Şimdi Ara

hepsiburada.com BİTMİŞTİR (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
2
Favori
9.621
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mt8 kullanıcısına yanıt
    arkadsim guzel yazmisin , yazdiklarinin altina imzami atarim fakat patagonya ülke degil, arjantinde mukemmel dogasi olan kutuba yakin bir bolgesi :-)))

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • xxlboy kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım sen de güzel yazmışssın ama o "çekti" nedir ya? "Adam bana sorun nedir çekti" "Neyse çözeriz falan çekti"

    Yazım hatalarını filan söylemiyorum, hızlı yazarsın olur hata yapılır.
  • Puana dikkat edin özellikle en son alınan ürünlere

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mt8 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun, tazminatı hangi masrafa dayanarak istediniz öğrenebilir miyim?

    Benim de samsungla bir davam vardı ve bu konuları çok araştırmıştım, acaba manevi tazminat talebinde bulunabilir miyim diye düşünmüştüm ama sizin başınıza gelen gibi durumların olduğunu görünce vazgeçmiştim. Bu hukuk sistemiyle tazminat istemek milli piyango oynamak gibi, hakimin keyfine kalıyorsunuz, özellikle manevi tazminatlar çoğunlukla reddediliyor.
  • smclk89 kullanıcısına yanıt
    Şimdi de gönderin diyorlar ama iade talebini reddedip, ürünü geri gönderiyorlar. :) Neden reddettiğini yazılı olarak da bildirmiyor hiçbir zaman. Kimseye de derdini anlatamıyorsun. Enayi gibi oyalayıp duruyorlar.
  • BokuİchigoKurosaki kullanıcısına yanıt
    Bayağı saf gördüm sizi. Kötü yorumları yayınlamıyorlar ki. O puanlar hep olması gerekenden çok yüksek.
  • siegfried kullanıcısına yanıt
    tamam bende sana diyorum ki ürün bozuk diye gönder. onlar sana tekrar geri göndermez. biz üründe sorun göremedik deme hakkına hepsiburada sahip değil. alır garantiye gönderirler garantide zaten iade onaylar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BokuİchigoKurosaki

    Puana dikkat edin özellikle en son alınan ürünlere

    Aliexpresz ile karıştırdın galiba hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smclk89 kullanıcısına yanıt
    Sorun görmedik diye çok güzel reddediyorlar.Onu geçtim küçük kapsamlı tamirat bile yapıyor kendileri.Bunlar başıma geldi. Ayrıca servise iade amaçlı siz gönderin dediğimde de biz tamir amaçlı göndeririz sadece demişlerdi bu da ek bilgi olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 30 temmuzdan beri iade ile uğraşıyorum, hb ile daha önce hiç böyle sorunumda olmamıştı. Kargoyu teslim almadan iade ettiğim ürünü satıcı 2 günde kontrol edecekmişmiş.
    Şimdi sorun şuki benim kredi kartı ekstresi geldi bunlar daha iade yapana kadar büyük ihtimal son ödeme tarihi geçecek bu durumda ne yapmam gerekiyor bilgi sahibi olan varsa yardım edebilir mi?
  • siegfried kullanıcısına yanıt
    dostum senin amacın bağcıyı dövmek. hb kesinlikle böyle bir şey yapmaz. yapamaz. onlar tamir amaçlı bile gönderse 30 gün içerisinde servise giden ürünler iade ve değişim onayı alır. tersi bir durum olursa %100 haklı olur ve tüketici heyetinin sadece uyarısı ile bile sonuç alır işinizi gördürürsünüz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siegfried

    Geçmiş olsun, tazminatı hangi masrafa dayanarak istediniz öğrenebilir miyim?

