Şimdi Ara

hidrojen yakıt tasarruf sistemi (146. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.199
Cevap
49
Favori
518.979
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 144145146147148
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • su dolu kovanın içine kavanoz,kavanozda su dolu ve ters.hho gaz çıkan hortumu, kavanozun içine tutulduğunda;bir dakikada kavanozu tamamen hho gazı ile dolduracak sistem yapılıp, araca takıldı.15 amper akım asılıyor.
    ama ben arabada çekişin artışını hissedemedim.bakalım yakıtta tasarrufa gidecekmi?şimdilik sadece egzodan su damlattığını gördük?
    arac 1992 mdel mercedes 190e. 2lt motor lpgli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zıva

    alternatif elektirik düşünenlere linkteki gibi bir rüzgar gülü yapıp aracın üstüne koyabilirler
    http://www.youtube.com/watch?v=6jwU17Vxng0

    Adam test etmek için arabanın üstüne monte etmiş,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HavvasTeknolojisi

    su dolu kovanın içine kavanoz,kavanozda su dolu ve ters.hho gaz çıkan hortumu, kavanozun içine tutulduğunda;bir dakikada kavanozu tamamen hho gazı ile dolduracak sistem yapılıp, araca takıldı.15 amper akım asılıyor.
    ama ben arabada çekişin artışını hissedemedim.bakalım yakıtta tasarrufa gidecekmi?şimdilik sadece egzodan su damlattığını gördük?
    arac 1992 mdel mercedes 190e. 2lt motor lpgli.

    Tasarruf sağlamaz zor. amperi 4 e düşürün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi betelguz -- 23 Mayıs 2013; 0:11:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HavvasTeknolojisi

    su dolu kovanın içine kavanoz,kavanozda su dolu ve ters.hho gaz çıkan hortumu, kavanozun içine tutulduğunda;bir dakikada kavanozu tamamen hho gazı ile dolduracak sistem yapılıp, araca takıldı.15 amper akım asılıyor.
    ama ben arabada çekişin artışını hissedemedim.bakalım yakıtta tasarrufa gidecekmi?şimdilik sadece egzodan su damlattığını gördük?
    arac 1992 mdel mercedes 190e. 2lt motor lpgli.

    sayın HavvasTeknolojisi
    bende ilk önceleri hep senin yaptıgın hatayı yaptım sistemini 5 anper i geçmemek kaydı ile yap 200 mg civarı gaz yeterli veterinerden 50 lik enjektör al ucunu gaz çıkış hortumuna gaz kaçırmıyacak şekilde monte et bu igneyi hava filitresinden sonra ince delikle karbirötörün agzına en yakın yerden ver dene geniş hortumlarda gaza bastıgımız zaman motor vakum yapıp zaten az miktarda olan gazımızı emiyor buda başarısızlıga yolaçıyor ince uçla verildiginde sistemdeki gazımız brden boşalmadıgından daha verimli benim kendi tecrübem kolay gelsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altıncıyıl

    quote:

    Orijinalden alıntı: zıva

    alternatif elektirik düşünenlere linkteki gibi bir rüzgar gülü yapıp aracın üstüne koyabilirler
    http://www.youtube.com/watch?v=6jwU17Vxng0

    Adam test etmek için arabanın üstüne monte etmiş,

    sayın altıncıyıl
    denedigini zaten biliyorum alternatif akım arayanlar için fikir verir diye koydum alternatif akıma zaten ihtiyaç yok




  • Beklenen peltierler geldi. Elektrik üretimi için özel türden.Video çekeyim dedim kameranın bataryası bitti. videoda kısa bir bölüm mevcut. demlik içinde kaynar su var.Yani sıcak tarafla soğuk taraf arasında yaklaşık 75 derece civarı ısı farkı oluyor.Demlik peltiere tam temas edince 1.1 volta kadar çıktı voltaj.Daha iyi bir düzenekle daha iyi sonuçta alınabilir.Peltier maksimumda 8 watt enerji üretebiliyormuş.Fiyatı 14 dolar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi betelguz -- 23 Mayıs 2013; 16:53:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Amerikan malıymış. Yahu adamlarda benzin ekmek gibi ucuz hala yakıt tasaruffu için cihaz araştırıyorlar. Bizde 4 lira , protesto bile etmiyoruz.

    +1967
  • Orijinalden alıntı: zıva



    sayın HavvasTeknolojisi
    bende ilk önceleri hep senin yaptıgın hatayı yaptım sistemini 5 anper i geçmemek kaydı ile yap 200 mg civarı gaz yeterli veterinerden 50 lik enjektör al ucunu gaz çıkış hortumuna gaz kaçırmıyacak şekilde monte et bu igneyi hava filitresinden sonra ince delikle karbirötörün agzına en yakın yerden ver dene geniş hortumlarda gaza bastıgımız zaman motor vakum yapıp zaten az miktarda olan gazımızı emiyor buda başarısızlıga yolaçıyor ince uçla verildiginde sistemdeki gazımız brden boşalmadıgından daha verimli benim kendi tecrübem kolay gelsin

    öneriniz için çok teşekür ederim.iğneyle vermek çok mantıklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: betelguz

    Beklenen peltierler geldi. Elektrik üretimi için özel türden.Video çekeyim dedim kameranın bataryası bitti. videoda kısa bir bölüm mevcut. demlik içinde kaynar su var.Yani sıcak tarafla soğuk taraf arasında yaklaşık 75 derece civarı ısı farkı oluyor.Demlik peltiere tam temas edince 1.1 volta kadar çıktı voltaj.Daha iyi bir düzenekle daha iyi sonuçta alınabilir.Peltier maksimumda 8 watt enerji üretebiliyormuş.Fiyatı 14 dolar.





