Şimdi Ara

h100 ve starex kalkıyor! (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
47
Cevap
0
Favori
7.866
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Bende otomatik 100hp tci starex var. şehir içi 12litrenin altına düşmüyor. Yüksüz ve çok itinalı kullanıyorum. Zamsız hale göre 280krş yakar. Düz viteslileri 250krş yakıyor. Ama CRDİ alırsan (2005 model üzeri) 220krş kadar yakarsın.

    Ancak unutulmamalıdır ki, bu araçlar 5 kişilik aile aracı değil. Hangi marka alırsanız alın, 7 kişi değilseniz ve ticaret ile uğraşmıyorsanız, ekonomik olsun diye bu araçlardan alınmaz. Tavsiyem daha küçük, doblo veya kangoo gibi araçlardır.



    evet şehir içinde 1 kişi gezmek için pek ideal değil

    ve tci motorlardan uzak dur

    crdi olanları tercih et

    Alıntıları Göster

    ewet.tci motorlardan alma çok yakar crdi 140lık alırsan hem az yakar hemde performansı daha iyidir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels


    quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Bende otomatik 100hp tci starex var. şehir içi 12litrenin altına düşmüyor. Yüksüz ve çok itinalı kullanıyorum. Zamsız hale göre 280krş yakar. Düz viteslileri 250krş yakıyor. Ama CRDİ alırsan (2005 model üzeri) 220krş kadar yakarsın.

    Ancak unutulmamalıdır ki, bu araçlar 5 kişilik aile aracı değil. Hangi marka alırsanız alın, 7 kişi değilseniz ve ticaret ile uğraşmıyorsanız, ekonomik olsun diye bu araçlardan alınmaz. Tavsiyem daha küçük, doblo veya kangoo gibi araçlardır.



    evet şehir içinde 1 kişi gezmek için pek ideal değil

    ve tci motorlardan uzak dur

    crdi olanları tercih et




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35


    ewet.tci motorlardan alma çok yakar crdi 140lık alırsan hem az yakar hemde performansı daha iyidir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels


    quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Bende otomatik 100hp tci starex var. şehir içi 12litrenin altına düşmüyor. Yüksüz ve çok itinalı kullanıyorum. Zamsız hale göre 280krş yakar. Düz viteslileri 250krş yakıyor. Ama CRDİ alırsan (2005 model üzeri) 220krş kadar yakarsın.

    Ancak unutulmamalıdır ki, bu araçlar 5 kişilik aile aracı değil. Hangi marka alırsanız alın, 7 kişi değilseniz ve ticaret ile uğraşmıyorsanız, ekonomik olsun diye bu araçlardan alınmaz. Tavsiyem daha küçük, doblo veya kangoo gibi araçlardır.



    evet şehir içinde 1 kişi gezmek için pek ideal değil

    ve tci motorlardan uzak dur

    crdi olanları tercih et


    Alıntıları Göster
    H100'den kar elde etme işi benim aklıma hiç yatmadı açıkçası. Ben şöyle düşünüyorum, devamı olmayan bi aracı almak istemem, eğer benim gibi düşünenler çoksa kar işi yatar. Mesela ben kesinlikle Bora, Jetta yada bunlar gibi devamı olmayan araçlara hiç bakmam. Adamlar yenisini yeni isimle çıkarıyor ama bir passat, accent olsa alırım. Çünkü bu tip araçlar günümüze kaç değişik şekilde geldi buda demek oluyor ki daha da gelecek. Devamının olması bence daha da kar sağlar satış için. Bir başka mesele H100 kalktı diye bütün o tip araçlar kalkmadı ki, adam H100 bulamadıysa gidecek diğer markaların aynı segmentteki aracını alacak. Niye devamı olmayan, belli bir süre sonra unutulacak arabayı alsın.
    Ben niye böyle söylüyorum biliyor musunuz? Bizde Isuzu WFR var. H100'le aynı segment araç. Şimdi yenisi çıkmadığı için, üretimi durduğu için fiyatı çok ucuz. Isuzu ile aynı model, aynı özelliklerdeki diğer araçların(H100, L300, Pregio...) fiyatları hep 2000 - 3000 YTL civarı daha pahalı. Niçin, çünkü bu araçların devamı var, millet devamının geleceğini biliyor ve sıfırı çıkmaya devam eden modelleri tercih ediyor.
    H100'ün en büyük rakibi L300. Millet H100 gibi devamı gelmeyen bi aracı alacağına, L300'ü gibi devamı gelecek olan araçları daha çok tercih eder bence...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meskisehiri -- 3 Aralık 2007; 11:13:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meskisehiri

    H100'den kar elde etme işi benim aklıma hiç yatmadı açıkçası. Ben şöyle düşünüyorum, devamı olmayan bi aracı almak istemem, eğer benim gibi düşünenler çoksa kar işi yatar. Mesela ben kesinlikle Bora, Jetta yada bunlar gibi devamı olmayan araçlara hiç bakmam. Adamlar yenisini yeni isimle çıkarıyor ama bir passat, accent olsa alırım. Çünkü bu tip araçlar günümüze kaç değişik şekilde geldi buda demek oluyor ki daha da gelecek. Devamının olması bence daha da kar sağlar satış için. Bir başka mesele H100 kalktı diye bütün o tip araçlar kalkmadı ki, adam H100 bulamadıysa gidecek diğer markaların aynı segmentteki aracını alacak. Niye devamı olmayan, belli bir süre sonra unutulacak arabayı alsın.
    Ben niye böyle söylüyorum biliyor musunuz? Bizde Isuzu WFR var. H100'le aynı segment araç. Şimdi yenisi çıkmadığı için, üretimi durduğu için fiyatı çok ucuz. Isuzu ile aynı model, aynı özelliklerdeki diğer araçların(H100, L300, Pregio...) fiyatları hep 2000 - 3000 YTL civarı daha pahalı. Niçin, çünkü bu araçların devamı var, millet devamının geleceğini biliyor ve sıfırı çıkmaya devam eden modelleri tercih ediyor.
    H100'ün en büyük rakibi L300. Millet H100 gibi devamı gelmeyen bi aracı alacağına, L300'ü gibi devamı gelecek olan araçları daha çok tercih eder bence...

    Alıntıları Göster
    Bu arada bende Starex veya H100 almayı düşünüyorum. Starex Cityvan yada Camlıvan, 2003-2004 model, TCI; 15000 YTL'den daha düşük bulabilirmiyiz acaba? Hız delisi değilimdir, araca çok binmem, yakıt pek sorun olacağını sanmıyorum. Amacım; yaz kış istediğim zaman çalışsın, işimi görsün, konforlu olsun ve mümkünse 15000 YTL'den ucuz olsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meskisehiri

    H100'den kar elde etme işi benim aklıma hiç yatmadı açıkçası. Ben şöyle düşünüyorum, devamı olmayan bi aracı almak istemem, eğer benim gibi düşünenler çoksa kar işi yatar. Mesela ben kesinlikle Bora, Jetta yada bunlar gibi devamı olmayan araçlara hiç bakmam. Adamlar yenisini yeni isimle çıkarıyor ama bir passat, accent olsa alırım. Çünkü bu tip araçlar günümüze kaç değişik şekilde geldi buda demek oluyor ki daha da gelecek. Devamının olması bence daha da kar sağlar satış için. Bir başka mesele H100 kalktı diye bütün o tip araçlar kalkmadı ki, adam H100 bulamadıysa gidecek diğer markaların aynı segmentteki aracını alacak. Niye devamı olmayan, belli bir süre sonra unutulacak arabayı alsın.
    Ben niye böyle söylüyorum biliyor musunuz? Bizde Isuzu WFR var. H100'le aynı segment araç. Şimdi yenisi çıkmadığı için, üretimi durduğu için fiyatı çok ucuz. Isuzu ile aynı model, aynı özelliklerdeki diğer araçların(H100, L300, Pregio...) fiyatları hep 2000 - 3000 YTL civarı daha pahalı. Niçin, çünkü bu araçların devamı var, millet devamının geleceğini biliyor ve sıfırı çıkmaya devam eden modelleri tercih ediyor.
    H100'ün en büyük rakibi L300. Millet H100 gibi devamı gelmeyen bi aracı alacağına, L300'ü gibi devamı gelecek olan araçları daha çok tercih eder bence...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bybeyaz407

