Şimdi Ara

Hepsiburada Mağduriyeti Fatura Hatası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada üzerinden 23.11.2019 tarihinde MSI OPTIX MPG27CQ 27" monitör almıştım. Yaklaşık 10 ay sonra oluşan bir sorundan dolayı ürünü 24.09.2020 tarihinde msi yetkili servisi olan servispointe gönderdim. Servis 28.09.2020 tarihinde değişim raporu verdi. Aynı gün hepsiburada sitesi üzerinden değişim talebi oluşturdum ve değişim raporunu da ekledim. 03.10.2020 tarihinde müşteri hizmetlerini aradım, durum nedir diye, servis değişim raporunu birde kargo olarak da yollamamı istediler. 05.10.2020 tarihinde kargo ile onu da yolladım.07.10.2020 tarihinde belge ellerine ulaştı. Sonrasında 2 kez daha müşteri temsilcileri ile görüştüm farklı günlerde.


    GELELİM OLAYIN KOPMA NOKTASINA:


    -14.10.2020 tarhinde site üzerinden başvurunuz uygun bulunmadı yazıyordu. Aradım müşterini hizmetlerini durumu anlattım,dedim niye uygun bulunmadı,sorun nedir diye. Sadece talep açtı. Durum incelenir 2 iş günü içinde bilgi verilir gibi klasik cümleler kurdu.



    -17.10.2020 tarihinde tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Durum hakkında bilgi istedim,bu kadar zaman geçti, kimse benimle iletişime geçmedi,bilgi vermedi,başvurum niye kabul edilmedi dedim. Sizdeki faturadaki ürünün seri no su ile,sizin servise gönderdiğiniz ürünün seri no ları farklı,ürünün değişim raporundaki seri no ile faturadaki seri no farklı bu nedenle başvuru kabul görmemiş dedi. Dedim bu durum ne zaman belli olmuş,bana kimse bilgi vermedi dedim. 14.10.2020 tarihinde saat 9.56 da belli olmuş,sistemde o şekilde görüyorum dedi. Servisle iletişime geçin onlardan kaynaklı problem olabilir dedi. Dedim ben ürünü servise gönderirken kutulama aşamasının resmini çektim, ürünü servise göndermeden önce monitörde bulunan seri no sunun da resmi çektim dedim. Ve o an resimleri kontrol ettim ve BÜYÜK ŞOK. BANA GÖNDERDİKLERİ ÜRÜNÜN SERİ NO' su ile FATURADA YAZAN ÜRÜN SERİ NO' su farklı. Ürün başkası adına başka sipariş no su ile sistemlerinde gözüküyor. Görüştüğüm kişi kendilerinden kaynaklı sorun olabileceğini,nadir de olsa bu durumu yaşadıklarını,durumun kısa sürede çözümleneceğini,durumun kontrol edileceğini,2-3 iş günü içinde sonuçlanacağını belirtti.



    -21.10.2020 tarihinde hepsiburada sitesi üzerinden mesajlar kısmından bu durum bana iletildi. Tam 1 hafta sonra bu sorun yazılı olarak iletildi. Halbuki bu durum 14.10.2020 tarihinde sisteme düşmüş. Burda bile oyalama,zaman geçirme süreci var. Mesajlar kısmında da belirttim,serviste ürünün karışma gibi birşey olamayacağını zaten ürünü servise göndermeden önce resimlerini ve hatta seri no sunu çektiğimi belirttim.



    -Hepsiburadanın yapmış olduğu bir hatadan dolayı hala süreç devam ediyor ve hala bir sonuç yok. Benim ürünün seri nosu,başka birinin sipariş no su ile eşleşiyor. Muhtemelen o sipariş no su ile ürünü alan kişinin de faturası hatalı. Yada bir kişiye aynı ürünün faturasını kestiler ve aynı ürünün seri no sunu 2 farklı kişiye girdiler.Sonuç olarak 2-3 iş günü diye diye 1 aydan fazla bir süre geçti toplamda.

    27.10.2020 tarihinde THH'ye de başvurdum. Zaten hepsiburada'yı boşa bekliyorum. Onları bekleyeceğime THH'nin el atmasını beklerim dedim.


    GÜNCELLEME:


    -27.10.2020 tarihinde THH'ye başvurmuştum. 04.11.2020 tarihinde sabah şirketten savunma istemişler. Hepsiburada üzerinden mesajlar yerinden konuyu kapatmışlar savunma istenildikten sonra.

    Hepsiburada Mağduriyeti Fatura Hatası


    Hepsiburada Mağduriyeti Fatura Hatası


    Güncelleme 2: 08.02.2021 tarihinde THH karar verdi ve haklı bulundum. Hepsiburada bu süreçte hiçbir şekilde yardımcı olmadı ve umursamadı bu durumu. THH mağdur etmedi ve haklı buldu sonunda. Ürünün ayıpsız yenisi ile değişimine karar verdi. Bakalım hepsiburada ne yapacak artık.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi constantine05 -- 19 Şubat 2021; 11:23:24 >







  • yılan hikayesine döndürmüşler senin olayı. Müşteri memnuniyeti yerlerde pahalı bir ürün alırsam dediğin firmadan uzak duracağım müşteri dostu değil demekki.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: helll_599

    yılan hikayesine döndürmüşler senin olayı. Müşteri memnuniyeti yerlerde pahalı bir ürün alırsam dediğin firmadan uzak duracağım müşteri dostu değil demekki.

    Müşteri memnuniyeti m ? Hem de hepsiburada.com öyle mi..


    Bu ay 9 adet indirimli satın aldığım ürün iptal ettiler hemde çoğunda benim iptal ettiğimi ve üstüne üstlük iptal talebinize nazaran ücret iadesi tarafınıza yatmıştır gibi salak saçma bir cümle kullanarak. Uzak durun beyler ve bayanlar. Hepsiburada.com Hem yalancı hem de sahtekar bir firmadır. Kendilerini Hem ticaret bakanlığına hem de reklam kurumuna verdim. Artık ceza kesilirse göndermedikleri indirimli ürünlerin katlarcasını devletimize öderler. inş kesilir de o cezalar içime sus serpilir.





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.