Şimdi Ara

hepsiburada.com BİTMİŞTİR (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
2
Favori
9.621
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Konuyu açan arkadaşın mesajını okudum ama burada HB'nin suçu yok. Sonuçta orada satıcının kim olduğu ifade ediliyor. Mesafeli Satış Sözleşmesi diye birşey var, okumanızı tavsiye ederim.

    Ayrıca 6502 Sayılı Yasa gereğince 14 gün içerisinde hiçbir neden belirtmeksizin iade hakkınız var. Ancak sorunlu çıktığını düşünüyorsanız ve muhatap bulamıyorsanız o zaman Tüketici Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesine vereceksiniz bu kadar basit. Sonrasında ücret iadesi isteyeceksiniz.

    Yasa gereği malı aldığınız yere değilde yetkili servise göndermeniz gerekiyor.

    Ben HB'den çok alışveriş yaptım. Birkaç üründe sorun çıkmıştı, ben değişim falan istemeden kendileri aynı üründen ücretsiz gönderdiler. Bunu yapan Türkiye'de site yok şuan HB dışında.

    hepsiburada bu dediklerini yapıyor
    bizde o yüzden bu siteden alıyoruz
    lakin hepsiburada "benim dışımda aldığınız firmalara ben karışmam ne haliniz varsa görün" dediği bir madde varmı?
    madem hepsiburada sın madem güvenilirsin ya ismini kirletmeyecek başka firmaların ürününü satmayacaksın
    yada satıyor isen aynı olanakları onada sunacaksın

    size soruyorum hepsiburada satılan diğer firmaların sitelerinde birşey alır mıydınız?
    neden çünkü güven yok. neden hepsibuardan alıyoruz? çünkü güven var
    hepsibuarda sitesi bu adamlardan komisyon alıyor mu? hemde kralını alıyor
    hem komisyon alıyor hem ismini kullanıyor hem etliye sütlüye karışmıyor
    bu dolandırıcılıktır.

    diğer firmaların ürününü satar iken uyarması gerek bunlarda sorun çıkarsa ben karılmıyorum diye.
    bunu görsün diğer arkadaşlar diye konu açtım. o güvendiğimiz hepsiburada bunu yapıyor diye ona göre alışveriş yapın




  • Hepsiburada.com bitti demeden hepsiburada bitmez.

    Sadece ara verir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joker-38

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Konuyu açan arkadaşın mesajını okudum ama burada HB'nin suçu yok. Sonuçta orada satıcının kim olduğu ifade ediliyor. Mesafeli Satış Sözleşmesi diye birşey var, okumanızı tavsiye ederim.

    Ayrıca 6502 Sayılı Yasa gereğince 14 gün içerisinde hiçbir neden belirtmeksizin iade hakkınız var. Ancak sorunlu çıktığını düşünüyorsanız ve muhatap bulamıyorsanız o zaman Tüketici Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesine vereceksiniz bu kadar basit. Sonrasında ücret iadesi isteyeceksiniz.

    Yasa gereği malı aldığınız yere değilde yetkili servise göndermeniz gerekiyor.

    Ben HB'den çok alışveriş yaptım. Birkaç üründe sorun çıkmıştı, ben değişim falan istemeden kendileri aynı üründen ücretsiz gönderdiler. Bunu yapan Türkiye'de site yok şuan HB dışında.

    hepsiburada bu dediklerini yapıyor
    bizde o yüzden bu siteden alıyoruz
    lakin hepsiburada "benim dışımda aldığınız firmalara ben karışmam ne haliniz varsa görün" dediği bir madde varmı?
    madem hepsiburada sın madem güvenilirsin ya ismini kirletmeyecek başka firmaların ürününü satmayacaksın
    yada satıyor isen aynı olanakları onada sunacaksın

    size soruyorum hepsiburada satılan diğer firmaların sitelerinde birşey alır mıydınız?
    neden çünkü güven yok. neden hepsibuardan alıyoruz? çünkü güven var
    hepsibuarda sitesi bu adamlardan komisyon alıyor mu? hemde kralını alıyor
    hem komisyon alıyor hem ismini kullanıyor hem etliye sütlüye karışmıyor
    bu dolandırıcılıktır.

    diğer firmaların ürününü satar iken uyarması gerek bunlarda sorun çıkarsa ben karılmıyorum diye.
    bunu görsün diğer arkadaşlar diye konu açtım. o güvendiğimiz hepsiburada bunu yapıyor diye ona göre alışveriş yapın

    Ben de onu diyorum, diğer satıcı ile HB'nin ne gibi bir bağı olabilir ki? n11.com da satan kişilerle de n11.com un bir bağlantısı yok. n11 veya gittigidiyor da sadece onay sistemi var ama muhatap olarak onlar da muhatap değil, olamaz da zaten.

    HB dışı satıcılardan da bir sürü şey aldım ben. Sorun yaşasam da HB'ye bilgi verirdim ama sorumlu olarak firma ile iletişimde olurdum. HB'nin adamlardan komisyon alması veya almaması beni ilgilendiren bir durum değil açıkçası.

    Diğer firmaların ürünleri HB'de satılırken sorun çıkarsa ben karışmıyorum diye demez ki hangi firma/site der sizin dediğinizi? n11 veya gittigidiyor diyor mu, demiyor. Onun için diyorum ya mesafeli satış sözleşmesi diye birşey var. Orada muhatap kişi ve firmaları adı, unvanı, adres, mersis no açıkça yazıyor. Yani okuma yazma bilmiyorsanız hepsiburada.com u satıcı olarak görebilirsiniz ama öyle değil.
    Satış sözleşmesinde d-elektronik (hepsiburada) yazıp da satıcı farklı görünürse veya ben karışmıyorum derse dediğiniz haklı olur. Eğer sonuç alınamazsa dediğim gibi en garanti yol THH'dir.