    H100'den kar elde etme işi benim aklıma hiç yatmadı açıkçası. Ben şöyle düşünüyorum, devamı olmayan bi aracı almak istemem, eğer benim gibi düşünenler çoksa kar işi yatar. Mesela ben kesinlikle Bora, Jetta yada bunlar gibi devamı olmayan araçlara hiç bakmam. Adamlar yenisini yeni isimle çıkarıyor ama bir passat, accent olsa alırım. Çünkü bu tip araçlar günümüze kaç değişik şekilde geldi buda demek oluyor ki daha da gelecek. Devamının olması bence daha da kar sağlar satış için. Bir başka mesele H100 kalktı diye bütün o tip araçlar kalkmadı ki, adam H100 bulamadıysa gidecek diğer markaların aynı segmentteki aracını alacak. Niye devamı olmayan, belli bir süre sonra unutulacak arabayı alsın.
    Ben niye böyle söylüyorum biliyor musunuz? Bizde Isuzu WFR var. H100'le aynı segment araç. Şimdi yenisi çıkmadığı için, üretimi durduğu için fiyatı çok ucuz. Isuzu ile aynı model, aynı özelliklerdeki diğer araçların(H100, L300, Pregio...) fiyatları hep 2000 - 3000 YTL civarı daha pahalı. Niçin, çünkü bu araçların devamı var, millet devamının geleceğini biliyor ve sıfırı çıkmaya modelleri tercih ediyor.
    H100'ün en büyük rakibi L300. Millet H100 gibi devamı gelmeyen bi aracı alacağına, L300'ü gibi devamı gelecek olan araçları daha çok tercih eder bence...


    yalnız şöyle bişey var

    bora sadece bizde ve sanırım bikaç ülkede bora diye satıldı

    normlde çoğu ülkede adı jetta idi

    sonradan eski adına döndü yani devamı olmayan bişet değil

    h100 devamı olan araç

    şuan kamyonet olarak üretiliyor sadece

    ama artık değişen düzene

    heleki transporetrın ortalığı silip süpürmesine engel olabilmek için artık millet o taraz araba yapmaya başladı

    eğer tarnsporeter olmasaydı şuan hala satılacak tı ki satılıyorda

    çünkü işletme masrafı ve yakıt sarfiyatı düşük bi araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orjinalden alıntı: bybeyaz407

    H100'den kar elde etme işi benim aklıma hiç yatmadı açıkçası. Ben şöyle düşünüyorum, devamı olmayan bi aracı almak istemem, eğer benim gibi düşünenler çoksa kar işi yatar. Mesela ben kesinlikle Bora, Jetta yada bunlar gibi devamı olmayan araçlara hiç bakmam. Adamlar yenisini yeni isimle çıkarıyor ama bir passat, accent olsa alırım. Çünkü bu tip araçlar günümüze kaç değişik şekilde geldi buda demek oluyor ki daha da gelecek. Devamının olması bence daha da kar sağlar satış için. Bir başka mesele H100 kalktı diye bütün o tip araçlar kalkmadı ki, adam H100 bulamadıysa gidecek diğer markaların aynı segmentteki aracını alacak. Niye devamı olmayan, belli bir süre sonra unutulacak arabayı alsın.
    Ben niye böyle söylüyorum biliyor musunuz? Bizde Isuzu WFR var. H100'le aynı segment araç. Şimdi yenisi çıkmadığı için, üretimi durduğu için fiyatı çok ucuz. Isuzu ile aynı model, aynı özelliklerdeki diğer araçların(H100, L300, Pregio...) fiyatları hep 2000 - 3000 YTL civarı daha pahalı. Niçin, çünkü bu araçların devamı var, millet devamının geleceğini biliyor ve sıfırı çıkmaya modelleri tercih ediyor.
    H100'ün en büyük rakibi L300. Millet H100 gibi devamı gelmeyen bi aracı alacağına, L300'ü gibi devamı gelecek olan araçları daha çok tercih eder bence...


    yalnız şöyle bişey var

    bora sadece bizde ve sanırım bikaç ülkede bora diye satıldı

    normlde çoğu ülkede adı jetta idi

    sonradan eski adına döndü yani devamı olmayan bişet değil

    h100 devamı olan araç

    şuan kamyonet olarak üretiliyor sadece

    ama artık değişen düzene

    heleki transporetrın ortalığı silip süpürmesine engel olabilmek için artık millet o taraz araba yapmaya başladı

    eğer tarnsporeter olmasaydı şuan hala satılacak tı ki satılıyorda

    çünkü işletme masrafı ve yakıt sarfiyatı düşük bi araç

    Alıntıları Göster
    Starex'in eskiside Transproter'a rakip olabilirdi. Bence içi Trasnprorter'dan daha iyi şimdikinin için daha da güzel. Hyundai'nin tüm araçları hesaplı oluyor ve fonksiyon, donanım dolu içi. Adamlar Panelvanları bile full yapmışlar nerdeyse. Panelvan al, yana sadece iki tane cam açtır, arkaya koltuk at sanki orjinal camlıvan zannedersin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meskisehiri -- 3 Aralık 2007; 11:20:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meskisehiri

    H100'den kar elde etme işi benim aklıma hiç yatmadı açıkçası. Ben şöyle düşünüyorum, devamı olmayan bi aracı almak istemem, eğer benim gibi düşünenler çoksa kar işi yatar. Mesela ben kesinlikle Bora, Jetta yada bunlar gibi devamı olmayan araçlara hiç bakmam. Adamlar yenisini yeni isimle çıkarıyor ama bir passat, accent olsa alırım. Çünkü bu tip araçlar günümüze kaç değişik şekilde geldi buda demek oluyor ki daha da gelecek. Devamının olması bence daha da kar sağlar satış için. Bir başka mesele H100 kalktı diye bütün o tip araçlar kalkmadı ki, adam H100 bulamadıysa gidecek diğer markaların aynı segmentteki aracını alacak. Niye devamı olmayan, belli bir süre sonra unutulacak arabayı alsın.
    Ben niye böyle söylüyorum biliyor musunuz? Bizde Isuzu WFR var. H100'le aynı segment araç. Şimdi yenisi çıkmadığı için, üretimi durduğu için fiyatı çok ucuz. Isuzu ile aynı model, aynı özelliklerdeki diğer araçların(H100, L300, Pregio...) fiyatları hep 2000 - 3000 YTL civarı daha pahalı. Niçin, çünkü bu araçların devamı var, millet devamının geleceğini biliyor ve sıfırı çıkmaya devam eden modelleri tercih ediyor.
    H100'ün en büyük rakibi L300. Millet H100 gibi devamı gelmeyen bi aracı alacağına, L300'ü gibi devamı gelecek olan araçları daha çok tercih eder bence...

