareketini içindeki alternatöre aktarıyor.Başka bir bakış açısıyla bir nevi motor.
    Yani hidrojen üretmek için sistemin ürettiği elektiriği kayba uğratırsın.Hidrojen sisteminin çekeceği enerji , ısı ile enerji kaybı , motorda sürtünme nedeni ile enerji kaybı.

    Bu kişinin yaptığı sistem aslında bir nevi motor.Sürekli dönüyor.bunu elektirik üretimi yerine modifiye edip , yani kuvvetlendirerek araca takabilirsiniz.Veya elektirik motoru takarak kullanabilirsiniz.
  • hayırlı cumalar turboya dayanamayan motor sadece hidrojene nasıl dayanacak
  • Evde nasıl üretirimciler gelmiş
  • Arkadaşlar,

    hho gazının çıkışını emme manifoltuna en yakın kısımdan girişinin yapılması öneriliyor,

    Araç rolantide çalışırken yaklaşık 4 dk kadar emme kelebeği kapalı olacağı için çıkan gaz emme manifolt'unun orada birikecek,

    bu durum herhangi bir riske yanma/patlama ya neden olur mu?
  • mehmettopal kullanıcısına yanıt
    evet bu konu benimde aklımı kurcalıyor karbüratörün üstüne havaya uçurmayalım alev tepmesi geri ateşleme çok düşündürüyor beni
  • geri alev tepmesinde bublerler mevcut sorun olmaz diye düşünüyorum lakin
    bu rolantite 3-5 dk felan çalıştırılınca bumlamayalım
  • Otomobillerimizde kullanabileceğimiz hidrojen sistemi olarak ne var şu anda?
    Marka ya da takan servis ismi tavsiyesi bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNGN 61

    Otomobillerimizde kullanabileceğimiz hidrojen sistemi olarak ne var şu anda?
    Marka ya da takan servis ismi tavsiyesi bekliyorum.

    http://www.cingozotomotiv.com/
    incele istersen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkseed





    Bedava elektrik.

    Bundan bir tane arabaya atıp, çok yüksek miktarlarda hidrojen gazı üretip, motoru sadece hidrojenle çalıştırabilirmiyiz?

    Ahada bir saçmalama daha.
    Hiç bir girdisi olmadan çıktısı olduğunu idda edenler.. ( bu mucir üstadmı yoksa ropörtajı yapanlarmı varın siz karar verin.)
    Aklıma bir fıkra geldi ama sakın yanlış anlamayın ...

    SUCUK FABRİKASI

    Sucuk fabrikası olan bir Kayserili, oğlunun artık fabrikanın başına geçmesinin zamanı geldiğini düşünürek, oğluna fabrikayı tanıtmaya başlar.

    Bak oğlum buradan öküzü yolluyorsun; kesiliyor, eti kıyma oluyor, baharatlarla karışıyor, buradan da sucuk olarak çıkıyor gördün mü?

    Oğlu sorar - Peki Baba buradan sucuğu yollasak, diğer taraf dan öküz olarak çıkar mı?

    Babanın cevabı - Maalesef oğlum o teknoloji bir tek ananda var........




  • bir kaç gündür aklımı kurcalıyor hidrojen sistemini kurduk tamamladık diyelim.karbüratörün hemen üstünden lpg mikserinin dibinden besledik motoru.sonra gidip gaz ayarını ona göre yaptırdık bir yerde.fakat şu rolantide ve gaz kelebeğinin çok az açık olduğu durumlarda hidrojenin manifoldda birikmesi durumu düşündürüyor beni.bazı uygulamalarda gördüğüm motorun devrine ya da ihtiyacına göre elektroliz sistemine giden akım ayarlanarak çıkan hidrojen miktarı değiştiriliyor.ecu ya sahip otomobiller içn ebay da bunu otomatik kontrol eden kitler var.fakat ben klasik karbüratörlü ve lpg li sistem için düşünüyorum.

    hidrojen miktarını kısmak değiştirmek yerine niye lpg miktarıyla aktif olarak oynayacak bir sistem yapmayalım ? amacımız akaryakıttan tasaruuf değilmi.şöyle bir şey düşündüm pic programlama yardımıyla hem gaz kelebeğinin konumundan hem de motorun devrinden aldığı bilgiyi değerlendirip bununlada lpg regulatöründen sonraki vanayı kontrol eden bir sistem yapsak daha verimli olur diye düşünüyorum.fakat bu bilgiyi kullanmak epey zor olacağa benziyor.başta sadece gaz kelebeğinin konumunu kullanmayı düşündüm.basit bir şekilde gaz teline bir potansiyometre takıp bunuda küçük bir elektrik motoruna bağlayıp lpg vanasını kontrol etmeyi tasarladım fakat motor devri gaz pedalının konumuyla çok ani ya da nasıl anlatsam doğru orantılı tutmayabiliyor örneğin 2500 rpm le giderken gaza birden bastık ve 7 saniye sonra motor 4000 rpm e geldi ve kaldı.evet motor değişen vakum kuvvetine göre gaz çekecek fakat bu 7 saniye boyunca bir de motorun devir parametresini işin içine katsak.sonuçta vakum kuvveti yani motorun ihtiyacı olan hava-yakıt miktarı devirle direk orantılı.

    mesela rolantide sistemimiz lpgyi o kadar çok kısmalıki neredeyse hidrojen ile çalışmalı motorumuz.tabi elektroliz hücremizin üretim miktarı önemli.karbüratörlü sistemler için daha verimli olur diye düşünüyorum arkadaşlar siz ne dersiniz ?