  • Ben sırf yurtiçi kargo ile çalıştıkları için kullanmayı bırakacağım herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    quote:

    Orijinalden alıntı: joker-38

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Konuyu açan arkadaşın mesajını okudum ama burada HB'nin suçu yok. Sonuçta orada satıcının kim olduğu ifade ediliyor. Mesafeli Satış Sözleşmesi diye birşey var, okumanızı tavsiye ederim.

    Ayrıca 6502 Sayılı Yasa gereğince 14 gün içerisinde hiçbir neden belirtmeksizin iade hakkınız var. Ancak sorunlu çıktığını düşünüyorsanız ve muhatap bulamıyorsanız o zaman Tüketici Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesine vereceksiniz bu kadar basit. Sonrasında ücret iadesi isteyeceksiniz.

    Yasa gereği malı aldığınız yere değilde yetkili servise göndermeniz gerekiyor.

    Ben HB'den çok alışveriş yaptım. Birkaç üründe sorun çıkmıştı, ben değişim falan istemeden kendileri aynı üründen ücretsiz gönderdiler. Bunu yapan Türkiye'de site yok şuan HB dışında.

    hepsiburada bu dediklerini yapıyor
    bizde o yüzden bu siteden alıyoruz
    lakin hepsiburada "benim dışımda aldığınız firmalara ben karışmam ne haliniz varsa görün" dediği bir madde varmı?
    madem hepsiburada sın madem güvenilirsin ya ismini kirletmeyecek başka firmaların ürününü satmayacaksın
    yada satıyor isen aynı olanakları onada sunacaksın

    size soruyorum hepsiburada satılan diğer firmaların sitelerinde birşey alır mıydınız?
    neden çünkü güven yok. neden hepsibuardan alıyoruz? çünkü güven var
    hepsibuarda sitesi bu adamlardan komisyon alıyor mu? hemde kralını alıyor
    hem komisyon alıyor hem ismini kullanıyor hem etliye sütlüye karışmıyor
    bu dolandırıcılıktır.

    diğer firmaların ürününü satar iken uyarması gerek bunlarda sorun çıkarsa ben karılmıyorum diye.
    bunu görsün diğer arkadaşlar diye konu açtım. o güvendiğimiz hepsiburada bunu yapıyor diye ona göre alışveriş yapın

    Ben de onu diyorum, diğer satıcı ile HB'nin ne gibi bir bağı olabilir ki? n11.com da satan kişilerle de n11.com un bir bağlantısı yok. n11 veya gittigidiyor da sadece onay sistemi var ama muhatap olarak onlar da muhatap değil, olamaz da zaten.

    HB dışı satıcılardan da bir sürü şey aldım ben. Sorun yaşasam da HB'ye bilgi verirdim ama sorumlu olarak firma ile iletişimde olurdum. HB'nin adamlardan komisyon alması veya almaması beni ilgilendiren bir durum değil açıkçası.

    Diğer firmaların ürünleri HB'de satılırken sorun çıkarsa ben karışmıyorum diye demez ki hangi firma/site der sizin dediğinizi? n11 veya gittigidiyor diyor mu, demiyor. Onun için diyorum ya mesafeli satış sözleşmesi diye birşey var. Orada muhatap kişi ve firmaları adı, unvanı, adres, mersis no açıkça yazıyor. Yani okuma yazma bilmiyorsanız hepsiburada.com u satıcı olarak görebilirsiniz ama öyle değil.
    Satış sözleşmesinde d-elektronik (hepsiburada) yazıp da satıcı farklı görünürse veya ben karışmıyorum derse dediğiniz haklı olur. Eğer sonuç alınamazsa dediğim gibi en garanti yol THH'dir.

    aynı şeyi söylemiyoruz
    n11 ve gittigidiyor tamamen aracı firmalar. para adamlarda durur asla satıcıya gitmez ürünü beğenmezseni geri yollarsınız.
    hepsiburada kendi ürünlerini satan bir firma idi. burdaki "idi" ye dikkat . para direkt gidiyor ve daha sonrasında sana her türlü güveni veriyordu. "du" ya dikkat.
    şimdi bu güveni aracılık yaparak kullanıyor güvenli olmayan satıcılara. ismi duyulmamış sitesi bile olmayan depodan satış yapan kişiler. arada hepsiburada olmasan bedava verse alınmayacak kişiler ve hiç bir güvence olmadan.
    sizin şimdiye kadar başınıza gelmemiş olmanız bir daha gelmeyecek olması demek değil.
    siz ayda yılda ürün alıyor olabilirsiniz yada siz o firmaların iyilerine denk gelmiş olabilirsiniz
    ortada bir gercek var,
    hepsi burada kendi ismini kullanarak isimsiz firmaların ürününü satıyor ve hiçbir güvence vermiyor para direkt gidiyor komisyonunuda alıyor
    konuyu iyi okuyup iyi anlamanız ve önceki yorumları bir kez daha gözden geçirmeniz dileği ile tekrar yorum bekleriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joker-38

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    quote:

    Orijinalden alıntı: joker-38

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Konuyu açan arkadaşın mesajını okudum ama burada HB'nin suçu yok. Sonuçta orada satıcının kim olduğu ifade ediliyor. Mesafeli Satış Sözleşmesi diye birşey var, okumanızı tavsiye ederim.

    Ayrıca 6502 Sayılı Yasa gereğince 14 gün içerisinde hiçbir neden belirtmeksizin iade hakkınız var. Ancak sorunlu çıktığını düşünüyorsanız ve muhatap bulamıyorsanız o zaman Tüketici Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesine vereceksiniz bu kadar basit. Sonrasında ücret iadesi isteyeceksiniz.

    Yasa gereği malı aldığınız yere değilde yetkili servise göndermeniz gerekiyor.