    Alıntıları Göster
    L 300 ünde kalkıp kalkmayacağı belli değil.bakarsın seneyede o kalkar.

    ben şunu söylemeye çalıştım.şimdi h 100 segmentinde tutulan ve çok satılan bir araç.sıfırı çıkmayınca millet bu arabanın 2,el temiz bişey bulmaya çalışacak.bilen bilir h 100 ü.konfor,süspansiyon,motor gücü v.s yönlerden l 300,pregıo,mazda v.s araçlarla kıyaslanmaz bile....


    quote:

    Orjinalden alıntı: bybeyaz407

    H100'den kar elde etme işi benim aklıma hiç yatmadı açıkçası. Ben şöyle düşünüyorum, devamı olmayan bi aracı almak istemem, eğer benim gibi düşünenler çoksa kar işi yatar. Mesela ben kesinlikle Bora, Jetta yada bunlar gibi devamı olmayan araçlara hiç bakmam. Adamlar yenisini yeni isimle çıkarıyor ama bir passat, accent olsa alırım. Çünkü bu tip araçlar günümüze kaç değişik şekilde geldi buda demek oluyor ki daha da gelecek. Devamının olması bence daha da kar sağlar satış için. Bir başka mesele H100 kalktı diye bütün o tip araçlar kalkmadı ki, adam H100 bulamadıysa gidecek diğer markaların aynı segmentteki aracını alacak. Niye devamı olmayan, belli bir süre sonra unutulacak arabayı alsın.
    Ben niye böyle söylüyorum biliyor musunuz? Bizde Isuzu WFR var. H100'le aynı segment araç. Şimdi yenisi çıkmadığı için, üretimi durduğu için fiyatı çok ucuz. Isuzu ile aynı model, aynı özelliklerdeki diğer araçların(H100, L300, Pregio...) fiyatları hep 2000 - 3000 YTL civarı daha pahalı. Niçin, çünkü bu araçların devamı var, millet devamının geleceğini biliyor ve sıfırı çıkmaya devam eden modelleri tercih ediyor.
    H100'ün en büyük rakibi L300. Millet H100 gibi devamı gelmeyen bi aracı alacağına, L300'ü gibi devamı gelecek olan araçları daha çok tercih eder bence...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    L 300 ünde kalkıp kalkmayacağı belli değil.bakarsın seneyede o kalkar.

    ben şunu söylemeye çalıştım.şimdi h 100 segmentinde tutulan ve çok satılan bir araç.sıfırı çıkmayınca millet bu arabanın 2,el temiz bişey bulmaya çalışacak.bilen bilir h 100 ü.konfor,süspansiyon,motor gücü v.s yönlerden l 300,pregıo,mazda v.s araçlarla kıyaslanmaz bile....


    quote:

    Orjinalden alıntı: bybeyaz407

    H100'den kar elde etme işi benim aklıma hiç yatmadı açıkçası. Ben şöyle düşünüyorum, devamı olmayan bi aracı almak istemem, eğer benim gibi düşünenler çoksa kar işi yatar. Mesela ben kesinlikle Bora, Jetta yada bunlar gibi devamı olmayan araçlara hiç bakmam. Adamlar yenisini yeni isimle çıkarıyor ama bir passat, accent olsa alırım. Çünkü bu tip araçlar günümüze kaç değişik şekilde geldi buda demek oluyor ki daha da gelecek. Devamının olması bence daha da kar sağlar satış için. Bir başka mesele H100 kalktı diye bütün o tip araçlar kalkmadı ki, adam H100 bulamadıysa gidecek diğer markaların aynı segmentteki aracını alacak. Niye devamı olmayan, belli bir süre sonra unutulacak arabayı alsın.
    Ben niye böyle söylüyorum biliyor musunuz? Bizde Isuzu WFR var. H100'le aynı segment araç. Şimdi yenisi çıkmadığı için, üretimi durduğu için fiyatı çok ucuz. Isuzu ile aynı model, aynı özelliklerdeki diğer araçların(H100, L300, Pregio...) fiyatları hep 2000 - 3000 YTL civarı daha pahalı. Niçin, çünkü bu araçların devamı var, millet devamının geleceğini biliyor ve sıfırı çıkmaya devam eden modelleri tercih ediyor.
    H100'ün en büyük rakibi L300. Millet H100 gibi devamı gelmeyen bi aracı alacağına, L300'ü gibi devamı gelecek olan araçları daha çok tercih eder bence...


    Alıntıları Göster
    Onun için aynı model L300 Hyundai H100'den 2-3 milyar daha fazla. Motor ve kalite olarak kimse Mitsubishi'nin eline su dökemez bence...
    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    L 300 ünde kalkıp kalkmayacağı belli değil.bakarsın seneyede o kalkar.

    ben şunu söylemeye çalıştım.şimdi h 100 segmentinde tutulan ve çok satılan bir araç.sıfırı çıkmayınca millet bu arabanın 2,el temiz bişey bulmaya çalışacak.bilen bilir h 100 ü.konfor,süspansiyon,motor gücü v.s yönlerden l 300,pregıo,mazda v.s araçlarla kıyaslanmaz bile....


    quote:

    Orjinalden alıntı: bybeyaz407

    H100'den kar elde etme işi benim aklıma hiç yatmadı açıkçası. Ben şöyle düşünüyorum, devamı olmayan bi aracı almak istemem, eğer benim gibi düşünenler çoksa kar işi yatar. Mesela ben kesinlikle Bora, Jetta yada bunlar gibi devamı olmayan araçlara hiç bakmam. Adamlar yenisini yeni isimle çıkarıyor ama bir passat, accent olsa alırım. Çünkü bu tip araçlar günümüze kaç değişik şekilde geldi buda demek oluyor ki daha da gelecek. Devamının olması bence daha da kar sağlar satış için. Bir başka mesele H100 kalktı diye bütün o tip araçlar kalkmadı ki, adam H100 bulamadıysa gidecek diğer markaların aynı segmentteki aracını alacak. Niye devamı olmayan, belli bir süre sonra unutulacak arabayı alsın.
    Ben niye böyle söylüyorum biliyor musunuz? Bizde Isuzu WFR var. H100'le aynı segment araç. Şimdi yenisi çıkmadığı için, üretimi durduğu için fiyatı çok ucuz. Isuzu ile aynı model, aynı özelliklerdeki diğer araçların(H100, L300, Pregio...) fiyatları hep 2000 - 3000 YTL civarı daha pahalı. Niçin, çünkü bu araçların devamı var, millet devamının geleceğini biliyor ve sıfırı çıkmaya devam eden modelleri tercih ediyor.
    H100'ün en büyük rakibi L300. Millet H100 gibi devamı gelmeyen bi aracı alacağına, L300'ü gibi devamı gelecek olan araçları daha çok tercih eder bence...






  • quote:

    Orijinalden alıntı: demir_mert

    Onun için aynı model L300 Hyundai H100'den 2-3 milyar daha fazla. Motor ve kalite olarak kimse Mitsubishi'nin eline su dökemez bence...
    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    L 300 ünde kalkıp kalkmayacağı belli değil.bakarsın seneyede o kalkar.

    ben şunu söylemeye çalıştım.şimdi h 100 segmentinde tutulan ve çok satılan bir araç.sıfırı çıkmayınca millet bu arabanın 2,el temiz bişey bulmaya çalışacak.bilen bilir h 100 ü.konfor,süspansiyon,motor gücü v.s yönlerden l 300,pregıo,mazda v.s araçlarla kıyaslanmaz bile....


    quote:

    Orjinalden alıntı: bybeyaz407

    H100'den kar elde etme işi benim aklıma hiç yatmadı açıkçası. Ben şöyle düşünüyorum, devamı olmayan bi aracı almak istemem, eğer benim gibi düşünenler çoksa kar işi yatar. Mesela ben kesinlikle Bora, Jetta yada bunlar gibi devamı olmayan araçlara hiç bakmam. Adamlar yenisini yeni isimle çıkarıyor ama bir passat, accent olsa alırım. Çünkü bu tip araçlar günümüze kaç değişik şekilde geldi buda demek oluyor ki daha da gelecek. Devamının olması bence daha da kar sağlar satış için. Bir başka mesele H100 kalktı diye bütün o tip araçlar kalkmadı ki, adam H100 bulamadıysa gidecek diğer markaların aynı segmentteki aracını alacak. Niye devamı olmayan, belli bir süre sonra unutulacak arabayı alsın.
    Ben niye böyle söylüyorum biliyor musunuz? Bizde Isuzu WFR var. H100'le aynı segment araç. Şimdi yenisi çıkmadığı için, üretimi durduğu için fiyatı çok ucuz. Isuzu ile aynı model, aynı özelliklerdeki diğer araçların(H100, L300, Pregio...) fiyatları hep 2000 - 3000 YTL civarı daha pahalı. Niçin, çünkü bu araçların devamı var, millet devamının geleceğini biliyor ve sıfırı çıkmaya devam eden modelleri tercih ediyor.
    H100'ün en büyük rakibi L300. Millet H100 gibi devamı gelmeyen bi aracı alacağına, L300'ü gibi devamı gelecek olan araçları daha çok tercih eder bence...