    Kabloları ısıdan izole etmek mesele egzoz işi yaş gibi şimdilik... radyatör suyuna yoğunlaşmak gerek.

    Fiyatı aldığını ürün seramik midir?




  • Orijinalden alıntı: HavvasTeknolojisi

    Orijinalden alıntı: zıva



    sayın HavvasTeknolojisi
    bende ilk önceleri hep senin yaptıgın hatayı yaptım sistemini 5 anper i geçmemek kaydı ile yap 200 mg civarı gaz yeterli veterinerden 50 lik enjektör al ucunu gaz çıkış hortumuna gaz kaçırmıyacak şekilde monte et bu igneyi hava filitresinden sonra ince delikle karbirötörün agzına en yakın yerden ver dene geniş hortumlarda gaza bastıgımız zaman motor vakum yapıp zaten az miktarda olan gazımızı emiyor buda başarısızlıga yolaçıyor ince uçla verildiginde sistemdeki gazımız brden boşalmadıgından daha verimli benim kendi tecrübem kolay gelsin

    öneriniz için çok teşekür ederim.iğneyle vermek çok mantıklı.

    merhaba igne ile denersen sonucu bildir
  • Sayın wehrmacht
    Peltiererin kabloları normal peltier kablolarından değil. sert bir kaplaması var denemedim ama sanırım ısıya dayanıklılar.Ayrıca ısıya karşı piyasada silikon hortumlar var bunlarla izolasyon sağlanarak ta kullanılabilir. Araçlardada dikkat etmişseniz egzos manifolduna takılı oksijen sensörlerindede silikon hortumlarla sensörün kablolarını korumaya almışlar. Asıl mesele Egzozdan ısı almanın sakıncası peltierlerin aşırı ısınmasına neden olabilir ve peltierleri kısa sürede bozabilir.bunun içinde ayrıca bir ısı kontrol sistemi yapılması gerekir.Belli dereceye kadar ısıtıp üzerine çıkılmaması sağlanmalı. O kadarda çok uğraşamam derseniz en basiti radyatör suyunu kullanmak. bundada sorun ısının yeterli gelmemesinden dolayı verimin düşük kalacak olması.

    Bu arada peltierler seramiktir.
  • Bergamalı Abi bir az önce buradaydı, gerekli testleri yaptım, kendisine de gösterdim.

    Kayıt altına alma imkanım olmadığı için detaylı tatavasını burada yapmıyorum...

    %5 lik bir acaba payım vardı oda bu gün itibari ile tamamen gitti.

    ----
    Gördüğüm sonuçlara göre...

    Cihazın yakıta etkisi rölantide, %1 oranında fakirleşmeye yol açıyor.

    Yükte şunda bunda başka herhangi bir etkisi yok.

    Eğer cihazda bir sorun yoksa ve hidrojen sistemi nin oluşturduğu ekstra yük ateşlemeye etki etmiyorsa. Teorik olarak cihazın ürettiği oksijen yakıtı fakirleştiriyor, yani daha fazla yakıt lazım.

    Tabi söz konsu cihaz %1 lik fark yaratıyor. Artık neye fayda edecekse....

    Sonuç ?

    Paranızı boşa harcamayın....
  • Sn delifişek,
    Şu testi nasıl yaptığınızı bir anlatın da, anlayalım. Araç özellikleri nedir, hangi testleri ne koşullarda yaptınız.... Bilelim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jumel

    Sn delifişek,
    Şu testi nasıl yaptığınızı bir anlatın da, anlayalım. Araç özellikleri nedir, hangi testleri ne koşullarda yaptınız.... Bilelim...

    Niye ? Tövbe edip, elektrikli araba yapmaya mı döneceksiniz ?

    Aracın ne olduğunu bilen biliyor Testin şartı şurtu yok. Araç gelir cihaza girer hidrojen cihazı acık ve hidrojen cihazı kapalı ayrı ayrı test edilir.

    Bu kadar.

    Benim ulaştığım sonuç

    Hiç... Olsada olmasada yakıt düzeyleri aynı. rölantide %1 fakirleşme var. (oda cihazda sorun yoksa...)
  • quote:

    Orijinalden alıntı:

    Niye ? Tövbe edip, elektrikli araba yapmaya mı döneceksiniz ?


    vay arkadaş ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Bergamalı Abi bir az önce buradaydı, gerekli testleri yaptım, kendisine de gösterdim.

    Kayıt altına alma imkanım olmadığı için detaylı tatavasını burada yapmıyorum...

    %5 lik bir acaba payım vardı oda bu gün itibari ile tamamen gitti.