    Ben HB'den çok alışveriş yaptım. Birkaç üründe sorun çıkmıştı, ben değişim falan istemeden kendileri aynı üründen ücretsiz gönderdiler. Bunu yapan Türkiye'de site yok şuan HB dışında.

    hepsiburada bu dediklerini yapıyor
    bizde o yüzden bu siteden alıyoruz
    lakin hepsiburada "benim dışımda aldığınız firmalara ben karışmam ne haliniz varsa görün" dediği bir madde varmı?
    madem hepsiburada sın madem güvenilirsin ya ismini kirletmeyecek başka firmaların ürününü satmayacaksın
    yada satıyor isen aynı olanakları onada sunacaksın

    size soruyorum hepsiburada satılan diğer firmaların sitelerinde birşey alır mıydınız?
    neden çünkü güven yok. neden hepsibuardan alıyoruz? çünkü güven var
    hepsibuarda sitesi bu adamlardan komisyon alıyor mu? hemde kralını alıyor
    hem komisyon alıyor hem ismini kullanıyor hem etliye sütlüye karışmıyor
    bu dolandırıcılıktır.

    diğer firmaların ürününü satar iken uyarması gerek bunlarda sorun çıkarsa ben karılmıyorum diye.
    bunu görsün diğer arkadaşlar diye konu açtım. o güvendiğimiz hepsiburada bunu yapıyor diye ona göre alışveriş yapın

    Ben de onu diyorum, diğer satıcı ile HB'nin ne gibi bir bağı olabilir ki? n11.com da satan kişilerle de n11.com un bir bağlantısı yok. n11 veya gittigidiyor da sadece onay sistemi var ama muhatap olarak onlar da muhatap değil, olamaz da zaten.

    HB dışı satıcılardan da bir sürü şey aldım ben. Sorun yaşasam da HB'ye bilgi verirdim ama sorumlu olarak firma ile iletişimde olurdum. HB'nin adamlardan komisyon alması veya almaması beni ilgilendiren bir durum değil açıkçası.

    Diğer firmaların ürünleri HB'de satılırken sorun çıkarsa ben karışmıyorum diye demez ki hangi firma/site der sizin dediğinizi? n11 veya gittigidiyor diyor mu, demiyor. Onun için diyorum ya mesafeli satış sözleşmesi diye birşey var. Orada muhatap kişi ve firmaları adı, unvanı, adres, mersis no açıkça yazıyor. Yani okuma yazma bilmiyorsanız hepsiburada.com u satıcı olarak görebilirsiniz ama öyle değil.
    Satış sözleşmesinde d-elektronik (hepsiburada) yazıp da satıcı farklı görünürse veya ben karışmıyorum derse dediğiniz haklı olur. Eğer sonuç alınamazsa dediğim gibi en garanti yol THH'dir.

    aynı şeyi söylemiyoruz
    n11 ve gittigidiyor tamamen aracı firmalar. para adamlarda durur asla satıcıya gitmez ürünü beğenmezseni geri yollarsınız.
    hepsiburada kendi ürünlerini satan bir firma idi. burdaki "idi" ye dikkat . para direkt gidiyor ve daha sonrasında sana her türlü güveni veriyordu. "du" ya dikkat.
    şimdi bu güveni aracılık yaparak kullanıyor güvenli olmayan satıcılara. ismi duyulmamış sitesi bile olmayan depodan satış yapan kişiler. arada hepsiburada olmasan bedava verse alınmayacak kişiler ve hiç bir güvence olmadan.
    sizin şimdiye kadar başınıza gelmemiş olmanız bir daha gelmeyecek olması demek değil.
    siz ayda yılda ürün alıyor olabilirsiniz yada siz o firmaların iyilerine denk gelmiş olabilirsiniz
    ortada bir gercek var,
    hepsi burada kendi ismini kullanarak isimsiz firmaların ürününü satıyor ve hiçbir güvence vermiyor para direkt gidiyor komisyonunuda alıyor
    konuyu iyi okuyup iyi anlamanız ve önceki yorumları bir kez daha gözden geçirmeniz dileği ile tekrar yorum bekleriz

    Siz dediğimi anlamamışsınız. Siz satıcıyla sorun yaşamışsınız, HB'yi suçluyorsunuz. Bende diyorum ki aynı durum n11 ve GG için de geçerli. Yani onların tek farkı havuz sistemlerinin olması. Sonuçta onlar da "muhatap" değiller ürün alımlarında. Yani siz diyorsunuz ki ürünü aldım onay vermezsem işim garanti. Peki şuna cevap verin o zaman. n11 ve GG den telefon aldınız diyelim. Onay süresi en fazla kaç gün, 3 gün. 3 günün sonrasında telefon örneğin 9.günde arıza verdi. Ama siz de bu sürede mecburen onay verdiniz, vermeseniz bile sistem otomatik onaylıyor. Şimdi sorun çıktığı için siz n11 i mi muhatap alacaksınız yoksa satıcıyı mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    quote:

    Orijinalden alıntı: joker-38

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    quote:

    Orijinalden alıntı: joker-38

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Konuyu açan arkadaşın mesajını okudum ama burada HB'nin suçu yok. Sonuçta orada satıcının kim olduğu ifade ediliyor. Mesafeli Satış Sözleşmesi diye birşey var, okumanızı tavsiye ederim.

    Ayrıca 6502 Sayılı Yasa gereğince 14 gün içerisinde hiçbir neden belirtmeksizin iade hakkınız var. Ancak sorunlu çıktığını düşünüyorsanız ve muhatap bulamıyorsanız o zaman Tüketici Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesine vereceksiniz bu kadar basit. Sonrasında ücret iadesi isteyeceksiniz.

    Yasa gereği malı aldığınız yere değilde yetkili servise göndermeniz gerekiyor.