    Alıntıları Göster
    H 100 Panel Van
    Model Liste Fiyatları
    2.6 25,958 YTL
    2.6 KLM 27,558 YTL

    Motor H 100 Panel Van
    Tip 2.6 Dizel
    Motor Hacmi (cc) 2607
    Piston x Strok (mm) 91.1 x 100.0
    Sıkıştırma Oranı 22
    Maksimum Güç (ps/d/dk/(kW) 80 / 4000
    Maksimum Tork (kgm/d/dk) 17 / 2200
    Süspansiyon
    Ön Torsiyon Çubuğu, Teleskopik Amortisor
    Arka Yaprak Yaylar, Teleskopik Amortisor
    Frenler
    Ön Hava Soğutmalı Disk
    Arka Kampana
    Performans
    Maksimum Hız (km/h) (otm) 126
    Yakıt Kapasitesi (lt) 55
    Boyutlar
    Uzunluk x Genişlik x Yükseklik (mm) 4790 x 1690 x 1965
    Dingil Mesafesi (mm) 2440
    Kargo Hacmi (m3) 5.66
    Ağırlık
    Boş Ağırlık (kg) (otm) 1475
    Taşıma Kapasitesi (kg) 1385
    Jantlar-Lastikler
    Jant Boyutları (Start) 5.5J x 14
    Lastik (Start) 185 R 14 6PR
    Transmisyon
    Manuel 5 İleri, 1 Geri Vites
    Direksiyon
    Tip Kremayer Hidrolik

    Fonksiyonel H 100 Panel Van
    Hidrolik Direksiyon S

    Merkezi Kilit S
    Far Yükseklik Ayarı S
    Fasılası Ayarlanabilir Cam Silecekleri S
    Oturma Kapasitesi 3
    Devir Saati S
    Darbe Anında Katlanan Direksiyon Mili S
    Kumaş Koltuklar S
    Dijital Saat S
    Radyo Kaset Çalar S
    Çamurluk Paçalıkları S
    Jant Kapağı S
    Darbe Emici Tamponlar S
    Klima O
    Arka Sis Farı S
    İçerden Açılan Yakıt Depo Kapağı S
    Arka Cam Rezistansı S
    Şöför ve Yolcu Tutamakları S
    Kargo Alanı Aydınlatması S
    Kargo Alanı Seperatörü S
    Kargo Alanı Vinil Kaplaması S
    Kargo Bağlama Halkaları S
    Kapı Açık Uyarı Işığı S

    _____________________________________________________________


    Versiyon Tavsiye Edilen Anahtar Teslim Fiyat (YTL)
    PANEL VAN 26.149

    Teknik Özellikleri


    MODEL
    MODEL PANEL VAN
    ŞANZIMAN
    ŞANZIMAN 5 MT
    ÖLÇÜLER VE AĞIRLIKLAR
    Uzunluk mm 4.810
    Genişlik mm 1.690
    Yükseklik mm 1.970
    Dingil mesafesi mm 2.435
    İz Genişliği - Ön mm 1.445
    İz Genişliği - Arka mm 1.380
    Kargo Bölümü Uzunluğu mm 2.735
    Kargo Bölümü Genişliği mm 1.525
    Kargo Bölümü Yüksekliği mm 1.360
    Yere En Yakın Mesafe mm 205
    Boş Ağırlık kg 1370
    Oturma Kapasitesi kişi 1+1
    PERFORMANS
    Tırmanma Kabiliyeti Tan % 30
    Azami Hız km/s 120 120
    Minimum dönüş yarı çapı m 4.9
    MOTOR
    Tip 4D56 Dizel 4D56 Dize
    Silindir hacmi cc 2477
    Çap x strok mm 91.1x 95
    sıkıştırma oranı 21
    Maksimum güç (EEC net) kW (PS)/rpm 55(75)/4200
    Maksimum tork (EEC net) N-m (kg-m)/rpm 149 /2500
    YAKIT SİSTEMİ
    Yakıt besleme sistemi Dizel Enjeksiyon
    Yakıt cinsi Dizel
    Yakıt tankı kapasitesi lt 55
    AKTARMA
    Debriyaj Tek Kuru Plaka
    Tip 4x2 , 5 ileri düz
    Şanzıman oranları -1. 4,33
    Şanzıman oranları -2. 2,36
    Şanzıman oranları -3. 1,51
    Şanzıman oranları -4. 1
    Şanzıman oranları -5. 0,83
    Şanzıman oranları -Geri 4,14
    DİREKSİYON
    Tip Hidrolik
    SÜSPANSİYON
    Ön Bağımsız Salıncaklı Torsiyon Çubuklu ve Stabilizerli Bağımsız Salıncaklı Torsiyon Çubuklu ve Stabilizerli
    Arka Rijit Eliptik Yaprak Yaylı Makas Rijit Eliptik Yaprak Yaylı Makas
    FRENLER
    Ön Hava Soğutmalı Disk
    Arka Kampana, LSPV
    LASTİK VE JANTLAR
    Lastikler (Ön ve arka) 185 R 14 C 8 PR

    DONANIM
    MODEL
    PANEL VAN
    İç
    AM/FM Radyo kasetçalar ve 2 hoparlör S
    Çakmak ve küllük S
    Kapı içi cep -Sürücü Tarafı -
    Kapı içi cep -Yolcu Tarafı S
    Dikiz aynası S
    Sürücü koltuğu (Ayarlanabilir ve Katlanabilir) S
    Ayarlanabilir koltuk başlıkları ( 2 Adet ) S
    Kumaş Koltuk kaplaması S
    Arka Bölmede lüx kaplama -
    Emniyet kemerleri (2 Adet ) S
    Torpido gözü (1 Adet) S
    Ön ve arka iç aydınlatmalar S
    Güneşlikler S
    Yük ile yolcu bölümü ayırıcı panel S -
    PVC yer kaplaması S
    Yakıt deposu kapağı içerden açma S
    Yakıt seviyesi uyarı lambası S
    Devir saati S
    Dijital saat S
    Klima O
    Koltuk düzeni -Ön 1+1
    Koltuk düzeni -Arka -
    Merkezi kilit S
    Elektrikli camlar S
    Dış
    Ön tampon (Gövde Rengi) S
    Sis lambaları -
    Halojen farlar S
    Kapı aynaları Manuel
    Sağ ve solda yan kapılar S
    Arka cam rezistansı S
    Arka cam sileceği S

    mıtsubıshıye kötü demiyorum,fakat donanım olarak,tip olarak,tutulma oranı olarak(2,eli),motor gücü olarak(cc,bg,tork oranlarından anlaşılıyor),konfor ve süspansiyon olarak; h 100 kadar iyi değildir

    oda bir japondur motoru sağlamdır.fakat onun gibi olup h 100 kadar iyi olmayıp tutulmayanlarda var mesela mazda e2200....

    nasıl olsa h 100 kalktı gibi bişey bayilerde pek yok.tartışmayada gerek yok ama yukarda yazdığım gibi....






    quote:

    Orjinalden alıntı: demir_mert

    Onun için aynı model L300 Hyundai H100'den 2-3 milyar daha fazla. Motor ve kalite olarak kimse Mitsubishi'nin eline su dökemez bence...
    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    L 300 ünde kalkıp kalkmayacağı belli değil.bakarsın seneyede o kalkar.

