Şimdi Ara

GÜNDE 300 400 SORU ÇÖZMEK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
4
Favori
8.423
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çözenler nasıl yapıyor ben 200 soruyu zor yapıyorum. 1 saat çalış 1 saat dinlenme nedir
    Dinlenince salıyorum siz nasıl 400 e ulaşıyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bi soruya 2 dk ayırsan 400x2 den 800 dakika yapıyor. Buda 13 saat 20 dakikaya eşit. Bi günde bu kadar vakiti bu kadar soruya kimse ayıramaz. Ayıran adam zaten bu forumda bulunmaz , bulunmaya vakti olmaz. Yalan söyleyenleri ciddiye almayın dostlarım. Günde delikanlı gibi 3 4 saat sorunuzu çözün zaten zamanla soru sayınız yükselir.





    İyi forumlar
  • Bir 400 soru çözmek var bir de 400 SORU ÇÖZMEK var. Kaliteli 150-200 soruyu 400 sıradan soruya herhangi bir günün herhangi bir saatinde yeğlerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HacettepeTıp2019 kullanıcısına yanıt
    Kaliteli kaynaklardan günde 400 soru çözmek hele mat geo veya fizikten 400 soru çözmek g*t ister biraz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam gibi kaynaklardan günde 400 soru çozen adam derece yapar zaten. 400 soru hafife alinacak bir rakam değil sene aonuna doğru piyasadaki kaliteli kaynaklarin hepsini bitirir günde 400 soru çözebilen adam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Barışş9999 B kullanıcısına yanıt
    O yüzden kaliteli 150-200 soru > sıradan 400 soru dedim. Kaliteli 400 soruyla sıradan 400 soruyu kıyaslamaya tenezzül bile etmedim. Kaldı ki dediğiniz gibi mat geo fizik sorularında 400 sıradan soru çözmek bile inanılmaz vakit alır. Hele günde 400 soru sadece geometri imkansız gibi bence. Geometri, fizik ve matematiğe nazaran daha çok zaman yiyen bir ders bence.



    Bir de bence soruları basan yayınevinin isminden ziyade her soruyu kendi içinde değerlendirmek daha önemli. Kaliteli diye bilinen X yayınevinin sorularındansa farklı ve orjinal soruları çok olan Y yayınevinin kitabını tercih ederim ben şahsen. O kaliteli soruları zaten illa bir yerde bir şekilde göreceğiz zaten, gerek denemelerde gerek internette orda burda şurda. Ama orjinal soru görme ihtimalimiz nazaran daha az. Siz aksine bir şey demediniz ama aklıma gelmişken görüşümü belirteyim dedim bu vesileyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HacettepeTıp2019 -- 17 Eylül 2018; 1:30:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben yapmadım ama yapanlardan bildiğim kadarıyla gittikçe hızlanıp otomatik hale geliyormuşsun yani bir süre sonra 12 saatte yaptığın bir işi 7 saatte filan hallediyormuşsun ama ilk zamanlar dişini sıkman gerekiyormuş yani
  • Evet bundan istiyorum ben de ilk 10k da olmalıyım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • malefizz M kullanıcısına yanıt
    Hocam benim aralar çok uzun sürüyor telefonu elime almasam sıkılıyorum. Uzun sürer mi ki alışmak? Günde 400 soru demek 😥

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapanlar nasıl yapıyor derece yapanları bekleriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapanlar nasıl yapıyor derece yapanları bekleriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi soruya 2 dk ayırsan 400x2 den 800 dakika yapıyor. Buda 13 saat 20 dakikaya eşit. Bi günde bu kadar vakiti bu kadar soruya kimse ayıramaz. Ayıran adam zaten bu forumda bulunmaz , bulunmaya vakti olmaz. Yalan söyleyenleri ciddiye almayın dostlarım. Günde delikanlı gibi 3 4 saat sorunuzu çözün zaten zamanla soru sayınız yükselir.





    İyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HacettepeTıp2019 kullanıcısına yanıt
    Harfiyen katılıyorum hocam, kaliteli kaynaktan kastım içindeki sorularda daha önce pek görmediğimiz senin de dediğin gibi orjinal sorular bulunan kaynaklardı zaten bu konuda acil matematik ve geometriyi severek çözüyorum çok güzel sorular var içinde

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dersine göre değişir sözel dersler,biyoloji ve kimya hızlı çözülüyor günde 400 yapılabilir ama mat, fizik, geometri için zor biraz yapmak.Hedefiniz yüksekse 200-250 idealdir konu da çalışıyorsanız konu çalışmiyorsanız 300 çözülebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HeavenlyBlue -- 17 Eylül 2018; 1:31:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Barışş9999 B kullanıcısına yanıt
    Hah tamam o zaman, ben birazcık yanlış anlamışım sizi. :) Soruları ne kadar zorsa o kadar kaliteli kaynaktır gibi bir görüşe sahip bazı tanıdıklarım mevcut. Bir anlığına sizin de öyle düşündüğünüzü varsaymıştım kusura bakmayın. Ona değinmeye çalışmıştım hatta. Neyse pek mühim değilmiş zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tartarusxd kullanıcısına yanıt
    Yapan var foruma giren birinci de çıktı kendimizi kandırıyoruz . Bu saate kadar yatamadım zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben çabuk sıkılıyorum konu yok 300 ü görmek istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam bu sene telefondan kesinlikle uzak durun derim sanki elektrik çarparmış gibi uzak durun ve geçen sene ekim sonu kasım gibi arkadaşım çözebiliyordu ve otomatiğe bağlamıştı gerçekten,alıyordu bitiriyordu alıyordu bitiriyordu tik gibi bir şey olmuştu onda

    bu arada siz direkt 400 soruyla başlamayın günde rahatça çözdüğünüz bir soru sayısı ile başlayın düzenli aralıklarla arttırarak ulaşırsınız 400 e veya daha yüksek bir rakama ama her gün çözmek şart alışkanlığınızın olması için bende öyle yapıyorum şu anda umarım başarırsınız
  • malefizz M kullanıcısına yanıt
    Hocam ağzınızdan bal damlıyor. Dediğinizi uyguladım sadece akşam 3 saatliğine kullandım oraya kadar kendimi tuttum buna rağmen 300 soru hedefimi gerçekleştirdim🤗



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hdhdjdjdbdbd -- 18 Eylül 2018; 21:26:37 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok sevindim hocam inşallah hedeflediğiniz yere gelirsiniz
  • Ya o değilde 1 soru bankası almak için para gerekiyor haftada 6 kitap falan mı bitirir bu insan bu para nerden geliyor ben 1 kitap zor alıyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.