Şimdi Ara

Haksız Cayma Bedeli Talebi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
3
Favori
554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • daha önce şu konuda anlatmıştım;
    https://forum.donanimhaber.com/taahhut-iptal-bedeli-yasasi--121846116

    ekim 2016'da fiber bağlantımı adres değişikliği nedeniyle yeni adresime naklettirdim. yeni adreste fiber altyapı olmadığı için mecburen adsl vereceklerini söylediler. kabul etmedim. bu durumda 660 lira civarı cayma bedeli alacaklarını söylediler. bunun saçma olduğunu altyapı eksiği sorununun onlara ait olduğunu söylememe rağmen, ya adsl kullanacağımı ya da bu ücreti ödeyeceğimi söylediler.

    sonrasında yukarıda linkini verdiğim konuyu açtım.http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2015/01/20150124-2.htm buradaki kararnamenin 16. maddesinin 2. fıkrasında yaşadığım bu durum sonucu taahhüt iptali hakkımın olduğunu öğrendim. yalnız 3-4 aydır adsl kullanıyorum(çünkü hakları olmayan cayma bedeliyle tehdit ederek beni mecbur bıraktılar.)

    mart ayında bu kanunu müşteri hizmetlerindeki arkadaşa okudum. "bu kararnamenin linkiyle beraber başvuru yapın, dönüş yaparlar." dedi. ben de böyle böyle gerekçeyle abonelik iptali istiyorum dedim. herhangi bir geri dönüş yapılmadan mail atışımın ertesi günü aboneliği iptal ettiler.

    nisan başında 473 lira cayma bedeli fatura edildi. henüz müşteri hizmetlerini aramadım. ancak yarın arayıp bu bedeli ödemeyeceğimi söyleyeceğim. ilgili kanun açık, ben haklıyım. ancak bir süre adsl kullanmış olmam benim için dezavantaj olur mu?

    modemi teslim etmeye gittiğimde bayideki arkadaş "durumu belgeleyip müracat etmeniz lazımdı" falan filan bişeyler geveledi. ama kesin bu ücreti ödemeniz lazım diyemedi. müşteri hizmetlerinden bir sonuç alamazsam tüketici hakem heyeti çare olur mu ?







  • tuketici.btk.gov.tr ye yazı yazdınız mi bilmiyorum ama bir daha yazın

    böyle bir hakkımın olduğunu öğrendim ve iptal ettim

    bana 473 lira cayma bedeli çıkardılar

    bu faturanın iptalini talep ediyorum diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    tuketici.btk.gov.tr ye yazı yazdınız mi bilmiyorum ama bir daha yazın

    böyle bir hakkımın olduğunu öğrendim ve iptal ettim

    bana 473 lira cayma bedeli çıkardılar

    bu faturanın iptalini talep ediyorum diye

    buraya konu açtıktan sonra oraya şikayet yazdım. tek aklımı kurcalayan bir süre adsl kullanmış olmam. ama ona da yanlış bilgi vermeleri sebep oldu.
  • takip
  • Merhabalar, bugun bende yeni eve tasindim.Eski bulundugum yer fiberi destekliyordu ancak simdiki tasindig yer adsl destekliyor. Sozlesme iptali istedim ancak tabii belli bir ucret odememi istediler. 5 ay kaldigi icin iptal etmedim. işin komik tarafi 8 mbit sagliyabiliyorlar, 50gb akk birde. Ödeyecegim tutar ise 75tl. 50mbit 150 gb akk ye 75 veriyordum simdi ise 8mbit. Şaka gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FlashKill

    Merhabalar, bugun bende yeni eve tasindim.Eski bulundugum yer fiberi destekliyordu ancak simdiki tasindig yer adsl destekliyor. Sozlesme iptali istedim ancak tabii belli bir ucret odememi istediler. 5 ay kaldigi icin iptal etmedim. işin komik tarafi 8 mbit sagliyabiliyorlar, 50gb akk birde. Ödeyecegim tutar ise 75tl. 50mbit 150 gb akk ye 75 veriyordum simdi ise 8mbit. Şaka gibi.

    Aynı durum. Önceki faturada tv+telefon bedavaydı. Nakilden sonra onları da faturaya eklemeye başladılar.



    Adsl bağlanmadıysa bence bu söylediğim kararnameyi bir sorun. Bakalım ne diyecekler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkamet belgesi ile ispat ederseniz sonuca varırsınız hocam online işlemlerde tüketici şikayetleri kısmına da yazın btk yada yazın sonuç alamazsanız tüketici hakem heyetine gidin sonuç alırsınız mutlaka. İspatlayın ama mutlaka ikamet ile taşındığınız yeri ilgili kanun maddesinide ekleyin işlem tamamdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antygen2


    quote:

    Orijinalden alıntı: FlashKill

    Merhabalar, bugun bende yeni eve tasindim.Eski bulundugum yer fiberi destekliyordu ancak simdiki tasindig yer adsl destekliyor. Sozlesme iptali istedim ancak tabii belli bir ucret odememi istediler. 5 ay kaldigi icin iptal etmedim. işin komik tarafi 8 mbit sagliyabiliyorlar, 50gb akk birde. Ödeyecegim tutar ise 75tl. 50mbit 150 gb akk ye 75 veriyordum simdi ise 8mbit. Şaka gibi.

    Aynı durum. Önceki faturada tv+telefon bedavaydı. Nakilden sonra onları da faturaya eklemeye başladılar.



    Adsl bağlanmadıysa bence bu söylediğim kararnameyi bir sorun. Bakalım ne diyecekler..

    Cok kurcalamak istemiyorum hocam 5 ay a şurada bir sey kalmadi zaten. İnsanlarla papaz olmayi sevmiyorum.Yine de tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün müşteri hizmetleriyle görüştüm. Geriye dönük olduğu için faturaya müdahale edemiyoruz diyolar. Btk ve tüketici hakem heyetine başvuru yapacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 Nisan'da BTK'ya yaptığım şikayet sonucu fatura iptal edildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • antygen2 A kullanıcısına yanıt
    Hocam detay eklerseniz bizde yararlanırız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NITRO

    Hocam detay eklerseniz bizde yararlanırız.

    ilk mesaja benzer şekilde btk'ya şikayet oluşturdum. durumu anlattım. daha sonra sikayetvar.com'a ve superonline'ın kendi şikayet bölümüne kayıt oluşturdum. buralardan çözüm gelmedi. btk'dan da umudu kesmiştim, 3 gün önce tüketici hakem heyetine gittim. 'faturayı ödeyin haciz işlemi başlamasın' dediler. ödemek için baktım fatura gözükmüyor. müşteri hizmetlerini aradım onlar da 'fatura göremiyoruz' dediler. btk sonradan aklıma geldi. zaten gün içinde btk'dan da mail geldi şikayetiniz sonucu fatura iptal edilmiştir şeklinde.

    2 hafta sürdü ama işi çözen btk oldu.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.