    ben şunu söylemeye çalıştım.şimdi h 100 segmentinde tutulan ve çok satılan bir araç.sıfırı çıkmayınca millet bu arabanın 2,el temiz bişey bulmaya çalışacak.bilen bilir h 100 ü.konfor,süspansiyon,motor gücü v.s yönlerden l 300,pregıo,mazda v.s araçlarla kıyaslanmaz bile....


    quote:

    Orjinalden alıntı: bybeyaz407

    H100'den kar elde etme işi benim aklıma hiç yatmadı açıkçası. Ben şöyle düşünüyorum, devamı olmayan bi aracı almak istemem, eğer benim gibi düşünenler çoksa kar işi yatar. Mesela ben kesinlikle Bora, Jetta yada bunlar gibi devamı olmayan araçlara hiç bakmam. Adamlar yenisini yeni isimle çıkarıyor ama bir passat, accent olsa alırım. Çünkü bu tip araçlar günümüze kaç değişik şekilde geldi buda demek oluyor ki daha da gelecek. Devamının olması bence daha da kar sağlar satış için. Bir başka mesele H100 kalktı diye bütün o tip araçlar kalkmadı ki, adam H100 bulamadıysa gidecek diğer markaların aynı segmentteki aracını alacak. Niye devamı olmayan, belli bir süre sonra unutulacak arabayı alsın.
    Ben niye böyle söylüyorum biliyor musunuz? Bizde Isuzu WFR var. H100'le aynı segment araç. Şimdi yenisi çıkmadığı için, üretimi durduğu için fiyatı çok ucuz. Isuzu ile aynı model, aynı özelliklerdeki diğer araçların(H100, L300, Pregio...) fiyatları hep 2000 - 3000 YTL civarı daha pahalı. Niçin, çünkü bu araçların devamı var, millet devamının geleceğini biliyor ve sıfırı çıkmaya devam eden modelleri tercih ediyor.
    H100'ün en büyük rakibi L300. Millet H100 gibi devamı gelmeyen bi aracı alacağına, L300'ü gibi devamı gelecek olan araçları daha çok tercih eder bence...







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi özbekli35 -- 4 Aralık 2007; 10:42:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    H 100 Panel Van
    Model Liste Fiyatları
    2.6 25,958 YTL
    2.6 KLM 27,558 YTL

    Motor H 100 Panel Van
    Tip 2.6 Dizel
    Motor Hacmi (cc) 2607
    Piston x Strok (mm) 91.1 x 100.0
    Sıkıştırma Oranı 22
    Maksimum Güç (ps/d/dk/(kW) 80 / 4000
    Maksimum Tork (kgm/d/dk) 17 / 2200
    Süspansiyon
    Ön Torsiyon Çubuğu, Teleskopik Amortisor
    Arka Yaprak Yaylar, Teleskopik Amortisor
    Frenler
    Ön Hava Soğutmalı Disk
    Arka Kampana
    Performans
    Maksimum Hız (km/h) (otm) 126
    Yakıt Kapasitesi (lt) 55
    Boyutlar
    Uzunluk x Genişlik x Yükseklik (mm) 4790 x 1690 x 1965
    Dingil Mesafesi (mm) 2440
    Kargo Hacmi (m3) 5.66
    Ağırlık
    Boş Ağırlık (kg) (otm) 1475
    Taşıma Kapasitesi (kg) 1385
    Jantlar-Lastikler
    Jant Boyutları (Start) 5.5J x 14
    Lastik (Start) 185 R 14 6PR
    Transmisyon
    Manuel 5 İleri, 1 Geri Vites
    Direksiyon
    Tip Kremayer Hidrolik

    Fonksiyonel H 100 Panel Van
    Hidrolik Direksiyon S

    Merkezi Kilit S
    Far Yükseklik Ayarı S
    Fasılası Ayarlanabilir Cam Silecekleri S
    Oturma Kapasitesi 3
    Devir Saati S
    Darbe Anında Katlanan Direksiyon Mili S
    Kumaş Koltuklar S
    Dijital Saat S
    Radyo Kaset Çalar S
    Çamurluk Paçalıkları S
    Jant Kapağı S
    Darbe Emici Tamponlar S
    Klima O
    Arka Sis Farı S
    İçerden Açılan Yakıt Depo Kapağı S
    Arka Cam Rezistansı S
    Şöför ve Yolcu Tutamakları S
    Kargo Alanı Aydınlatması S
    Kargo Alanı Seperatörü S
    Kargo Alanı Vinil Kaplaması S
    Kargo Bağlama Halkaları S
    Kapı Açık Uyarı Işığı S

    _____________________________________________________________


    Versiyon Tavsiye Edilen Anahtar Teslim Fiyat (YTL)
    PANEL VAN 26.149

    Teknik Özellikleri


    MODEL
    MODEL PANEL VAN
    ŞANZIMAN
    ŞANZIMAN 5 MT
    ÖLÇÜLER VE AĞIRLIKLAR
    Uzunluk mm 4.810
    Genişlik mm 1.690
    Yükseklik mm 1.970
    Dingil mesafesi mm 2.435
    İz Genişliği - Ön mm 1.445
    İz Genişliği - Arka mm 1.380
    Kargo Bölümü Uzunluğu mm 2.735
    Kargo Bölümü Genişliği mm 1.525
    Kargo Bölümü Yüksekliği mm 1.360
    Yere En Yakın Mesafe mm 205
    Boş Ağırlık kg 1370
    Oturma Kapasitesi kişi 1+1
    PERFORMANS
    Tırmanma Kabiliyeti Tan % 30
    Azami Hız km/s 120 120
    Minimum dönüş yarı çapı m 4.9
    MOTOR
    Tip 4D56 Dizel 4D56 Dize
    Silindir hacmi cc 2477
    Çap x strok mm 91.1x 95
    sıkıştırma oranı 21
    Maksimum güç (EEC net) kW (PS)/rpm 55(75)/4200
    Maksimum tork (EEC net) N-m (kg-m)/rpm 149 /2500
    YAKIT SİSTEMİ
    Yakıt besleme sistemi Dizel Enjeksiyon
    Yakıt cinsi Dizel
    Yakıt tankı kapasitesi lt 55
    AKTARMA
    Debriyaj Tek Kuru Plaka
    Tip 4x2 , 5 ileri düz
    Şanzıman oranları -1. 4,33
    Şanzıman oranları -2. 2,36
    Şanzıman oranları -3. 1,51
    Şanzıman oranları -4. 1
    Şanzıman oranları -5. 0,83
    Şanzıman oranları -Geri 4,14
    DİREKSİYON
    Tip Hidrolik
    SÜSPANSİYON
    Ön Bağımsız Salıncaklı Torsiyon Çubuklu ve Stabilizerli Bağımsız Salıncaklı Torsiyon Çubuklu ve Stabilizerli
    Arka Rijit Eliptik Yaprak Yaylı Makas Rijit Eliptik Yaprak Yaylı Makas
    FRENLER
    Ön Hava Soğutmalı Disk
    Arka Kampana, LSPV
    LASTİK VE JANTLAR
    Lastikler (Ön ve arka) 185 R 14 C 8 PR

