Şimdi Ara

Hepsiburada Ve Hepsijet Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
81
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar 21 Mart tarihinde hepsiburada sitesinden satıcının hepsiburada olduğu bir ürünü satın aldım 23 mart pazartesi kargoya verilmesi gereken ürünüm hala daha (27 mart cuma) kargoya verilmedi 7 kere WhatsApp destek hattıyla görüştüm 4 kere destek hattını aradım sürekli oyalıyorlar aradığım destek hattı kargoya verilmemiş bekleyin diyor WhatsApp destek hattı ise kargoya verilmiş sistemde sorun olduğu için takip numarası girilmemiş diyor iki müşteri hizmetleri çalışanı birbiriyle çelişiyor elle tutulur hiçbir düzgün bilgi yok sürekli geçiştirme çabası içindeler siparişimin nerede olduğunu hatta stokta olup olmadığı bile belli değil böyle bir durumla karşılaşan arkadaşlar oldu mu? Ne yapmamı önerirsiniz?

    NOT : Faturanın olduğu mail geldi bu yüzden iptal de edemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jolepling -- 27 Mart 2020; 0:13:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.