|
Merhabalar, Evimi taşıma esnasında uydu alıcım yere düşüp parçalandı ve bende o sinirle çöpe attım. Ancak uydunun içerisindeki kart elimde. Müşteri hizmetlerini arıyorum, her aradığımda farklı şeyler söyleniyor ve 2 aydır parasını ödememe rağmen yayın izleyemiyorum. 1.müşteri temsilcisi turk telekom bayilerine gidip uydu alıcısı alabilirsiniz diyor, bayilere gidiyorum size kesinlikle öyle bir şey yapamayız diyorlar. 2.müşteri temsilcisi evinize teknik ekip gelecek kaydınızı oluşturdum, yeni uydu verecekler diyor ama eve ne gelen giden ne de arayan soran var. 3.müşteri temsilcisi size kesinlikle yeni uydu alıcısı veremeyiz, aboneliğinizi iptal edip yeni abonelik oluşturmanız lazım diyor. Bu arada mevcutta süper pakete 26 lira veriyorum, 585 lira cayma bedeli alıp üstüne aynı paketi 39 liraya yapacaklarını söylüyorlar. 2-3 günde bir arayıp yalvarıyorum resmen her seferinde farklı cevaplar. Diyorum ne kadar uydu alıcısı gönderin bir tane bana faturama ekleyin, bedavadan bir şey de istemediğimi her konuşmamda söylüyorum ancak parasını vereceğim halde 2 aydır tivibu kullanamıyorum. Daha önce böyle bir sorunla karşılıp çözen arkadaşlar varsa yardımlarını bekliyorum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
Hızlı






