Şimdi Ara

Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
12
Favori
5.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konsollara demo çıkmaması biraz hayal kırıklığı yarattı.

    _____________________________
  • Demo versiyonuna Yeni Diller Eklendi


    Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazı


    Herkese merhaba!


    Steam Next Fest bugün başlıyor ve demo için uzun zamandır beklenen bir güncellemeyi sunmaktan heyecan duyuyoruz!


    🗣️ Yeni Diller Eklendi

    Artık demonun tadını birkaç yeni dilde çıkarabilirsiniz:


    • English
    • French
    • Italian
    • German
    • Spanish
    • Korean
    • Polish
    • Brazilian Portuguese
    • Russian
    • Turkish


    🛠️ Hata Düzeltmeleri


    Bu fırsatı değerlendirerek birkaç sorunu da düzelttik:

    • Oyun eylemleri sırasında oluşabilecek potansiyel sonsuz döngü düzeltildi
    • Diyalog sisteminde nadir görülen bir kullanıcı arayüzü çökmesi düzeltildi


    - İnek modeline çarpışma eklendi. Evet, zamanı gelmişti.



    Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazı
    Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazıstore.steampowered.com
    Hell is Us - Steam Next Fest Patch | Demo - Steam News
    https://store.steampowered.com/news/app/1620730/view/515211974718523892
    _____________________________




  • Hell is Us Yaratıcı Yönetmen Jonathan Jacques Belletête ile Röportaj



    Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazı



    Hell is Us, Montreal merkezli bir stüdyo olan Rogue Factor'un son oyunu. Warhammer oyunları üzerinde uzun süredir çalışan Hell is Us, stüdyonun orijinal bir IP'deki ilk denemesi. Oyunu dört saat oynadıktan sonra, 55 kişilik stüdyonun büyük hedefleri olduğu açıkça görülüyor.

    Oyun en iyi şekilde bir aksiyon-macera oyunu olarak tanımlanabilir, ancak Rogue Factor'un bu türe yaklaşım şekli beni oyunun yapısına bağladı. Rogue Factor oynanışa eski usul bir yaklaşım getiriyor. Hell is Us'ta sıfır, yani sıfır tutamak bulunuyor. Yol noktası yok. Oyun içi harita sistemi yok. Ayrıca arayıp bulacağınız ve ‘kalem ve kağıt’ yaklaşımını kullanarak çözmeniz gereken bolca bulmaca var. Kreatif direktör Jonathan Jacques Belletête buna ‘oyuncu tabağı’ adını veriyor. Hell is Us oyuncuları bulmacaları çözmek için görsel, işitsel ve anlatısal ipuçlarını kullanmaya teşvik ediyor.


    Jacques Belletête ile otururken, Rogue Factor'ün oyuncuya ne kadar güvendiğini gerçek anlamda anladım. Oyuncuları başından sonuna kadar yönlendiren, gerçek problem çözmeye asla izin vermeyen oyunlarla dolup taştık. Hell is Us bazı gerçek bulmaca çözümlerini ve souls benzeri birçok esinlenmeyi teşvik ederken, Rogue Factor üçüncü şahıs yakın dövüş deneyimini uyarlama seçenekleriyle oyununu orta çekirdek olarak görüyor. Tüm bunlar göz önünde bulundurulduğunda, oyun kitlesel benimseme ve erişilebilirlik arasındaki iğneyi geçiriyor ve bazı oyuncuları kapatabilecek inanılmaz derecede niş bir başlık.


    Vegvari: Hell is Us'ı 2022'de duyurduktan sonra, şimdi bir izleyici kitlesinin nihayet oyunu oynadığı ana ulaşmak nasıl bir duygu?


    Jacques Belletête: Sıkıcı görünmek istemem ama bu çılgınca. Bu işi beş yıldır yapıyoruz. Boş bir sayfa ile başladık. Evrendeki tüm atomların bizim yaratacağımız şeyi seçmeye hazır olduğunu söylemek isterim.


    Şimdi buradayız ve bu uzun bir yol oldu. Zorlu bir yoldu ama aynı zamanda eğlenceliydi de. Bilirsiniz, COVID, çocuklar, böyle bir proje yaparken karşılaştığınız tüm engeller. Şimdi buradayız. Harika bir stüdyomuz var. Bu sadece adanmışlık ve tutku.



    Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazı

    Vegvari: Beş yıl boyunca Rogue Factor pek çok değişkenle uğraştı, aileden ve COVID'den bahsettiniz ve sonra COVID'den çıktınız. Bu süreçte proje veya vizyon ne kadar değişti?


    Jacques Belletête: Oldukça fazla. Yarattığımız şeyle son derece gurur duyuyorum. Ancak bir şeye ulaşmak için oldukça net bir vizyona sahip olmanız ve teknenin çok fazla dümen kırmadığından emin olmanız gerekir. Yoksa oraya varamazsınız, değil mi? Bu söyleniyor. Demek istediğim birkaç şey [değişti].


    Yani tüm bu oyuncu tabağı fikri - oyuncuya her şeyi gümüş bir tepside veriyoruz, bir şeyler bulması gerektiği halde, değil mi? Diyelim ki, bir oyunda hızlıca bir yan görev icat edelim. Diyelim ki bir barda biriyle buluşmanız gerekiyor, değil mi? Bu adamı bir barda bulacağım. Her şeyden önce, sizi şehirde doğru mahalleye götürecek bir işaretçiniz olmalı. Sonra bir sonraki işaretleyici tam anlamıyla barın kapısında olacak, değil mi? Sonra bara girdiğinizde, NPC'nin üstünde bir işaretleyici olacak, değil mi? Yani keşfetmiyorsunuz, eğer düşünürseniz, keşfetmek ya da keşfetmek bu değil, değil mi?


    Tüm bunları ortadan kaldırıp yine de oynanabilir bir oyun yaratma fikri vardı. Bu benim yıllardır düşündüğüm bir şeydi. Her oyun tasarımcısının takıntılı olduğu bir şey vardır. Bir gün bunu yapacaklar mı yapmayacaklar mı? Bu benim takıntılarımdan biriydi.


    Remi, bir karakter ve kişiliği olarak değişmedi. Ama bir haritacı olarak başladı çünkü topografya ve şekillerin estetiği çok ama çok mevcut. Haritalar, kartografi ve topolojinin genel konseptine çok iyi uyuyordu. Ancak böyle bir şeye sahipseniz, bunu oyununuza da yansıtmanız gerekir. Bir şeyler deniyorduk ama hiçbir zaman tam olarak işe yaramadı. Hiçbir zaman gerçekten başaramadık. “Tamam, o bir haritacı olmayacak.” dedik. Bence insanların bizim sahip olduğumuz bu tür fikirleri öğrenmeleri ve sonra kesinlikle değişmeleri ilginç. Bunun dışında, dostum, oldukça odaklıydı.


    Sektördeki en iyi üçüncü şahıs yakın dövüşüne sahip olduğumuzu asla söylemem. Üçüncü şahıs yakın dövüş Montreal'e özgü bir şey değil. Montreal her ne kadar büyük bir video oyunu şehri olsa da, bu bizim uzmanlık alanlarımızdan biri değil. Biz birinci şahıs ya da üçüncü şahıs keşif oyunuyuz. Assassin's Creed'de sonunda iyi bir iş çıkardık. Özellikle Odyssey ve Origins ile. Yakın dövüş iyi oldu ama biraz zaman aldı. Her şeyi sıfırdan öğrenmek zorunda kaldık. Bazen büyük duvarlarla karşılaşıyorsunuz; “Neyse ne” diye karar verebilirdik. Bu şekilde yapmayalım. Silahlarımıza sadık kaldık ve yol boyunca öğrendik.



    Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe AltyazıPlayStationyoutube
    If war is the closest we get to hell on earth, it's because Earth harbors the worst of demons: humankind. Discover Hell is Us , an action-adventure game set in a war-torn country, where players must unravel the mysteries of their past and confront the human darkness that fuels the chaos. Hell is Us will be available on PlayStation 5 on September 4, 2025. #ps5 #ps5games #stateofplay May contain content inappropriate for children. Visit http://www.esrb.org for rating information.
    https://www.youtube.com/watch?v=2s_oHQYBoJA

    Vegvari: Hell is Us, tam olarak bir soulslike olmasa da türden tonlarca ilham aldığı ilginç bir iğneyi geçiriyor. Ekip bu zor dengeyi nasıl kurdu?


