|
Arkadaslar, 2 oyun alip alma konusunda karar veremedim.
Sizce hangisini almaliyim: Saygilarr |
|
_____________________________
|

|
Arkadaslar, 2 oyun alip alma konusunda karar veremedim.
Sizce hangisini almaliyim: Saygilarr |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Cevabin icin tesekkur ederim hocam. Hell is Us'a bakiyorum simdi. |
|
_____________________________
|
|
Hell is Us oynuyorum güzel ama bir yerden sonra katıldım kaldım. Haritalar arasında gidip geliyorum. Mavi çiçeği bulmamız gereken kısımda lazım olan bir anahtarı bulamadım. Bir de bir anahtarı bir yere sanırım teslim etmemiz lazım ama tarif edilen adresi bulamıyorum. Postane yanındaki bakkal demiş. Postana neresi bulamadım. Yada o kısmı yanlış anlıyorum. |
| _____________________________ |
|
Yaratık keserken canınız azalınca doldurma kısmı aslında çok basitmiş. Can barının orası giriden beyaza döner dönmez doğru tuşa basarsanız canını anında artıyor. Xbo kontrolcü ile oynuyorsanız kontrolcünün sağ arkasındaki üstte yer olan tuşa tıklamanız yeterli. |
| _____________________________ |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Merhabalar, Hell is Us discover.games'te resmi Nacon işbirliği ile listelendi. Eylül için aktif kullanılabilecek EYLUL25 indirim kodu var. İyi oyunlar |
|
_____________________________
|
|
Oyunu bitirdim ama çoğunluğun 15 saat de bitirdiği oyunu kendim saçmalığım yüzünden çok daha uzun sürede bitirdim. 2. bölgede gerekszi yere uzun zaman geçirdim. 4 katı bir sürede bitirdim. Bir kaç şifre, anahtar ve ip ucunu aramakla çok vakit kaybettim oysa onları aramakla uğraşmama gerek yok muş.Boşuna onları aramakla saatler kaybettim. Yalnız ilerde dizisi filan çekilirse oyunun şaşırmam. Dizisi yapılabilecek bir oyun bence. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noctivagant -- 19 Eylül 2025; 19:2:24 > |
| _____________________________ |
|
Oyunu sunduğu her şeyi tamamlayarak bitirdim, tanıtıldığı zaman arkasında modern Deus Ex serisinin sanat yönetmeni var diye takibe almıştım oyunu. Deus Ex'e benzer yapıda bir oyun bekliyordum, bulmakla kalmadım fazlasını oynadım. Oyunu seveceğim konusunda beklentim vardı ama bu kadar seveceğimi düşünmüyordum. Oyundan aşırı derecede keyif aldım. Atmosferi, dünyası, mekanları, hikayesi, sanat tasarımı, sunumu müthişti resmen. Ortaya harika bir dünya çıkarmışlar, hikayesini ve dünyasının arka planını öğrendikçe oyundan aldığım keyif katlanarak arttı. Gizem temasını olağanüstü bir şekilde veriyor oyun, merak unsurunu hiçbir zaman öldürmüyor. Her öğrenilen bilgi oyunun dünyasına olan merakı arttırıyor. Oyun yapı olarak immersive simlere benzer bir yapıda, ekstra olarak bulmaca ögelerini yoğun bir şekilde kullanıyor. Bulmacaları kaliteli ve çoğu zaman çözüme ulaştıracak kadar ipucunu sunma konusunda başarılı yapmışlar. Dövüş mekanikleri ve diğer oynanış unsurları aksiyon RPG tarzı, soulslike ifadesini kullananlar da gördüm bu oyun için ama sırf stamina var diye bir oyuna soulslike deneceğini düşünmüyorum. Ne çok detaylı ne de yüzeysel bir dövüş sistemi