    Benim de samsungla bir davam vardı ve bu konuları çok araştırmıştım, acaba manevi tazminat talebinde bulunabilir miyim diye düşünmüştüm ama sizin başınıza gelen gibi durumların olduğunu görünce vazgeçmiştim. Bu hukuk sistemiyle tazminat istemek milli piyango oynamak gibi, hakimin keyfine kalıyorsunuz, özellikle manevi tazminatlar çoğunlukla reddediliyor.
    Sağolun. Telefonum arızalanınca, ithal eden şirkete Satıcı aracılığı ( Carrefour ) ile telefonu gönderdim. Onlar beni telefonla arayıp 250 tl masraf istediler, Neymiş kullanıcı hatasıymış. Bende kabul etmedim, telefonu iade edin dedim. Fakat telefonu teslim almadım, kenarlarını çatlatmışlar. Teslim fişinde en ufak çizik, çatlak yoktur yazıyordu. Bu nedenle telefonsuz kaldım. Bir elektronik mağzasında faturalı 300 tl lik telefon aldım. Onun faturasını maddi tazminata delil gösterdim. Hakim hırsızdan yanaydı. İki kere telefonu bilirkişiye gönderdi. ikisinde de ben haklı çıktım. Sırf 300 tl lik tazminatımı red etti diye davayı kısmi kazanmış oldum, bu nedenle karşı tarafın avukatlarına 350+350 masraf verdi. Ben onları 1 ay içinde ödemediğim için avukatlar bana 600+600 icra dosyası gönderdiler. Birde telefona rehin koyup, el koydular. 1200 tl lik icralık oldum, telefon gitti, tamir edilemedi hala ( çünkü rehin ) Avukatlardan biri bankada ki parama e haciz şeklinde el koyup 600 tl sini aldı. öbürüde telefonu tutuyor. ( Carrefour'un avukatı ). Telefonu Carrefour aracılığı ile ithal eden şirketin servisine göndermiştim. Benim size önerim sakın ne maddi nede manevi tazminat istemeyin. Birde davayı açarken telefonun tamirini istiyorum DEMEYİN, PARA İADESİ İSTEYİN. ( Ben bu hatayı yaptım , sonradan değiştirilemiyormuş ) DOSYA ŞİMDİ YARGITAYDA 3 yıl oldu bekliyorum. Bu Arada banden telefonun 3 katı para gitti. BURASI ZAMİPYANIN BİR İLÇESİ GİBİ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mt8 -- 12 Ağustos 2016; 19:41:33 >




  • smclk89 kullanıcısına yanıt
    Dostum, başıma gelenleri anlattım sana. İnanmamak sana kalmış. Bimere başvuru ve kredi kartı harcama itirazı yapmıştım. Bu ikisinden biri sayesinde avukatları iade almak zorundasınız demiş. Hangisi bilmiyorum. Sonuç olarak ben paramı geri alabildim. Başkalarını bilgilendirmek için yazıyorum buraya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mt8 kullanıcısına yanıt
    Dava söz konusuysa avukat şart aslında ama çoğu avukat 550 liralık telefonun davasını kabul etmez, telefon fiyatı kadar ücret istiyorlar en azından. Bu sistem sizi kurtlar sofrasına atıyor ve koskoca holdinglere karşı birey olarak mücadele vermeniz gerekiyor. Kazansanız dahi anca telefonun ücretini alıyorsunuz. Adamların çok küçük bir zararı var sadece. Yıldırma politikası uygulamak çok karlı geliyor onlara.

    Yargıtaya giderken birilerine danıştınız mı? Avukat masrefını geri alamazsınız gibime geliyor. En saçma dava bile 4-5 yılı sürüyor. Cidden hukuk değil guguk bizimkisi.
  • siegfried kullanıcısına yanıt
    Dostum, Yargıtaya giderken birilerine danışmadım, Yürütmenin tehiri olarak dava dilekçesi verseydim, avukatların icrasını belki durdurumdum ama sonradan öğrendim böyle birşey olduğunu. Benim yakınımdaki adliyenin karşısında ( sincan ANKARA ) avukatlar binası var. 2-3 avukatla görüştüm, hiç ilgilenmiyorlardı. Birincisi beni ayakta karşıladı, ilgilendi, Sekreter de alakalıydı, Meğer beni Banka kredi masraflarını geri almak için dava açmaya geldi zannetmişler. Durumu anlayınca, biz ona bakmıyoruz dediler, kısaca kovuldum. Birtaneside niye açtın ki davayı, sen bu ülkede hukuk mu var zannediyorsun dedi, fazla ilgilenmedi. Bende onlara birdaha danışmadım. Hepsi büyük lokma peşindeler, leyleklerin götüne yapışmıyorlar, Tosun götü arıyorlar kan emiciler.
  • Hepsiburada basbaya bitmiştir. tamamen kötü niyetle hareket ediyorlar
  • türkiyedeki tüm e-ticaret siteleri bitik durumdadır şöyle sağlam bir firma çıksa müşteriyi korusa müşteri memnuniyetini benimsese on numara olacak fazla birşey istemedim sadece avrupa standartı istedim :D
  • dolandırıcıların yeni meskeni hb oldu artık. gün geçmiyor ki yeni bir olay yaşanmasın.
  • güzel ülkemde kanunlar ve yasalar sadece lafta kalıyor. Mesafeli satış sözleşmesinin gereğini yerine çoğu firma getirmiyor. Çok ürün aldım, sorun yaşadığımda oldu, yaşamadığım da. fakat önemli olan kanunlara yasaya uymak, uyulduğunu takip etmek.

