Şimdi Ara

Hepsisony'nin indirim yalanı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
2
Favori
1.573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aedan

    Hangi magazada calisiyorsun soyle gelip ayni tavirlari sergileyecegim. Merak ettim ne yapabileceksin ??? Şaka gibisin bir de efelenmeler falan aman da sinirlenmis delikanlim ... Komedi



    Edit: imla

    Profilinde yazdığı üzere "Morfare" çalışanıdır kendisi... Şunu da anladık ki Morfare'nin de bir farkı yokmuş. Yazık...
  • Sony Center'ın hizmeti ve kaliteli ürünü hiçbir mağazada yok.Geçen sene kamera almıştık çok iyi ilgilenmiştiler kendileri.Fiyatlarında da bir anormallik göremedim.Hizmet konusunda çok titizler.Mağazaya girdiğimiz anda yapışıyorlar "Buyrun hoşgeldiniz" diyorlar.Hizmette kusur yok!Eğer sony markalı ürün alacaksanız kesinlikle sony center'ı öneriyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albatrosshigh

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aedan

    Hangi magazada calisiyorsun soyle gelip ayni tavirlari sergileyecegim. Merak ettim ne yapabileceksin ??? Şaka gibisin bir de efelenmeler falan aman da sinirlenmis delikanlim ... Komedi



    Edit: imla

    Profilinde yazdığı üzere "Morfare" çalışanıdır kendisi... Şunu da anladık ki Morfare'nin de bir farkı yokmuş. Yazık...

    ben buraya morfare çalışanıyım diyerek gelmedim. konunun başlığıda hepsisony ile alakalı. konuyu farklı yerlere çekmeye çalışıyorsunuz. ben "sony" çalışanı değilim. insan gibi konuyu tartışıyoruz
  • tek bir firmaya yüklenmek yanlış olur.
    Böyle başlamış böyle gider. Konuşarak çözülmez
    bu işler pahalıysa oradan almazsın olur biter.

    Tüketici bilinçli olsa zaten firmalarda bir düzene girer.
    Her ürünün yüksek fiyatlardan alıcısı olduktan sonra
    fiyatları niye indirsinlerki..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albatrosshigh

    quote:

    Orijinalden alıntı: erenberkay

    quote:

    Orijinalden alıntı: C-TRanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: erenberkay

    quote:

    Orijinalden alıntı: C-TRanger

    Kar marjınızı açıklamanıza gerek yok. Biz neyin ne olduğunu iyi biliyoruz merak etmeyin.

    tüh sizi kandırabileceğimi sanmıştım. ufaktan gideyim ben

    Anca gidersin.

    bu tavırları birde mağazada sergilesenize.

    Bu tavırları sergilesenize diyorsun, ama kendi sergilediğin tavırın farkında değilsin sanırım... Şaka gibi.

    iftira atana, bilip bilmeden konuşana, karşısındakini dinlemeyene nasıl konuşulursa öyle konuşuyorum.




  • Büyüksün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenberkay

    quote:

    Orijinalden alıntı: albatrosshigh

    quote:

    Orijinalden alıntı: erenberkay

    quote:

    Orijinalden alıntı: C-TRanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: erenberkay

    quote:

    Orijinalden alıntı: C-TRanger

    Kar marjınızı açıklamanıza gerek yok. Biz neyin ne olduğunu iyi biliyoruz merak etmeyin.

    tüh sizi kandırabileceğimi sanmıştım. ufaktan gideyim ben

    Anca gidersin.

    bu tavırları birde mağazada sergilesenize.

    Bu tavırları sergilesenize diyorsun, ama kendi sergilediğin tavırın farkında değilsin sanırım... Şaka gibi.

    iftira atana, bilip bilmeden konuşana, karşısındakini dinlemeyene nasıl konuşulursa öyle konuşuyorum.

    yerden göğe haklısın adamım




  • Sende büyüksün hakansezer,

    ilginç olan tek mesaj... aynı üye ismi tipi... şaşırtıcı...

    bir durup düşünün, esnaf olan sizsiniz... olayı başlatan da...

    mağazadan kovarmış beni... sen kimsin???? kapitalizmden bir haber arkadaş.... nasıl kovuyorsun beni? merak etme iğne iğne lafları dizmeyi çok güzel bilirim, 15 senedir finans sektöründe her türlü yolu öğrendim, çakarız lafları akşam kendine gelirsin, lan ne oldu bana diye...

