Şimdi Ara

Günün Fırsatı: SAPPHIRE Radeon RX 5500 XT NITRO+ 1699 TL!!!

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
3.131
Cevap
100
Favori
505.010
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Bilgisayar >> Günün Fırsatı: SAPPHIRE Radeon RX 5500 XT NITRO+ 1699 TL!!!
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    itopya'nın fiyatları diğer sitelerden uygun olsa da kargo fiyatı eklenince ücretsiz kargo imkanı sunan rakiplerinden geride kalıyor çoğu üründe. Üzerine parasını ödemenize rağmen rezil bir kargo süreci ile karşılaşıyorsunuz.. Bence firmanın bu bilgisayar parçası satışından evvel bu kargo problemini çözmesi lazım.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1183 Mesaj

    Vallahi allah sabır versin.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    XanthiN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    57 Mesaj
    Yaklaşık 40 gün önce satın aldığım, ayıplı olduğu için elime ulaştığı gün iade ettiğim monitör için hala para iadesi beklemekteyim. Tüketiciyi Koruma Derneği başta olmak üzere, birçok platformda şikayetimi dile getirdim.Alışveriş yapmayı düşünen arkadaşlarım, bu alışveriş sitesini kesinlikle önermiyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    82 Mesaj
    Forumdaki bunca negatif yoruma rağmen Black Friday kampanyasından AOC 24G2U almıştım. Öncelikle 2 kere para çekildiği için para iadesi yapılacaktı, toplam 344dakika telefon görüşmesi sonucunda (9 kere arama yaptım) 22gün sonra para iademi alabildim. Aldığım ekranda da 3 adet ölü pixel olduğu için değişime gönderdim ve esas çile burda başladı. Ürün dün elime ulaştı ve toplamda 410 dakika telefon görüşmesi yapmışım kendileriyle (11 defa), ürünü almam 42 gün sürdü.

    Peki bu süreçte neler oldu kısaca anlatayım ki bu firma ile alışveriş yapmak isteyenler tamamen bilgi sahibi olsunlar. Müşteri temsilcileri ile görüşüp ürünün ölü pixel olduğunu ve değiştirmek istedigimi belirttim, gereken kargo kodunu isteyip kendilerine gönderdim. Bunu yaparken özellikle siparişin iptal edilip para iadesini istemediğimi, sadece ürünün AOC tarafından değiştirilmesini istedim cünkü bu markanın sundugu bir hizmet. Aradan geçen 2 hafta sonunda beni arayıp havale için banka hesabı numarası istediler. Durumu izah edip ürün değişimi istediğimi belirttim, kendilerine durumun yanlış aktarıldığını belirtip işleme koyacaklarını söylediler. Aradan gene 1 hafta gibi bir süre geçti, bu kez firmanın yetkililerinden olduğunu tahmin ettiğim bir bey beni arayıp ellerinde ürün olmadığını fakat 10 güne kadar geleceğini belirtti ve ne yapmak istediğimi sordu, ben de bekleyeceğimi bir sıkıntı olmadığını söyledim. Bu konu ile özellikle ilgileneceğini ve bir sıkıntı durumunda kendisini verdiği telefondan arayabileceğimi belirtti. Aradan 20 gün geçti, ilgimi çeken bir mouse sitelerinde indirime girdiği için bakınırken aldığım monitörün stokda olduğunu gördüm ve kendilerini aradım (müşteri hizmetleri üzerinden) ve para iadesi yapamadıklarını ve siparişin havada kaldığı gibi saçma sapan birşeyler anlattılar ben de beni arayan beyin ismini verip durumu izah ettim, telefonda 30dk bekledikten sonra gene başka birine bağladılar ve sıkıntıyı giderdiklerini, ürünü aynı gün kargoya verip bir kaç güne teslim edeceklerini söylediler. Ben de kargo numarasını bana nasıl ileteceklerini sorduğumda benden cep telefonumu ve emailimi alıp buradan yollayacaklarını belirtti. Aradan 5 gün geçti ne gelen var ne giden, bu sefer dayanamayıp bana telefonunu veren kişiyi aradım, durumu anlattım ve kontrollerini yaptı, "bana bi 10-15 dakika verin ben sizi arayıp bilgilendireceğim" dedi, herhangi bir dönüş yapılmadı ve yenı yıla bu şekilde girdim :) Ürünüm dün elime geçti ve açıkçası takıp denemedim bile, okadar isteksizim.

