Şimdi Ara

Hat değerimi yorumlarmısınız ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
747
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arakadaşlar merhaba ;


    Kaç gün oldu türktelekom yüzünden derslere giremiyorum.Türk telekom sürekli bina içerisinde kablolalama 'da sorun var diyor.Bu hat değerlerine göre 50 mbit almam gerekiyorken max 25 mbit alabilirsin diyor ama onada çıkmıyor.Hattı mı kısıtladılar ne yaptılar bilmiyorum.Sürekli diretiyorlar bina içinde sorun var diye.Bina içinde olamaz diyorum çünkü 2 kere geldiler 150 m ilerideki saha dolabından bir şeyler yaptı gelen arkadaş "sinyal zayıflaması" 8'lere düştü alabileceğim max hız 90 mbitlere çıkmıştı.Sonra ne olduysa 3,4 gün sonra yine aynı sinyal seviyesi yükseldi.


    Şu işi bilen bir arkadaş yorumlarsa çok sevineceğim.


    Hat değerimi yorumlarmısınız ?







  • Hat zayıflamanız çok fazla sanki bina içinde problem var gördüğüm kadarı ile.

  • Dolaptan modemine kadar olan kabloda bir yerde temassızlık var. Dolabın içinde de olabilir sokakta kablo hasar görmüş olabilir bina içinde hasar olabilir ev içinde olabilir. Ama bir yerde hasar olduğu kesin.

  • The_Bilal T kullanıcısına yanıt
    Bina içindeki kablo için elektrikçi getirteceğim hocam.
  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Hocam konuda yazdığım gibi aslında bir sıkıntı yoktu 15 gün önce sonra birden hat değerleri bu seviyeye geldi.Türktelekomdan 2 defa teknik geldi saha dolabından ve bizim apartman girişindeki kutudan ölçüm yaptı son geldiğinde hat değerleri istediğim gibi değil ama bu şekilde kullan abi dedi bana.Sıkıntı olursa arıza kaydı aç bu sefer evden gelip ölçeyim dedi gitti.Üzerinden 3,4 gün geçti yine hat zayıflaması uçtu resimdeki gibi oldu.Bu yüzden bende şüphelendim daha saha dolabı ve bina içi anlastreden çözebildiği sorunu şimdi eve çıkan kablo diye arıza kaydını direk kapatıyorlar.Hay hay elektrikçi getirip ölçtüreceğim ama ben eminim saha dolabında bir şeyler hatalı yada bozuk ama malesef kabul etmiyorlar.

    Arıza kaydı bırakıyorum ne arayan var ne soran, btk şikayet ettim cevap yok.Nereye başvuracağım avcılar müdürlüğe gitsem nereye başvurmam gerekli ?




  • ertunc23 kullanıcısına yanıt

    ilgilenmelerini istiyorsanız modemi kapatın ve arıza kaydı bırakın 2 gün interneti açmayın. İnternet olmadığını gördüklerinde hattın koptuğunu düşünüp geleceklerdir.

  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Denicem hocam sağol
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.