Şimdi Ara

HD Teledünya Kutu Arızası ve Aldığım Hizmet (!)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ben böyle bir hizmet anlayışı görmedim.
    HD Teledünya cihazı için bugün arıza kaydı oluşturdum. Teknik ekip geldi. Cihazı biz alıp gidiyoruz 9 günlük bayram tatilinden sonra getiririz dediler. Size analog yayını bağlarız dediler. Dedim ben buna ücret ediyorum. Cihaz bağlamanız gerekir. Elimizde şu an cihaz yok dediler. E ama bunun faturasını türksat benden tam olarak olacak dedim. Gitti araçtan eski bir cihaz getirdi. Yalnız bunun kumandası yok bu şekilde cihaz üzerindeki tuşlarla kullanacaksınız dediler. 170.kanaldayım ilk sıralara nasıl gelicem dedim. E işte 170 kere basacaksınız. Şakamı bu ya? Dedim sökün cihazınızıda alıp gidin.
    Bu nasıl hizmet anlayışıdır? Bu nasıl bir sorumsuzluktur? Yazıktır günahtır.
    Örnek vereyim size; Evimde aynı zamanda digitürk kullanıyorum. Cihazı en ufak arıza yaptığında açılmamış kutuyla geliyorlar. Sorgusuz sualsiz gözümün önünde jelatinleri söküp sıfır cihazı bağlayıp gidiyorlar.







  • Arkadaşım, digitürk dediğin kurum kendi geleceğini düşünüyor ve kötü hizmetin kendilerinin sonu olacağının farkında. Teledünya ise arpalık yere oturmuş hizmetten bi haber olan birşey. Kaliteli hizmet vermek gibi bir amaçları yok ki. Ne hizmeti bekliyorsun. Aynı durum sadece teledünyada değil. Dikkat edersen tüm arpalıklara oturmuş kurumlar böyle. Mesela ben telekomdan bir hizmet alayım dedim, aradan bir yıl geçti halen yılan hikayesi. Mesela hangimiz "özelleştirilen" bir kurumdan, mesela elektrik kurumundan iyi hizmet alabildi?
    Uzun lafın kısası, bunlar olağan şeyler şaşırma ...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.