Şimdi Ara

Hareket öngörme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Nedir bu hareket öngörme? adını sıkça duyuyorum bu aralar yardımcı olabilecek bir arkadaşımız var mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Mesela riven 1.u sunu açtı ama sana uzak seninde canın az o zaman o riven flash+ulti atacaktır sen bunu öngörüp ya flash atarsın yada yana doğru cekielbilirsin fakat o rivende yana cekilme islemiyor ileri ye doğru atmak gerek dun mesela arkadasimla riven vs riven atıyoruz ikimizde all in yaptık o tam 2.ultiyi atacagini sezdigim anda arkasına flash attım ve ultisi boşa gitti ve ben 2.ultimi atıp kestim onu bu tabi sadece bir örnek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Riıiven

    Mesela riven 1.u sunu açtı ama sana uzak seninde canın az o zaman o riven flash+ulti atacaktır sen bunu öngörüp ya flash atarsın yada yana doğru cekielbilirsin fakat o rivende yana cekilme islemiyor ileri ye doğru atmak gerek dun mesela arkadasimla riven vs riven atıyoruz ikimizde all in yaptık o tam 2.ultiyi atacagini sezdigim anda arkasına flash attım ve ultisi boşa gitti ve ben 2.ultimi atıp kestim onu bu tabi sadece bir örnek

    hareket öngörme derken oyun ayarlarındakinden bahsediyor
  • lalale kullanıcısına yanıt
    Heee ayarlara hic bulamadım ben öyle takıldığım için bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatırladığım kadarıyla smart castle ilişkisi olması lazım yetenek atışlarını ve normal vuruşlarını duruma göre ayarlamada olabilir
  • Yüksek ping altında oynarken şampiyonun hareketini kolaylaştırıyor , normal bir pinge sahipsen de gereksiz bir seçenek .
  • Pingin coksa ise yariyo

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şöyle, sana 0 pingin varmış gibi görüntü veriyor ama aslında pingin var ve senin gördüğün görüntü oyunda gerçekleşenle birebir örtüşmüyor. Nasıl anlatacağımı bilemedim, 0 pingli gibi görüyorsun ama gördüğün şey ve oynadığın şey birbirini tutmayabilir.


    Benim kafa yorduğum kadarıyla bir avantajı var, ward jump yaparken wardı atar atmaz ward çıktığı için hemen atlıyorsunuz toplamda sadece ward jump yaptıktan sonra bunun servera iletilmesi gereken süre kadar kaybınız oluyor

    Bu ayar kapalı olduğu zaman ward attıktan sonra wardın çıkması için servera iletilen süre kadar kayıp + serverdan size gelen yanıt süresi (wardın orada çıkması) + jump attığınızda servera iletilmesi gereken süreyi bekliyorsunuz.


    Hâlâ anlamayan varsa bu örnekten yola çıkarak bir kere daha anlatayım, hareket öngörme açıkken ward attığınız zaman ward direk beliriyor delay olmadan, ama sadece sizin görüntünüzde diğer playerlerda ve serverda o ward aslında yok, hemen ardından jump attığınız zaman hemen jumpu atmış gibi görüyorsunuz siz, ama aslında ortada ne ward var ne jump. Aradan bir servera iletilme süresi geçtiğinde herkes sizin ward ve jumpunuzu görüyor.

    Bu ayar kapalıyken ward attığınız zaman wardın sizde gözükmesi için önce bilginin sunucuya gidip size yanıtın dönmesi gerekiyor, bunun üstüne jump attığınızda servera bu jump attığınız bilgisi gittiği anda siz oraya gitmiş oluyorsunuz ama sunucudan bilgi gelene kadar hâlâ jump yaptığınızı göremiyorsunuz.


    edit: CS:GO'da AWP ile birine nişan aldığınıza emin olduktan sonra ateş ettiğinizde, çıkan sesten hemen sonra size gelen karşınızdaki adamın ateş sesi geldiğinde öldüğünüz zaman "İLK BEN SIKTIM" dediğinizdeki olay gibi bir nevi. Bu ayar açıkken 0 pingliymiş gibi sunucudan önce, kapalıyken sunucudan sonra görüyorsunuz. Şöyle bir sıkıntı var, bu ayar sadece sizin için geçerli diğer playerlerın ne yaptığını yine delaylı görüyorsunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CrashBone -- 1 Ekim 2016; 19:04:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrashBone

    Şöyle, sana 0 pingin varmış gibi görüntü veriyor ama aslında pingin var ve senin gördüğün görüntü oyunda gerçekleşenle birebir örtüşmüyor. Nasıl anlatacağımı bilemedim, 0 pingli gibi görüyorsun ama gördüğün şey ve oynadığın şey birbirini tutmayabilir.