    Telefon aracılığı ile konuştuğum tüm çalışanlar çok kibar, çok yardım sever ve anlayışlı kişiler, bu konuda bir sıkıntı yok fakat birbirlerinden hiç haberleri yok ve iletişim sıfır denilecek seviyede. 1250TL olan bir monitörü (yurt dışı fiyatı 140-150$ yani 900tl) 999TL'ye almanın bedeli bu olmamalı, kesinlikle çok büyük bir indirimden yararlanmıyorsanız uzak durmanızı tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sQuDoomer -- 2 Ocak 2020; 1:17:18 >
    _____________________________




  • Çavuş
    93 Mesaj
    İtopya.com'dan 2 kez alışveriş yaptım. İlki Efsane Cuma zamanı 144 hz Viewsonic marka monitör, ikincisi ise 21 Aralık 2019 tarihinde sipariş verip 4 iş günü içerisinde elime geçen DADG2 hazır sistemi. Hem sistemde hem de monitörde ne satın alma sırasında ne de sonrasında hiçbir sorun yaşamadım. Haklarında çok çok fazla şikayet var ancak bence aynı şekilde bir o kadar da sorunsuz şekilde alışveriş yapanlar olduğunu düşünüyorum. Sıkıntı ise siparişleri eline geçenlerin memnun olsalar dahi alışveriş sonrası geri dönüş yapmamaları. Bu sebeple buraya yazmak istedim hiçbir sorun yaşamadığımı.
    _____________________________
  • Yarbay
    4825 Mesaj

    Bir firmanın iyi ya da kötü olarak nitelendirilmesi sorun yaşayan müşteriye ne kadar çözüm odaklı oldukları ile ilgilidir. Size sağlam değil de bozuk monitör gitseydi, siz de bir ay uğraşsaydınız sizin için de İtopya'dan kötüsü olmayacaktı. Burada şansınız yaver gitmiş sadece. Bir firmanın iyi ya da kötü olmasının şans ile alakası yoktur.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    tversky kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Belki benim kağıt param bir şekilde döne dolaşa senin cebine girmiştir...
    Bülent ORTAÇGİL
  • Yarbay
    5995 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tversky

    İtopya.com'dan 2 kez alışveriş yaptım. İlki Efsane Cuma zamanı 144 hz Viewsonic marka monitör, ikincisi ise 21 Aralık 2019 tarihinde sipariş verip 4 iş günü içerisinde elime geçen DADG2 hazır sistemi. Hem sistemde hem de monitörde ne satın alma sırasında ne de sonrasında hiçbir sorun yaşamadım. Haklarında çok çok fazla şikayet var ancak bence aynı şekilde bir o kadar da sorunsuz şekilde alışveriş yapanlar olduğunu düşünüyorum. Sıkıntı ise siparişleri eline geçenlerin memnun olsalar dahi alışveriş sonrası geri dönüş yapmamaları. Bu sebeple buraya yazmak istedim hiçbir sorun yaşamadığımı.
    Şanslıymışsın demek ki, alışverişinin ardından eğer ürünlerde bir problem çıkarsa, iade, değişim vs. müşteri hizmetlerine bağlanmaya çalışırsan o zaman anlarsın

    Eğer ucuza ve sorunsuz alışveriş yaparsan müşteri desteğine ihtiyacın olmazsa mükemmel bir yer Büyük problemleri müşteri hizmetleri yok denecek kadar sorunlu olmaları.

