Şimdi Ara

Hergün aynı saat aynı dakika da net kopuyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
15.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • selcukluaslan S kullanıcısına yanıt
    Bölgenizde elektrik şebekesinde voltaj düşüklüğü varsa bazı modemler bundan etkilenebiliyor. Eski Thomson Speedtouch modemim bu şekilde akşam saatlerinden sonra sıkıntı yaşamaya başlar, en sonunda kapanırdı. Bu saatler arasında binanızda yoğun kullanım yapan birileri falan da hattınızda parazite sebep olup sıkıntı çıkarıyor olabilir, özellikle sinyal değerleriniz düşük ise...
  • Bendede ayni problem var. Aksamlarin17 20 17 30 gibi gidiyor ve bayagi netsiz kaliyorum. Dls tum isiklar sabitleniyor sonra dsl tekrar sonuyor. Tum gun sorun yok. Hala cozemedim yardimmm. Turknet vdsl kullaniyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aradan 10 yıl geçmiş, Telekom aynı uygulamaya yine başladı. Bu sefer günlük değil haftalık olarak ve kendi sağladığı modellere bu restart işlemini yapıyor. Şuursuzlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Aradan 10 yıl geçmiş, Telekom aynı uygulamaya yine başladı. Bu sefer günlük değil haftalık olarak ve kendi sağladığı modellere bu restart işlemini yapıyor. Şuursuzlar.

    Sorun vardır, kayıt açın.

  • XnetaS kullanıcısına yanıt

    Yıl 2021, eski yıllarda 1.5 aylık bağlantı alan ben ve birçok kullanıcı şimdi tekrar 8 günlük bağlantıyı aşamıyoruz. Her 7-8 günde bir AYNI saatte gece 2.20 sularında Telekom uzaktan restart atıyor...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 6 Kasım 2021; 2:34:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    ttnet rezalet


    bende de internet bir dakikalık kesiliyor her gün

  • @Meco2 dün yine aynı saatte

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tam şimdi takrar kesildi gece 00:25 de

  • Bu sorun bende var her ay 2 defa gece 2-3 gibi internet gidiyor, Millenicom'un sisteminden kontrol ettiğimde "Bölgesel altyapı çalışması" sebebiyle kesinti olduğu söyleniyor.


    Sabah kontrol ettiğimde çalışma bitmiş ve siteden kaldırılmış oluyor fakat her seferinde modeme baktığımda ip almıyor.


    Bende bunun üzerine arıza kaydı açıyorum bana her seferinde "Modem kurulumu yapılması gerekmekte" şeklinde yanıt vererek arıza kaydımı kapatıyorlar.


    Defalarca modem üzerindeki switch ile hard reset yaparak fabrika ayarlarına çevirip yeniden kurdum sorunum düzelmedi.


    Keenetic Hero modem satın aldım, sorunum düzelmedi.


    Millenicom, TürkNet gibi sağlayıcıların sitesinden adres ile kontrol ettiğimde 75MBPS altyapımın desteklediği söyleniyor, modem arayüzünden baktığımda 68MBPS ulaşılabilir hız var.


    Benim kullandığım paket 35MBPS, hızla da çok işim yok sadece bağlantının kopmaması ve gerektiğinde IOT cihazlarıma uzaktan bağlanabilmem gerekiyor.


    Belki çözüm olur diye hızımı 26MBPS'ye sabitlettirdim fakat yine yeni yeniden bu sorun tekrar etmeye devam ediyor.


    Özellikle bu hafta 4 defa bu sorun tekrarladı, hep gece saat 2-3 arası internet kesiliyor sabah olduğunda arızayı sistemden kaldırmalarına rağmen modem ip almıyor.


    Modem ip almadığı zaman ne yapmam gerekiyor? 3 saatlik mesafe kat edip modemin yanına geliyorum, modemi kapatıp açıyorum ve sorun düzeliyor yada laf anlamayan müşteri temsilcileri ile kavga dövüş hattımı güncelleterek 3-5 dakika gibi bir zaman diliminde modemin tekrar ip almasını sağlayabiliyorum.


    Millenicom öyle rezil bir firma ki WhatsApp üzerinden kendilerine ulaşamıyorsun, daha düne kadar TürkNet ile robot müşteri temsilcisi değil gerçek insan ile hizmet veriyoruz diye dalga geçen çapsız şirket ve yaptığı iş ortada.


    Müşteri hizmetlerini arıyorsun, teknik birime bağlanmak mümkün değil otomatik olarak telesekreter "Hattınız kontrol ediliyor, hattınızda sorun yok" band kaydı ile telefon suratıma kapatılıyor, derdimi anlatabileceğim bir insan yok.


    Şikayetvar, Twitter üzerinden açtığım kayıtlarla ilgilenilmiyor, geri dönüş yapan genel müdürlük çalışanı da bana "Müşteri hizmetlerini aradığınızda 1'i tuşlayın, 5 seçenek sayılacak sonra telesekreter susacak 15 saniye sonra müşteri temsilcisine bağlanmak için 11'i tuşlayın seçeneği çıkacak buradan bağlanabilirsiniz" gibi şark kurnazlığı öğretiyor, yahu padişahla mı konuşacağım nedir bu saçmalıklar Allah aşkına? bu firmalar gram denetlenmiyor mu? Btk'dan da kaç defa yazdım kimsenin umrunda değil.


    Neyse genel müdürlük çalışanının tavsiyesiyle 11'i tuşlayarak bağlandığım müşteri temsilcileri de teknik birim olmadığımız için yapamıyoruz, yardımcı olamıyoruz vs diye kestirip atıyorlar.

    Bazen 2. yada 3. 11'i tuşlamamda denk gelen farklı müşteri temsilcileri de yardımcı olabiliyor, yemin ederim ben böyle kanser bir çözümsüzlük, iş zorlaştırma, her şeyi kişiselleştirme, inatlaşma ile yaklaşım gibi saçmalıkları başka hiç bir yerde görmedim.


    TürkNet'e geçiyorum umarım orada bir sorun olmaz, evde FTTH (Daireye kadar fiber) var, TürkNet ile 99TL'ye 100MBPS'ye kadar olan paketi kullanıyorum, anlık 270-300MBPS gibi hızları bile görüyorum üstelik modemi bile adamlar verdi.


    Biraz uzun bir yazı oldu kusura bakmayın ama Millenicom'un bu yüzünü herkesin görmesini istedim.





  • Eskiden sabaha karşı 02.20 ve sonradan 05.40 sularında aynı saatte VDSL bağlantısı gidip geliyordu. Ne olduysa birkaç günden beri sabah 11.30'da aynı şey oluyor. Anlamak güç.  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 23 Temmuz 2024; 12:6:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • son durum nedir hocam? yeni taşındığımız adreste sabah 5:35de net kesilip geri geliyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.