Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

HAKAN ŞÜKÜR VE SONG DÜNYA KARMASINDA !!!

63
Cevap
0
Favori
639
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Spor >> Diğer Sporların Gündemi >> HAKAN ŞÜKÜR VE SONG DÜNYA KARMASINDA !!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      7381 Mesaj
      15 Şubat 2005 20:32:22
      vay Mehdi Mahdevikia yi severim cm oynarken benim sag acik hep ona emanetti ama herifi gercek macta hic izlemedim macida izleyemiycem zaten verceginden emin deilim meksika kanalarinda ama zaten basket idmani var bu arada saat kac ki tr de?
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      7381 Mesaj
      15 Şubat 2005 20:38:52
      bu arada donanim mi hizlandi bana mi oyle geliyo
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      497 Mesaj
      15 Şubat 2005 20:50:04
      saat 20:45 belkı mehdeyıde oynatmazlar
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      7381 Mesaj
      15 Şubat 2005 20:52:33
      zaten izleyemiycem bosver
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3173 Mesaj
      15 Şubat 2005 21:01:10
      hane nerde alex.saat 10 da göreceğiz.
      bu konuda sana katılıyorum basketbol özellikle nba allstar maçi tabiki mükemmel.
      hafta sonu west - east nb allstar maçi war.
      heralde pazar gece 04:00da yanlıiş hatirlamiyorsam.
      quote:

      Orjinalden alıntı: 06reis

      tim hat alex çağırıldı o karmaya tam bilgin oladan yazma istersen bu arda
      futbol takılarının all-starları basketboldaki zevki vermiyo oyun mantığı açısından
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      661 Mesaj
      15 Şubat 2005 23:41:11
      nba all star'ada kidd çağarılmadı ya
      |
      |
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Şubat 2005 00:03:56
      quote:

      Orjinalden alıntı: timhat

      hane nerde alex.saat 10 da göreceğiz.
      bu konuda sana katılıyorum basketbol özellikle nba allstar maçi tabiki mükemmel.
      hafta sonu west - east nb allstar maçi war.
      heralde pazar gece 04:00da yanlıiş hatirlamiyorsam.
      quote:

      Orjinalden alıntı: 06reis

      tim hat alex çağırıldı o karmaya tam bilgin oladan yazma istersen bu arda
      futbol takılarının all-starları basketboldaki zevki vermiyo oyun mantığı açısından




      Ya Allah Allah herifin perşembe maçı var ne konuşuonuz ya...
      Adamı Brezilya hazırlık maçına gçndermek istemedi bizimkiler buna gönderir mi hiç akıl var mantık var, 1 gün sonra maça çık
      |
      |
      _____________________________
      Opel Astra G
      Renault Clio 1.6 RXT




    • Yüzbaşı
      295 Mesaj
      16 Şubat 2005 01:28:03 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: zeze_1

      quote:

      buradan nasıl böyle çıkarımlarda bulundun, iq nu çok merak ettim doğrusu....


      ii bi tespit yapmışsın Bende sorum bu çocuğa ilkokul kaçtasın die ama cvp wermedi Sanırım okuma-yazmayı bilio ama sayılara daha geçmemiş öğretmeni



      ulan meydanu boş bulunca nası kaşınıyosunuz iki gün gelemedim işte ondan sonra cevap gelmedi fal n b

      bi kere sizdiniz (siz değilmiydiniz demiyorum çünkü sizdiniz) bizim takımımız dünya yıldızlarından oluşuyo anelkayı aldık dünya yıldızı diyen.bu maçın adı ne peki he? all-star... ne anlamda bütün yıldızlar anlamında...
      heee ozaman sizden bi adam bile yokken ve galatasarayımızdan iki oyuncu varken siz burda hala konuşuyosanız ve bide artistlik yapıyosanız asıl ben sizin zekanızdan şüphe ederim ....
      |
      |
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Şubat 2005 02:25:34
      quote:

      Orjinalden alıntı: tamkan


      quote:

      Orjinalden alıntı: zeze_1

      quote:

      buradan nasıl böyle çıkarımlarda bulundun, iq nu çok merak ettim doğrusu....


