Şimdi Ara

HepsiBurada Mağduriyetim - İlk Siparişim

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • hepsiburada.com üzerinden ilk siparişimi 03.09.2018 tarihinde verdim. Kargo gecikmesi yaşandı "olur" dedim ve 14.09.2018 Tarihinde mesaj yolu ile ulaştım. 15.09.2018 tarihinde geri dönüş yapıldı, 3 iş günü içerisinde kargolancak dendi. Bugün tarih 20.09.2018 ve 4. İş günü. Ürün hala kargolanmadı. Ürünü hediye olarak almıştım ve hediyeyi zamanında veremedim. Bu sürede diğer alışveriş sitelerindeki ürünler zamlandı. Sipariş iptal edilirse hem boşu boşuna beklemiş olucam, hem hediyeyi zamanında yerine ulaştıramamış olucam aynı zamanda da daha pahalıya ürünü başka yerden almak zorunda kalıcam. Siz bu durumda olsanız naparsınız ?

    İsim vermek istemiyorum ama diğer alışveriş sitelerinden çok fazla alışverişim oldu bir kere bile bu tarz bi durumla karşılaşmadım hatta tahmini kargoya verilme süresinden daha önce kargoya veriyolardı. Bir keresinde gecikme için özel olarak aranmıştım ama Hepsi Buradanın durumunu görüyoruz.



    Tahmini kargoya Veriş : 13.09.2018
    Tahmini Teslim Tarihi : 17.09.2018

    Not: Satıcı "OkuyanFil" diye biryer.



    HepsiBurada Mağduriyetim - İlk Siparişim

    HepsiBurada Mağduriyetim - İlk Siparişim

    HepsiBurada Mağduriyetim - İlk Siparişim

    HepsiBurada Mağduriyetim - İlk Siparişim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geldegelirix -- 20 Eylül 2018; 13:12:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Öne çıkarırsanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Puanım 1/10 bu rezalete.



    Eksici kardesimizin 7.000 liraya aldigi iphone bozuk cikmis, degistirmemisler. Sen urun kargoya verilmedi diye agliyorsun burada. Ayip.



    https://eksisozluk.com/19-eylul-2018-hepsiburada-com-rezaleti--5790282

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.B.V. kullanıcısına yanıt
    Hocam benimki rezalet değil zaten mağduriyetimden bahsettim. Şuan çözüme kavuşturmaya çalışıyoruz. Nerdeyse 1 aya yaklaştık bu benim için mağduriyettir sizin başınıza gelirse olur öyle şeyler dersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 8MB AGP 8 kullanıcısına yanıt
    Haklısınız. N11 de bu tarz bi sıkıntı hiç yaşamamıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siparişinizi siz iptal etmeden edemezler bu bir. Onay maili gelmişse iptal şansları yok siz iptal ediyorum demediğiniz sürece. Yasal olarak tedarik etmeleri için 30 gün süreleri var. Bu süre içinde tedarik edilmezse tüketici hakem heyetine başvuru yapacağınızı belirtirsiniz sonra duruma göre başvurunuzu yaparsınız. Eninde sonunda ürünü alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geldegelirix kullanıcısına yanıt
    3500 tl lik ürünle N11 de yaşadım. Hepsi aynı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben Bilmem Beyin Bilir kullanıcısına yanıt
    Farklı bir mağazadan ürün temin edildi. Kargoya verildiği yazıyor. 15TL de hediye çeki verildi. Kargo geldikten sonra gelişmeleri buraya yazıcam. Sorunum şuan çözüldü gözüküyor. Bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kardeşim bu hb sitesi gittigidiyor a özendi..abidik gubidik satıcıları doldurdu bünyesine..işini hakkı ile yapan satıcıyı da zarar ettirdi yan gelip yatan işini sallayan satıcıdan ürün alan müşteriyi de.

    bi kere alacağınız ürüne bi bakın satıcısı kim? hb değilse işiniz sakat olabilir

    gittigidiyor ve n11 de satıcının performansını görebiliyorsun..yorumlarını görebiliyorsun..ürüne ait ve o satıcıya ait yorumları görebiliyorsun ne kadar satış yaptığını görebiliyorsun bu satışlara göre perf. oranını görüyorsun..

