Şimdi Ara

Hepsiburada'nın Aytemiz ile Akaryakıt Satması (105. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.087
Cevap
125
Favori
197.309
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 101102103104105
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • dj.trust.06 D kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle hocam. Sonraki sefere bir şansımı deneyeyim o şekilde.


    Benim araç için 50lt dense de 55 56 diyen de var, 52 53 genleşme vs ile anca alır diyen de var. Benim tezim şu yönde, menzil 0 yazana kadar 50 lt tüketiyor. Menzil 0 yazdıktan sonra yedek falan ne varsa bi 3 5 lt daha kullanıyor ama bu değer menzil hesabına dahil olmuyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • muscako kullanıcısına yanıt
    Genleşme olayı dedikleri şeyide şişeye koyduktan sonra biraz beklettiginzde net olarak gözle görebiliyorsunuz. Tahminim pompadan lt olarak eksik yada fazla çıkma ihtimali çok düşük ancak depomuzda kalan yakıtın azlığı çokluğu bu genlesmeden kaynaklı farkeder diye

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ɠƱʋȜɲ
  • muscako kullanıcısına yanıt

    vw grubunda yedek depo var, depo kapağının altında pim var onu ittirip doldurur ise yedek depo da doluyor. Yedek depo ortalama 10 litre alıyor

    _____________________________
  • dj.trust.06 D kullanıcısına yanıt

    Yani kırsal bir yer olmadığı için hesap şaşacağına ben de pek ihtimal veremedim. Öncesinde shell idi bu istasyon. Hani böyle fazladan yakıt alınca depo acaba gerçekten kaç lt diye düşünmeden edemiyor insan :D


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • DijitalFikir D kullanıcısına yanıt

    Valla hocam genelde 5 lt denirdi ama bizzat deneyimlemedim. Pim olayını bilmiyorum ama bence yedek depodan ziyade şamandıra ölçüm alanı 0dan başlamıyor.

    Yani şöyle ki yedeği doldur/doldurma seçimi kullanıcıya bırakılan bir şey değil. Atıyorum 55 lt bir depo var. İlk 5 lt sini araba ölçmüyor. 5lt ile 55 lt arasını ölçüyor. Dolayısıyla menzil 0 diyip benzin bitti sandığımızda aslında o halk arasında yedek depo denen dipteki benzini kullanıyor araç. 2. Bir ayrı tank olacağını sanmıyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Aslında bu konuyu şu mesajımda yazmıştım.

    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/160931118


    Bayiler, alt fiyat konusunda istedikleri rakamdan satış yapabiliyor. Ancak üst sınır, EPDK tarafından belirleniyor. Bu fiyatlar bir de il bazında küçük farklılıklar gösterebilir ve Vaay mobil uygulamasından da il bazlı olarak görülebilir. Bayinin ekstra indirimini uygulamadan göremezsiniz, sadece tabela fiyatı ile kendiniz karşılaştırabilirsiniz.


    Bu nedenle sistem genel olarak şu şekilde işliyor:

    - EPDK, akaryakıt için üst fiyatı belirliyor. (Örnek: 50 TL/lt) Bayi bu fiyatın altında istediği rakamı uygulayabilir; ancak üst sınırı geçemez.

    - Bayi, tabelasına 50 TL olarak yansıtırsa, Vaay uygulaması ile en fazla %3 indirim alabilirsiniz ve yakıtı 48,50 TL'ye almış olursunuz.

    - Bayi, tabelasına 49 TL yazarsa, yine %3 indirimle ama 48,50 TL’ye alırsınız. Oransal olarak daha az bir indirim almış gibi görünse de, EPDK üst sınırına göre hâlâ %3 indirimli almış oluyorsunuz. Yoksa 49 TL'ye göre %1'lere geliyor indirim oranı.

    - Bayi, tabelasına 48 TL yazarsa, Vaay indirimi boşa çıkmış olur.



    Diğer bir konuya gelirsek; Vaay Mobil uygulama üzerinden sunulan %3 indirim, sürekli verilen bir avantaj. “Bitecek mi?”, “Bitti mi?” gibi sorulara gerek yok; bu tarz söylemler sadece gereksiz panik yaratıyor. :)) Zaman zaman bu indirim oranı %4’e çıkabiliyor. Örneğin, “Şehre Dönüş” kampanyası kapsamında ya da “Vaay uygulamasının 4. yılı” gibi özel dönemlerde. Hatta çok nadir de olsa, 11.11 gibi özel günlerde/haftalarda %5 indirim yaptığı da oldu.


    2019’dan bu yana Aytemiz'in mobil ödeme sistemlerini ve uygulamalarını kullanan bir kullanıcı olarak, yakıt konusunda bir sorun yaşamadım. Bayilere özel bazı aksaklıklar olduğunda da, durumu müşteri hizmetlerine bildiriyorum. Genelde bu belli bir akaryakıt türünün kalmaması ("abi benzin yok" lafı) veya Vaay kullanmayı bilmeyen bayi çalışanları nedeniyle oluyor. Daha dün yaşadığım bir örneği paylaşayım: Afyon’daki bir bayiden işlem yapmaya çalıştığımda, "Abi istasyon yeni, Vaay sistemi devreye girmedi" cevabını aldım. Hemen müşteri hizmetlerine kayıt açtım. Az önce bana dönüş yapıldı ve "Sistem çalışıyor, bayiye gerekli tekrar eğitim verilecek" bilgisi verildi.


    Şehirlerarası yollardaki istasyonlarda Vaay Cüzdan kullanıcı sayısı çok az olduğu için, bunun gibi ufak tefek aksamalar yaşanabiliyor. Afyon’daki başka bir yol üstü istasyonda çalışan biri, “abi, ayda 2-3 müşteri anca oluyor,” demişti. Dolayısıyla tüm çalışanlar sistemin nasıl işlediğini bilemeyebiliyor.


    @muscako @Yrs123 @dj.trust.06




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jordi -- 22 Eylül 2025; 14:34:33 >
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 101102103104105
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.