Şimdi Ara

HEPSİBURADA-DELTASERVİS REZALETİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
575
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kardeşimin aldığı samsung galaxy s6 32gb telefon elimize kutusu açılmış ve arızalı olarak ulaştı.Aynı saat içerisinde iade ettik.Fakat hepsiburada denen kurum ürünü servise yollayıp arıza raporu çıkarmamızı istedi.Neden kendiniz yollamadınız dediğimde onarım için yollasaydınız yollardık dendi!!

    Deltaservise yolladım, 20 işgünü deniyor 19. işgünü içerisinde eminönüne deltaservise giderek ancak yanıt alabildik.

    SONUÇ: HEPSİBURADA BİZİ KAALE ALMADI HİÇBİR ŞEKİLDE VE ONARIMINI İSTEDİ DENDİ !!! KAFAYI YEDİM !ULAN BEN RAPOR İÇİN YOLLAMIŞTIM !!! TELEFONU ALIP HAKEM HEYETİNE BAŞVURMAKTAN BAŞKA ÇARE KALMAMIŞTI..

    SAKIN HA YAKLAŞMAYIN, BU AŞŞAĞILIK SATIŞI UNUTMAYIN UNUTTURMAYIN!!



  • İsyan çıkar!
  • Hala Hepsi Burada' dan aldım sorun yaşamadım diyenler var. Şaka gibi herkes sorun yaşayınca sistemin bozuk olduğu anlaşılacak sanırım.
  • SÖYLEMEYİ UNUTTUM, telefonu benim isteğim olmadan bilgim olmadan onarmışlar şerefsizler.Bana kitlediler telefonu !
  • Tüketici hakem heyetine git, bir masrafı yok, iade kararı iste.
  • Ben de telefon almayı düşünüyorum bu aralar. Eskiden hepsiburada'dan cep telefonu almıştım. Bu sitedeki çeşitli şikayetlerden hepsiburadanın kasti olarak müşterilerine arızalı/kullanılmış cep telefonu gönderdiği kanaatine vardım. Ayrıca satıştan 1 gün sonra bile müşteriyle ilgilenilmediğini görüyorum. Anlaşılan o ki hepsiburadanın internette ne olduğu belirsiz birsürü satış sitesinden pek bir farkı kalmamış. Haftasonu alacağım cep telefonunu daha pahalıya da gelse hepsiburadadan almayacağım.
  • En iyisini yaparsın.Mutlaka görerek adı bilinen bir mağazadan kapalı kutu şekilde al telefonu.Emniyet bantları var 3 adet açılmadığına dair, onlara da dikkat et kesili olmaasın
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İncehesap.com Rezaleti
    5 yıl önce açıldı
    Incehesap.com iade mağduriyeti
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • gittim ve istedim.telefona simkart bile takmadım duruyor malesef.. 1 buçuk ay oldu arıyorum halen hepsiburadadan savunma bekleniyor.iade kararı çıktığında bile yine uzayacak.lanet olsun hepsiburada şirketine.SIFIR ÜRÜN SATTIM DEYİP AÇILMIŞ VE ARIZALI TELEFON SATMAK NEDİR !! Çocuğundan boğazından çıkar inşallah haram olsun param...
  • unalo U kullanıcısına yanıt
    Savunma gönderme süresi 30 gün olarak biliyorum. İade kararı çıkana kadar kullanırsın telefonu. Geçmiş olsun ben de benzer bi şerefsizlik için tüketici hakem heyetine gideceğim, aynen haram olsun :)
  • İşte bu yüzden internet üzerinden alışveriş yapıldığı taktirde, ürünü kargo görevlisi yanınızdayken açıp kontrol etmeniz gerekmekte. Eğer o şekilde yapsaydınız, ürünün kutusu açık olduğundan dolayı bile başka hiçbir sebep göstermeksizin para iadesi alabilirdiniz 2-3 gün içinde.
  • bilmiyordum be üstad. . ilk internet alışverişiydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakem heyeti 1.5 ay olduğunu söyledi bakalım bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • unalo U kullanıcısına yanıt
    1,5 ay nedir ya , altıüstü bi savunma yazcaklar, adamlara tez hazırlama süresi vermişler :)
  • hepsiburadadan uzak durun arızalı telefon satıyorlar bunu unutmayın siz sıkıntı çekmeyin firma batsın ders alsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada.com dan Alcatel İdol 3 128 gb microsd hafıza kartı destekli telefon aldım. Telefon geldiğinde ve sıkıntısız görünüyordu. Haliyle telefonu açtım kurulum ve baktım ki telefon çift sim kart destekli ve hafıza kartı olmayan bir başka versiyonmuş. Hemen yanlış ürün gönderildiği için değişim veya iade talebiyle telefonu geri yolladım. Onlarda aynen bana geri yollamışlar. Sebep telefonu açmışmışım. Ürünümü Teknik servise yönlendirdiler ama bakalım ne kadar sürecek ve sonuç ne olacak. Gerçi sonucu tahmin ediyorum. Talebimi reddedecekler ve bende mahkeme yoluyla söke söke alacağım... Bu konuda Şikayetvar adresine de yazdım. Linki veriyorumhttps://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-siparis-ettigim-cep-telefonunun-farkli-versiyonunu-yollamis

    Bilginiz olsun diye yazıyorum; 6502 sayılı Tüketici Haklarını Koruma Kanunu bu gibi yanlış gönderilen ürünleri Ayıplı Mal kategorisine sokuyor ve ürün arızasız olsa bile 6 aylık süreçte sizin sipariş ettğiniz ürün olmadığını anlarsanız değişim veya iade talep edebiliyorsunuz. Öyle kutu açılmış jelatini bozulmuş, yok efendim telefonu kullanmışsınız falan diyemezler.

    Hepsiburada'dan alışveriş yapılmaz diyerek mesajımı sonlandırayım. Hakkınızı sonuna kadar arayın!...




  • çok benzer durum. bilgilendirme için teşekkürler
    ancak bunlara zaman masraf gerekli ayrıca.


    *hepsiburadaya güvenmeyin.. ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ithalatçı garantili bir ürün alırken bunu göz önünde bulundurmanız gerekliydi. Adamlar normal fiyatının 300-350 tl altında ürün satıyor. Fark nerde ? Garantide elbette...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.