yeni eve geçtik, hattı taşıttık. 4 gün önce teknik elemanlar da geldi kurulumu yaptı, santrale birazdan bildireceklerini söylediler. hat da var dediler.
neyse, 2 gün internet gelmeyince teknik eleman talep ettik yine, geldi kontrol etti, sinyalde bir problem olduğunu söylediler bu sefer (başka biri geldi). kutuya gidip halledeceğini söyledi.
az önce telekomdan aradılar, internetimin nasıl olduğunu sordular, ben de hala gelmediğini söyledim. tekrar teknik ekip yollayacaklarmış
üst kattaki arkadaşla bu konuyu konuştum ve bana kendi internet bağlama hikayesini anlattı. adam kendi telefon hattını yeniletmiş hala modeme hat gelmiyor, öğrendiğine göre hatlar tersmiymiş neymiş pek hatırlayamıyorum. yani veri aktarımında bir farklılık varmış.
kullandığı exper modemi değiştirmiş ve gitmiş air ties marka yeni model bir modem almış, şuan internetim var diyor.
bizim de modem değiştirmemiz mi gerekiyor? ya da farklı bir çözüm bulamaz mıyız bu konuya?
güncel!
teknik elemanlar bile çözüm yolu söylemediyse tek çözüm odur herhalde
Sizin modeminiz nedir?
Garipliği çözün sorun kalkar.
İmzanı da şikayet ettim hahahahaahaha beni çok eğlendirdn bugün
Şikâyetiniz başarıyla iletildi
Bu mesajın devamındaki url'yi kullanarak şikayetinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.
Ayrıca her zaman yukardaki şikayet kısmından son durumu görebilirsiniz. ticket.asp?rid=474268
Pencereyi kapa ?
benim modemim pikatel airmax-101 model.
söylediğine göre, teknik ekibin getirdiği modem 8 saniyede hatta oturuyormuş ancak kendisinin eski modemi oturmuyormuş.
@günahsız,
internet explorer, 1024x768 çözünürlükte, 20kb'tan düşük boyutlu 100x100 lük resim ve 1. font boyutunda 7 satırlık imza kurallara aykırı değildir