    O müşteri hizmetlerine bir kaç çalışan daha almaları lazım yoksa iyice kendilerini kara listeye alacak müşteriler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zaris -- 2 Ocak 2020; 13:29:22 >
    |
    |
    _____________________________

    Guild Wars 2: Zaris.5076




  • Binbaşı
    1017 Mesaj
    ITOPYA merhaba ben geçen hafta Rival 600 fare almıştım bugün geldi taktım pcye çalışmıyor pc tanıyor ama hareket etmiyor uygulamada critical update uyarısı var tıklıyorum ama öyle bekliyor fare hareket etmiyor bu bozuk mu ne yapmam lazım?? Farede hiç ışıkta yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrsavas02 -- 2 Ocak 2020; 13:29:57 >
    _____________________________
    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_64884755/mpage_1/f_/key_//tm.htm
  • Yarbay
    9914 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mrsavas02

    ITOPYA merhaba ben geçen hafta Rival 600 fare almıştım bugün geldi taktım pcye çalışmıyor pc tanıyor ama hareket etmiyor uygulamada critical update uyarısı var tıklıyorum ama öyle bekliyor fare hareket etmiyor bu bozuk mu ne yapmam lazım?? Farede hiç ışıkta yok
    Windows 10 değilse otomatik tanımayabilir.
    Windows 10sa başka usb portlarını dene. 1 kere çalışırsa hepsinde çalışır.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    • ryzen 5 3600 1,2375v 4,4 ghz Asus gtx 1060 6gb Crucial 2x 8GB Ballistix 3000MHz ==> cl16 3733mhz
    • samsung evo 970 plusMSI B450 GAMING PLUS AM4
    • Aerocool Aero One Frost RGB USB 3.0 ATX Mid Tower KasaSharkoon SHP650 V2 650W 80 Plus ATX PSU
    • Viewsonic 23.6" VX2458-MHD 144Hz 1ms ASUS TUF K7 mekanik klavye Rampage Lunatic 7.1 Surround
    • Steelseries Rival700 SteelSeries QcK Heavy Mouse Pad




  • Yarbay
    9914 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sQuDoomer

    Forumdaki bunca negatif yoruma rağmen Black Friday kampanyasından AOC 24G2U almıştım. Öncelikle 2 kere para çekildiği için para iadesi yapılacaktı, toplam 344dakika telefon görüşmesi sonucunda (9 kere arama yaptım) 22gün sonra para iademi alabildim. Aldığım ekranda da 3 adet ölü pixel olduğu için değişime gönderdim ve esas çile burda başladı. Ürün dün elime ulaştı ve toplamda 410 dakika telefon görüşmesi yapmışım kendileriyle (11 defa), ürünü almam 42 gün sürdü.

    Peki bu süreçte neler oldu kısaca anlatayım ki bu firma ile alışveriş yapmak isteyenler tamamen bilgi sahibi olsunlar. Müşteri temsilcileri ile görüşüp ürünün ölü pixel olduğunu ve değiştirmek istedigimi belirttim, gereken kargo kodunu isteyip kendilerine gönderdim. Bunu yaparken özellikle siparişin iptal edilip para iadesini istemediğimi, sadece ürünün AOC tarafından değiştirilmesini istedim cünkü bu markanın sundugu bir hizmet. Aradan geçen 2 hafta sonunda beni arayıp havale için banka hesabı numarası istediler. Durumu izah edip ürün değişimi istediğimi belirttim, kendilerine durumun yanlış aktarıldığını belirtip işleme koyacaklarını söylediler. Aradan gene 1 hafta gibi bir süre geçti, bu kez firmanın yetkililerinden olduğunu tahmin ettiğim bir bey beni arayıp ellerinde ürün olmadığını fakat 10 güne kadar geleceğini belirtti ve ne yapmak istediğimi sordu, ben de bekleyeceğimi bir sıkıntı olmadığını söyledim. Bu konu ile özellikle ilgileneceğini ve bir sıkıntı durumunda kendisini verdiği telefondan arayabileceğimi belirtti. Aradan 20 gün geçti, ilgimi çeken bir mouse sitelerinde indirime girdiği için bakınırken aldığım monitörün stokda olduğunu gördüm ve kendilerini aradım (müşteri hizmetleri üzerinden) ve para iadesi yapamadıklarını ve siparişin havada kaldığı gibi saçma sapan birşeyler anlattılar ben de beni arayan beyin ismini verip durumu izah ettim, telefonda 30dk bekledikten sonra gene başka birine bağladılar ve sıkıntıyı giderdiklerini, ürünü aynı gün kargoya verip bir kaç güne teslim edeceklerini söylediler. Ben de kargo numarasını bana nasıl ileteceklerini sorduğumda benden cep telefonumu ve emailimi alıp buradan yollayacaklarını belirtti. Aradan 5 gün geçti ne gelen var ne giden, bu sefer dayanamayıp bana telefonunu veren kişiyi aradım, durumu anlattım ve kontrollerini yaptı, "bana bi 10-15 dakika verin ben sizi arayıp bilgilendireceğim" dedi, herhangi bir dönüş yapılmadı ve yenı yıla bu şekilde girdim :) Ürünüm dün elime geçti ve açıkçası takıp denemedim bile, okadar isteksizim.