      ii bi tespit yapmışsın Bende sorum bu çocuğa ilkokul kaçtasın die ama cvp wermedi Sanırım okuma-yazmayı bilio ama sayılara daha geçmemiş öğretmeni



      ulan meydanu boş bulunca nası kaşınıyosunuz iki gün gelemedim işte ondan sonra cevap gelmedi fal n b

      bi kere sizdiniz (siz değilmiydiniz demiyorum çünkü sizdiniz) bizim takımımız dünya yıldızlarından oluşuyo anelkayı aldık dünya yıldızı diyen.bu maçın adı ne peki he? all-star... ne anlamda bütün yıldızlar anlamında...
      heee ozaman sizden bi adam bile yokken ve galatasarayımızdan iki oyuncu varken siz burda hala konuşuyosanız ve bide artistlik yapıyosanız asıl ben sizin zekanızdan şüphe ederim ....


      tamkan onlar niye gidemez zeki arkadaşım bak senden alıntı yaptığım hani senin bu yazdığın mesajın üstündeki mesaja bak , bunu akıl etmen gerekirdi,yazmadan önce 2 kere düşün istersen
      Yani tamkan illa biz mi söyleyeceğiz,birazda kendiniz akıl etseydiniz daha iyi olurdu....
      Gene tekrarlamama gerek yok neden olduğunu...
      O maça yoksa Rüştü te gider, Hoydonkta gider Anelkada gider, Alex te gider ....
      Zamanında gitmişlerdir de... Kimsenin şüphesi olmasın, bu adamların klasını tartışanlara gerçekten şaşırım doğrusu....
      |
      |
      _____________________________
      Opel Astra G
      Renault Clio 1.6 RXT




    • Yarbay
      7381 Mesaj
      16 Şubat 2005 02:35:51
      bu arada mac yarinmi ben bugun diye biliyodum?
      |
      |
      _____________________________
    • Çavuş
      92 Mesaj
      16 Şubat 2005 02:57:23
      quote:

      Orjinalden alıntı: playmakers

      bu arada mac yarinmi ben bugun diye biliyodum?

      Maç bitti 6-3 Kırmızı takım yani Ronaldinho nun takımı afrika ve Amerikalı oyunculardan kurulu takım kazandı



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alamanci -- 16 Şubat 2005, 2:59:29 >
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      233 Mesaj
      16 Şubat 2005 05:52:50
      quote:

      Orjinalden alıntı: evildead5502

      Ya bırakın böyle tartışmaları arkadaşlar ,

      onu bunu bırakında maçın kadrolarına bakın siz , ronaldinho , henry falan var

      RONALDİNHO'NUN TAKIMI (GÜNEY AMERİKA-AFRİKA- ASYA -UZAKDOĞU KARMASI)

      Forma: Kırmızı
      Teknik Direktörler:
      Carlos Alberto PARREIRA - Brezilya Milli Takımı
      Frank -RIJKAARD - FC Barcelona

      KALECİ
      DIDA- Brezilya- AC Milan
      Idriss KAMENI - Kamerun - Espanyol

      DEFANS
      Rigobert SONG - Kamerun – Galatasaray
      CAFÚ - Brezilya - AC Milan
      Iván CÓRDOBA - Kolombiya - Inter
      Gabriel HEINZE- Arjantin - Manchester United
      Radhi JAIDI - Tunus - Bolton Wanderers FC
      Samuel KUFFOUR - Gana - Bayern Munich
      ÁLVAREZ Rafael MÁRQUEZ - Meksika - FC Barcelona
      Lucas RADEBE - Leeds United FC
      Javier ZANETTI Arjantin - Inter Milan
      Paolo MONTERO - Uruguay - Juventus
      Carlos Alberto GAMARRA - Paraguay - Inter

      ORTA SAHA / FORVET
      Du-Ri CHA- Kore - Eintracht Frankfurt
      Didier DROGBA - Chelsea FC
      Samuel ETO'O - Kamerun - FC Barcelona
      KAKÁ - Brezilya - AC Milan
      Mehdi MAHDAVIKIA - İran - Hamburg
      Ji-Sung PARK - Kore - PSV Eindhoven
      RONALDINHO - Brezilya - FC Barcelona
      Raymond KALLA - Kamerun - VfL Bochum
      David SUAZO - Honduras- Cagliari
      Obafemi MARTINS - Nijerya - Inter
      Esteban CAMBIASSO - Arjantin - Inter