    Ben HB'den çok alışveriş yaptım. Birkaç üründe sorun çıkmıştı, ben değişim falan istemeden kendileri aynı üründen ücretsiz gönderdiler. Bunu yapan Türkiye'de site yok şuan HB dışında.

    hepsiburada bu dediklerini yapıyor
    bizde o yüzden bu siteden alıyoruz
    lakin hepsiburada "benim dışımda aldığınız firmalara ben karışmam ne haliniz varsa görün" dediği bir madde varmı?
    madem hepsiburada sın madem güvenilirsin ya ismini kirletmeyecek başka firmaların ürününü satmayacaksın
    yada satıyor isen aynı olanakları onada sunacaksın

    size soruyorum hepsiburada satılan diğer firmaların sitelerinde birşey alır mıydınız?
    neden çünkü güven yok. neden hepsibuardan alıyoruz? çünkü güven var
    hepsibuarda sitesi bu adamlardan komisyon alıyor mu? hemde kralını alıyor
    hem komisyon alıyor hem ismini kullanıyor hem etliye sütlüye karışmıyor
    bu dolandırıcılıktır.

    diğer firmaların ürününü satar iken uyarması gerek bunlarda sorun çıkarsa ben karılmıyorum diye.
    bunu görsün diğer arkadaşlar diye konu açtım. o güvendiğimiz hepsiburada bunu yapıyor diye ona göre alışveriş yapın

    Ben de onu diyorum, diğer satıcı ile HB'nin ne gibi bir bağı olabilir ki? n11.com da satan kişilerle de n11.com un bir bağlantısı yok. n11 veya gittigidiyor da sadece onay sistemi var ama muhatap olarak onlar da muhatap değil, olamaz da zaten.

    HB dışı satıcılardan da bir sürü şey aldım ben. Sorun yaşasam da HB'ye bilgi verirdim ama sorumlu olarak firma ile iletişimde olurdum. HB'nin adamlardan komisyon alması veya almaması beni ilgilendiren bir durum değil açıkçası.

    Diğer firmaların ürünleri HB'de satılırken sorun çıkarsa ben karışmıyorum diye demez ki hangi firma/site der sizin dediğinizi? n11 veya gittigidiyor diyor mu, demiyor. Onun için diyorum ya mesafeli satış sözleşmesi diye birşey var. Orada muhatap kişi ve firmaları adı, unvanı, adres, mersis no açıkça yazıyor. Yani okuma yazma bilmiyorsanız hepsiburada.com u satıcı olarak görebilirsiniz ama öyle değil.
    Satış sözleşmesinde d-elektronik (hepsiburada) yazıp da satıcı farklı görünürse veya ben karışmıyorum derse dediğiniz haklı olur. Eğer sonuç alınamazsa dediğim gibi en garanti yol THH'dir.

    aynı şeyi söylemiyoruz
    n11 ve gittigidiyor tamamen aracı firmalar. para adamlarda durur asla satıcıya gitmez ürünü beğenmezseni geri yollarsınız.
    hepsiburada kendi ürünlerini satan bir firma idi. burdaki "idi" ye dikkat . para direkt gidiyor ve daha sonrasında sana her türlü güveni veriyordu. "du" ya dikkat.
    şimdi bu güveni aracılık yaparak kullanıyor güvenli olmayan satıcılara. ismi duyulmamış sitesi bile olmayan depodan satış yapan kişiler. arada hepsiburada olmasan bedava verse alınmayacak kişiler ve hiç bir güvence olmadan.
    sizin şimdiye kadar başınıza gelmemiş olmanız bir daha gelmeyecek olması demek değil.
    siz ayda yılda ürün alıyor olabilirsiniz yada siz o firmaların iyilerine denk gelmiş olabilirsiniz
    ortada bir gercek var,
    hepsi burada kendi ismini kullanarak isimsiz firmaların ürününü satıyor ve hiçbir güvence vermiyor para direkt gidiyor komisyonunuda alıyor
    konuyu iyi okuyup iyi anlamanız ve önceki yorumları bir kez daha gözden geçirmeniz dileği ile tekrar yorum bekleriz

    Siz dediğimi anlamamışsınız. Siz satıcıyla sorun yaşamışsınız, HB'yi suçluyorsunuz. Bende diyorum ki aynı durum n11 ve GG için de geçerli. Yani onların tek farkı havuz sistemlerinin olması. Sonuçta onlar da "muhatap" değiller ürün alımlarında. Yani siz diyorsunuz ki ürünü aldım onay vermezsem işim garanti. Peki şuna cevap verin o zaman. n11 ve GG den telefon aldınız diyelim. Onay süresi en fazla kaç gün, 3 gün. 3 günün sonrasında telefon örneğin 9.günde arıza verdi. Ama siz de bu sürede mecburen onay verdiniz, vermeseniz bile sistem otomatik onaylıyor. Şimdi sorun çıktığı için siz n11 i mi muhatap alacaksınız yoksa satıcıyı mı?

    halen n11 ile hb yi bir tutuyorsunuz birde soru soruyorsunuz. ya bu konularda çok acemisiniz yada nerden kurtarsam durumundasınız
    neyse allah başınıza vermesin kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JQKER

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    quote:

    Orijinalden alıntı: joker-38

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    quote:

    Orijinalden alıntı: joker-38

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Konuyu açan arkadaşın mesajını okudum ama burada HB'nin suçu yok. Sonuçta orada satıcının kim olduğu ifade ediliyor. Mesafeli Satış Sözleşmesi diye birşey var, okumanızı tavsiye ederim.

    Ayrıca 6502 Sayılı Yasa gereğince 14 gün içerisinde hiçbir neden belirtmeksizin iade hakkınız var. Ancak sorunlu çıktığını düşünüyorsanız ve muhatap bulamıyorsanız o zaman Tüketici Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesine vereceksiniz bu kadar basit. Sonrasında ücret iadesi isteyeceksiniz.

    Yasa gereği malı aldığınız yere değilde yetkili servise göndermeniz gerekiyor.