var, oyunu sürdürmeye yetecek kalitede. Oyunun esas olayı dünyasının sunduğu gizemi açığa çıkarmakta ve bunu olabildiğince de yardımsız, kendi başınıza yapmakta bitiyor. Oyun son dönemlerde çıkan en kaliteli, sert, kendine has ve merak uyandıran dünyalardan bir tanesini sunuyor, dikkatli bir şekilde oynayıp sırlarını ortaya çıkarmaya çalışırsanız zevk almamanın mümkün olmadığını düşünüyorum. Oyunun en başarılı kısmı tartışmasız dünyası ve sunduğu hikaye, oyun bu konuda kusursuza yakın bir performans ortaya koyuyor. Oyun Hadea isimli dış dünyadan kopuk, kendi içerisinde iç savaşa sürüklenmiş, dağılmakta olan bir ülkede geçiyor. Ana karakter Remi buraya Barış Harekatı Askeri olarak geliyor ama asıl amacı farklı, çocukken kaçarak terk ettiği memleketine dönmek ve kökenine dair bilgi sahibi olmak istiyor. Normal şartlarda ülkeye girmek de çıkmak da çok zor ama Remi ülkenin bulduğu şartlardan da yararlanıp bir şekilde bunu başarıyor. Ülkede bunca olay yaşanırken bir anda ortaya çıkan canavarlar da var tabii. Remi kendini tam bir bilinmezin içerisinde buluyor ve kendini bu durum içerisinden çıkarmak için ülkenin dört bir yanını dolaşıp Hadea'nın gizemini yavaş yavaş açığa çıkarmaya başlıyor. Bu oyuna Remi'nin hikayesi veya herhangi bir oyunda olduğu gibi ana bir hikaye var olarak bakmamanız gerek. Bu oyunun hikayesi; Hadea'nın, insanlarının, insanlarının birbirine olan nefretinin, insanlarının insanlık sınırları dışına nasıl çıktığının geçmişinden günümüze olabildiğince sert bir şekilde anlatımı. Bu oyunun hikayesinden ve dünyasından tam olarak keyif almanız için gezecek, bulmacalarını çözecek, en ufak not kırıntısını okuyacak, en alakasız eşyasının bile altındaki anlamı araştıracak ve sonrasında sizi yönlendirdiği o olağanüstü mekanlara gireceksiniz. Bu oyun dümdüz ana hikaye oynanıp bitirilecek bir oyun değil, memnun kalmazsınız böyle oynarsınız. Immersive sim benzetmesi yapma sebebim de bu zaten, oyunun dünyası bilgiyle dolup taşıyor, her taşın altına bakıp gerçeği açığa çıkardığınız zaman tam olarak memnun kalırsınız ancak. Oyundaki mekanlar, sanat tasarımları ve atmosfer tek kelimeyle harika. Her mekan birbirinden farklı hissettiriyor, her mekanın tasarımdaki ince işçiliği rahatlıkla görebiliyorsunuz ve bunları harika bir atmosferde sunuyor oyun. Özellikle örnek verirsem Arcas Kulesinden bahsedebilirim. İnsanın dudağını uçuklatan, ağzını açık bırakan bir mekan resmen. Girişinden çıkışına kadar olan sunum, atmosfer resmen aşmış. Oyun gezdiriyor ama gezdirdiğine bir an olsun bile pişman ettirmiyor. Merak etmenin ödülünü bol bol veriyor. Mekanların bölüm tasarımları da oldukça iyi ve güzel bir çeşitlilik sunuyor. Hub tarzında olan kasabalar, köyler, bahsettiğim kule tarzı yapılar, ufak binalar, yarı açık alanlar bulunuyor. Oyundaki ana eylemlerden biri bu mekanları araştırmak, buralardan edindiğiniz bilgilerle bunların arasında gezinmek ve adım adım hikayeyi ortaya çıkarmak. Bu mekanlar bol bol belge, bulmaca ve karakterlerle dolu. Karakterlerin hepsiyle etkileşime geçmek mümkün, çoğunun da görevleri