    Jacques Belletête: İki şey var. Orta çekirdekli olmasını istedik. [Hell is Us'ın bir ısırığı var. Çok sayıda zorluk ayarımız var. Böylece gerçekten istediğiniz şekilde ayarlayabiliyorsunuz. Temel oynanışta bir ısırık var ama oldukça yönetilebilir. Dolayısıyla, bugünlerde daha orta çekirdekli bir şey yapsanız bile, From Software'in son 10 yılda icat ettiği bazı fiilleri ve dilleri görmezden gelmenin hala zor olduğunu en başından beri biliyorduk.


    Her zaman kendi dokunuşumuzu katmamız gerektiği düşüncesiyle yaklaşıyoruz, değil mi? Dayanıklılığı sağlığa bağlıyoruz. Tıpkı gerçek hayattaki gibi, eğer düşünürseniz. Gerçek hayatta sağlığınız neredeyse tamamen dayanıklılıktan ibarettir. Gerçek hayatta bir sağlık puanımız var. Mesele onu kaybetmemek. 12 yıl boks yaptım. Deponuz boşaldığında, bir sonraki vuruşta işiniz biter. Ciğerleriniz pes ettiğinde işiniz bitmiştir. Yapmaya çalıştığımız şey biraz da bu, bu yüzden bu gerçeğe karşı koymak için limbik nabzımız var. Sağlığınız kalmadığında, daha az saldırabilirsiniz çünkü o noktada dayanıklılığınız da çok düşüktür.


    Tüm bunlar, kodlar benzer olsa bile, ona kendi tarzımızı kattığımızı söylemek için, Ayrıca, ağır ve hafif saldırı gibi bir şey yok. Hücum saldırısı var ama sadece bir saldırı var.


    Vegvari: Demoyu oynadıktan sonra oyunculara çok fazla güveniyorsunuz. Harita yok, ara nokta yok, bulmaca çözmeye eski usul bir yaklaşım var. Bu sizin ya da ekip için bir endişe kaynağı oldu mu?


    Jacques Belletête: Yeterince komik, olması gerekirdi. Ben sadece konsepte körü körüne inandım. Sadece bunu nasıl gerçekleştireceğimizi bulmamız gerekiyordu. Görseller ve oyunlar gibi. Özellikle de RPG'lerde ya da macera oyunlarında. Sadece güzel olmak için oradalar, ki bu iyi bir şey. Güzel olmak ya da temaları ve benzetmeleri aktarmak için oradalar. Ne yapmanız gerektiğini anlamanızı sağlamak için orada değiller. Sesle ya da görsellerle yapmaya çalıştığımız şey de bu. Bu bir öğrenme eğrisiydi ama hayat böyle işliyor.


    Dolayısıyla, projenin başında söyleyebileceğim şeylerden biri, insanların ne yapmaya çalıştığımızı biraz anlamalarını sağlamak. GPS'e sahip olmadan önce, bir grup insanı kır evime davet ettiğimde, kelimenin tam anlamıyla [talimatları] bir kağıt parçasına yazmak zorunda kalıyordum. "20'den çıkacaksınız, sonra 60'tan çıkacaksınız ve soldaki ilk küçük yoldan gideceksiniz. Adamın kırmızıya boyadığı büyük kayanın olduğu evi gördüğünüzde sağa dönün ve sonra etrafında kuş evleri olan adamın evini görene kadar devam edin. Sonra tekrar sola döneceksin. Benzin istasyonundan sonra oradasınız."


    Oyunu bu şekilde yapacağımızı söyledim ama bu ipuçları orada olmalı. Fark edilebilir olmalılar. Ama sadece bir soru işareti değil. Bunun neden işe yaramayacağını anlamadım. Sadece mümkün olduğunca iyi çalışmasını nasıl sağlayacağımızı öğrenmemiz gerekiyordu. Olan buydu. Bunu özgürce çözdük. Çatışmanın aksine, bu kısım gerçekten çok erken çalıştı ve geliştirilmeye devam etti.



    Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazı


    Vegvari: Odadaki fili ele alırsak, Hell is Us not almayı teşvik eden bir oyun olan Blue Prince'ten kısa bir süre sonra piyasaya çıkıyor. Oyunun oyuncuları bu fikre bir kez daha alıştırdığı için kendinizi şanslı hissediyor musunuz?