    şöyle düşünün ; kredi kartı aidatı almak yasak. banka bu tutarı keser, sen hakem heyetine itiraz edersin, süreç başlar tarafına iade edilir. ama kaç kişi hakem heyetine gidiyor? yahut neden hakem heyetine gitmek zorunda?

    14 gün cayma hakkı! yasa çok açık ve net! hatta burada açıklamalı videosu bile var. fakat uyguluyorlar mı? tabii ki de hayır..

    sonuç hakem heyetine git, sonuçlansın.

    neden adam akıllı uygulanmasını sağlamak yerine ucu açık bırakılıyor? çünkü hakkını arayan sayısı, hakkını aramayanların milyonda biri de ondan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kyzerh

    güzel ülkemde kanunlar ve yasalar sadece lafta kalıyor. Mesafeli satış sözleşmesinin gereğini yerine çoğu firma getirmiyor. Çok ürün aldım, sorun yaşadığımda oldu, yaşamadığım da. fakat önemli olan kanunlara yasaya uymak, uyulduğunu takip etmek.

    şöyle düşünün ; kredi kartı aidatı almak yasak. banka bu tutarı keser, sen hakem heyetine itiraz edersin, süreç başlar tarafına iade edilir. ama kaç kişi hakem heyetine gidiyor? yahut neden hakem heyetine gitmek zorunda?

    14 gün cayma hakkı! yasa çok açık ve net! hatta burada açıklamalı videosu bile var. fakat uyguluyorlar mı? tabii ki de hayır..

    sonuç hakem heyetine git, sonuçlansın.

    neden adam akıllı uygulanmasını sağlamak yerine ucu açık bırakılıyor? çünkü hakkını arayan sayısı, hakkını aramayanların milyonda biri de ondan.



    aynen katılıyorum.
    bir kaç ekleme yapmak istiyorum.
    kredi kartı aidatı kesilir ise ilk iş müşteri hizmetlerini arayıp kartı kapatmak istediğinizi söylemek sebep olarak aidatı göstermek. size bir ton açıklama yaparlar lakin kararlı olursanız o görüşme sonunda aidatı geri öderler. bazende kapatır gibi yapar 2-3 gün içinde tekrar sizi arayıp iade ederler. bankadan bankaya görüştüğünüz kişiye göre bu dediklerim değişiyor lakin yüzde 99 geri geliyor.

    diğer eklemek istediğim cayma hakkı. dediğiniz gibi önü çok açık. bu konuyu açma sebeplerimden biride bu. telefon alıyorum ne wifi nede sim kart takamıyorum. takar isem yada wifi bağlanır isem cayma hakkım olmuyor. ya telefon bozuksa? bunları yapmadan nasıl deneyeceğim? sadece tipine bakıp sorunlu olup olmadığını nasıl anlayacağım? çok çok saçma.
    düşünün siz telefonu alır iken açıp kontrol edip bir eziği çiziği var mı diye kontrol etmek zorundasınız öyle teslim alabiliyorsunuz kargoyu yoksa kabul etmiyorlar. lakin iade gönderdiğinizde iade alanın bu zorunluluğu yok. telefon darbe almış iade alamıyoruz diyorlar okadar. peki ben nasıl ispatlayacağım? kargocu asla kontrol ettirmiyor. teslim almadan kontol edeceğim derseniz kargocu kabul etmiyor ya alın ya geri götürürüm diyor. eskiden burada devreye HB giriyordu. kendisi kontrol edip aracılık ediyordu. yıllarca bu şekilde güvenimizi kazandı. şimdi bu güveni kötüye kullanıp kendi sitesinde başka firmaların satışına izin veriyor ama hiç bir etliye sütlüye karışmıyor ne haliniz varsa görün diyor. lakn komisyonunu bal gibi alıyor.

    bunlar yine iyi günler. daha kötü olacak. ben dedim ve lafımın arkasındayım. HB bünyesine yabancı kişilerin ürün satmasına izin vermesi ile bitmiştir.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.