Şimdi Ara

Hepsiburada, bu normal mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. 26.02.2020 tarihinde Hepsiburada'dan bir firmadan Asus Notebook aldım. Ürünü 27.02.2020 tarihinde de teslim aldım. Ürünün kutusunu açarken video çektim bir sıkıntı falan olursa elimde kanıt bulunsun diye. Bir sorun gözükmüyordu. Yalnız bugün aklıma geldi. Garanti bilgisini sorgulattığımda ürünün garantisinin 06.01.2020 tarihinde başladığını gördüm. Bu laptop acaba daha önce iade mi edilmiş demek oluyor bu?

    Fotoğraf da koyayım.

    Hepsiburada, bu normal mi?Hepsiburada, bu normal mi?

    Ayrıca hoparlörlerde bir ses dengesizliği var gibime geldi. Sol taraftaki hoparlörden daha çok ses geliyor. Şimdi iade etmeye kalksam servise ver falan diyecekler. Ben ne yapayım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi James Alan Hetfield -- 2 Mart 2020; 12:20:53 >







  • Kardeşim 2. El bile olabilir AIDA64 programını indir pilin durumuna bak kaç kez şarj edilmiş falan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • laz_ziya kullanıcısına yanıt
    Hocam ona baktım herhangi bir pil döngüsü yazmıyor.
  • Arkadaşlar rica ediyorum bir yol gösterin bakıp geçmeyin sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar rica ediyorum bir yol gösterin bakıp geçmeyin sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar rica ediyorum bir yol gösterin bakıp geçmeyin sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oradaki tarihin bir önemi yok. Garanti süresi fatura kesim tarihinden hesaplanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sizce bu değerler normal mi??
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • SudaEriyenAspirin kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Peki bu son yazdığım ses problemi ne olacak? Acaba kargodayken mi oldu dicem de bu sefer kasada ezik falan olurdu. İadede sorun çıkarırlar kesin. Napsam acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SudaEriyenAspirin kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Peki bu son yazdığım ses problemi ne olacak? Acaba kargodayken mi oldu dicem de bu sefer kasada ezik falan olurdu. İadede sorun çıkarırlar kesin. Napsam acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belki balance ayarı sol tarafa kaymıştır bir kontrol edin ses kartı ayarlarından.
  • James Alan Hetfield kullanıcısına yanıt
    Seste problem olmayabilir. Takıntı yapıyor olabilirsin. Yazılımsal da olabilir. Her iki hoparlörü de tek tek deneyerek iyice emin ol. Bir şekilde yöntemi vardır. Hatta sanırım windowsta bile sınama vardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı laptopu ben de şubatta aldım aynı garanti başlangıç tarihi var bendeki model de al0337 hocam. Heralde bi standart çünkü aynı tarihte olmaları büyük tesadüf olurdu bence

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Zaten aşağısında şöyle bir not var. “*Belirtilen tarihler global veri tabanı üzerinden alınmaktadır ve resmi faturanın bulunmadığı durumlarda geçerli sayılacaktır.”

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Genelde bu tip sorgularda ithalat tarihi yazılır. Problem olduğunu zannetmiyorum. Hoparlörlerin ses şiddetini de telefon vasıtasıyla kesin doğrulukla olmasa da ölçebilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • içinize sinmediyse dırekt beğenmedım deyin ve iade edin
  • Alihnn A kullanıcısına yanıt
    Siz hoparlörlerde herhangi bir anormallik fark ettiniz mi hocam?
  • James Alan Hetfield kullanıcısına yanıt
    Hayır hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Alihnn A kullanıcısına yanıt
    Sağ olun hocam yarın garantiye götürüp değişim raporu talep edeceğim o zaman bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alihnn A kullanıcısına yanıt
    Sağ olun hocam yarın garantiye götürüp değişim raporu talep edeceğim o zaman bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alihnn A kullanıcısına yanıt
    Sağ olun hocam yarın garantiye götürüp değişim raporu talep edeceğim o zaman bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.