    Telefon aracılığı ile konuştuğum tüm çalışanlar çok kibar, çok yardım sever ve anlayışlı kişiler, bu konuda bir sıkıntı yok fakat birbirlerinden hiç haberleri yok ve iletişim sıfır denilecek seviyede. 1250TL olan bir monitörü (yurt dışı fiyatı 140-150$ yani 900tl) 999TL'ye almanın bedeli bu olmamalı, kesinlikle çok büyük bir indirimden yararlanmıyorsanız uzak durmanızı tavsiye ederim.
    Geçmiş olsun sizi hatırladım bf den
    2 defa para çekildi demenizden..


    Direkt olarak aoc la irtibata geçseniz daha hızlı bir çözüm olurmuydu merak ettim açıkcası. Gerçi servisleri felan varmı bilmiyorum. Vatandan ürün aldığımda genelde vatanla muhattap olmayı pek sevmem direkt servise gönderirim.iade Değişim felan işleri daha hızlı oluyor..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    • ryzen 5 3600 1,2375v 4,4 ghz Asus gtx 1060 6gb Crucial 2x 8GB Ballistix 3000MHz ==> cl16 3733mhz
    • samsung evo 970 plusMSI B450 GAMING PLUS AM4
    • Aerocool Aero One Frost RGB USB 3.0 ATX Mid Tower KasaSharkoon SHP650 V2 650W 80 Plus ATX PSU
    • Viewsonic 23.6" VX2458-MHD 144Hz 1ms ASUS TUF K7 mekanik klavye Rampage Lunatic 7.1 Surround
    • Steelseries Rival700 SteelSeries QcK Heavy Mouse Pad




  • Çavuş
    93 Mesaj
    Yukarıdaki iki arkadaşa ithafen yazıyorum bu yorumu. Sizin için bir şirketin kaliteli olup olmamasının kıstasları bu saydıklarınız olabilir, ki haklısınız da tüm şikayetlerinizde onlara lafım yok. Ancak çevremdeki insanların ve benim de deneyimlerim neticesinde itopya.com'dan hiçbir sıkıntı çekmedik şu ana kadar, ki bunun şansla ilgisi olduğunu da düşünmüyorum ben. Örneğin herkes ürünlerin ellerine çooook uzun sürelerde geçtiğinden şikayetçi iken, benim hiç böyle bir sıkıntım olmadı. Özelleştirerek sipariş ettiğim DADG2 sistemi pazartesi onaylandı, çarşamba günü kargoya verildi ve perşembe günü öğleden sonra UPS kargo ile adresime ulaştı. Aynı şekilde bu yaz itopya.com'dan sistem toplayan ve ekipman alan diğer 2 arkadaşım da bu tarz sorunların hiçbirini yaşamadılar. Telefonla ulaşmayı hiç denemedim o konuda büyük ihtimalle eksikler tüm şikayetlere bakılırsa ama donanımhaber üzerinden attığım tüm mesajlara gün içinde bilgilendirici geri dönüşler aldım. Şimdi bu durumda neden olur olmadık yerde şikayetçi olayım ki firmadan? Birçok arkadaşın mağdur olduğunu biliyorum ancak kendi deneyimimi burada paylaşmak istedim. İyi forumlar.
    _____________________________




  • Kurmay Yarbay
    16759 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sQuDoomer

    Forumdaki bunca negatif yoruma rağmen Black Friday kampanyasından AOC 24G2U almıştım. Öncelikle 2 kere para çekildiği için para iadesi yapılacaktı, toplam 344dakika telefon görüşmesi sonucunda (9 kere arama yaptım) 22gün sonra para iademi alabildim. Aldığım ekranda da 3 adet ölü pixel olduğu için değişime gönderdim ve esas çile burda başladı. Ürün dün elime ulaştı ve toplamda 410 dakika telefon görüşmesi yapmışım kendileriyle (11 defa), ürünü almam 42 gün sürdü.

