Merhaba, Buhar kazanli utu alacagim,Delonghi markasi olanlar genelde memnun gibi,Delonhi alayim diyorum yanliz, hangi modeli alsam bilemedim,199'a da var 499'a da...
fikir verebilirseniz cok sevinirim simdiden tesekkurler
İyi günler
Bende geçen hafta bu konuyu araştırdım ve Delonghi markasında karar kıldım. Philips de iyi ama daha pahalı.
Delonghi italyan firması ve bu tarz ütüleri ilk yapan firmalardan. Servis desteği kısıtlı tabiki.
Satış danışmanları ile yaptığım görüşmelerde de bu marka ön plana çıktı.
bende 1-2 ay önce tefal 9360 kazanlı ütü aldım.ama 15-25 dakika sonra ütü masası ıslanıyor buhardan.arzumun büyük ütü masasını aldım.oda ıslanıyor.bu sorunu yaşayanlar var mı?
delonghi berbat bir marka hiç tavsiye etmem sürekli arıza yapıyor
Merhaba. aşağıda Delonghi ma<rkasından çektiklerimi şikayetvar sitesine yazdmıştım ama 700 karakterden fazla yazmama izin veremediklerinden yazdıklarımı burda paylaşmak istiyorum. Belki Delonghi markasına güvenipde birşeyler satın almadan önce bana çektirilenler başkasının bu ızdırabı çekmesine engel olur. Aslında artık markadan ziyade teknik servise ve satış sonrası hizmete bakmadan ürün almanın ne kadar yanlış olduğunu anladım.
Merheba. Aşağıda yazacaklarım biraz uzun olabilir ama 40 güne yakın bir süredir ütümü tamir edemeyip ! 20 işgünü tamir sürelerini geçirip bana yeni ürün göndereceklerini söylemelerine rağmen ardından aşağıda belittiğim farklı bir uygulama yapmak isteyerek mağduriyetimi artıran Delonghi markasının, marka değerinin arkasında durarak (bunu önemsiyorlarsa, sat gerisi önemli değil mantığıyla iş yapmıyorlarsa) bir an önce buhar kazanlı ütümün değişimini yapıp, beni telefonla arayarak ütümü gönderecekleri adresimi almalarını ve bu adrese ütümü göndermelerini talep ediyorum.
2,5 yıl önce aldığım Delonghi VVX2200 buhar kazanlı ütümde buhar sorunu yaşıyordum. Kastamonuda ikamet ettiğimden ürünü bayram tatili için gittiğim Adapazarı'nda Delonghi'nin Buzel servisine 07.08.2013 tarihinde 9442 nolu fişle ütümü bıraktım. Ütüyü servise bıraktığım gün servis yetkilileri ütüye bugün (07.08.2013 günü) bakamayacaklarını ama bayram sonrası pazartesi günü (12.08.2013 günü) ütüye bakıp sorunla ilgili 20 TL ve üzeri işlemlerde benimle iletişime geçip onay aldıktan sonra tamire başlayacaklarını belirttiler. Ben de evde başka ütüm olmadığını ve sorunu kısa sürede çözerlerse memnun olacağımı söyleyip ordadan ayrıldım. Pazartesi aramadıklarından, salı günü ben servisi arayıp durumu sordum. Bana henüz ütüye bakamadıklarını ama en geç yarın ütüye bakıp beni arayacaklarını belirttiler. Ama beni aramadılar. 2 gün sonra servisi yine aradım ve en kısa sürede ütünün durumuyla ilgili bilgi vermelerini istedim. Serviste telefonla görüştüğüm bayan bana ütüyü şu an ustanın incelediğini akşama döneceklerini belirttiler. Akşam yine dönmediler 2 gün sonra tekrar aradım bana yine ütünün ustanın elinde olduğunu söylediler ben artık dayanamayıp ustayı telefona istedim ve ustaya çok madur olduğumu ve ütüyle ilgili sorunu en kısa sürede çözmesi için kendisine ricada bulundum. Usta durumu yarın size bildiririz dediler. Ama yine dönmediler. Ben tekrar Buzel servisi aradım ve bu kez sinirli ve kızgın ifadelerle durumu çözmelerini istedim bu kez bana ütünün bir parçasında sorun olduğunu ve 80 TL masraf olacağını söylediler kabul ediyorsanız parça siparişini verelim dediler. Ben hemen siparişi verip ütümü tamir edip gönderin dedim. Parçanın birkaç gün içinde geleceğini söylediler. aradan 3 gün geçti ne arayan nede soran olmayınca ben Buzel servisi aradım bana parça siparişini verdiklerini ve merkezden bir iki güne parçanın geleceğini söylediler. aradan 