    Benim kafa yorduğum kadarıyla bir avantajı var, ward jump yaparken wardı atar atmaz ward çıktığı için hemen atlıyorsunuz toplamda sadece ward jump yaptıktan sonra bunun servera iletilmesi gereken süre kadar kaybınız oluyor

    Bu ayar kapalı olduğu zaman ward attıktan sonra wardın çıkması için servera iletilen süre kadar kayıp + serverdan size gelen yanıt süresi (wardın orada çıkması) + jump attığınızda servera iletilmesi gereken süreyi bekliyorsunuz.


    Hâlâ anlamayan varsa bu örnekten yola çıkarak bir kere daha anlatayım, hareket öngörme açıkken ward attığınız zaman ward direk beliriyor delay olmadan, ama sadece sizin görüntünüzde diğer playerlerda ve serverda o ward aslında yok, hemen ardından jump attığınız zaman hemen jumpu atmış gibi görüyorsunuz siz, ama aslında ortada ne ward var ne jump. Aradan bir servera iletilme süresi geçtiğinde herkes sizin ward ve jumpunuzu görüyor.

    Bu ayar kapalıyken ward attığınız zaman wardın sizde gözükmesi için önce bilginin sunucuya gidip size yanıtın dönmesi gerekiyor, bunun üstüne jump attığınızda servera bu jump attığınız bilgisi gittiği anda siz oraya gitmiş oluyorsunuz ama sunucudan bilgi gelene kadar hâlâ jump yaptığınızı göremiyorsunuz.


    edit: CS:GO'da AWP ile birine nişan aldığınıza emin olduktan sonra ateş ettiğinizde, çıkan sesten hemen sonra size gelen karşınızdaki adamın ateş sesi geldiğinde öldüğünüz zaman "İLK BEN SIKTIM" dediğinizdeki olay gibi bir nevi. Bu ayar açıkken 0 pingliymiş gibi sunucudan önce, kapalıyken sunucudan sonra görüyorsunuz. Şöyle bir sıkıntı var, bu ayar sadece sizin için geçerli diğer playerlerın ne yaptığını yine delaylı görüyorsunuz

    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Açık oynayanların nasıl dodge attığını merak ettiğim seçenek

    Mesela açıkken gittiğiniz yerin tersine tıklayın karakter hafif bombeli şekilde oraya dönecektir ama kapalıyken direk keskin dönüyor kullanan niye kullanıyor anlamıyorum büyük ihtimal ne olduğunu bilmeyen bilinçsiz oyunculardir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam hareket ön göre bilmek için karşındaki heroyu çok iyi bilmen gerekır ve o anda yapa bilcegi kaç hareket oldugunu kestirip onun önlemlerını alman gerekır çok da olmasa ortalama iyi bir Leona oyuncusuyumdur ve karşıma leona geldiginde az çok nerde ne yapcagını gırıp gırmeyecegını ön göre biliyorum anlata bilmişimdir umarım...
  • hareket öngörmesiz oynarken 100 ms var gibi hissettigim icin acik oynuyorum. mastera kadar hareket ongorme acik geldiysem o kadarda onemli deildir acik veya kapali olmasi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acikken sikinti cikiyor. Internetiniz iyiyse yine cok fark etmeyecektir ama kotuyse hareket ongorme acikken sizi 2 sn onceki konuma atma sorunuyla falan karsilasabilirsiniz. Pek işe yarar bir şey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam olarak nerede bu ayar? Bir de ingilizcesi ne acaba, büyük ihtimalle açık bende. Çok tuhaf olaylar dönüyor anlatılan şekilde.
  • CrashBone kullanıcısına yanıt
    örnekler muazzam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Riıiven

    Mesela riven 1.u sunu açtı ama sana uzak seninde canın az o zaman o riven flash+ulti atacaktır sen bunu öngörüp ya flash atarsın yada yana doğru cekielbilirsin fakat o rivende yana cekilme islemiyor ileri ye doğru atmak gerek dun mesela arkadasimla riven vs riven atıyoruz ikimizde all in yaptık o tam 2.ultiyi atacagini sezdigim anda arkasına flash attım ve ultisi boşa gitti ve ben 2.ultimi atıp kestim onu bu tabi sadece bir örnek





  • CrashBone kullanıcısına yanıt
    tam olarak nasıl anlatsam diyordum mükemmel anlatmış :D
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.