    peki ya hepsiburada ?

    hiç bi bok göstermiyor

    almayın kardeşim şunlardan

    (olay 1)

    daha geçen gün iki adet oyuncak aldım hb den...(satıcı hb ve süperhızlı kargo olduğu için aldım) hediye paketi yapılsın diye işaretledim

    zaten salak aras kargo ile gönderiyorlar ...

    neyse 4 te geldi kargo bi açtım anaaaa hediye paketi yapılmamış

    neyse dedim ürünler süper hızlı kargo idi de allahtan doğum gününe yetişti rezil olmadık (tabi 2 gün erken verdim siparişi ben malımı bilmez miyim )

    sonra bu salaklara bi yazdım sizin yapacağınız işi skeym tarzında hediye çeki tanımladılar bi anlamı yok ama neyse

    (hediye çeki de 10 tl falan..ulan hediye paketlerinin parası kadar çek tanımlıyorsun da üstüne yaptığınız mallığın özür bedeli olarak bi 10 tl daha koyun 20 tl tanımla nolcak yani gebercen mi ben zaten 0 10 tl yi ödemişim sen benim paramı bana çek olarak veriyorsun ...hani nerde özür bedeli ateşle bi 10 daha dimi...böyle de mal bi firma işte)


    (olay 2)

    geçen aylarda bu dh nin sponsoru incehesap.com dan dizüstü bilgisayar aldım...bak heriflere dedim ki güzelim bu hassas alet ya şimdi ha sen bunu ekstra bi kutuya daha koy...kargocularla beni yüz göz etme...dedim..

    ha bir de kablosuz mouse aldım logitech

    sabah oldu erkenden kargoya gittim..bu salaklar biliyorsun tee akşamüstü getiriyor kargoyu..onların keyfini bekleyeceğime giderim dedim şubelerine ...bak salağa dedim ki benim kargom var dağıtıma çıkarma ver burdan..

    yüzsüz bi herif gişedeki...yav kardeşim böyle yüzsüz adamları almayın işte bu hizmet sektörüne..ben şimdi süper mini etekli dekolteli biri olsam o kargo şubesini yıkar getirirdi bana paketi dimi ..ama öyle olmadı...(gerçi kadınları da aynı...gerçi bu insanları da köle gibi çalıştırıyorlar adamda ruh kalmıyor ki onlara da hak veriyorum..ama zararını biz de çekiyoruz işte neyse ) uykudan yeni kalkmış hali ile yüzüme bakmadan " paket diğer arabada o da henüz gelmedi 30 dk sonra tekrar gelin " falan diye geveledi bişeyler iyi dedim

    40 dk sonra bi geldim..bu salak incehesap benim ürünleri 2 ayrı paket yapmış...(olm adam gibi bi paket yapıp iki ürünü bi kutuya koysana (eskiden harici hdd almıştım 2 tb onu ekstra kutuya koymuşlardı..artık şımardılar iyice demekki) Allah'tan işte mouse dağıtıma çıkmış (öğlen 3 te geldi eve :D) dizüstüyü kenara ayırmışlar...

    bi de bana eleman diyor ki sizin 2 kargonuz varmış 1 söylediniz öbürü dağıtımda..e salak sistemden düzgün baksana birini elden al öbürünü evden al olur mu ...ya ben o gün şehir dışına çıksam evde kimse olmasa 7 gün sonra dönsem ?

    neyse aldım dizüstünün paketi lan adamlar pakete koyun dediğim halde onlarda tmm dediği halde koymamışlar...orjinal kutuyu naylona sarıp (renkli kendi isimlerinin olduğu bi naylon işte) sarıp yollamışlar ...bari o naylonun üstüne kırılabilir etiketi koysana..o da yok...dışardan dizüstü olduğu da belli olmuyor haliyle..

    karpuz atar gibi taşıyıp getirmemişler neyseki

    yani bunlar böyle işte kardeşim..tek temennim amazon türkiye nin tekel olup bunları bitirmesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazer__ -- 26 Eylül 2018; 13:29:6 >




  • Zamanında bana da "Bugün teslimat" diyerek 1 gün sonra ve bozuk telefon yollamışlardı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun çözülmüştür. Bidaha alırmısın derseniz asla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.