4-5 gün geçti ve ben yine servis dönmeyince servisi aradım ve bana hala parçanın gelmediğini söyleyince ben Buzel servis yetkilisine; Ben arabamı bir sorun olduğunda servise götürüyorum ve bırakın sizinle geçen 20 günü aynı gün hatta belki aynı saatte bana arabanın sorununun ne olduğunu söylüyolar ve gerekeni yapıyorlar dedim. Siz ise bir ütünün ne arızası olduğunu bile hemen hemen 20 günde bana söylediniz ve hala parçayı temin edemediniz dedim. Eğer bu işi yapamıyorsanız ütümü hemen merkez servise gönderin dedim ve telefonu kapattım. Aradan 2 gün geçti dayanamadım servisi yine aradım serviste ustayla görüştüm ve bana ütü için gelen parçanın yanlış olduğunu yeni parça isteyeceklerini söyleyince; Ben kesinlikle sizden (buzel servisten) daha başka birşey istemiyorum ütümü kutusuyla hemen merkez servise yönlendirin dedim ve Delonghi müşteri hizmetleriyle görüştüm. Durumu onlara izah ettim. Bana döneceklerini söylediler aynı gün Müşteri hizmetleri bana döndü ve ütünün parçasının istersem Buzel servise gönderileceği ve ütünüzün tamir edileceğini söylediler. Ben kesinlikle ilgisiz alakasız servis olan Buzelden hiçbirşey istemiyorum bu kadar uzun zaman beni oyalayan ve bir kez olsun bana geri dönüş yapmayan birserviste bir daha vakit kaybı yaşamak istemiyorum dedim. ve ütümün merkezde tamir edilmesini istiyorum dedim. bir hafta gibi bir süre geçti ütümle ilgili bi cevap alamadığımdan müşteri hizmetlerini aradım Ütümü merkezde tamir edip gönderecektiniz ama malesef sizde Buzel dervis gibi ilgi ve alakadan yoksun bir şekilde bana geri bile dönmedinizve benim mağduriyetimi devam ettirdiniz dedim artık lütfen çözüm bulun dedim. Birkaçgün sonra ütünün durumunu öğrenmek için 02164194993 nolu telefondan bilgi almak istedim ama Buzelservisten ellerine benim ütümün geçmediğini öğrendim. Bunun üzerine yine müşteri hizmetlerini aradım. Malesef müşteri hizmetleride ütüyle ilgili net bir cevap veremedi ve benim merkez servisi aramamı istedi. ben merkez servisi aradığımı söyleyince biraz bekledikten sonra bana ürünü istersem 20 işgünü servis süresi geçtiğinden yenisiyle değişim yapabileceklerini belirtti. Bende artık sizden servis istemiyorum lütfen yeni ütümü bana en kısa sürede gönderin dedim. 4 gün daha bekledim 02123461180 nolu telefonlarını aradım. telefonda görüştüğüm yetkiliye herşeyi anlattım ve artık sorunumu çözecek bir Satış sonrası Müdür vs. bir yetkiliye ulaşmak istediğimi söyledim ama oda beni müşteri hizmetlerine yönlendirdi. Bugün (13.09.2013) müşteri hizmetlerini tekrar aradım ve artık sabrımın tükendiğimi bana ütümü değiştirerek geri göndermelerini isteyince; Bana ütü değişimiyle ilgili bir değişim yapılabilmesi için ütünüzün nerde olduğunu ve bilgisini almamız gerektiğini söyleyince ben iyice sinirlendim ve bunudamı ben yapacağım dedim 35 - 40 gün oldu ütümün nerede olduğunu bilmiyorsunuz bi sorunu çözemediniz lütfen artık çözün yoksa yasal yollara baş vuracağım dedim. Bana geri döneceklerini söylediler. Aradan yarım saat geçmeden 05439089171 nolu telefondan geri döndüler ve bana ütümün 280 TL !!!!!!! masrafı olduğunu söyleyince ben sinirlenip hem ütümü kırk gün bekletin hem servisiniz 80 TL masraf deyip sorunu çözemesin hemde 20 iş gününü geçmesine rağmen sorunu çözmeyi başaramayıp benden paramı talep ediyorsunuz dedim. Ve bana en kısa sürede yeni ütümü gönderin deyip telefonu kapattım.
Tabi bu zaman içerisinde müşteri hizmetlerine de mailler attım !!!
Ama görüldüğü üzere mağduriyetim devam ediyor.
İşin özeti 40 güne yakın bir süredir ütüsüzüm. İlgi alaka ve bence teknik servisin sıfır olduğu bir marka olan Delonghi den artık gerçekten bıktım. Gerekeni lütfen artık yapın.