Şimdi Ara

Hep birlikte teknik servisleri teftişe gidiyoruz (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
175
Cevap
3
Favori
3.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • wustti W kullanıcısına yanıt
    Bir video buldum ama eski,pek inandırıcı gelmedi,zaten alttaki yorumlarda hep reklam kouyo vs yazmışlar.

    Ama zaten değişti artı sms infocom oldu,onun içinde videoya gerek yok,şikayet var.com da aratınca zaten ne kadar güzel ve nezih,kullanıcı dostu bir servis olduğu hemen anlaşılıyor
  • istanbul pendikde oturuyorum ama olayı tam anlamadım.Videoyu izlemeli miyim?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul'da oturuyorum günün her saati müsaitim , herhangi bir günde gidebilirim.

    1,5 sene discovery kullandım, nasıl yaptıklarını merak ediyorum, ekran kırıldığı için servise vermiştim, ekran yapıldı telin titreşim motorunu bozup vermişlerdi. Bu hatayı nasıl yaptıklarını gerçekten merak ediyorum.

  • Maltepe'deyim gelebilirim.

  • Çekilişe katılmak istiyorum
  • Bir çok telefon kullanmış ve General Mobile servisi ile ufak tefek sorunlar yaşamış biri olarak. Gerek yeni durumlarını incelemek gerekse diğer kullanıcı ve kullanıcı adaylarına yardımcı olmak isterim.

    Değerlendirilmesi dileği ile...

  • Abi ben de teftişe gelmek istiyorum

  • Aranızda olmak isterim. :)

  • Ben de gelmek isterim. gerçekten güzel bir sohbet ortamı olacağını düşünüyorum.

  • Proje güzel olmuş öncelikle Tebrikler.Bir Sonraki Durağınız ise Meizu'nun Teknik Servisi olsun,orada Çok Merak Ediliyor.

  • uzun zamandır forumda aktif değilim hergün donanımhaberi takip ederim.bu video ve etkinlikle ile ile ilgili yorum atmak istedim.şimdi gm telefonları ile ilgili yerli malı adı altında bizim insanımız nasıl kandırılır.bunu bu firmalar gm,casper.,vestel bunu iyi biliyor.arçelik beko bunlara oranla bir tık önde.malı piyasaya dışardan getirirsin.etiketi vurursun utanmadan buna yerli malı dersin.yazılım verirsin ite kaka calışan tlf çalışmaz hale gelir.servis ayrı bir sorun tlfn arızadan gider.bir bakmışsın başka tarafını bozarlar geri gönderirler.sattıkları malın arkasında durmazlar.utanmadan birde ek vergi diyorlar.sen önce kendi malını üret servisin tüketiciyi memlun etsin.yazılımını güncelleştirmeni sagla ondan sonra çık deki ek vergi.bazı arkadaşlar bana kızıcak bana ama bu doru etrafımda canlı şahitler tonla nette şikayetler.bunlar gerçek.abim vestel tablet aldı alma dedim.dinlemedi 4 servis ve değişim.değişimden sonra sinirli türk vatandaşı tableti duvara çarptı teyzem yiğene tablet aldı casper yapma dedim.kendi kendine kapanma sorunu bitmedi servise gidiyor.değişmesi gereken cihazı değiştirmiyorlar.dün en son serviste testte.gm gelince iş arkadaşlarımda 3 kişide vardı.çok çektiler.diceksiniz ki hepside mi aynı hayır ama yüzde 75 oranında sorunlu.evdeki tüm eşyalar tv de dahil vestel di 4 sene demeden hepsi pert.yerli malı iyi olur.garanti bitse parça bol olur.ithal mallara göre uygun olur dedik arçelik bekoya çevirdik klimayıda dahil ettik.vestele oranla başta dediğim gibi bir tık önde.en azından servis diğerlerine göre bir tık önde.asusu laptop kullanıyorum 4 yıl oldu.bir kere batarya değişti tık yok asus servisi sıkıntılımı ewet şikayet oranı 65 seviyelerinde ama asus saglam bunu ben kulanıyorum diye değil.istatisklerde belli zaten.hp ısınma varmı var tek sıkıntısı bu asus hp oranla yüzde 30 daha az ısınıyor.ama servisi harika adam malının arkasında duruyor.samsung yüzünden forumda milletle tartıştık ama dediğim tek şey önceki konularda mevcut.en iyi servis ağı olan tüketiciyi memlun eden servis samsung dur yiğidi öldür hakkını yeme.sony keza öle iphone servisini bilmiyorum ama malı kendini belli ediyor.g2 kullandım evet cihazda ısınma sorunu var.kronik ama,kasa plastik en azından gm gibi bozulup durmuyor yazılımda sıkıntı cıkarmıyor.o ısınmaya ragmen performansı düşmüyor.sevisi orta seviyelerde.bu ürünleri kulanan arkadaşlar bana kızıcak ama kusurabakmasınlar bu arada ablam takı dükkanına casper masa ütü pc aldı ekran titremeden 2 kez serviste alalı 3 ay oldu.bunlar deneyimlerim.yerli malı hikaye sana kim iyi hizmet kim saglam ürün saglıyorsa tüketici onu terch eder.bunuda yapan firmalar belli.gönül isterki yapsınlar ama nerde anca insan kandır.ticarette dürüst olursan bir gün hakkını alırsın.dürüst değilsen layığını bulursun.son olarak lg g2 yi yiğenime hediye ettim.şu an dandik bir tlfn kulanıyorum sesi bile cıkmıyor.su an gm cihazlarına param yetiyor ama maddi durum su an pek müsait değil ama ölürüm de yerli malı almam.son olarak MESUT BEY CASPER,ASUS VESTEL SERVİSLERİNİ DENETLEYİN LÜTFEN.AMA GÖRÜNEN KISMINI DEĞİL GÖRÜNMEYENİ YANSITIRSANIZ NEYİN NE OLDUĞU ORTAYA CIKICAKTIR.