    önce müşteri nedir onu öğren, müşteriye nasıl davranılır, sonra atıp tut...

    ben de hizmet sektöründeyim, müşteri yeri geldiğinde saydırır, yeri geldiğinde teşekkür eder, ancak ilişkiyi daima sen yönetirsin....

    neyse bu gereksiz tartışmaların ve saçma sapan mesajların sonucu emin ol morfareye müşteri kaybettirdin, bu da senin müşteri odaklı yaklaşımın. Ciro, kar, marjinal fayda, satış maksimizasyonu vs. aç biraz oku, belki bir faydası olur.

    işin kötüsü kurumsal olmasa da en azından kurumsalcık firmaların bu tür daha tartışmayı bilmeyen, sinirine hakim olamayan elemanlarını bu tür forumlarda silahşörlüğe soyundurmaları... yazık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenberkay

    quote:

    Orijinalden alıntı: albatrosshigh

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aedan

    Hangi magazada calisiyorsun soyle gelip ayni tavirlari sergileyecegim. Merak ettim ne yapabileceksin ??? Şaka gibisin bir de efelenmeler falan aman da sinirlenmis delikanlim ... Komedi



    Edit: imla

    Profilinde yazdığı üzere "Morfare" çalışanıdır kendisi... Şunu da anladık ki Morfare'nin de bir farkı yokmuş. Yazık...

    ben buraya morfare çalışanıyım diyerek gelmedim. konunun başlığıda hepsisony ile alakalı. konuyu farklı yerlere çekmeye çalışıyorsunuz. ben "sony" çalışanı değilim. insan gibi konuyu tartışıyoruz


    Morfare ve Sony çalışanı olmadığını söylüyorsun, peki bu nedir? Çünkü 5 Ocak 2012 tarihinde hiç de Morfare ve Sony çalışanı
    olmadığını iddaa etmiyordun, tam tersine teşekkür ediyordun...

    http://resim.donanimhaber.com/m_56279568/mpage_1/f_/key_//tm.htm#msglink_56285250



    quote:

    Orijinalden alıntı: erenberkay

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_xxx

    bizzat donanımhabere girip yazılanları okuyacam dedi. (Ha okur okumaz orasını bilemem)



    evet söz verdiğim gibi okudum :) Morfare ailesi olarak teşekkür ederiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albatrosshigh

    quote:

    Orijinalden alıntı: erenberkay

    quote:

    Orijinalden alıntı: albatrosshigh

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aedan

    Hangi magazada calisiyorsun soyle gelip ayni tavirlari sergileyecegim. Merak ettim ne yapabileceksin ??? Şaka gibisin bir de efelenmeler falan aman da sinirlenmis delikanlim ... Komedi



    Edit: imla

    Profilinde yazdığı üzere "Morfare" çalışanıdır kendisi... Şunu da anladık ki Morfare'nin de bir farkı yokmuş. Yazık...

    ben buraya morfare çalışanıyım diyerek gelmedim. konunun başlığıda hepsisony ile alakalı. konuyu farklı yerlere çekmeye çalışıyorsunuz. ben "sony" çalışanı değilim. insan gibi konuyu tartışıyoruz


    Morfare ve Sony çalışanı olmadığını söylüyorsun, peki bu nedir? Çünkü 5 Ocak 2012 tarihinde hiç de Morfare ve Sony çalışanı
    olmadığını iddaa etmiyordun, tam tersine teşekkür ediyordun...

    http://resim.donanimhaber.com/m_56279568/mpage_1/f_/key_//tm.htm#msglink_56285250



    quote:

    Orijinalden alıntı: erenberkay

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_xxx

    bizzat donanımhabere girip yazılanları okuyacam dedi. (Ha okur okumaz orasını bilemem)



    evet söz verdiğim gibi okudum :) Morfare ailesi olarak teşekkür ederiz.





    olsam ne olur olmasam ne olur arkadaşım. ordanmı vuracaksın beni ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aedan

    Sende büyüksün hakansezer,

    ilginç olan tek mesaj... aynı üye ismi tipi... şaşırtıcı...

    bir durup düşünün, esnaf olan sizsiniz... olayı başlatan da...

    mağazadan kovarmış beni... sen kimsin???? kapitalizmden bir haber arkadaş.... nasıl kovuyorsun beni? merak etme iğne iğne lafları dizmeyi çok güzel bilirim, 15 senedir finans sektöründe her türlü yolu öğrendim, çakarız lafları akşam kendine gelirsin, lan ne oldu bana diye...

    önce müşteri nedir onu öğren, müşteriye nasıl davranılır, sonra atıp tut...

    ben de hizmet sektöründeyim, müşteri yeri geldiğinde saydırır, yeri geldiğinde teşekkür eder, ancak ilişkiyi daima sen yönetirsin....

    neyse bu gereksiz tartışmaların ve saçma sapan mesajların sonucu emin ol morfareye müşteri kaybettirdin, bu da senin müşteri odaklı yaklaşımın. Ciro, kar, marjinal fayda, satış maksimizasyonu vs. aç biraz oku, belki bir faydası olur.

    işin kötüsü kurumsal olmasa da en azından kurumsalcık firmaların bu tür daha tartışmayı bilmeyen, sinirine hakim olamayan elemanlarını bu tür forumlarda silahşörlüğe soyundurmaları... yazık.

    kişisel görüşlerimi paylaşmam yasakmı arkadaşım ? mükemmel değilim biliyorum peki olmak zorundamıyım ? bir satıcı değilde insan olarak birisini eleştirmeye hakkım yokmu ? sinirime hakim olamadım evet buda benim kusurum. tekrar soruyorum mükemmel olmak zorundamıyım ?




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.