Şimdi Ara

HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
3
Favori
27.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1311 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yigit3735 kullanıcısına yanıt
    Ben de cok guveniyordum ama bir kere ters dusmeye gelmiyorlarmis defalarca alternatif site yerine tercih etmisligim var ama bendr kredisi kesinlikle bitti. Kimseye de tavsiye etmem artik :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Venus94 kullanıcısına yanıt
    Herkesin bir derdi sorununun oldugunu duymak uzucu isin açıkçası. :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburada niye iptap etmemeye direniyor ki. Yaptıkları bu davranışlar sonlarini getirecek. Son zamanlarda hep rezalet yasadik bizde. Thh ile uğraşıyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremec

    Hepsiburada son zamanlarda bunu çok yapmaya başladı. Sipariş iptal edilmesin diye faturayı erkenden kesiyor sonra kargo için bekletiyor. Fatura kesildiği için de iptal edilemiyor.
    En son benzer bir durumu ben yaşadım, tam 20 gün beklettiler beni, hatta ben de konu açmıştım buraya...En sonunda siparişi iptal ettiler, hediye çeki falan tanımladılar ama gözümde sitenin o güvenilir imajı kayboldu artık. Arıyorum, fatura kesilmişse ürün kesin elimizde vardır diyor, peki neden çıkış yapılamadı diyorum ; işte çıkış yapılmıştır ama kargo takip nosu oluşmamıştır falan diyorlar.. En sonunda ürünleriniz muhtemelen depoda kayboldu , tahkikat yaptık bulamadık falan dediler resmen komedi ...

    Bence hepsiburadanın artık kendini güncellemesi lazım , taahhüt ettikleri tarihte tedarik yapılamıyorsa müşteriye seçenek sunacaklar , müşteri ya kendi isteğiyle bekleyecek ya da iade yapılacak bu kadar basit. İnsanları 2-3 hafta 1 ay bekletmek açık bir şekilde tüketiciyle dalga geçmektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    gönderilirken kesiyor en azından bana hep öyle oldu, garip bir durum.
    Normal zamanlarda aynı gün kargo yada 1-2 gün sonra kargoya verileceği zaman sıkıntı olmuyor ama geçen Masa aldım, sipariş verirken 2 hafta sonra kargoda diyor, iyi tamam hakikatten dedikleri gibi 2 hafta sonra kargoya verdiler ama ürünün faturası siparişi verdikten tam 1 gün sonra kesildi, 13 gün bekledi öyle sipariş. O arada belki ben vazgeçecektim ya da ürünün fiyatı düşseydi iptal edip tekrardan sipariş edecektim ? Zaten efatura kesiyorsun, önceden efaturayı kagıda basıp kargoyla beraber gönderiyorlardı artık o da yok. En iyi ihtimalle ürün kargoya verilmeden 2-3 gün önceye kadar benim siparişle ilgileneceklerini de sanmıyorum. Yani şunun tek amacı sipariş iptalini zorlaştırmak başka bir şey değil. Şimdi o masa 2 hafta sonra gelse ben de iade etsem o masayı 2 kere kargo parasından zarar edecekler. Mantığını anlamış değilim yani, herhalde böyle olunca insanlar uğraşmak istemeyip iade etmiyorlar siparişlerini.




  • Ben de artik HB kullanmiyorum, Amazon daha sorunsuz oluyor... Ozellikle bebek bezi gibi hizli tuketim malzemelerinde bu kadar bekleme suresi olmaz, olmamali...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yigit3735

    Hb, 10 yıldır en güvendiğim online alısveris sitesidir. Her yerde övmüşümdür, tavsiye etmişimdir. Bu imajı zedelememeliler. Varsa Bi yetkilisi bunları okuyan, derhal yazılanlara kulak vermesi gerekir.
    Herkesin hepsiburada ile macerası bir kere sağlam ısırılana kadardır.

    Beni de aldığım malı çok geç teslim ederek mağdur etmeleri üzerine hb'yi sildim. Zaten ekran kartı aldım, onu da express teslim ile yerlere düşürerek teslim etmişlerdi.

    Daha da 3 yıldır hiçbir şey almıyorum.

