Şimdi Ara

Herkes hepsiburada.com'a giydiriyor ? Peki olumlu yanlar ? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.092
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • çok kötü değil ya ben sürekli ıvır zıvır şeyler alırım ıkıntı yalşamadım haddisk aldım 4 tl ye siperiş verdim yanlş eime geçti çok kötü niyetli değiller bence ama çokta saplamamak lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL

    biz değil siz uzak durun (uzak durun diyenler)
    habire kampanya vs. diye alıyorsunuz sonra buraya gelip millete akıl veriyorsunuz
    hb. kimseyi dolandırmaz ,koskoca firma yeri belli yurdu belli ,hatta fiyat hatası nedeniyle dahi (thh kararıyla) zararına ürün gönderdi

    ayrıca buraya yazılanlar hep tek taraflı oluyor
    millet nereden bilecek ,belki siz bozup iade etmeye çalışıyorsunuz ?

    bence elektronik ürünlerde mazeretsiz iade yasasında yanlış yaptılar
    genç alıyor bir telefon ,açıyor kurcalıyor ,belli bir zaman kullanıp beğenmedim deyip iade ediyor
    peki bu telefonu satıcı çöpe mi atsın ?
    adamlarda yeniden paketleyip satmaya çalışıyorlar ama bu defa da ,dolandırıcılar açılmış kullanılmış telefon gönderdiler diye diğer kişi isyan ediyor

    hatta bir defasında rastlamıştım ,bir genç sürekli alıp bir müddet kullanıp ,beğenmedim deyip iade ediyormuş ve birde utanmadan bunu anlatıyordu

    hb.,vatan,teknosa,n11,gg. batsın diyenler var ,bunlar kesin kafayı bozmuş olmalılar
    buralar batınca ne olacak ,gidip mağazalardan kazık fiyata ürün alacaksınız
    madem kazığa razısınız şimdi de bunu yapabilirsiniz ,gidin mağazalardan alın size zorla mı satıyorlar

    ++++




  • Servis şartı istemiyor, kutusu açılmış diyerek iadeyi reddediyor. (https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=124072528 )
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tabip -- 2 Mayıs 2020; 11:24:40 >
  • bence en iyisi hepsiburada
    en azından diğerleri gibi hatalı fiyat veya stok yok deyip iptal etmiyor, 3-5 kişiye gönderip sevindiriyor
  • Hepsiburada artık kendini kaldıramıyor. Kendini bir şey sanıp aşırı büyümeye gitti sonuçlarını görüyoruz.

    Madem tedarik edemeyeceksin neden listeliyorsun? Nasıl çalışanların var haftanın 3 günü yanlış listelenmiş ürünler diziliyor? Sonra mağdur konuları...

    Adam akıllı yapamıyorsan bu işi ya küçüleceksin ya da bu kadar insanın emeğine saygılı olup kendi içinde değişim yaşayacaksın.
  • vallahi olumlu yanı vardır elbet ama sipariş ettiğim şey kayboluyorsa ve bana siparişinizi adresinize teslim ettik siparişi değerlendirir misiniz diye mail yolluyorsa bir site ben o siteden mümkün olduğunca uzak dururum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgi@sayar

    Servis şartı istemiyor, kutusu açılmış diyerek iadeyi reddediyor. (https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=124072528 )

    niye iade etmek istediniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL


    quote:

    Orijinalden alıntı: bilgi@sayar

    Servis şartı istemiyor, kutusu açılmış diyerek iadeyi reddediyor. (https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=124072528 )

    niye iade etmek istediniz ?

    Cayma hakkı, yine HB'den başka ürün almıştım yerine, iade reddini görünce şok oldum, inanamadım. Sonra şikayet sitelerine baktım ki bir süredir, bu tarz hukusuzluklara başvurur olmuşlar. Önce mesajlarla, aramalarla derdimi anlatmaya çalıştım ama nafile. Adam telefonda "kutusu açılmış hiç bir ürünü iade almıyoruz" diyebiliyor, bu cesareti bulacak kadar köklü bir değişikliğe gitmişler iade politikalarında. Elbette "hukuksuz" bir değişiklik bu ve asla kabul edilemez... Bu yüzden özellikle elektronikte Hepsiburada'dan asla ürün almayın, çünkü nasıl bir sorunla karşılaşacağınızı bilmiyorsunuz...