    Ben HB'den çok alışveriş yaptım. Birkaç üründe sorun çıkmıştı, ben değişim falan istemeden kendileri aynı üründen ücretsiz gönderdiler. Bunu yapan Türkiye'de site yok şuan HB dışında.

    hepsiburada bu dediklerini yapıyor
    bizde o yüzden bu siteden alıyoruz
    lakin hepsiburada "benim dışımda aldığınız firmalara ben karışmam ne haliniz varsa görün" dediği bir madde varmı?
    madem hepsiburada sın madem güvenilirsin ya ismini kirletmeyecek başka firmaların ürününü satmayacaksın
    yada satıyor isen aynı olanakları onada sunacaksın

    size soruyorum hepsiburada satılan diğer firmaların sitelerinde birşey alır mıydınız?
    neden çünkü güven yok. neden hepsibuardan alıyoruz? çünkü güven var
    hepsibuarda sitesi bu adamlardan komisyon alıyor mu? hemde kralını alıyor
    hem komisyon alıyor hem ismini kullanıyor hem etliye sütlüye karışmıyor
    bu dolandırıcılıktır.

    diğer firmaların ürününü satar iken uyarması gerek bunlarda sorun çıkarsa ben karılmıyorum diye.
    bunu görsün diğer arkadaşlar diye konu açtım. o güvendiğimiz hepsiburada bunu yapıyor diye ona göre alışveriş yapın

    Ben de onu diyorum, diğer satıcı ile HB'nin ne gibi bir bağı olabilir ki? n11.com da satan kişilerle de n11.com un bir bağlantısı yok. n11 veya gittigidiyor da sadece onay sistemi var ama muhatap olarak onlar da muhatap değil, olamaz da zaten.

    HB dışı satıcılardan da bir sürü şey aldım ben. Sorun yaşasam da HB'ye bilgi verirdim ama sorumlu olarak firma ile iletişimde olurdum. HB'nin adamlardan komisyon alması veya almaması beni ilgilendiren bir durum değil açıkçası.

    Diğer firmaların ürünleri HB'de satılırken sorun çıkarsa ben karışmıyorum diye demez ki hangi firma/site der sizin dediğinizi? n11 veya gittigidiyor diyor mu, demiyor. Onun için diyorum ya mesafeli satış sözleşmesi diye birşey var. Orada muhatap kişi ve firmaları adı, unvanı, adres, mersis no açıkça yazıyor. Yani okuma yazma bilmiyorsanız hepsiburada.com u satıcı olarak görebilirsiniz ama öyle değil.
    Satış sözleşmesinde d-elektronik (hepsiburada) yazıp da satıcı farklı görünürse veya ben karışmıyorum derse dediğiniz haklı olur. Eğer sonuç alınamazsa dediğim gibi en garanti yol THH'dir.

    aynı şeyi söylemiyoruz
    n11 ve gittigidiyor tamamen aracı firmalar. para adamlarda durur asla satıcıya gitmez ürünü beğenmezseni geri yollarsınız.
    hepsiburada kendi ürünlerini satan bir firma idi. burdaki "idi" ye dikkat . para direkt gidiyor ve daha sonrasında sana her türlü güveni veriyordu. "du" ya dikkat.
    şimdi bu güveni aracılık yaparak kullanıyor güvenli olmayan satıcılara. ismi duyulmamış sitesi bile olmayan depodan satış yapan kişiler. arada hepsiburada olmasan bedava verse alınmayacak kişiler ve hiç bir güvence olmadan.
    sizin şimdiye kadar başınıza gelmemiş olmanız bir daha gelmeyecek olması demek değil.
    siz ayda yılda ürün alıyor olabilirsiniz yada siz o firmaların iyilerine denk gelmiş olabilirsiniz
    ortada bir gercek var,
    hepsi burada kendi ismini kullanarak isimsiz firmaların ürününü satıyor ve hiçbir güvence vermiyor para direkt gidiyor komisyonunuda alıyor
    konuyu iyi okuyup iyi anlamanız ve önceki yorumları bir kez daha gözden geçirmeniz dileği ile tekrar yorum bekleriz

    Siz dediğimi anlamamışsınız. Siz satıcıyla sorun yaşamışsınız, HB'yi suçluyorsunuz. Bende diyorum ki aynı durum n11 ve GG için de geçerli. Yani onların tek farkı havuz sistemlerinin olması. Sonuçta onlar da "muhatap" değiller ürün alımlarında. Yani siz diyorsunuz ki ürünü aldım onay vermezsem işim garanti. Peki şuna cevap verin o zaman. n11 ve GG den telefon aldınız diyelim. Onay süresi en fazla kaç gün, 3 gün. 3 günün sonrasında telefon örneğin 9.günde arıza verdi. Ama siz de bu sürede mecburen onay verdiniz, vermeseniz bile sistem otomatik onaylıyor. Şimdi sorun çıktığı için siz n11 i mi muhatap alacaksınız yoksa satıcıyı mı?

    halen n11 ile hb yi bir tutuyorsunuz birde soru soruyorsunuz. ya bu konularda çok acemisiniz yada nerden kurtarsam durumundasınız
    neyse allah başınıza vermesin kolay gelsin.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alynty: joker-38

    quote:

    Orijinalden alynty: MegaWolt38

    quote:

    Orijinalden alynty: joker-38

    quote:

    Orijinalden alynty: MegaWolt38

    quote:

    Orijinalden alynty: joker-38

    quote:

    Orijinalden alynty: MegaWolt38

    Konuyu açan arkada?yn mesajyny okudum ama burada HB'nin suçu yok. Sonuçta orada satycynyn kim oldu?u ifade ediliyor. Mesafeli Saty? Sözle?mesi diye bir?ey var, okumanyzy tavsiye ederim.