    Jacques Belletête: Buna bir süre önce başladık. Bildiğiniz gibi, insanların ne yapmaya çalıştığımızı anlamaları açısından bize yardımcı olan birkaç şey oldu. Outer Wilds kesinlikle bizim ‘Infovania’ dediğimiz şeydi. Bir kere bitirdiğinizde, dört dakika içinde bitirebilirsiniz. Çıkış zaten orada, sadece ilk başta bunu bilmiyorsunuz.


    Yani bizim oyunumuzda zor kilitler var. Bu da bir Infovania. Ama haklısınız! Ayrıca ana hikayenin altın yolu takip ettiğinden emin olduk. Tüm 'datum'larınızın olduğu yer burası - data pad'inizde sakladığınız tüm ipuçları. Ana hikâye bundan ibaret. Ve özellikle durursanız işinizi biraz daha kolaylaştırır. Diyelim ki Outer Wilds'da, ki bu gerçekten bir başyapıt. Altı ay boyunca oynamayı bırakırsanız, iyi şanslar. İşte bu noktada veriler devreye giriyor. Bu yüzden, verilerle altın yolda size biraz daha yardımcı oluyoruz.


    Ama geri kalan her şey, sırlar ve gizemler, tek başınasın dostum. İşte küçük not defteri burada devreye giriyor. Ve çok fazla var! Çok fazla tekrar oynanabilirlik sağlıyor. Bence iyi bir ‘sopa ve havuç’ olayımız var. Size pek çok bilgi veriyoruz ama bunların ne olduğunu ya da nasıl çözüleceğini söyleyemiyoruz. Bu da size biraz hazine avcılığı deneyimi yaşatıyor.


    Vegvari: Daha önce Annihilation'ın Hell is Us'ta nasıl bir rol oynadığından bahsetmiştiniz. Sanat yönetimi ve karakter tasarımının oluşturulması sırasında, Alex Garland'ın filminin sizinle konuştuğu şey neydi?


    Jacques Belletête: Annihilation'ın verdiği ilhamın her şeyden çok ses ortamıyla ilgisi var. Ses yönetmenimiz Antoine Vachon ve bestecilerimizden Stephan Prime gerçekten kendi tarzlarını yarattılar. Annihilation'ın sahip olduğu korna türü, bence kozmik korku olmasının yanı sıra bizim için de bir şey ifade ediyor. Annihilation çok fazla kozmik korku. Biz oyunumuzu hiçbir zaman kozmik korku olarak ele almadık. Bu hiçbir zaman bir tema olmadı. Ama bir noktada, kozmik korku kendi başına bir şey haline geliyor.


    TV dizisi, Çernobil. Bazı insanlar bunun evrenin dokusunun bir parçası olan görünmez bir güç olması anlamında kozmik korku olduğunu söylüyor, değil mi? Eğer bir nükleer reaktörü alıp zamanda geriye, 19. yüzyılın en parlak bilim insanlarına gönderirseniz, onları öldürenin şeytanlar olduğunu düşüneceklerdir. Elektrik üreten bu şeyi görecekler ama birden hepsi kanserden ölecek. Şeytanın bu işin içinde olduğunu düşünecekler. Bu lanet bir korku, anlıyor musunuz? Bence oyunumuz varsayılan olarak kozmik korku tonlarına sahip. Annihilation'da da paralel olarak bu var ama daha çok müzikle ilgiliydi.


    Kaynak : https://www.consolecreatures.com/hell-is-us-jonathan-jacques-belletete//

    _____________________________




  • Hell is Us dosya boyutu belli oldu.


    - 𝐃𝐨𝐰𝐧𝐥𝐨𝐚𝐝 𝐒𝐢𝐳𝐞 : 20.900 GB

    - 𝐕𝐞𝐫𝐬𝐢𝐨𝐧 : 01.000.000


    Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazı
    Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazıx (formerly twitter)
    PlayStation Game Size (@PlaystationSize) on X
    https://x.com/playstationsize/status/1940086694839296192
    _____________________________
  • niye bu kadar az , kafamda soru işaretleri?????

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    On fire
  • A r c h A n g e L. kullanıcısına yanıt
    20 gb ne yahu? San andreas definitive edition mı bu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Oyunla ilgili her yeni bilgide beklentim düşüyor.