    DONANIM
    MODEL
    PANEL VAN
    İç
    AM/FM Radyo kasetçalar ve 2 hoparlör S
    Çakmak ve küllük S
    Kapı içi cep -Sürücü Tarafı -
    Kapı içi cep -Yolcu Tarafı S
    Dikiz aynası S
    Sürücü koltuğu (Ayarlanabilir ve Katlanabilir) S
    Ayarlanabilir koltuk başlıkları ( 2 Adet ) S
    Kumaş Koltuk kaplaması S
    Arka Bölmede lüx kaplama -
    Emniyet kemerleri (2 Adet ) S
    Torpido gözü (1 Adet) S
    Ön ve arka iç aydınlatmalar S
    Güneşlikler S
    Yük ile yolcu bölümü ayırıcı panel S -
    PVC yer kaplaması S
    Yakıt deposu kapağı içerden açma S
    Yakıt seviyesi uyarı lambası S
    Devir saati S
    Dijital saat S
    Klima O
    Koltuk düzeni -Ön 1+1
    Koltuk düzeni -Arka -
    Merkezi kilit S
    Elektrikli camlar S
    Dış
    Ön tampon (Gövde Rengi) S
    Sis lambaları -
    Halojen farlar S
    Kapı aynaları Manuel
    Sağ ve solda yan kapılar S
    Arka cam rezistansı S
    Arka cam sileceği S

    mıtsubıshıye kötü demiyorum,fakat donanım olarak,tip olarak,tutulma oranı olarak(2,eli),motor gücü olarak(cc,bg,tork oranlarından anlaşılıyor),konfor ve süspansiyon olarak; h 100 kadar iyi değildir

    oda bir japondur motoru sağlamdır.fakat onun gibi olup h 100 kadar iyi olmayıp tutulmayanlarda var mesela mazda e2200....

    nasıl olsa h 100 kalktı gibi bişey bayilerde pek yok.tartışmayada gerek yok ama yukarda yazdığım gibi....






    quote:

    Orjinalden alıntı: demir_mert

    Onun için aynı model L300 Hyundai H100'den 2-3 milyar daha fazla. Motor ve kalite olarak kimse Mitsubishi'nin eline su dökemez bence...
    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    L 300 ünde kalkıp kalkmayacağı belli değil.bakarsın seneyede o kalkar.

    ben şunu söylemeye çalıştım.şimdi h 100 segmentinde tutulan ve çok satılan bir araç.sıfırı çıkmayınca millet bu arabanın 2,el temiz bişey bulmaya çalışacak.bilen bilir h 100 ü.konfor,süspansiyon,motor gücü v.s yönlerden l 300,pregıo,mazda v.s araçlarla kıyaslanmaz bile....


    quote:

    Orjinalden alıntı: bybeyaz407

    H100'den kar elde etme işi benim aklıma hiç yatmadı açıkçası. Ben şöyle düşünüyorum, devamı olmayan bi aracı almak istemem, eğer benim gibi düşünenler çoksa kar işi yatar. Mesela ben kesinlikle Bora, Jetta yada bunlar gibi devamı olmayan araçlara hiç bakmam. Adamlar yenisini yeni isimle çıkarıyor ama bir passat, accent olsa alırım. Çünkü bu tip araçlar günümüze kaç değişik şekilde geldi buda demek oluyor ki daha da gelecek. Devamının olması bence daha da kar sağlar satış için. Bir başka mesele H100 kalktı diye bütün o tip araçlar kalkmadı ki, adam H100 bulamadıysa gidecek diğer markaların aynı segmentteki aracını alacak. Niye devamı olmayan, belli bir süre sonra unutulacak arabayı alsın.
    Ben niye böyle söylüyorum biliyor musunuz? Bizde Isuzu WFR var. H100'le aynı segment araç. Şimdi yenisi çıkmadığı için, üretimi durduğu için fiyatı çok ucuz. Isuzu ile aynı model, aynı özelliklerdeki diğer araçların(H100, L300, Pregio...) fiyatları hep 2000 - 3000 YTL civarı daha pahalı. Niçin, çünkü bu araçların devamı var, millet devamının geleceğini biliyor ve sıfırı çıkmaya devam eden modelleri tercih ediyor.
    H100'ün en büyük rakibi L300. Millet H100 gibi devamı gelmeyen bi aracı alacağına, L300'ü gibi devamı gelecek olan araçları daha çok tercih eder bence...






    Alıntıları Göster
    h100 ler kaldırılsın hatta piyasadakiler bile toplansın

    bu araba sadece türkiyeye özel üretiliyo herhalde 2007 yılında böyle araba mı üretilir

    aracta güvenlik sıfır bı araca arkadan hafifce carpsan direk ayakları kırılır

    arac ta denge denen bişe yok neredeyse rüzgarda arkasını bırakacak

    bu arac ticari olur okadar demeyin bu aracla şehir icinde kaza yapmak bile büyük risk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .IsTanBul.

    h100 ler kaldırılsın hatta piyasadakiler bile toplansın

    bu araba sadece türkiyeye özel üretiliyo herhalde 2007 yılında böyle araba mı üretilir

    aracta güvenlik sıfır bı araca arkadan hafifce carpsan direk ayakları kırılır

    arac ta denge denen bişe yok neredeyse rüzgarda arkasını bırakacak

    bu arac ticari olur okadar demeyin bu aracla şehir icinde kaza yapmak bile büyük risk

    Alıntıları Göster
    bu araba binek değilki;

    ticari amaçla panelvan olarak üretiliyor.ticaret yapacak adamda arkasına en az 500 kg ve daha fazla yük atacaktır.ve bu sebeplede dengesi yerine gelecek yolda savurmayacaktır.ben 6 sene kullandım nasıl olduğunu biliyoruz.

    bu araca abs,10 hava yastığı v.s konulacak değilya.

    panelvan bir araç bu sonuçta.yükle yükleye bildiğin kadar çık dağa bayıra.

    ama niye panelvan vito veya transporter daha güvenli deme onların segmenti dolayısıyla donanımları ve fiyatı daha iyi tabiki.

    ticarete gelmez o araçlar,insana iflas bayrağını diktirir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mWm

    h100 ler kaldırılsın hatta piyasadakiler bile toplansın

    bu araba sadece türkiyeye özel üretiliyo herhalde 2007 yılında böyle araba mı üretilir

    aracta güvenlik sıfır bı araca arkadan hafifce carpsan direk ayakları kırılır

    arac ta denge denen bişe yok neredeyse rüzgarda arkasını bırakacak

    bu arac ticari olur okadar demeyin bu aracla şehir icinde kaza yapmak bile büyük risk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi özbekli35 -- 4 Aralık 2007; 11:21:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .IsTanBul.

    h100 ler kaldırılsın hatta piyasadakiler bile toplansın

    bu araba sadece türkiyeye özel üretiliyo herhalde 2007 yılında böyle araba mı üretilir

    aracta güvenlik sıfır bı araca arkadan hafifce carpsan direk ayakları kırılır

    arac ta denge denen bişe yok neredeyse rüzgarda arkasını bırakacak

    bu arac ticari olur okadar demeyin bu aracla şehir icinde kaza yapmak bile büyük risk

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mWm

    h100 ler kaldırılsın hatta piyasadakiler bile toplansın

    bu araba sadece türkiyeye özel üretiliyo herhalde 2007 yılında böyle araba mı üretilir

    aracta güvenlik sıfır bı araca arkadan hafifce carpsan direk ayakları kırılır

    arac ta denge denen bişe yok neredeyse rüzgarda arkasını bırakacak

    bu arac ticari olur okadar demeyin bu aracla şehir icinde kaza yapmak bile büyük risk


    H100 yada bu segment araçlar böyledir zaten, arkasına yük atmazsan başına her türlü şey gelebilir. Biz kışın arka tekerlerin üstüne 2 çuval kum atıyoruz. Geçen kış atmadık drift kralı olacaktık nerdeyse, arabayı yolda tutmak için neler yapıyorduk. Bu araçlar arkadan çekişli, arkaya yük atmazsan, ne konfor bulabilirsin, ne de güvenlik. Aracın yayları, amortisörleri yüksek kilolara göre ayarlı, doğal olarak yüksüz hiç zevkli bir araç olmuyor. Başlı başına ticaret için üretiliyor, fabrika çıkışlı camlı modellari yok zaten. Millet sonradan cam açtırıyor, koltuk atıyor, ruhsata işlettiriyor ve minübüs oluyor. Eğer istediğin özelliklerde güvenli bir minübüs istiyorsan yada ticari araç istiyorsan Starex yada benzerlerine bakacaksın sen. Asıl minübüs onlar, zaten fabrika çıkışı ister camlı ister van alabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meskisehiri

    quote:

    Orjinalden alıntı: mWm

    h100 ler kaldırılsın hatta piyasadakiler bile toplansın

    bu araba sadece türkiyeye özel üretiliyo herhalde 2007 yılında böyle araba mı üretilir

    aracta güvenlik sıfır bı araca arkadan hafifce carpsan direk ayakları kırılır

    arac ta denge denen bişe yok neredeyse rüzgarda arkasını bırakacak

    bu arac ticari olur okadar demeyin bu aracla şehir icinde kaza yapmak bile büyük risk


    H100 yada bu segment araçlar böyledir zaten, arkasına yük atmazsan başına her türlü şey gelebilir. Biz kışın arka tekerlerin üstüne 2 çuval kum atıyoruz. Geçen kış atmadık drift kralı olacaktık nerdeyse, arabayı yolda tutmak için neler yapıyorduk. Bu araçlar arkadan çekişli, arkaya yük atmazsan, ne konfor bulabilirsin, ne de güvenlik. Aracın yayları, amortisörleri yüksek kilolara göre ayarlı, doğal olarak yüksüz hiç zevkli bir araç olmuyor. Başlı başına ticaret için üretiliyor, fabrika çıkışlı camlı modellari yok zaten. Millet sonradan cam açtırıyor, koltuk atıyor, ruhsata işlettiriyor ve minübüs oluyor. Eğer istediğin özelliklerde güvenli bir minübüs istiyorsan yada ticari araç istiyorsan Starex yada benzerlerine bakacaksın sen. Asıl minübüs onlar, zaten fabrika çıkışı ister camlı ister van alabilirsin.

    Alıntıları Göster
    ticaret için üretilmiş olabilir ben aracta konforda aramıyom fakat cok guvensizler resmen teneke sacı ön ayagını koydugun yer arabanın neredeyse önünden cıkcak bi ufak arkadan carpmada da içine giriyo

    evet ucuz ve dayanıklıklılar(motor ve karoser paslanmazlıktada ii sayılırlar) ona bişe dedigimiz yok ama 2007 yılın da sıfır alddıgınız bi arac 80 yılların tenolojisini tasıo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .IsTanBul.

    ticaret için üretilmiş olabilir ben aracta konforda aramıyom fakat cok guvensizler resmen teneke sacı ön ayagını koydugun yer arabanın neredeyse önünden cıkcak bi ufak arkadan carpmada da içine giriyo

    evet ucuz ve dayanıklıklılar(motor ve karoser paslanmazlıktada ii sayılırlar) ona bişe dedigimiz yok ama 2007 yılın da sıfır alddıgınız bi arac 80 yılların tenolojisini tasıo

    Alıntıları Göster
    Ben bu güvensizliği L300 de yaşamıyorum...
    quote:

    Orjinalden alıntı: mWm

    ticaret için üretilmiş olabilir ben aracta konforda aramıyom fakat cok guvensizler resmen teneke sacı ön ayagını koydugun yer arabanın neredeyse önünden cıkcak bi ufak arkadan carpmada da içine giriyo

    evet ucuz ve dayanıklıklılar(motor ve karoser paslanmazlıktada ii sayılırlar) ona bişe dedigimiz yok ama 2007 yılın da sıfır alddıgınız bi arac 80 yılların tenolojisini tasıo






  • quote:

    Orijinalden alıntı: .IsTanBul.

    ticaret için üretilmiş olabilir ben aracta konforda aramıyom fakat cok guvensizler resmen teneke sacı ön ayagını koydugun yer arabanın neredeyse önünden cıkcak bi ufak arkadan carpmada da içine giriyo

    evet ucuz ve dayanıklıklılar(motor ve karoser paslanmazlıktada ii sayılırlar) ona bişe dedigimiz yok ama 2007 yılın da sıfır alddıgınız bi arac 80 yılların tenolojisini tasıo

    Alıntıları Göster
    yaw ticari olarak üretilmiş olduğunu kabul ediyorsun.ama 80 li yılların teknolojisi diyorsun.motorları yeni sistem değil.fakat bu araçlarada abs,hava yastığı,asr v.s gibi donanımların konulmasınımı istiyorsun?
    konulmaz.hiç bir firma koymaz.ayrıca bende h 100 de bu dediklerini(güvensizliği) yaşamadım.heee kaporta birazcık zayıf ama bakınca temiz kalabiliyo.fakat vurup vurup yaptırmazsan bir süre sonra haşat olur araba.fakat temiz bakarsan yani bindiğin gibide bakımını yaparsan (ben yapıyordum senede 3 kere cilasını atıyordum çiziği dahi yoktu)uzun süre dayanır ve kaportanın zayıflığıda söz konusu olmaz.

    ayağını koyduğun yer önünden çıkacak bunu anlamadım belki sana öyle geliyo olabilir.



    quote:

    Orjinalden alıntı: mWm

    ticaret için üretilmiş olabilir ben aracta konforda aramıyom fakat cok guvensizler resmen teneke sacı ön ayagını koydugun yer arabanın neredeyse önünden cıkcak bi ufak arkadan carpmada da içine giriyo

    evet ucuz ve dayanıklıklılar(motor ve karoser paslanmazlıktada ii sayılırlar) ona bişe dedigimiz yok ama 2007 yılın da sıfır alddıgınız bi arac 80 yılların tenolojisini tasıo






  • quote:

    Orijinalden alıntı: demir_mert

    Ben bu güvensizliği L300 de yaşamıyorum...
    quote:

    Orjinalden alıntı: mWm

    ticaret için üretilmiş olabilir ben aracta konforda aramıyom fakat cok guvensizler resmen teneke sacı ön ayagını koydugun yer arabanın neredeyse önünden cıkcak bi ufak arkadan carpmada da içine giriyo

    evet ucuz ve dayanıklıklılar(motor ve karoser paslanmazlıktada ii sayılırlar) ona bişe dedigimiz yok ama 2007 yılın da sıfır alddıgınız bi arac 80 yılların tenolojisini tasıo




    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: demir_mert

    Ben bu güvensizliği L300 de yaşamıyorum...
    quote:

    Orjinalden alıntı: mWm

    ticaret için üretilmiş olabilir ben aracta konforda aramıyom fakat cok guvensizler resmen teneke sacı ön ayagını koydugun yer arabanın neredeyse önünden cıkcak bi ufak arkadan carpmada da içine giriyo

    evet ucuz ve dayanıklıklılar(motor ve karoser paslanmazlıktada ii sayılırlar) ona bişe dedigimiz yok ama 2007 yılın da sıfır alddıgınız bi arac 80 yılların tenolojisini tasıo





    al birini vur ötekine

    yani arkadaşlar biraz gerçekçi olalım bu aracların ikiside cagın gerisisnde kalmısşlardır

    zannımca l300 ün şuan kullandıgımız modeli japon ya 1986 üretimden kaldırdı jopanya icin artık yerine yenilerinin gelmesinin zamanıdır

    cogu kişi bu aracları sadece ticaret icin deil normal yasantılarındada kullanıyolar daha 1 ay olmadı bi yakınımın komple ailesi sırf bu arac yüzünden kaybetti

    hyundai nın yaptıgı hareketi mıtsubishidende beklim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    bugün neziroğluna uğradım.satış temsilcisiyle görüştüm.h100 ne kadar elinizde varmı dedim.baktı abi elimizde yok zaten fabrikadada yok dedi.niye dedim.abi h100 ve starexin üretimi durdu yerine başka bir araç gelecek dedi.bende grand starex olmasın dedim.olabilir abi adıyla ilgili bilgim yok dedi.

    h100 alacaklar;bulduğunuz yerden hemen alın!ilerde h100 ler çok değerlenecek haberiniz olsun!hatta bende bi tane bulup alsammı diye düşünüyorum

    garajım olsa alırım 2 tane koyarım garaja.2 sene sonra çok iyi bir fiyata kesin satılır.