    Ayryca 6502 Sayyly Yasa gere?ince 14 gün içerisinde hiçbir neden belirtmeksizin iade hakkynyz var. Ancak sorunlu çykty?yny dü?ünüyorsanyz ve muhatap bulamyyorsanyz o zaman Tüketici Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesine vereceksiniz bu kadar basit. Sonrasynda ücret iadesi isteyeceksiniz.

    Yasa gere?i maly aldy?ynyz yere de?ilde yetkili servise göndermeniz gerekiyor.

    Ben HB'den çok aly?veri? yaptym. Birkaç üründe sorun çykmy?ty, ben de?i?im falan istemeden kendileri ayny üründen ücretsiz gönderdiler. Bunu yapan Türkiye'de site yok ?uan HB dy?ynda.

    hepsiburada bu dediklerini yapyyor
    bizde o yüzden bu siteden alyyoruz
    lakin hepsiburada "benim dy?ymda aldy?ynyz firmalara ben kary?mam ne haliniz varsa görün" dedi?i bir madde varmy?
    madem hepsiburada syn madem güvenilirsin ya ismini kirletmeyecek ba?ka firmalaryn ürününü satmayacaksyn
    yada satyyor isen ayny olanaklary onada sunacaksyn

    size soruyorum hepsiburada satylan di?er firmalaryn sitelerinde bir?ey alyr myydynyz?
    neden çünkü güven yok. neden hepsibuardan alyyoruz? çünkü güven var
    hepsibuarda sitesi bu adamlardan komisyon alyyor mu? hemde kralyny alyyor
    hem komisyon alyyor hem ismini kullanyyor hem etliye sütlüye kary?myyor
    bu dolandyrycylyktyr.

    di?er firmalaryn ürününü satar iken uyarmasy gerek bunlarda sorun çykarsa ben karylmyyorum diye.
    bunu görsün di?er arkada?lar diye konu açtym. o güvendi?imiz hepsiburada bunu yapyyor diye ona göre aly?veri? yapyn

    Ben de onu diyorum, di?er satycy ile HB'nin ne gibi bir ba?y olabilir ki? n11.com da satan ki?ilerle de n11.com un bir ba?lantysy yok. n11 veya gittigidiyor da sadece onay sistemi var ama muhatap olarak onlar da muhatap de?il, olamaz da zaten.

    HB dy?y satycylardan da bir sürü ?ey aldym ben. Sorun ya?asam da HB'ye bilgi verirdim ama sorumlu olarak firma ile ileti?imde olurdum. HB'nin adamlardan komisyon almasy veya almamasy beni ilgilendiren bir durum de?il açykçasy.

    Di?er firmalaryn ürünleri HB'de satylyrken sorun çykarsa ben kary?myyorum diye demez ki hangi firma/site der sizin dedi?inizi? n11 veya gittigidiyor diyor mu, demiyor. Onun için diyorum ya mesafeli saty? sözle?mesi diye bir?ey var. Orada muhatap ki?i ve firmalary ady, unvany, adres, mersis no açykça yazyyor. Yani okuma yazma bilmiyorsanyz hepsiburada.com u satycy olarak görebilirsiniz ama öyle de?il.
    Saty? sözle?mesinde d-elektronik (hepsiburada) yazyp da satycy farkly görünürse veya ben kary?myyorum derse dedi?iniz hakly olur. E?er sonuç alynamazsa dedi?im gibi en garanti yol THH'dir.

    ayny ?eyi söylemiyoruz
    n11 ve gittigidiyor tamamen aracy firmalar. para adamlarda durur asla satycyya gitmez ürünü be?enmezseni geri yollarsynyz.
    hepsiburada kendi ürünlerini satan bir firma idi. burdaki "idi" ye dikkat . para direkt gidiyor ve daha sonrasynda sana her türlü güveni veriyordu. "du" ya dikkat.
    ?imdi bu güveni aracylyk yaparak kullanyyor güvenli olmayan satycylara. ismi duyulmamy? sitesi bile olmayan depodan saty? yapan ki?iler. arada hepsiburada olmasan bedava verse alynmayacak ki?iler ve hiç bir güvence olmadan.
    sizin ?imdiye kadar ba?ynyza gelmemi? olmanyz bir daha gelmeyecek olmasy demek de?il.
    siz ayda yylda ürün alyyor olabilirsiniz yada siz o firmalaryn iyilerine denk gelmi? olabilirsiniz
    ortada bir gercek var,
    hepsi burada kendi ismini kullanarak isimsiz firmalaryn ürününü satyyor ve hiçbir güvence vermiyor para direkt gidiyor komisyonunuda alyyor
    konuyu iyi okuyup iyi anlamanyz ve önceki yorumlary bir kez daha gözden geçirmeniz dile?i ile tekrar yorum bekleriz

    Siz dedi?imi anlamamy?synyz. Siz satycyyla sorun ya?amy?synyz, HB'yi suçluyorsunuz. Bende diyorum ki ayny durum n11 ve GG için de geçerli. Yani onlaryn tek farky havuz sistemlerinin olmasy. Sonuçta onlar da "muhatap" de?iller ürün alymlarynda. Yani siz diyorsunuz ki ürünü aldym onay vermezsem i?im garanti. Peki ?una cevap verin o zaman. n11 ve GG den telefon aldynyz diyelim. Onay süresi en fazla kaç gün, 3 gün. 3 günün sonrasynda telefon örne?in 9.günde aryza verdi. Ama siz de bu sürede mecburen onay verdiniz, vermeseniz bile sistem otomatik onaylyyor. ?imdi sorun çykty?y için siz n11 i mi muhatap alacaksynyz yoksa satycyyy my?

    halen n11 ile hb yi bir tutuyorsunuz birde soru soruyorsunuz. ya bu konularda çok acemisiniz yada nerden kurtarsam durumundasynyz
    neyse allah ba?ynyza vermesin kolay gelsin.

