Şimdi Ara

Hararet problemi - Uydurma sistem ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
16.590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Son durumun resimleri arkadaşlar ;

     Hararet problemi - Uydurma sistem ?


     Hararet problemi - Uydurma sistem ?


     Hararet problemi - Uydurma sistem ?


     Hararet problemi - Uydurma sistem ?


     Hararet problemi - Uydurma sistem ?




  • Elinize saglik derim ben
  • ben yine eleştirilerime devam edeyim.önce emeğe saygı birinci düsturdur.....
    fanın motoru biraz kasnağa yakın gibi duruyor imkanınız varsa radyatörü biraz daha ileri alın.nedeni;takozlar(motor-şanzıman)zamanla bozula bilir zaten yapıları gereği esnektirler yokuş aşağı inerken sert frende motor bir miktar öne gidip fanın motoruna kasnak çarpabilir.
    ikinci eleştiri noktam(bunu daha çok dikkate alın)üst kazan hortumu(sıcak dönüşü)çok kısa.neredeyse direk bağlı.mahzuru;hortum kısa olduğu için motor silkelenmelerine ayak uyduramayacak ve zayıf yerine hasar varecek.(ki bu da genelde üst kazan hortumun bağlandığı yerdeki lehimi koparma şeklinde olur)ben uydurabileceğiniz uzunca bir hortum öneririm.kolay gelsin.....
  • Woo-Hoo Tofaş fanının kanatları nedir öyle Helikopter pervanesi gibi mübarek. Buz gibi yapar ortalığı
  • Resimlerde devirdaim kasnağı ile fan motoru arası mesafe az görünüyor ama nerdeyse 2 - 2.5 parmak kadar bir boşluk var bu bence yeterli olur çünkü motorun ileri geri oynayacağını sanmıyorum motor takozu yada takozları kopsa dahi şanzıman takozları yine buna mani olur duruma göre sağa sola esneyebiliyor ama bu zaten normal.Hortum konusunda gelirsek alt hortumu zaten değiştirdim üst hortum biraz özele giriyor motor tarafı kalın radyatör tarafına doğru inceliyor o kısıma bir yöntem düşünecem benimde pek içime sinmedi şimdilik o şekilde duruyor pazartesi salı gibi de onu hallederim
  • HaCKeRBoY64 sanayide oto elektrikçi bir arkadaşımda bir çok fanı test ettim klima fanlarıda buna dahil emin ol tofaş fanından daha kuvvetlisini bulamadım bariz farklar var aralarında hemde ucuz 65 tl şu anda araç rölantide iken fan açınca maksimum 10 sn açık kalıyor 10 sn sonra hararet 80 civarına düşüp fan kapanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnarKin

    HaCKeRBoY64 sanayide oto elektrikçi bir arkadaşımda bir çok fanı test ettim klima fanlarıda buna dahil emin ol tofaş fanından daha kuvvetlisini bulamadım bariz farklar var aralarında hemde ucuz 65 tl şu anda araç rölantide iken fan açınca maksimum 10 sn açık kalıyor 10 sn sonra hararet 80 civarına düşüp fan kapanıyor.

    Ağabey hayırlı olsun o zman. Kazasız belasız inşallah :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K

    Ben fanın radyatörün önünde olduğunu farketmemiştim. Fotoları gördükten sonra farkettim. Bu yanlış. Radyatörün arkasına gelecek şekilde tasarlanmış bir peraneyi öne takarsanız sorun yaşarsınız.

    seçenekler;
    -güçlü bir fanı radyatörün arkasına yerleştirmek
    -güçlü bir klima fanını şimdiki fanla değiştirmek(klima fanları öne gelir ve su radyatörü fanının tersi yönde çalışır. Yani havayı radyatörün üstüne iter.)

    Ancak özellikle yüksek hızlarda radyatörün önündeki fan hava geçişini hızlandırmaktan çok hava geçişine engel olacaktır. Bu yüzden mümkün olduğunca fanı radyatörün arkasına koymaya ve güçlü bir su radyatörü fanı kullanmaya çalışın.

    Kolay gelsin.


    Hocam bizim arabada klima ve radyatör fanı ortak.Araç megane 1.Hararette yapsa klimada açılsa aynı fan çalışıyor.Sadece miş yapıyor fan yani radyatörlerin arkasında.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.