    Peki bu süreçte neler oldu kısaca anlatayım ki bu firma ile alışveriş yapmak isteyenler tamamen bilgi sahibi olsunlar. Müşteri temsilcileri ile görüşüp ürünün ölü pixel olduğunu ve değiştirmek istedigimi belirttim, gereken kargo kodunu isteyip kendilerine gönderdim. Bunu yaparken özellikle siparişin iptal edilip para iadesini istemediğimi, sadece ürünün AOC tarafından değiştirilmesini istedim cünkü bu markanın sundugu bir hizmet. Aradan geçen 2 hafta sonunda beni arayıp havale için banka hesabı numarası istediler. Durumu izah edip ürün değişimi istediğimi belirttim, kendilerine durumun yanlış aktarıldığını belirtip işleme koyacaklarını söylediler. Aradan gene 1 hafta gibi bir süre geçti, bu kez firmanın yetkililerinden olduğunu tahmin ettiğim bir bey beni arayıp ellerinde ürün olmadığını fakat 10 güne kadar geleceğini belirtti ve ne yapmak istediğimi sordu, ben de bekleyeceğimi bir sıkıntı olmadığını söyledim. Bu konu ile özellikle ilgileneceğini ve bir sıkıntı durumunda kendisini verdiği telefondan arayabileceğimi belirtti. Aradan 20 gün geçti, ilgimi çeken bir mouse sitelerinde indirime girdiği için bakınırken aldığım monitörün stokda olduğunu gördüm ve kendilerini aradım (müşteri hizmetleri üzerinden) ve para iadesi yapamadıklarını ve siparişin havada kaldığı gibi saçma sapan birşeyler anlattılar ben de beni arayan beyin ismini verip durumu izah ettim, telefonda 30dk bekledikten sonra gene başka birine bağladılar ve sıkıntıyı giderdiklerini, ürünü aynı gün kargoya verip bir kaç güne teslim edeceklerini söylediler. Ben de kargo numarasını bana nasıl ileteceklerini sorduğumda benden cep telefonumu ve emailimi alıp buradan yollayacaklarını belirtti. Aradan 5 gün geçti ne gelen var ne giden, bu sefer dayanamayıp bana telefonunu veren kişiyi aradım, durumu anlattım ve kontrollerini yaptı, "bana bi 10-15 dakika verin ben sizi arayıp bilgilendireceğim" dedi, herhangi bir dönüş yapılmadı ve yenı yıla bu şekilde girdim :) Ürünüm dün elime geçti ve açıkçası takıp denemedim bile, okadar isteksizim.

    Telefon aracılığı ile konuştuğum tüm çalışanlar çok kibar, çok yardım sever ve anlayışlı kişiler, bu konuda bir sıkıntı yok fakat birbirlerinden hiç haberleri yok ve iletişim sıfır denilecek seviyede. 1250TL olan bir monitörü (yurt dışı fiyatı 140-150$ yani 900tl) 999TL'ye almanın bedeli bu olmamalı, kesinlikle çok büyük bir indirimden yararlanmıyorsanız uzak durmanızı tavsiye ederim.
    O kadar emek verip yaşadığınız tecrübeyi uzunca yazmışsınız. İnşallah her daim yaptıkları gibi mesajınızı silmezler. Benimki silinsin, önemli değil :)



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...