    Hocam ben 12-13 yyldan fazladyr e-ticaret yapan birisiyim. Benim kurtarylmasy gereken bir durumum yok, sizin yanly? bilginizi düzeltmeye çaly?yyorum, bence acemi olan sizsiniz. Siz soruya cevap verdi?iniz anda sizin sorunun cevaby da ortaya çykacak. Cevap vermezseniz de sizin yerinize ben cevap vereyim. Ne n11 ne GG ne de HB muhatap olmaz YASAL olarak, e?er satycy do?rudan kendileri de?ilse. Yani siz THH'ye de verseniz kar?y muhatap olarak Mesafeli Saty? Sözle?mesindeki firmayy temel alacaksynyz (di?er satycy, yani sizin aldy?ynyz firma).




  • Hepsiburada'nın bittiği falan yok kendi satışını yaptığı ürünlerde sıkıntı çoğu zaman bir çok firmaya göre az. Farklı satıcıların hepsiburada üzerinden satış yapması da pratikte da n11 ya da gg'den farklı değil. Ürünü sevk eden de (En azından benim satın aldığım üründe öyleydi, mümkün oldugunca satıcısı hepsiburada olmayanları zaten tercih etmiyorum) satıcının kendisiydi, hepsiburada değil. Yani yine dediğim gibi pratikte n11 ya da GG'den farklı olmuyor , aracılık etmiş oluyor sadece. Ha tabi sıkıntı çekmişsiniz, geçmiş olsun ve çözülmesi için de hepsiburada nın daha aktif olması gerekir. Sonucta neden mağdur olasınız yok yere. MegaWolt38 'a çıkışıyorsunuz da söyledikleri doğru. Bir nevi AVM'deki mağazadan alışveriş yapıp, sıkıntı çıktığında yine AVM den hesap sormak gibi bu durum maalesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GullyFoyle -- 3 Mart 2016; 19:15:48 >
  • hb bazı konularda benı de hayal kırıklıgına ugratmıstır hak verıyorum eskıden boyle degıldıler
  • HB'den farkında olmadan farklı mağazadan bende 3 tane telefon bataryası aldım, 2 batarya geldi ve 2side bozuk geldi. Mağdur arkadaşa kesinlikle katılıyorum. MarketPlace uygulaması HB'ye hiç yaramadı. HB'den alışveriş yaparken HB stoğundan aldığımı kontrol etmeden alışveriş yapmayacağım.
  • MegaWolt38 kullanıcısına yanıt
    Hocam sanırım arkadaşın demek istediği n11 gittigidiyorda urun alacağımız zaman karşılaştırabiliyoruz ornegin satıcı puanına son alışverişler olumlu mu olumsuz mu bakabiliyoruz.Hepsiburada da sadece sattığı urunler görünüyor herhangi bi satıcının.Az önce bi LG g4 e baktım satıcı Herseyburada diyor.Font yazı tipi Hepsiburada ile aynı. Farketmeden çok rahat hb dışı satıcıdan alınabilir.Çoğu kişi daha Hepsiburada sadece kendi mallarını satıyor diye düşünüyordur. Hani buna güvenip başka biriyle muhattap olmak hoş karşılanmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hb.nın son zamanlarda kendisi dışında satış yapıyor görünen mağazalar oluşturmasına bir anlam veremiyorum
    daha çok komisyon mu alıyor yada küçük esnafa ben karışmam siz kendiniz satış yapın ,sorun olduğunda kendiniz çözün mü diyor ?
    gerçi geçtiğimiz aylarda iade ettiğim bir ürünün iadesini yine hb. takip etmişti (benimle ilgisi yok demedi)
    zaten bildiğim kadarıyla kendilerinin direk satış yapma olayı yok
    bir firma ile anlaşıyorlar ,firma ya onlara belli bir stok veriyor yada satış oldukça ürün gönderiyor
  • Hepsiburada bundan 5-10 sene önce benim herşeyimdi;Yüzlerce ürün almışımdır. Bir çoğunu geri iade etmişimdir. Böyle geçinip gidiyorduk ama;
    Son günlerde, N11 gibi olunca eyvah dedim. Tek güvendiğim site vardı, onuda kaybettik.
    Hb'nin hiç bir yorumuna güvenilmez, olumsuz yorumların %98'ini yayınlamıyorlar.
    Hb'nin dışındaki satıcılardan birşey almıyorum.
    Hızlıal' da iflas etti, ne sattığına, ne deposunda ürün olduğunu bakmıyor, iade paralarını kesiyor, bazen iade almıyor, tamamen bitti. 1 yıla yakın zamanda tamamen kapanabilir.
    Kısaca Türkiye şartlarına uyum sağladılar ve bittiler, çünkü bizim halkımız en ucuzun peşinde, buda kaliteli ürün üretimini durdurdu, kalitesizi şah'a çıkarttı.
    Bütün bunların üstüne birde Türkiyede ki Tüketici hakları ( Zamibya, Kamboçya,Uganda,Tanzanya, Somali, Patagonya....vb) ülkelerindeki gibi olunca tüketici resmi olarak kandırılmaya başlandı. ( Bizzat şahidi benim, haklı olduğum ve kazandığım davada, sadece 300 tl maddi tazminatım ( faturası olduğu halde ) reddedilince, hem ithalatçının, hemde satıcının avukatına 1200 tl avukatlık ücretine mahkum edildim. Benimde telefonumun da tamirine hükmetti. Telefonun değeride 500 tl )
    Maalesef ülkemizde HUKUK, GUKUK olmuştur. Bunu bilen kartallar artık alçaktan uçuyorlar.
    En iyisi, çarşı pazar gezip en makulunu ( bulabildiğinizi ) şahsön görerek almak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mt8 -- 10 Ağustos 2016; 1:03:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LimitBilisimHiz

    Akrabama öve öve bitiremediğim hepsiburada dan bir ürün sipariş ettik ama ürünü 3. Haftaya girdik hâla göndermiyorlar. 3 kere tedarik tarihi verildi hepsi geçti. Önerdiğim kişiye mahçup olduğuma mı yanayım yoksa onlarca kez aramama rağmen hâla gönderilecek diye oyalandığıma mı ?

