Şimdi Ara

HAKSIZ YERE ALINAN KARGO ÜCRETİNİ İADE ALABİLİRSİNİZ (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
92
Cevap
0
Favori
4.671
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork

    Şehirfırsatından kargo ücretsiz tablo almıştım, hatta almadan önce satıcı firmaya mail atıp sorduğumda evet kargo ücretsiz yanıtını aldım. 10 gün sonra kargo geldi, 8 TL mi ne kargo ücretiyle beraber geldi. Tabi kargoyu geri çevirdim. Firma aramaya bile tenezzül etmedi. Attığım maillerin haddi hesabı olmayarak 40 gün sonra şehirfırsatı tutarı iade etti. Kargo ücreti mukabilinde çek teklif ettiler ama o ücret benim cebimden çıkıyor, siteden gereksiz bir fırsat almak istemediğim için teklifi geri çevirdim.

    Konu hem kargo, hem yukarıda arkadaş şehirfırsatını yazınca yazma gereksinimi oluştu.

    Mail direk genel müdüre atıldığından olsa gerek önce genel müdürden, ardından iki farklı kişiden konu hakkında mail aldım yaklaşık 3 gün içerisinde. Ayrıca bu süre zarfındaki mailleşmelerin hepsinde genel müdür CC'de bulunduğundan dolayı her iletişim kademesinde olayın içindeydi. Ve bu olay yaklaşık 1 hafta arayla iki defa başıma gelip ikisinde de aynı şekilde çözüme ulaştırıldığı için konu hakkında yazma gereği hissettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sku

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork

    Şehirfırsatından kargo ücretsiz tablo almıştım, hatta almadan önce satıcı firmaya mail atıp sorduğumda evet kargo ücretsiz yanıtını aldım. 10 gün sonra kargo geldi, 8 TL mi ne kargo ücretiyle beraber geldi. Tabi kargoyu geri çevirdim. Firma aramaya bile tenezzül etmedi. Attığım maillerin haddi hesabı olmayarak 40 gün sonra şehirfırsatı tutarı iade etti. Kargo ücreti mukabilinde çek teklif ettiler ama o ücret benim cebimden çıkıyor, siteden gereksiz bir fırsat almak istemediğim için teklifi geri çevirdim.

    Konu hem kargo, hem yukarıda arkadaş şehirfırsatını yazınca yazma gereksinimi oluştu.

    Mail direk genel müdüre atıldığından olsa gerek önce genel müdürden, ardından iki farklı kişiden konu hakkında mail aldım yaklaşık 3 gün içerisinde. Ayrıca bu süre zarfındaki mailleşmelerin hepsinde genel müdür CC'de bulunduğundan dolayı her iletişim kademesinde olayın içindeydi. Ve bu olay yaklaşık 1 hafta arayla iki defa başıma gelip ikisinde de aynı şekilde çözüme ulaştırıldığı için konu hakkında yazma gereği hissettim.

    Yanlış hatırlıyor olabilirim veya gözümden kaçmıştır ama yaz başında genel müdüre ulaşın kısmı yoktu. Mailler 2-3 günde bir cevaplanıyordu. Sürede uzuyordu haliyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork
    Yanlış hatırlıyor olabilirim veya gözümden kaçmıştır ama yaz başında genel müdüre ulaşın kısmı yoktu. Mailler 2-3 günde bir cevaplanıyordu. Sürede uzuyordu haliyle.

    Doğrudur. 1,5-2 aylık bir olay diye hatırlıyorum ben de. Sanırım müşterilerden müşteri memnuniyeti açısından şikayet geldikten sonra direk olarak genel müdür el attı olaya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gD


    quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: onurguner

    1- kargocu sizden parayı talep edince neden verdiniz?
    2-almışsanız bile neden kargonun yanında ürünü açıp almadınız, farklı bi ürün çıktı diye belirtiniz ya o bakımdan.


    9TL kargo ücreti verdim. Hatta 10 lira çıkarıp verince kargocu "abi 1 lirayı sonra veririm" dedim. 2 hafta sonra aynı kargocu başka bir teslimat için gelince o 1 lirayı tahsil ettim. Hatta hatırlamadı borcu olduğunu ben de hatırlattım.
    İş yerime teslim edildi ve o yoğunlukta açmadan teslim almıştım.


    Zaten kimse kargoyu açıp bakmıyor ki. Gelenler sanki kovalayan varmış gibi verip kaçıyorlar.

    Ben kargoyu açtırdım, içinden ambalajı hasarlı ürün çıktı tutanak tutturmak istedim yanımda getirmedim dedi. Bir de o kağıdı imzaladan pakedi de vermiyorlar, ne yapmak lazım bilemedim !




  • İdolümsun baba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyat farkından ürünü göndermeyen bir firmanın heyette kaybettiği emsal lazım arkadaşlar varsa pm atarmısınız konu çünkü gidebilir.
  • hepsiburadada oto ürünlerinde 30 tl üzerinde kargo ücreti alınmıyo deniyor fakat alıyorlar aramaya 5 tl gider diye aramamıştım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tostmania

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Sadece 2 lira posta masrafı ödedim.
    Bundan sonrası firmaya bu kararı faks çekmek. Hala ödememekte ısrar ederlerse icra dosyası açacağım. Yaklaşık 60TL icra harcı masrafı var ama kazandığım zaman karşı taraf o masrafları da ödeyecek.

    Bilinçli tüketici hareketi tebrik ediyorum.

    +1
  • ben de 1-2 yıl önce garantili ekran kartını tamir etmeyip yenisini de vermeyerek bana ürünü satın aldığım günkü dolar kuru üzerinden ürün vermeye çalışan bir şirketi tüketici hakem heyetine şikayet etmiştim.

    Ödemediler ve avukatla icra davası açtım. Dava sonucunda banka hesaplarına bloke konarak 400 küsur lira devlet tarafından tahsil edildi.

    Demek istediğim bu tür konuları amaaan uğraşamam deyip bir kenara atmayalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork

    Kavurmasınıda yiyor, şikayetinide ediyor.

    Hahha hatırlayanlar için bu mesaja bittim :D

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Haziran ayında yaptığım internet alış verişinde sipariş özetinde kargo 0 TL görünmesine rağmen kargocu elden 9 lira kargo ücreti alınca ben de firmayı şikayet ettim.
    Hakem Heyeti lehime karar verdi. Bu karar diğer arkadaşlara emsal olsun diye burada paylaşmak istedim:

     HAKSIZ YERE ALINAN KARGO ÜCRETİNİ İADE ALABİLİRSİNİZ

    Aynı durum benımde basıma geldı.
    Kargocu ürünü getirdiğinde benden ödeme isteyince, ödemesi yapıldı diye kabul etmedim.Paketi şubeye geri götürdü ve bende firmayla irtibata geçip sorunu hallettim ayrıca kargoyu subeden ben teslım almak durumunda kaldım




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.