Şimdi Ara

günde 300 adet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bugun capitol turkcell deki bi gorevliyle konustum.
    gunde ortalama 300 adet iphone satiyolarmis. 5 magazanin bu sekilde is yaptigini dusunursek yakinda ortalik iphone dan gecilmez :)
    selamlar
    alper



    _____________________________
  • capitol trcell hergün 200.000 küsür lira parayı mı bağlıyormuş. Ne sallama ama
    _____________________________
    intelligence everywhere
  • hesabıma göre mağaza günde 16 saat açık kalsa

    her 3.2 dakikada 1 iphone satması lazım ki

    yok artık daha neler
    _____________________________
  • ya yok artık ya.düz 500 deseymiş bari.bence sallamış.bir kere bir gün içinde 300 iphone stoklarına sokmaları mümkün değil.
    iphone geldi ya türkiyeye artık herkes sallar bişeler
    _____________________________
    EXCLUSIVE Hits CONJURE
  • 10.000 adet satıldığını duydum bi yerden. 26sından bugüne 9 gün. demek ki günde yaklaşık 1000 adet. iyiymiş :)
    _____________________________
    (Palm V) (Palm Vx) (Palm m505) (Clié NR70) (Tungsten T) (Tungsten T3) (SE P900) (Treo 600) (Motorola MPx 200) (Nokia 6630) ((Treo 680 + Tungsten T|X)+(Treo 750)) (HTC Touch, TYTN II, Cruise, Diamond, Touch Pro) (iPhone 3G) (iPhone 3GS) (Palm Pre) (iPhone 4) (iPhone 4s) (Galaxy Note) (Galaxy SIII) (Sony Xperia ION) (iPad) (Huawei MediaPad) (iPhone 5)
  • apple primium reseller da çalışıyorum. yok öyle abartılı satışlar. bin makinenin 900 u hala elimizde. zaten kar oranı %2-3.. hı beyaz modeller hemen gitti =)
    _____________________________
  • nokia 5800 rakibi olcakkk
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bim kartı 6 adet 1000 liralık
    geçen yıl açıldı
    3.000 TL casio saat önerisi ?
    3 yıl önce açıldı
    100 bin TL ye saat önerisi
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dexterx

    apple primium reseller da çalışıyorum. yok öyle abartılı satışlar. bin makinenin 900 u hala elimizde. zaten kar oranı %2-3.. hı beyaz modeller hemen gitti =)

    beyaz model cok aradım heryerde stok problemi var
    _____________________________
    Psn: FIRATDOLAN
  • Valla sim kart değiştirmek için arefe günü capitole gittim 15 dk bekleme sürecinde rahat 50-60 cihaz sattılar.
    _____________________________
    Alışveriş Yaptıklarım;

    Aldıklarım: u7110(İzmir-F.Mak), uruk33(İzmir-LG Netbook)

    Sattıklarım:hksdejavu(İst-CPU),ahmettu(Sivas F.Mak),swes(İst-İphone), snicker(İst-CPU) , torettodominig(Ses Sistemi)
  • eheheh:) bu cem yılmazın hokkabaz filmindeki sahneye benzemiş,
    abi böyle 5 iş yapsak 200 den 1000 kağıt :D
    _____________________________
  • EVET DOĞRU SÖYLÜYORSUN AMA EKSİK. ÇÜNKÜ APR (apple primium reseller) DE SATILAN CİHAZLAR VODANIN KAMPANYASIYLA SADECE YANİ SİMKİLİTLİ. AMA ASIL PATLAMA TURKCELL SATIŞLARINDA. MAALESEF VODA ÇUVALLADI FENA HALDE. KÖTÜ KAMPANYA, PAHALI SATIŞ VE SİMKİLİTSİZ SATMAMA. ARTI SITERNET PAKETİ (150 mb GİBİ BİR KOMEDİYLE) KİMSE BANA 'AMA TOPLAMDA TUKCELL DAHA PAHALI' GİBİ HESAP YAPMASIN. ÖNCE VODADA SATILAN 3GB SINIRSIZ İNTERNETİDE Bİ ZAHMET EKLEYİN ÜZERİNE VE TURKCELLDE VERİLEN HAFTASONU BELEŞ OLAYINI DA.
    KISACASI EVET TURKCELL İN SATIŞLARI PATLIYO .. AMA MAALESEF VODA DA BU YOK. Maalesef diyorum çünkü Turkcell e acaip gıcığım zaten ben AVEA kullanıyorum yani ikisiyle de organik bağım yok. bana sorarsanız ikisi de pahalı !!

    quote:

    Orjinalden alıntı: dexterx

    apple primium reseller da çalışıyorum. yok öyle abartılı satışlar. bin makinenin 900 u hala elimizde. zaten kar oranı %2-3.. hı beyaz modeller hemen gitti =)
    _____________________________
    uykuyla uyanıklık arasında...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yakazza

