Arkadaşlar geçen 4,5 ay önce aracım çalışmadı.. Çekici ile sanayi'e götürdüm.. 11.800 TL üst kapak değiştirdiler. eksrantirik mili vs. Sonra aracı teslim aldığımda yağ akıttığı fark ettim. Ustaya söyledim ama pek umursamadılar. 15 günde bir 20 gün bir yağ koyuyordum. Sonra aracımda şöyle olaylar olmaya başladı. Kalkarken veya 2. viteste 5 ile giderken hararet ışığı yanıyordu. Sonraki zamanında 1.vitesteyken debriyaj ve frese bastığımdada araç istop ediyordu. Sonraki süreçlere misal 10 dk bir yere gittiniz aracı kapattınız tekrar çalıştırınca hani akü bitik gibi böyle baygın baygın çalıyor veya tam tersi motor bi gürültülü çalışıyor sanarsınız patlayacak. En sonunda araçla 80 ile giderken otobanda istop etti. Sağa çektim kaput altından duman çıkıyordu.Hararet yüksekti fan çalışıyordu. Tekrardan araç soğudundan su ekledım ama su fanın önündeki bi hortumdan aşağıya akıyordu. Sanayıye götürdük çeki ile. Usta dedi ki hararetten kaynaklı motor gitmiş. 40.000 tl ve üstüne çıkacak masrafı var dedı.Pistonlar yağ yapışmış vs. Sormak ıstediğim şu. Aracım 2004 model clio dizel. Arkadaşlar ben pek anlama araçtan bu yuzden soruyorum. Şimdi ustalar burada aracın 40 50 bin olarak nesını yapıyorlar. Yanı motor yenılenıyor mu.Çünkü ben bu aracı aldığımda acemılıgımden araç yorgun bı araç dedıler motoru bıtık vs dedıler. O yuzden yaptırınca ne oluyor işlemleri. |
_____________________________
|