    SAYGILARIMLA





  • GM Servisini es geçin özellikle gidilmesi gereken 3 firma var Dell - Toshiba ve de Asus yetkili servisleri...Özellikle ve özellikle Toshiba yetkili servisi...

  • discoveryi ilk çıktığında alanlardan biriyim 2 seneyi geçti telefon artık dökülüyor o paraya o kadar tabi ama teknik servisinden ben memnun kaldım 2 defa çok hızlı bi şekilde işimi hallettiler

  • Mesut Bey aşağıdaki soruların cevaplarını almayı denerseniz çok sevinirim.

    1) Tamir süresi 20 iş günü geçtiğinde ücret iadesi veya yenisi ile değişim talep eden tüketiciyi illa hakem heyeti kararı almaya mı zorluyorlar, yoksa yönetmeliği otomatik olarak uyguluyorlar mı?

    2) 10 iş günü geçtiğinde geçici cihaz veriyorlar mı?

    3) Servise giriş yapan cihazın garanti kapsamında değişimi durumunda tüketici ortalama kaç gün cihazsız kalmış oluyor? (ortalamada 20 iş gününden kısa bir performansları var mı?)

    4) Servise gelen ürün sayısına göre garanti kapsamında yenisi ile değişim ve tamir oranları nedir?

    5) Belki bunu söyelemezler ama siz yine de sorun, sattıkları cihazların yüzde kaçı kullanıcı hatası olmayan sebeplerden dolayı servise geliyor ve bunların yüzde kaçını tamir veya yenisi ile değişimle sonuçlandırıyorlar?

    Şimdiden teşekkürler.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: MassiveDynamic

    sıkıyorsa üyeleri random.orgdan canlı yayında çekip gidin.5 tane gm elemanı forum üyesi 2 editörle gitmeye benzemez o zaman.


    +1

  • Umarım gerçekten baskın olur. Öteki türlü adamların haberleri varken gitmek biraz anlamsız olabilir.

  • Sonuçlar iyi gelmeyecek bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BekirTemel -- 20 Ağustos 2015; 1:13:37 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsanlar neyin ne olduğunu biliyor kasmayın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba mesut bey , mecidiyekoydeki general mobile servisinin ust sokaginda oturuyorum. Gecerken benide alin beraber gidelim . Her gun ve saatte uygunum :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.sormak istedigim bir kaç soru var güncelleştirme vaatleri neden tutulmuyor discovery 2+ için sordugum teknis servis bilgimiz yok diyor albuki geçenlerde bir video da güncellestirme gelicek dedi muzaffer bey bu nasıl ilişkidir.

    2. kronik dokunma hatasını servise vermek yerine güncelleştirme ile çözülemez miydi. çünkü kapatıp açtıgımda düzelen birşey.

    3.discovery 2+ air modelinden daha iyi olmasına ragmen neden air reklamını yapıyorlar daha fazla mı kazanç elde etmek için sonucta ikiside aynı fiyat bir incelik diye bu kadar niye yani fiyat.

    4. akıllı jestler bile var iken discovery 1 de neden bunda da hiç bir çalışma yok.

    5.elite plus dediginiz telefon airin kopyası gibi neden elite plus dediniz elite daha iyi olmasına ragmen onu anlamış degilim.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.