      SHEVCHENKO'NUN TAKIMI (AVRUPA KARMASI)

      Forma: Mavi-Beyaz
      Teknik Direkörler:
      Marcello LIPPI - İtalya- İtalyan Milli Takımı
      Arsène WENGER - Fransa- Arsenal

      KALECİ
      Iker CASILLAS - İspanya - Real Madrid
      Francesco TOLDO - Italya- Inter

      DEFANS
      Kakhaber KALADZE - Gürcistan - AC Milan
      Vincent KOMPANY - Belçika - Anderlecht
      Paolo MALDINI - Italya - AC Milan
      Carles PUYOL - İspanya- FC Barcelona
      Lilian THURAM- Fransa - Juventus
      Christoph METZELDER - Almanya- Borussia Dortmund
      Alessandro NESTA - İtalta - AC Milan

      ORTA SAHA / FORVET
      Hakan ŞÜKÜR - Türkiye - Galatasaray
      Michael BALLACK - Almanya - Bayern Munich
      David BECKHAM-Ingiltere - Real Madrid
      DECO - Portekiz - FC Barcelona
      Sebastian DEISLER - Almanya - Bayern Munich
      Alessandro DEL PIERO- İtalya - Juventus
      Steven GERRARD - İngiltere - Liverpool FC
      Ludovic GIULY - Fransa - FC Barcelona
      Thierry HENRY - Fransa - Arsenal FC
      Frank LAMPARD - İngiltere - Chelsea FC
      RAÚL González - İspanya - Real Madrid
      Andriy SHEVCHENKO- Ukranya - AC Milan
      Johann VOGEL -İsviçre - PSV Eindhoven
      Zinedine ZIDANE - Fransa - Real Madrid
      Christian VIERI - İtalya - Inter
      Gianfranco ZOLA - İtalya- Cagliari
      Francesco TOTTI - İtalya - AS Roma
      Vincenzo MONTELLA - İtalya - AS Roma
      Jari LITMANEN - Finlandiya - Hansa Rostock





      bunları konuşalım


      aralarinda fenerli yok galiba
      |
      |
      _____________________________
      colgate,pantene ,beyaz don,siyah t-shirt,siyah pazar mali corap




    • Yüzbaşı
      567 Mesaj
      16 Şubat 2005 10:35:57
      OLacak değil ya. Fenerlinin ne işi var dünya karmasında. Fener dünya takımımı Galatasaray gibi.
      |
      |
      _____________________________
      Beterin beteri vardır
      İyilik et sana kardır
      Dünyalar senin olsa
      Akıbet yerin mezardır...
    • Teğmen
      124 Mesaj
      16 Şubat 2005 11:42:41
      quote:

      ulan meydanu boş bulunca nası kaşınıyosunuz iki gün gelemedim işte ondan sonra cevap gelmedi fal n b

      bi kere sizdiniz (siz değilmiydiniz demiyorum çünkü sizdiniz) bizim takımımız dünya yıldızlarından oluşuyo anelkayı aldık dünya yıldızı diyen.bu maçın adı ne peki he? all-star... ne anlamda bütün yıldızlar anlamında...
      heee ozaman sizden bi adam bile yokken ve galatasarayımızdan iki oyuncu varken siz burda hala konuşuyosanız ve bide artistlik yapıyosanız asıl ben sizin zekanızdan şüphe ederim ....



      arkadaşım hala aynı şeyi sölüyosun Perşembe günü uefa kupası yapacak bi takım çarşamba nası çıksın gösteri maçına(Alex çağırıldı ztn)
      Ayrıca 6s'li arkadaşlar şunu iice kafalarına soksunlar Şabanı kimse çağırmadı bu maça Fb'li şenes erzik hiç türk olmicakmı bu kadroda dedi ve o yüzden zorunlu olark çağırdılar Yoksa top sektirmeyi bilmeyen şabanın o şov maçında işi yok Salak o maçta bile pres yapmaya kalkıo Başka bişiy bilmediği için naapsın garip
      |
      |
      _____________________________
      Dünya bigündür;
      O da bugündür...