bulunuyor. Durağan bir dünyası yok, hikaye ilerledikçe karakterler de aynı şekilde ilerliyor ve görevleri değişime uğrayabiliyor. Dünyasına kendini kaptırıp keşfetmek çok keyifli ama akan zamanın da farkında olmayı unutmayın yoksa bazı karakterlerin görevleri başarısız sonuçlanabilir. Bu mekanların hepsinde çeşitli bulmacalar bulunuyor, bunlar oyunun ana ögelerinden. Üzerine düşünülmüş ve bağlam ile uyumlu bulmacaları var oyunun, çözmekten keyif alıyorsunuz ve ödüllendirmesi de güzel. Bulmaca çözdürme uğruna bulmaca çözdürmüyor oyun, dünyasının gizemini ortaya çıkarmakta bir araç olarak kullanılıyor. Oyunun dövüş mekanikleri dediğim gibi klasik aksiyon RPG tarzında, çok zorlayıcı bir yapısı yok. Oyunu sürdürebilecek yeterlilikte bir çeşitlilik sunuyor. Farklı tarzda silahlar, bunları donatabileceğiniz bolca rün, sürekli yanınızda gezen dron ve sahip olduğu modüller ile oyunun süresi boyunca yeteri kadar seçeneğe sahip oluyorsunuz. Bu konuda oyunun eksikliği mekaniklerden çok, düşman çeşidinin az olmasından kaynaklı. Oyunun ilk birkaç saatinde gördüğünüz düşmanlar dışında çok nadir yeni düşman görüyorsunuz bu da dövüşlerin iyice ezbere hale gelmesine sebep olabiliyor. Oyun bu konuda diğer konularda olduğu kadar iyi değil ama dediğim gibi oynatmaya yetecek kadar da iyi, bu da çok iyi olduğu konuları aşağı çekmesine sebep olmuyor. Oyunun yoğun bir dönemde çıkması resmen şanssızlık, çok kaliteli bir oyun olduğunu düşünüyorum ve yeni bir marka olmasının acısını bu şekilde çekmesi rahatsız edici bir durum. Bu tarz oyun zaten çok çıkmıyor, böylesi çıkınca da arka planda kalması ekstradan kötü oluyor. Yapımcının oyuna verdiği emeği fazlasıyla görüyorsunuz. Ortaya çıkarılan dünya her anlamda mükemmel ve bu dünyanın gizemini ortaya çıkarmanın verdiği keyif bambaşka. Prey, Deus Ex, Dishonored gibi Immersive Sim tarzı oyunları seviyorsanız kesinlikle şans vermelisiniz bu oyuna, sırf dünyasını deneyimlemek bile yeterli bir sebep olabilir. Böyle oyunların başarılı olması önemli bana göre; bu tarz oyunlar, oyunla ve dünyasıyla geçebileceğiniz etkileşimi çok yüksek derecede sunuyor ve bu da oynanışın çok daha akılda kalıcı olmasını sağlıyor. Bu oyun ile inşa ettikleri dünya bir oyundan fazlasını hak ediyor ve kendileri de böyle düşünmüş olmalı ki ona göre son yazmışlar. Umarım Prey, Deus Ex gibi yarım kalmaz, bu dünyayı görmeye devam ederiz. |
| _____________________________ |
|
Oyunu ben de biraz önce bitirdim, tadı damağımda kaldı. Bu yıl çok sağlam oyunlar çıktı, onların arasında şansı yok ne yazık ki ama umarım en azından alt kategorilerde 1 ödül alır. Ciddi emek verilmiş. |
| _____________________________ |
|
Oyunu önce kolayda bitirdim dün filan denge modunda tekrar başladım. Oyunda silaha takılan özelliklerden ikisinde bir sorun var. Biri yerlere diken gibi kırmızı renk bir şey atıyor onu kullanırken oyun kasıyor. Diğer bir özellikte de tuşa bastığım an oyun kapanıyor ve hata ekranı çıkıyor. O iki özellik hariç başka özellik taktığımda onlarda bu tür sorun yaşamadım. |
| _____________________________ |