  • Yüzbaşı
    275 Mesaj
    Ben de cahillik edip 999 tlye AOC monitör aldım. Buradaki pek çok kişi gibi ölü piksel çıktı. Yorumları okuduktan sonra göndermeye ugrasmadim bile.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    220 Mesaj
    Malesef bende de olu piksel cikti viewsonic 2458 almistim halbuki siparis notuna kontrol edin de yazdim simdi ugras dur degistirsem mi boyle mi kullansam acaba kararsiz kaldim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    9914 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: slimshadyy

    Malesef bende de olu piksel cikti viewsonic 2458 almistim halbuki siparis notuna kontrol edin de yazdim simdi ugras dur degistirsem mi boyle mi kullansam acaba kararsiz kaldim.
    https://www.viewsonic.com/tr/contact/

    buda telefonu +90-216-4519890 [Monitör ve Projeksiyon Cihazı]


    burdan muhattap olup şansınızı bı deneyın derım.

    aoclar degısım yapıyormus vıewsonıc yapması gerekıyor ama yaparmı bılmem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acura07 -- 3 Ocak 2020; 17:3:29 >
    _____________________________
    • ryzen 5 3600 1,2375v 4,4 ghz Asus gtx 1060 6gb Crucial 2x 8GB Ballistix 3000MHz ==> cl16 3733mhz
    • samsung evo 970 plusMSI B450 GAMING PLUS AM4
    • Aerocool Aero One Frost RGB USB 3.0 ATX Mid Tower KasaSharkoon SHP650 V2 650W 80 Plus ATX PSU
    • Viewsonic 23.6" VX2458-MHD 144Hz 1ms ASUS TUF K7 mekanik klavye Rampage Lunatic 7.1 Surround
    • Steelseries Rival700 SteelSeries QcK Heavy Mouse Pad




  • Yarbay
    5995 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tversky

    Yukarıdaki iki arkadaşa ithafen yazıyorum bu yorumu. Sizin için bir şirketin kaliteli olup olmamasının kıstasları bu saydıklarınız olabilir, ki haklısınız da tüm şikayetlerinizde onlara lafım yok. Ancak çevremdeki insanların ve benim de deneyimlerim neticesinde itopya.com'dan hiçbir sıkıntı çekmedik şu ana kadar, ki bunun şansla ilgisi olduğunu da düşünmüyorum ben. Örneğin herkes ürünlerin ellerine çooook uzun sürelerde geçtiğinden şikayetçi iken, benim hiç böyle bir sıkıntım olmadı. Özelleştirerek sipariş ettiğim DADG2 sistemi pazartesi onaylandı, çarşamba günü kargoya verildi ve perşembe günü öğleden sonra UPS kargo ile adresime ulaştı. Aynı şekilde bu yaz itopya.com'dan sistem toplayan ve ekipman alan diğer 2 arkadaşım da bu tarz sorunların hiçbirini yaşamadılar. Telefonla ulaşmayı hiç denemedim o konuda büyük ihtimalle eksikler tüm şikayetlere bakılırsa ama donanımhaber üzerinden attığım tüm mesajlara gün içinde bilgilendirici geri dönüşler aldım. Şimdi bu durumda neden olur olmadık yerde şikayetçi olayım ki firmadan? Birçok arkadaşın mağdur olduğunu biliyorum ancak kendi deneyimimi burada paylaşmak istedim. İyi forumlar.
    tamam işte bu şanslı olduğunu gösterir. eğer ki bir iade, değişim sürecine girseydin demek istediğimizi anlardın. müşteri hizmetlerine ulaşmayı denemedim demişsin mesela çünkü ihtiyaç duymamışsın. çünkü müşteri hizmetlerine ulaşmanı gerektirecek bir durum olmamış.

    buradaki çoğu kişi alışveriş sonrası yaşanılan müşteri hizmetleri problemi gibi problemlerden dert yanıyor, siz ürünü almışsınız, sorunsuz gelmiş ve olay bitmiş şanslıymışsınız ki ürünlerde bir problem çıkmamış, şansdan kastım bu. biz şanslı değildik ne yazık ki aldığım ürün bozuk çıktı değişim sürecinde telefonla müşteri temsilcisinden destek almak ölüm gibi bir şey o sebeple biz şansızız siz şanslısınız bunun nesi anlaşılmaz ki çıkıp şansla alakası yok diyorsunuz? bayağı var yani. gönderilen ürünün bozuk veya ayıplı olması veya olmaması şansa bağlı bir durum sonuçta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zaris -- 3 Ocak 2020; 17:12:1 >
    |
    |
    _____________________________