  • https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1384826218423826&id=161723033856743#!/story.php?story_fbid=1384826218423826&id=161723033856743&refid=52&__tn__=%2As

    İzlemenizi öneririm aynı videonun altında 2 ve 3. Partları var gayet güzel
    www.facebook.com/photo.php?v=1384826218423826



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cfrcfkr -- 2 Nisan 2014; 9:58:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar bir motoru tamamen hidrojenle çalıştırmak için modifikasyon yapılması gerekli bunu hala anlamayan arkadaşlar var hidrojeni yüksek miktarda vermek şu an kullandığımız motorların birçoğuna zarar verebilir.

    Beni arayan her bireye hidrojen konusunda elimden geldiğince bilgim kadarıyla yardımcı olabilirim.

    Bu arada hidrojenle tasarruf oluyor olmuyor gibi bir şeyle aramazsanız sevinirim.

    Tasarruf ve güç konusunda yaptıklarım yapacaklarımın teminatıdır.

    Aşağıya birkaç resim koyacağım yeni montajlarımızdan birkaç örnek:




  • Hala yok diyebiliyorsunuz ya helal olsun eleştirmeden önce araştırma yapın .

    körü körüne sadece olmaz diyen arkadaşlar kötülemek yerine yeni fikirler le gelin birlikte yapalım.
  • Hocam, senin sistemi istanbulda taktırmayı düşünüyorumda. Hala anlayamadığım bir noktayı sormak istedim. Cevaplarsan sevinirim.

    - HKW+ sisteminde hidrojen motora devamlı sabit bir miktar mı gidiyor ? Yani gaza basınca veya hızlı gidince daha çok hidrojen gerekiyor mu ?

    Bu işi biraz sağlam yapmak istediğimden Akümü büyütmek de istiyorum. Rahat rahat akım çeksin diye. Belki en küçüğün bir üstünü taktırabilirim böylece.
    Bu arada benim arabam Dacia Duster (2012) turbo dizel. 90 BG idi, Mehmet gazihan da Chip Tuning den sonra 116 BG oldu. Bir de HKW yaparsam gayet rahat giden
    bir araca sahip olurum diye düşünüyorum.

    Yukarıdaki merakımı giderebilirsen çok sevinirim kardeşim.
    Hayırlı işler..
  • HKW+,HKWPLUS Sistemi aracınıza ek bir elektrik yükü eklemez 1,5-2,5 amper akım çeker. Sistemin gaz çıkışı hakkındaki çalışmalarımız devam etmekte ama şu an sabit bir çıkışımız var. Elektronik kontrol ünitemiz şu an bu işi sağlamakta.
  • mesajım bulunsun takipteyim.
  • Konu hakkında uzmanlaşmış arkadaşlara: Kullanmakta olduğum 13 plakalı Hidrojen hücremi söküp dağıttım. Hidrojen ile oksijeni ayıracak şekilde tekrar düzenledim. Birkaç gün içinde toparlayıp test edeceğim. Tavsiyeleri olan var ise bekliyorum.

    Ayrıca şönt dirençli dijital ampermetreye ihtiyacım var. Gönderebilecek olan var ise lütfen cevap ve fiyat versin. 30 A yeterli olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdaloral

    Konu hakkında uzmanlaşmış arkadaşlara: Kullanmakta olduğum 13 plakalı Hidrojen hücremi söküp dağıttım. Hidrojen ile oksijeni ayıracak şekilde tekrar düzenledim. Birkaç gün içinde toparlayıp test edeceğim. Tavsiyeleri olan var ise bekliyorum.

    Ayrıca şönt dirençli dijital ampermetreye ihtiyacım var. Gönderebilecek olan var ise lütfen cevap ve fiyat versin. 30 A yeterli olur.

    SYN, erdaloral neden hidrojen ve oksijeni ayrı elde etme ihtiyacı duydunuz? özel bir ihtiyaç ise o ayrı.
    Sonuçta takviye olarak taşıtlarda kullanılmaksa hedef her türlü yanma odasına gönderirken dışarıdan gelen hava ile karışacak,
    Sizlere ve herkese tavsiyem şu şekilde.

    1-) hücremizi kaçak akımları önlemek için farklı tasarlamalıyız. ( her bir hücreyi ayrı ayrı yapmak vb.)

    2-) Eğer sistem içten yanmalı motorlu arabalarda kullanılacaksa elimizdeki farklı enerji kaynaklarını da kullanmaya çalışmak.

    ( içten yanmalı motorların verimleri hepimizin bildiği gibil çoook düşüktür. bunun akabinde yakıtımız ısıya mekanik sürtünmeye vb.vb. gibi farklı yollara dağılmaktadır. Mesela benzinli araçların LPG beyni kışın buz tutacak kadar soğumaktaymış, ((( bu fikri buradan kafası çalışan bir büyüğümüz vermişti, ismini unuttum)) burada istenirse su soğutulabilir, Eksoz manifoldu neredeyse 700 derece gibi bir ısıya ulaşabiliyormuş, biz küçük boru hücreler yapıp eksoz manifoldunun etrafına sararsak sonrada kaynamış suyu petek yada farklı yollarla soğutursak bizim HHO üretimimiz artacaktır.
    Araçlarda arka lastiklere bir hub motorlar bağlarsak aracın kinetik enerjisinin istendiği zaman balatalar üzerinde dönüştürmektense bu yolla elektriğe çevirip depolarız ve bol bol enerjimiz olur, yada eksoz manifolduna power peltierler döşer yada döşenmişini alır taktırırız..)

    EEE başka bir fikri olan varmı acaba??


    [simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azdaha_53 -- 9 Nisan 2014; 10:02:36 >




  • 
Sayfa: önceki 172173174175176
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.