Şimdi Ara

Hepsiburada pişmanlıktır !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada'dan aldığım Taotronics soundliberty 53 isimli ürün arızalı geldi. İlk iade talebim hiçbir bilgilendirme yapılmadan geri çevrildi. Ürün geri gelince müşteri hizmetlerini aradım ve neden iade talebim reddedildi diye sordum, sistemde hala kontrol edilmekte olarak görünüyor dedi,bana geri geldiğinden haberleri yok. Dedim ki az önce kargo geri getirdi ve ne sitenizde ne de gelen paketin içerisinde herhangi bir açıklama var, bu nasıl iş? Sonra tamam tekrar iade talebi oluşturun içerisine şikayetinizi belirten bir not bırakın falan dedi. Tekrar iade talebi oluşturdum, bir daha evimden yarım saat uzaklıktaki Aras Kargo'ya gidip ürünü gönderdim 07.08.2020 de. Aradan tam 18 gün geçti ve o sabah ürünün serviste incelemede olduğuna dair mail geldi. Site üzerinden kontrol ettiğimde ise 'Ürün onarılarak gönderildi' yazısını gördüm. Bunun üzerine tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Telefona çıkan hanımefendi ürünün ayın 14 ünde servise ulaştığını ve halen incelemenin devam ettiğini söyledi. Dedim ki bakın siteniz üzerinden iadelerim kısmını kontrol ettiğimde Ürün onarılarak gönderildi yazısı çıkıyor dedim. Ben böyle söyleyince bu kez bana demek ki servis böyle uygun görmüş gibisinden saçma sapan şeyler söylemeye başladı. Dedim ki ben sizden sıfır ürün aldım eğer ürün kusurluysa ya yenisi gönderilsin ya da taahhüt ettiğiniz gibi ücreti iade edilsin, kesinlikle ama kesinlikle kusurlu sattığınız ürünü tamir edip gödermenizi kabul etmiyorum. Bu kez de (sözde) müşteri temsilcisi hanımefendi, kanun gereği bunun kararını servis veriyor dedi. Yemin ediyorum şaka gibisin Hepsiburada. Bu işin peşini bırakmayacağım, alışmışsınız milleti salak yerine koymaya. Bu olay Hepsiburada'yla yaşadığım ikinci sıkıntım,daha önce de sipariş ettiğim ürünün aynı markalı çok daha ucuz versiyonunun replikasını göndermişlerdi . Bana mı denk geliyor anlamadım!Hepsiburada pişmanlıktır !!







  • HB malesef böyle bir firma. Paranızı iade etmemek için her işleme en az 5 gün koymaları, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Borçlar Kanunundaki hükümleri çarpıtmaları ve tamamen birbirinden habersiz, işe yaramaz müşteri hizmetleriyle artık alışveriş yapılmaması gerekilen bir platform. Tek çare: THH. Geçmiş olsun!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada nın canlı desteği yok ancak iade konusunda iyi olduklarını biliyorum. Şikayetvar a yazın oradaki personel iyi ilgilenmişti benle 3-4 sefer iade konusunda.
  • Hepsiburadadan ben de artık alışveriş yapmayı kestim. Hiçbir şekilde ilgilenmiyorlar, özellikleri müşteri hizmetleri başından savıyor insanları.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    --hepsiburada
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.