    yanlış yorumluyosun h100ü kaldırsınlar crdi starexı ucuzlatsınlar herkes memnun olsun eyer bu olursa kı benım ongorum budur yada benzerı bı aractır kımse h100un yuzune bakmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nazır

    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    bugün neziroğluna uğradım.satış temsilcisiyle görüştüm.h100 ne kadar elinizde varmı dedim.baktı abi elimizde yok zaten fabrikadada yok dedi.niye dedim.abi h100 ve starexin üretimi durdu yerine başka bir araç gelecek dedi.bende grand starex olmasın dedim.olabilir abi adıyla ilgili bilgim yok dedi.

    h100 alacaklar;bulduğunuz yerden hemen alın!ilerde h100 ler çok değerlenecek haberiniz olsun!hatta bende bi tane bulup alsammı diye düşünüyorum

    garajım olsa alırım 2 tane koyarım garaja.2 sene sonra çok iyi bir fiyata kesin satılır.



    yanlış yorumluyosun h100ü kaldırsınlar crdi starexı ucuzlatsınlar herkes memnun olsun eyer bu olursa kı benım ongorum budur yada benzerı bı aractır kımse h100un yuzune bakmaz
    bakarlar bakarlar yüzüne bakarlar
    quote:

    Orjinalden alıntı: xmiralay


    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    bugün neziroğluna uğradım.satış temsilcisiyle görüştüm.h100 ne kadar elinizde varmı dedim.baktı abi elimizde yok zaten fabrikadada yok dedi.niye dedim.abi h100 ve starexin üretimi durdu yerine başka bir araç gelecek dedi.bende grand starex olmasın dedim.olabilir abi adıyla ilgili bilgim yok dedi.

    h100 alacaklar;bulduğunuz yerden hemen alın!ilerde h100 ler çok değerlenecek haberiniz olsun!hatta bende bi tane bulup alsammı diye düşünüyorum

    garajım olsa alırım 2 tane koyarım garaja.2 sene sonra çok iyi bir fiyata kesin satılır.



    yanlış yorumluyosun h100ü kaldırsınlar crdi starexı ucuzlatsınlar herkes memnun olsun eyer bu olursa kı benım ongorum budur yada benzerı bı aractır kımse h100un yuzune bakmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    bakarlar bakarlar yüzüne bakarlar
    quote:

    Orjinalden alıntı: xmiralay


    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    bugün neziroğluna uğradım.satış temsilcisiyle görüştüm.h100 ne kadar elinizde varmı dedim.baktı abi elimizde yok zaten fabrikadada yok dedi.niye dedim.abi h100 ve starexin üretimi durdu yerine başka bir araç gelecek dedi.bende grand starex olmasın dedim.olabilir abi adıyla ilgili bilgim yok dedi.

    h100 alacaklar;bulduğunuz yerden hemen alın!ilerde h100 ler çok değerlenecek haberiniz olsun!hatta bende bi tane bulup alsammı diye düşünüyorum

    garajım olsa alırım 2 tane koyarım garaja.2 sene sonra çok iyi bir fiyata kesin satılır.



    yanlış yorumluyosun h100ü kaldırsınlar crdi starexı ucuzlatsınlar herkes memnun olsun eyer bu olursa kı benım ongorum budur yada benzerı bı aractır kımse h100un yuzune bakmaz


    Alıntıları Göster
    bence bakan olmaz starex crdi yanı az yakan motorlusunu ucuzlatırlarsa h100un 1tane ustun yonunu soyleye bılecek olan varsa buyursun. kı emınim h100yerınede bı model gelecektır cok buyuk bı pazar sozkonusu yanlız starexII ısallah selefı gıbı yakıt problemıyle gelmez ozman kullanıcılarını buyuk hayal kırıklıgına uratır gercı t5ın aynı motorlarıda ondan az yakmsada starex kadar gundemde deyıl ama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nazır

    bence bakan olmaz starex crdi yanı az yakan motorlusunu ucuzlatırlarsa h100un 1tane ustun yonunu soyleye bılecek olan varsa buyursun. kı emınim h100yerınede bı model gelecektır cok buyuk bı pazar sozkonusu yanlız starexII ısallah selefı gıbı yakıt problemıyle gelmez ozman kullanıcılarını buyuk hayal kırıklıgına uratır gercı t5ın aynı motorlarıda ondan az yakmsada starex kadar gundemde deyıl ama

    Alıntıları Göster
    zaten şu anda elde kalanlar satılıyor dolayısıyla çok çok ucuza almak mümkün.
    h 100 ü ben kendim çok sseviyorum her yönüyle.zevk meselesi.şu andaki starexlerden daha kibar daha kıvrak ve menevraları falan çok güzel taksinin dönemediği yerden rahatlıkla dönebiliyorsun.

    bide bana starex çok hantal ve kaba geliyor.

    ama yeni kasaları gelince piyasayı alt üst edeceğe benziyor.

    starex aslında fazla yakmıyor.tcı 100 bg lik motorlar eski sistemdir.crdi ler 140 bg ve onardan az yakıyor.

    ben t5 tdi 130 bg kullandım ve ne yaptıysam şehir içi yakıtını 13,2 lt nin altına düşüremedim şu anda mesela 130 bg likler 13,2 lt*2,78=36,6 ykr 366 binlira yakıyor.ama buna laf eden yok.neden adı vw diye.kalite diye.ama ben bu arabada daha çok kalite değilde,sorun nedir öğrendim.sıfır arabayla yolda kalmak neymiş öğrendim.


    quote:

    Orjinalden alıntı: xmiralay

    bence bakan olmaz starex crdi yanı az yakan motorlusunu ucuzlatırlarsa h100un 1tane ustun yonunu soyleye bılecek olan varsa buyursun. kı emınim h100yerınede bı model gelecektır cok buyuk bı pazar sozkonusu yanlız starexII ısallah selefı gıbı yakıt problemıyle gelmez ozman kullanıcılarını buyuk hayal kırıklıgına uratır gercı t5ın aynı motorlarıda ondan az yakmsada starex kadar gundemde deyıl ama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    zaten şu anda elde kalanlar satılıyor dolayısıyla çok çok ucuza almak mümkün.
    h 100 ü ben kendim çok sseviyorum her yönüyle.zevk meselesi.şu andaki starexlerden daha kibar daha kıvrak ve menevraları falan çok güzel taksinin dönemediği yerden rahatlıkla dönebiliyorsun.

    bide bana starex çok hantal ve kaba geliyor.

    ama yeni kasaları gelince piyasayı alt üst edeceğe benziyor.

    starex aslında fazla yakmıyor.tcı 100 bg lik motorlar eski sistemdir.crdi ler 140 bg ve onardan az yakıyor.

    ben t5 tdi 130 bg kullandım ve ne yaptıysam şehir içi yakıtını 13,2 lt nin altına düşüremedim şu anda mesela 130 bg likler 13,2 lt*2,78=36,6 ykr 366 binlira yakıyor.ama buna laf eden yok.neden adı vw diye.kalite diye.ama ben bu arabada daha çok kalite değilde,sorun nedir öğrendim.sıfır arabayla yolda kalmak neymiş öğrendim.


    quote:

    Orjinalden alıntı: xmiralay

    bence bakan olmaz starex crdi yanı az yakan motorlusunu ucuzlatırlarsa h100un 1tane ustun yonunu soyleye bılecek olan varsa buyursun. kı emınim h100yerınede bı model gelecektır cok buyuk bı pazar sozkonusu yanlız starexII ısallah selefı gıbı yakıt problemıyle gelmez ozman kullanıcılarını buyuk hayal kırıklıgına uratır gercı t5ın aynı motorlarıda ondan az yakmsada starex kadar gundemde deyıl ama


    Alıntıları Göster
    Starex'in üretiminin durması zor gibi çünkü kasa değiştiriyor. Farklı model gelmiyor. Belki kasa değişiminden dolayı üretim durdurulmuş olabilir.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.