    Not geçiyim, bu taşınma mevzusu döneminde hb kafayı yedi. Altlarına da mağaza zinciri katarak acaip bir kervana katıldılar ve bataklık oldu çıktı. Tam bir kanser!
  • Hepsiburadadan çok alışveriş yaptım kendim bir sorun yaşamadım ama madem bu kadar sorun yaşayanlar var tepki olarak alışverişi siliyorum ve şimdi hepsiburada uygulamadan msj attım arkadaşın ekran resmini yollayarak utanmıyormusunz dıe sonucya o küçük çocuğun mağdur etmeye hakları yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada’dan zamanında hediye olarak Nokia 6 aldım. Prosedürlerini bildiğim için cihaza ne hat taktım, ne de Wi-Fi’ya bağladım. Hediye vereceğim kişinin yanında tam açtım, bi de ne göreyim ekranın yarısı siyah. Elektronik cihaz olur dedik. Aradım cihaz sorunlu değişim yapmak istiyorum. Demez mi servise gidecek, oradan onay geldiği takdirde değişim olur. Arkadaşım bak cihaza hiçbir işlem yapmadım diyorum hala aynı şeyi söylüyor. Tepem attı iade ediyorum sebebi de keyfi dedim. Üstüne sikayetvar a yazdım. İade oldu gittim gittigidiyor dan aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu hafta satıcısı hepsiburada olan 4-5 tane sos aldım, o da aklımda yoktu reklamda çıktı diye aldım. 3 gün sonra ürünler geldi, 5 sosun 4 tanesinin tarihi geçmiş hemde en az 3 ay. Şaka gibi.
  • hepsiburada eskiden iyiydi
    şuan hiçbir numarası yok fiyat kargolama satış sonrası anlamında.gelecegi parlak degil bence
    n11 gittigidiyor felan sitesini sade anlasilir yapsa reklamlarla hbyi devirir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AAF52D74F -- 30 Nisan 2020; 23:40:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devletin bu e-ticaret sitelerine adam akıllı bir denetim getirmesi gerekiyor. Bu tarz konular hemen hemen bütün e-ticaret sitelerinde yaşanır hale geldi.
  • Umarım yardımcı olabilecek arkadaş çıkar.
  • Ne zaman ki, GG ve N11 gibi, harici satıcıları bünyelerine kattılar, o günden beri daha kötüye gidiyorlar, üstüne bir de alakasız bir isim verilmiş, hepsi jet dedikleri kargo sistemi de berbat,

    Sizin gibi bende bir kaç durum yaşadım, en son alış verişimi sadece ups kargo kullandığı için vatan bilgisayardan yaptım, zorda kalmadıkça HB dayı kullanmamaya çalışıyorum...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburada derken rezilliği de katmışlar içerisine.
  • Rezalet gibi rezalet valla up
    Rezil kepazelik puanım 10/10



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abboww -- 30 Nisan 2020; 23:58:56 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben de bir satıcıdan ürün aldım bir haftayı geçti ürünü göndermiyor.Ürün stokda görünmüyor fakat fatura kesilmiş fatura gönderiyorlar nasıl iş anlamadım.İptal edemiyorsunuz hepsiburada adam gibi ilgilenmiyor zaten.Adamlara yazıyorsun yok şu kadar bekleyin tarzında oyalayıcı cevaplar veriyorlar.Satıcıyla zaten iletişiminiz yok.Eski hepsiburada yok artık satıcılar işin içine girince çöplük oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Potato_GLaDOS -- 1 Mayıs 2020; 0:1:57 >
  • Hepsiburada son zamanlarda iade konusunda güçlük yaşatan bir firma oldu maalesef. Umarım paranızı alırsınız en yakın zamanda.
  • hb de fatura oluşmuş siparişte iptal olmuyor ürün sana gelecek öyle iade etceksin oda gelirse bak gelmemiş ha fatura oluşturulduğuda yalan o da bi hikaye en güzeli n11 abi baya kupon veriyo hem ucuza getiriyorum şuan 3 kupon bile verdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chn_yldz_ -- 1 Mayıs 2020; 0:17:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.