    Guild Wars 2: Zaris.5076




  • Onbaşı
    19 Mesaj

    Öncelikle çıkan ürün çok yeni bir ürün bu fiyata bu özellikte bir monitör için epey talep oldu ve doğal olarak sorunlu olanlar da çok olmaya başladı. Ben de aynı monitörü aldım aynı sorunu yaşadım, değişime gönderdim, yanlışlıkla iade alındı, para da iade edildi, tekrar iletişime geçtik falan biraz yordu ancak önemli olan bundan sonraki süreçte firmaya yakın lokasyonda olan müşteriler şanslı, biraz daha sabırlı ve anlayışlı olursanız kısa zamanda çözülecektir diye tahmin ediyorum.
    |
    |
    mtolgae kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________


    -Sistem:
    -MSI B 150 Gaming M3, -MSI RX470 Gaming X 4GB, -Intel i5 7500, -Kingston HyperX (4x4) 16 GB 2400 Mhz, -Kingston SSD Now 120 GB, -WD Blue 1TB, -Zalman Z3+ CASE, -Corsair VS650 80+ PSU. -AOC 24G2U, -HP 2211x -Corsair K55 RGB Keyboard, -Razer Mamba Elite Mouse, -Razer Goliathus Speed MP, Fifine K669 Condenser Mic, -SteelSeries Arctis 1 HS, -SteelSeries Siberia 200.
  • Onbaşı
    25 Mesaj
    Tam 1 ay önce ayın 3 ünde aoc monitorumde olupixel çıktı sürekli ara uğraş çabala derken önce monitörünüzu bulamadık takip nosu verin dediler sonra salı günü akşam aradılar ürünü denedik olupixeli gördük stoğa bakıp yenisini göndeririz yoksa para iadesi yaparız dediler.Dun yine zar zor bağlandım görüştüğüm arkadaş eski monitörünüzu geri yollamisiz size dedi rapora da göze zararı yok rahatsız edici bir olupixel değil diye rapor tutup aynı monitörü geri göndermişler.Bunlar da ne ticaret ahlakı ne de insanlık kalmış.Almayin aldırtmayin kardeşim akıl ve ruh sağlığınızın bozulmasını istemiyorsanız bu kendini esnaf sanan şahıslardan toplu iğne bile almayın.Gondersem mi diye kararsız kalanlar arkadaşlar da göndermeyin kaderinize razı olun giden ya gelmiyor ya da daha kötüsü geliyor. 7 kişi toplanır dernek kurar bunlar 50 kişi biraraya gelse bakkal bile çalıştıramaz.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    894 Mesaj
    edit: konu itopyanın mış iyi satışlar.
    sorun yaşayanların sorunlarını hızlı cözerseniz daha cok satışlar olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emregök -- 4 Ocak 2020; 12:20:19 >
    |
    |
    _____________________________
    twitter: @emregok
    Mechanic
    Life For Education
    “Bir ağaç gibi tek ve hür, ve bir orman gibi kardeşçesine…”
    ☂facebook.com/emregok20
  • Binbaşı
    1017 Mesaj
    Ben rival 600 faremin çalışmaması üzerine değişime göndereceğim bugün kutu içeriği tam jelatinine kadar kutuyla gelen fatura ve efatura çıktısını da koydum birde sorunla ilgili problemi de ayrı not olarak yazdım bana verilen ups koduyla göndereceğim iade istemediğim için siteden bi iade talebi oluşturmadım daha önce değişime gönderen oldu mu süreç nekadar sürer ürün kaç günümü yedim yazılımsaldır diye 2gündür tüm İnterneti taradım olmadı kardeşime de aynı mouse dan aldık onunki takar takmaz rgbli olarak çalıştı sorunsuzdu ben böyle şansım yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_64884755/mpage_1/f_/key_//tm.htm
Reklamlar
kolayoto.com
Sohbet
Canlı Tv izle
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.