    _____________________________
  • Hell is Us - Diving into the Dungeons | PS5 Games



    Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe AltyazıPlayStationyoutube
    https://store.playstation.com/concept/10005051 Trust your senses, ready your blade. Dungeons in Hell is Us are more than just striking locations. Meticulously crafted and purposefully built, they combine environmental puzzles and impactful combat encounters to create meaningful moments of exploration and tension. Hell is Us will be release September 4th, 2025 on Playstation 5! #ps5 #ps5games #hellisus May contain content inappropriate for children. Visit http://www.esrb.org for rating information.
    https://www.youtube.com/watch?v=UuyrcRZ6COQ
    _____________________________
  • RAPOR: Hell Is Us demosunun PS Store'a yüklendiği anlaşılıyor (henüz indirilemiyor), muhtemelen yakında çıkacak.


    Edit : Resmi duyurusu geldi. 12 Ağustos'da çıkıyor.


    Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 5 Ağustos 2025; 18:7:51 >
    _____________________________
  • Hell is Us is getting a free demo in one week on August 12th.

    Coming to PS5 and Xbox Series X|S.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    SteamDeck & PlayStation 5 Pro Player

    PSN ID : KenanK89
    XBOX Gametag : KenanK89#6017
  • Yarın demoyu deneyeceğim.

    Bu arada Xbox da oyunun tam sürümü ön yüklemeye açıldı 22 GB boyutu var. PS5’de de aynı boyutlarda olur büyük ihtimal bekleyenlere duyurulur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Turkiye's first player with 2 million xbox gamemescore
  • Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazı
    Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazıx (formerly twitter)
    Hell is Us (@HellisUsGame) on X
    https://x.com/HellisUsGame/status/1955183427843768696
    _____________________________
  • Demo yayınlandı!!



    Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazı
    Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazıx (formerly twitter)
    Hell is Us (@HellisUsGame) on X
    https://x.com/HellisUsGame/status/1955254504858718680
    _____________________________
  • Hell is Us - Demo Trailer | PS5 Games



    Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe AltyazıPlayStationyoutube
    https://www.playstation.com/games/hell-is-us/ The Hell is Us demo is now available on PlayStation 5! Step into a gripping solo adventure that blends brutal melee combat with a unique exploration and investigation system — all without artificial guidance.. Hell is Us will be released on September 4th, 2025, #ps5 #ps5games #hellisus Rated Mature
    https://www.youtube.com/watch?v=ZjE4DFPD64M
    _____________________________
  • fırsat bulduğumda demoyu deneyeceğim.

    _____________________________
    Mankind was born on earth, it was never meant to die here.


    Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended... so the world might be mended.
  • A r c h A n g e L. kullanıcısına yanıt
    İndirelim bakalım nasılmış

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    LG OLED55C24LA || XBOX SERIES X GAMERTAG: lll K A K A lll || PLAYSTATION 5 PRO PSN: BURAK__PS
  • Demoyu bitirdim. Düşman tasarımları ve geçtiği dünya hoşuma gitmedi. Ama Türkçe olması güzel olmuş destek amaçlı tam sürümü alabilirim daha sonra.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Turkiye's first player with 2 million xbox gamemescore
  • Demoyu oynuyorum daha bitirmedim ama çok beğendim ön sipariş vereceğim inşaAllah. Grafikleri ve oynanışı çok güzel + Türkçe dil desteği de var oh mis..

    Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazı

    Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Y@KI$IKLII -- 13 Ağustos 2025; 8:56:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Oyunun tek sırıtan noktası karakter yürüme ve koşu animasyonları diyebiliriz. Coğu AA oyun derdi maalesef oyunda mevcut Hell is Us | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazı  karakter koşarken kayıyor gibi hissettiriyor. Animasyonlarda şu hareketlerde tokluk yere basma hissini bir çözerse küçük yapımcılar tamamdır.

    _____________________________
  • Demo oyun için bir fikir sahibi (oynanış-mekanikler vs.) olmamıza imkan tanıdı ; Demo çıkartan her firmaya ayrı bir sempatim var birde Türkçe altyazı koymuşlar daha ne olsun teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gamer-x -- 13 Ağustos 2025; 14:2:55 >
    _____________________________
    PSN: darkmirror81 Xbox-Live : darkmirror360
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.