Şimdi Ara

Hepsiburada Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
1
Favori
140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar Hepsiburada üzerinden 25.Eylül. 2023 tarihinde satın aldığım Realme C55 8/256 modeli cihazın SIM kart takmadan önce kurulumunu yapıp fabrikasyon hata mevcut mudur diye test edecekken ekranında kusur olduğunu fark etmem üzerine 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanuna istinaden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederek 27 Eylül. 2023 tarihinde cihaz HepsiJet kargo tarafından satıcıya iade edilmek üzere teslim alındı.

    Realme C55 8/256 model cihazın ekranı kusurlu ayıplı, cihaza SIM kart takılmadan 14 günlük yasa süre içerisinde 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanuna istinaden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.

    Realme müşteri hizmetleri ile görüşmem sonucunda ürünün ayıplı olması ve SIM kart takılmadığı için rapor alınmadan 14 günlük cayma hakkımı kullanabileceğimi ilettiler.

    Satıcı iade onaylamadı ve sebep olarak " ürün, paket içindeki aksesuarlar ve/veya ambalajında hasar/aşınma tespit edildiği için talebiniz olumsuz sonuçlandırılmıştır. " cevabını vermiştir bunun üzerine Hepsiburada müşteri hizmetleri ile görüşme sağladım tekrardan satıcı ile iletişime geçtiler bugün içinde hızlıca mağduriyetimi gidereceklerini ilettiler bekliyorum konuyu güncelleyeceğim









  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.