  • bilgi@sayar kullanıcısına yanıt
    alınmayın ama ben keyfi iade edilmesini hoş görmüyorum
    hukuken hakkınız olabilir ama alıp ,açıp ondan sonra sebepsizce iadeyi mantıklı bulmuyorum
    eskiden hb. sorunsuz iade alıyordu ama artık bu durum çok fazla olmuş ki ,artık onlarda başa çıkamıyor galiba
    hele ki ücretsiz kargo ile laf olsun diye alıp iade edenleri ise hiç anlamıyorum (sizin için demiyorum ,bu tip insanlar var)

    açmadan iade olsa o zaman kimse bir şey diyemez
    lakin ürünü açıp hata,arıza görüldüğünde iade prosedürünü satıcı kabul etmeli

    bu iş artık çok sıkıntı vermeye başladı ,ya yasayı değiştirecekler yada firmalar internetten satışa son verecek
    ve keyfi iadeler asla kabul edilmeyecek ,şeklinde yasanın değişmesi bence şart
    hasbel kader bizde satıcı olabilirdik ve bize böyle yapılsa ne düşünürdük ?
    her ay onlarca açılmış ,kullanılmış ve keyfi olarak iade edilmiş ürünle bu işi nereye kadar sürdürebilirdik ?




  • Hangi birini yazsam ki,

    Ayni gun ve hizli gonderi olan urunu, 5 gun gec yolladi. hb bankayi sucladi. Banka gec onay vermis falan filan. Garantıyı aradım. Bız ıslem anında onay verdik dedi. Hb ise sonradan soylem degistirdi. Banka onay vermis ama para bize gec gecmis. Bu durum 3 ayri farkli sipariste tekrar etti.

    Bariz sekilde kullanilan her tarafi cizik, toz icindeki matkap i yolladilar.

    Hic acilmamis mouse in iadesini, urun acilmis diye reddettiler.

    Saticisi Hb olan Gillette tras aletini 10 gun sonra tedarik edemiyoruz diye iptal ettiler. Hediye ceki bile tanimlamadilar. Iptal oldugu tarihte, ayni urun satista hala gozukuyordu.

    Aldigim kazagin iade suresinin son 14.gunu iade etmek istedim. Sistem sure gecti dedi. Mh yi aradim. Bugun son gun iade edebilmem gerekir dedim. Mh durumu kabul edip, cagri kaydi acti ve manuel iade kayit acilip size haber verilecek denildi. 3 gun sonra mesaj geldi, iade etmek istediginiz urunun 14 gunluk suresi doldu cevabi geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • HB'dan piyasa fiyatının epey altına ürünler aldım, gönderdiler. iadelerim oldu sorun çıkartmadılar. şimdilik olumsuz bir durum yaşamdım.
  • Tüketici olarak haklarımızı korumalıyız ama karşımızdakiler de robot değil ve tabi ki gelir derdinde olan satıcılar. Sizi ne kadar memnun etmek istese de satıcılar kar etmek zorunda. Hayrına yapacak değil bu işi. Ama sizi memnun etmek de zorunda. Çünkü tercih edilmesi gerekiyor.

    Hepsiburada konusuna gelince, şöyle diyebilirim ki Hepsiburada kaynaklı bir sorun hiç yaşamadım. Sadece farklı satıcıdan aldığım ürün kırık geldi ve teslim aldığı için arkadaş iade edemedik. Kabul edilmedi. Onun dışında her kategoriden ürün almışımdır. Ürün iadeleri ve sıkıntılı ürünler için şu iki püf nokta çok önemli;
    1- Bir ürünü iade etme ihtimaliniz varsa kesinlikle kutusuna olabildiğince hasar vermemeye çalışın. Servis kurulumu gerektiren ürünleri kutusu sağlamsa teslim alın, değilse teslim almayın.
    2- Bir ürünü teslim alırken kargo kutusunu kontrol edin. Ardından eğer sıkıntı olabilecek bir ürünse (elektronik, cam, porselen vb.) kesinlikle kargo görevlisinin yanında ürünü açıp kontrol edin.




  • Bugüne kadar hepsiburada'dan 5-6 kez alışveriş yaptım. Hepsi sorunsuz idi. Ürünlerim güzel paketli bir halde geldi. Fakat çalıştıkları kargo firması tam bir rezalet. Benim tek şikayetim bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bikaç ay önce yaşadığım sorunlar üzerine kaç yıllık üyeliğimi sildirmiştim. Şimdi kafam rahat. Çok büyüyünce afedersiniz ama bi tarafları kalkmış. ilgi alaka sıfır. Sorunu çözmeyi bırakın anlamaya bile çalışmıyorlar. Canlarının istediği gibi bulamadık deyip iptal ediyor ama satmaya da devam ediyorlar. Hele başka satıcılar olayına hiç girmeyim çıkamayız ordan. ÖZetle evet batmasını istiyorum. Canı gönülden istiyorum ve arkasından zerre üzülmeyeceğim. Çünkü zihniyet değişmez artık yerlerini yeni büyüyen bir firma lazım.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.