    EVET DOĞRU SÖYLÜYORSUN AMA EKSİK. ÇÜNKÜ APR (apple primium reseller) DE SATILAN CİHAZLAR VODANIN KAMPANYASIYLA SADECE YANİ SİMKİLİTLİ. AMA ASIL PATLAMA TURKCELL SATIŞLARINDA. MAALESEF VODA ÇUVALLADI FENA HALDE. KÖTÜ KAMPANYA, PAHALI SATIŞ VE SİMKİLİTSİZ SATMAMA. ARTI SITERNET PAKETİ (150 mb GİBİ BİR KOMEDİYLE) KİMSE BANA 'AMA TOPLAMDA TUKCELL DAHA PAHALI' GİBİ HESAP YAPMASIN. ÖNCE VODADA SATILAN 3GB SINIRSIZ İNTERNETİDE Bİ ZAHMET EKLEYİN ÜZERİNE VE TURKCELLDE VERİLEN HAFTASONU BELEŞ OLAYINI DA.
    KISACASI EVET TURKCELL İN SATIŞLARI PATLIYO .. AMA MAALESEF VODA DA BU YOK. Maalesef diyorum çünkü Turkcell e acaip gıcığım zaten ben AVEA kullanıyorum yani ikisiyle de organik bağım yok. bana sorarsanız ikisi de pahalı !!

    quote:

    Orjinalden alıntı: dexterx

    apple primium reseller da çalışıyorum. yok öyle abartılı satışlar. bin makinenin 900 u hala elimizde. zaten kar oranı %2-3.. hı beyaz modeller hemen gitti =)




    Artı Apple Store Turkcell'in getirdiği iPhoneları satıyor
    _____________________________




  • bence günde 300 tane iphone satmak biraz uçuk geliyor

    her gelen kişiyle 5 dk işlemlerle uğraşılırsa en az bide bu 5dk olur...

    300x5= 1500 dk yapar..

    1500 dk = 25 saat yapar bu türkcell çalışanları günde kaç saat çalışıyorlar hatta 1 günü geçiyor...:D

    ama 300 tane olmazda 150-200 civarında satılıyor olabilir...

    iyi günler...
    _____________________________
  • valla kohne bı turkcell magzasında 10 adet geldı ve geldıgı gun bıttı dedı arkadas...bellıkı iphone ıyı satıyor...ama benden soylemesı cok cabuk ıkıncı ele duscek bu telefon...telefonu bılmeyen o kadar kısı alıyorkı..itunesı kullanmadan telefona mp3 veya fotograf vıdeo atamıyorsunuz..bu program cok kısının canını yakacak ve cok kısı elınden cıkartcak bu telefonu...benım gıbı pusuda bekleyenler faydalancak tabi bu durmdan:)))
    _____________________________
    KİMYACILAR ÖLMEZ SADECE DENGEYE ULAŞIRLAR
  • ne sallama ama
    _____________________________
  • hangi apple pr. reseller da calısıyorsun ankara panoradaki apple pr. reseller satıs fiyatlarını biliyorum kesinlikle satıslarınızın oranı %2-3 degil.


    quote:

    Orjinalden alıntı: dexterx

    apple primium reseller da çalışıyorum. yok öyle abartılı satışlar. bin makinenin 900 u hala elimizde. zaten kar oranı %2-3.. hı beyaz modeller hemen gitti =)
    _____________________________

    "Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar." M. Kemal ATATURK
  • ben alırsamda garaj satış günlerinden alırım :P ordan alıcam.., premium reseller beni bozar
  • vodafonda galiba kontratsız satışa başlayacakmış...
    _____________________________
  • benim matematik dehası arkadaşlarım;
    mağazada 1 tane görevli mi çalışıyo sanıyosunuz.
    20 den fazla görevli, 5-6 tane satış için masada eleman vardı. ayakta dolananlar içeri aktivasyon işlemleri halletmek için gidenler hariç.
    ordan oturup 3x5 5x bilmem kaç demek, sallama demek biraz boş konuşma oluyor.
    ben gidip gözümle gördüm. millet çıldırmış gibi iphone alıyor. ben sim kart ücretini verebilmek için 4 kişiden ricada bulundum.

    size ordaki görevlinin söylediğini söylüyorum. sallamış sallamamış beni bağlamaz ama orda dünya kadar elemanın olduğunu capitol turkcell in de ne kadar buyuk bi yer olduğunu göz önünde bulundurun ondan sonra yorum yapın. sadece söylenen bişeye muhalefet olsun diye msj atmak boş insanların işi.
    _____________________________
  • Ufak atsınlar civcivler boğulucak :)) yalanın bukadarı.
    Doğruysa iphone nokia 6600 gibi herkesin elinde olacak demektir. Neyse yapılıcak birşey yok yakında daha saçma bir alet çıkar ve millet onun peşine düşer zaten apple kullanan Mac kullanan ve hayranı olan insanlar başka alete gerek duymadan işlemleriniiphone ile yaparlar :) benim gibi..
    _____________________________
    Eşşeğin uzun bir yolculuğa çıkmış olması At olarak döneceği anlamına gelmez.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.