    4. günden sonra siparişi direk iptal ederdim ben. Başka yerlere yönelseydiniz keşke. 3 hafta nedir.
  • ben de satıcısı hepsiburada olan ürünleri tercih etmeye çalışıyorum ancak HB değişik bir yorum getirmiş duruma. Verdiği hediye çekini sadece benim sattığım ürünlerde kullanabilirsin diyor. Hediye çeklerini Her ayın bir haftasında kullanılabilecek şekilde ayarlıyor. O hafta kendi sattığı ürünlerin fiyatlarını yükseltiyor. Biz de çek heba olmasın diyerek pahalı ürünleri alıyoruz. Eğer vereceğin çek tüm satıcılarda geçerli değilse çek mek verme kardeşim. Şimdiye kadar hiçbir iadede sorun yaşamadım. Sistem değiştikten sonra başka satıcılarından alışveriş yapmadım bilmiyorum ama onlarda iade sıkıntısı yaşanabiliyormuş.
    HB herşeye rağmen en güvendiğim e-ticaret sitesi ancak bu politikası beni de soğutuyor kendinden.
  • ne çabuk bitirdin hemen..hb candır, canandır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mt8

    Hepsiburada bundan 5-10 sene önce benim herşeyimdi;Yüzlerce ürün almışımdır. Bir çoğunu geri iade etmişimdir. Böyle geçinip gidiyorduk ama;
    Son günlerde, N11 gibi olunca eyvah dedim. Tek güvendiğim site vardı, onuda kaybettik.
    Hb'nin hiç bir yorumuna güvenilmez, olumsuz yorumların %98'ini yayınlamıyorlar.
    Hb'nin dışındaki satıcılardan birşey almıyorum.
    Hızlıal' da iflas etti, ne sattığına, ne deposunda ürün olduğunu bakmıyor, iade paralarını kesiyor, bazen iade almıyor, tamamen bitti. 1 yıla yakın zamanda tamamen kapanabilir.
    Kısaca Türkiye şartlarına uyum sağladılar ve bittiler, çünkü bizim halkımız en ucuzun peşinde, buda kaliteli ürün üretimini durdurdu, kalitesizi şah'a çıkarttı.
    Bütün bunların üstüne birde Türkiyede ki Tüketici hakları ( Zamibya, Kamboçya,Uganda,Tanzanya, Somali, Patagonya....vb) ülkelerindeki gibi olunca tüketici resmi olarak kandırılmaya başlandı. ( Bizzat şahidi benim, haklı olduğum ve kazandığım davada, sadece 300 tl maddi tazminatım ( faturası olduğu halde ) reddedilince, hem ithalatçının, hemde satıcının avukatına 1200 tl avukatlık ücretine mahkum edildim. Benimde telefonumun da tamirine hükmetti. Telefonun değeride 500 tl )
    Maalesef ülkemizde HUKUK, GUKUK olmuştur. Bunu bilen kartallar artık alçaktan uçuyorlar.
    En iyisi, çarşı pazar gezip en makulunu ( bulabildiğinizi ) şahsön görerek almak.


    Hb'nin hiç bir yorumuna güvenilmez, olumsuz yorumların %98'ini yayınlamıyorlar.

    aynen katılıyorum yayınlamıyorlar bu bile ne olduklarının bir ispatı.
    açılan diğer konulara bakın bu ve buna benzer bir çok HB konusu var.
    çok çok iyi bir sistemin içine ettiler ve bu sadece başlangıç daha da kötü olacaklar
    şuan HB ye iyi diyenler sadece daha kötü yüzü ile karşılaşmadıkları için. karşılaşıp o caresizliği yaşayınca gelip açarlar konuyu.
    benim gibi yüksek alış veriş rakamları olanlar hesaplarını kapatıp alışverişi kestikçe dahada kötüye gidecekler.
    örnek: eski çek sistemi yeni çek sistemi.




  • hb saçmalıklara her zaman ilk adım atan firmadır. 4 yıl önce iade etmek için başvurup. 5-15 gün tamam gönderebilirsiniz deyip yurtiçi kargo kuponu alıp gönderiyorduk sonra işlemimiz başlıyordu ya o dönemi hiç unutmuyorum ya.
  • HB den bildigin urun disinda hicbirsey almayacaksin. zaten 3. saticilara hic bulasmayacaksin. Ben ekim 2015 de note 4 orjinal kilifi aldim , satici farkli firmaydi. gelen urun orginal gibi duruyordu, fakat fatura muhtelif telefon aksesuari diye kesilmis tabi killandim fakat o aralar islerin yogunlugundan ustune dusmedim. 3 ay sonra kilif parcalanmaya baslayinca , urunun sahte oldugunu ogrendim. HB bizim saticilar asla sahte satmaz diye nasilda diretiyor. tamam dedim bana uzerine dogru urun ismi yazilmis faturayi gonderin dedim daha sonra beni dativiya yonlendirdiler. Saticiya telefon actim , bana sorun nedir vs cekti, bende bana sahte urun gonderdiniz faturayi duzeltin samsunga gonderecegim diyince , adam tirsti



    biz malimizin arkasindayiz sorun neyse cozeriz felan cekti bende dedim urunu iade ediyorum parami iade edin. urunu gonderdim 3 ay kullanilmis urunun parasi kargo dahil 3 gun sonra hesabimdaydi. adam dolan testisini aksatmamak icin benim gibi bagiranlarin parasini sak diye iade ediyor.



    HB ye dikkat derim.kendi sattigi urunler bile sahte olabiliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.