    • Binbaşı
      1587 Mesaj
      16 Şubat 2005 12:16:36
      zuhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
      şabanmış ulan o şaban henrynin yerine girdi oyuna ve bi kafa yolladı kaleye kamera zoom yaptı ve şükür turkey yazdı.bu tanıtımı yapan galatasaraylı dunyanın yasayan en iyi 7.forveti
      tuncay--rüstü falan maçı izliyodu.biz olmasak 7ENERLİLER AVRUPALI GÖREMİYECEK



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Mctolga- -- 16 Şubat 2005, 12:17:06 >
      |
      |
      _____________________________
      Katılım zamanı: 5 Mart 2004
    • Yüzbaşı
      323 Mesaj
      16 Şubat 2005 16:17:05
      CAHİLE SÖZ ANLATMAK DEVEYE HENDEK ATLATMAKTAN ZORDUR.

      negüzel bi atasözü dimi arkadaşlar
      |
      |
      _____________________________
      kural dışı imza
    • Yarbay
      7381 Mesaj
      16 Şubat 2005 16:38:13
      bu arada golleri kim atti?
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2636 Mesaj
      16 Şubat 2005 16:42:49
      quote:

      Orjinalden alıntı: -Mctolga-

      zuhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
      şabanmış ulan o şaban henrynin yerine girdi oyuna ve bi kafa yolladı kaleye kamera zoom yaptı ve şükür turkey yazdı.bu tanıtımı yapan galatasaraylı dunyanın yasayan en iyi 7.forveti
      tuncay--rüstü falan maçı izliyodu.biz olmasak 7ENERLİLER AVRUPALI GÖREMİYECEK


      ne kadar anLamsız yazıLar yazısıyosunuz ya nedemek avrupaLı goremiyecek ? Suan Avrupa'da mucadeLe eden bizmiyiz sizmisiniz ? AsLında avrupaLı gormeye sizin kadar merakLı degiLiz ( en azından ben degiLim ) elin Manchester'i yener o kadar avrupaLıyı benimsemissinizki sanki siz yenmissiniz gibi geLip daLga gecersiniz yok dersiniz Biz İspanya iLe ittifak icindeyiz hey aLLahım ne bicim turkLuk Lan bu ? yeri geLdigindede Atam izindeyiz dersiniz bu mu izinde gitmek ? Turk'un degiLde bi ingiLizin bi ispanyaLının arkasında oLmak mı izinden gitmek ?? ( bunu , boyLe dusunen GS'Li - FB'Li vsvs arkadasLar icin diyorum GS'nin Avrupa macLarında FB'LiLerin soyLedikLeri sozLerede diyorum en onemLisi boyLe bi zihniyete sahip oLan herkes icin diyorum ! ) Son oLarak oyLe bi macta Turkiye'den bi oyuncunun cagırıLması Hakan'ı cektikLerinde aLtında Turkey yazması beni gururLandırdı.. boyLe sacma sapan tartısmaLara ne gerek var aLLah askına ya neymis efendim Hakan cagrıLdıda noLdu top mu oynadı ne demek bu ya gurur duyacagınıza boyLe seyLer yazıyosunuz.
      |
      |
      _____________________________




    • Teğmen
      135 Mesaj
      16 Şubat 2005 21:14:37
      KISKANANLAR ÇATLASIN....
      |
      |
      _____________________________
      :::... E=m*c2 ...:::
    • Yüzbaşı
      373 Mesaj
      17 Şubat 2005 16:31:52
      en güzelide ne biliyormusunuz.. galatasaray'a laf atan aşağılamaya çalışan her takımın taraftarı aslında için için avrupa fatihi cim bom gerçeğini biliyorlar.. ve bu onları deli ediyor o nedenle galatasaray adını duyunca çıldırıyorlar.. bunu öylesine söylemiyorum.. milyon dolarlık adamları toplayıp yıldızlar takımı diye bir takım oluşturabilirsin ama GALATASARAY gibi bir takım hiçbir zaman oluşturamayacaksın..

      6-7 sene önce bulunduğum şehirde ingiliz turistlerin kendi aralarında galatasaray hakkında konuştuklarını duyduğumda..... işte o gururu anlatamamda... anlayamazsında.....
      |
      |
      _____________________________
      UEFA + SUPER Kupa
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
Satılık Köpek
haberler
Blogio
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
0,203
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.