    ----
    Gördüğüm sonuçlara göre...

    Cihazın yakıta etkisi rölantide, %1 oranında fakirleşmeye yol açıyor.

    Yükte şunda bunda başka herhangi bir etkisi yok.

    Eğer cihazda bir sorun yoksa ve hidrojen sistemi nin oluşturduğu ekstra yük ateşlemeye etki etmiyorsa. Teorik olarak cihazın ürettiği oksijen yakıtı fakirleştiriyor, yani daha fazla yakıt lazım.

    Tabi söz konsu cihaz %1 lik fark yaratıyor. Artık neye fayda edecekse....

    Sonuç ?

    Paranızı boşa harcamayın....

    Çok objektif çok aydınlatıcı bir paylaşım olmuş bravo ayakta alkışlıyorum :)))
    Bu ne ya arkadaş bergamalı abi kim? Aracı nedir ne marka modeldir, ne yakar benzinlimi, dizelmi, lpg limi ? Hidrojen sistemi nasıl bişey? kaç amperde ne kadar gaz üretir.? motora nereden bağlanmış ? sİz neyle ölçüm yaptınız? Yakıtın fakir yada zengin olması yakıt tüketimini nasıl etkilemekte, motor gücünde herhangibir değişiklik ölçümlendimi ?Maşallah hiçbir bilgi yok. Ondan sonra ben ölçtüm hiç bir sonuç yok. Senin bir araçta ne olduğu belli olmayan bir cihazla yaptığın ölçümle bu işe yarar yada yaramaz demenin hiçbir hükmü yok şuan.

    Bizim ölçümleri beğenmiyorsunuz ama sizin ölçüm bizdende beter.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi betelguz -- 25 Mayıs 2013; 22:54:53 >




  • Bayadır yazmıyordum yoğunluktan.Son gelişmeleri aktarayım.

    Lpg li araçlarda daha öncede bahsettiğim ilk başta düşük daha sonra giderek artan tasarruf oranını bir kez daha gözlemleme imkanım oldu. Sistemi fiat Doblo Lpg li araca takmıştık. Sistem takılmadan önce Sakaryadan istanbula gelişte 200 km de 20 litre yakıt tüketmiş. (100km de 10 litre) Sistem takıldı dönüşte aynı yolda araç 17 litre yakmış. (100km de 8,5 litre) Yani %15 bir tasarruf sağlanmış ilk kullanımda. Sakaryada bir süre kullanılan araç oradada yaklaşık 200-300 km yol yaptıktan sonra tekrar istanbula geldi. Sakarya içi kullanım artı istanbul yolu toplam 280 km yol yaptıktan sonra depo 21 litre yakıt aldı. (100km de 7,5 litre tüketim) Yani Eski haline göre %25 tasarruf sağlandı.

    Sonuç olarak lpg li araçlarda sistem 400-500km kullanıldıktan sonra tasarruf oranında ciddi bir artış yaşanmaktadır.
  • Sayın

    Betelguz teyıd edıyorum çünki benım araçta da aynısı oldu o yuzden yazdıklarınız doğrudur kesınlıkle katılıyorum
  • 5 ay önce göndermiştin...
    quote:


    Müşterimizin ismi Turgut K. telefonu 505255**** arayın görüşün.müsaitse ölçün bakalım ne sonuç çıkacak. Sonucu bize de iletirsiniz.Kendisine sormadığımdan telefonu forumda paylaşmadım. Selamlar


    Kendin sanki çok objektifsin, cihaz testini 4 4 lük yaptırdın sonrada çıkıp bize laf söylüyorsun.

    Baştan aşağı yalan dolan... Yok cihaz nasıl yapılmışta, yok bilmem neymişt e. Bana ne ya. Cihaz takılımı ? Takili. Bütün aparatlar varmı ? var (hücredir, radyatördür, kıldır yündür. Bastın mı düğmeye amper metrede zıplıyor), çalışıyormu ? çalışıyor.

    Bu kadar tatavaya bir %1 iyileşme olmaz mı ? olmaz...

    Sen anlat, kim dinliyorsa, kimin canı kandırılıp enayi yerine koymak istiyorsa, her kim parasını sokağa atmak istiyorsa ona anlat.

    Yakıtı ölçmeyi bilmeyen adamlara köstür gitsin, kim tutar seni.... Gerçi onlara da müstehak...

    Bilime saygı duymayan, şarlatanın oyuncağı olur...




  • Vay arkadaş 5 ay önce yazdığım mesajı nerden hatırlayayım hergün 50 tane maile cevap yazıyorum ben :) neyse eski mesajları kontrol ettimde çözdüm olayı.Merak eden arkadaşlar için yazayım.Zahmet
    edip yazmaya üşeniyorsun heralde.Bergamalı arkadaş mercedes 200E aracı var. Araç Lpg li. Kendi beyanına göre lpg de %30 tasarruf sağlamış. Her görüşmemizde de memnuniyetini belirtip teşekkür eder bana.En son yanılmıyorsam 1,5-2 ay kadar önce görüşmüştük.
  • 
Sayfa: önceki 144145146147148
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.