Şimdi Ara

Gtx 2080 ve Gtx 2070 (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
108
Cevap
0
Favori
6.393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hocam HL3 sonuçlarını koymamışsınız

    Gtx 2080 ve Gtx 2070


    Kaynak:https://wccftech.com/nvidia-geforce-gtx-1180-ti-specs-benchmarks-leaked-gt102-turing-gpu-with-10752-cuda-cores-2-5ghz-clock-titan-crushing-performance/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mugetsuga -- 2 Nisan 2018; 12:18:34 >




  • 1.Nisan sakasi diye dusunuyorum.

    O denli bir performans artisi icin ciddi bir nm gelismesi ve iyi bir mimari iyilestirme olmasi lazim. Hele rekabet yokken sakadir saka diyecegim, cunku bunlar yok gorunuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeviGerman

    1.Nisan sakasi diye dusunuyorum.

    O denli bir performans artisi icin ciddi bir nm gelismesi ve iyi bir mimari iyilestirme olmasi lazim. Hele rekabet yokken sakadir saka diyecegim, cunku bunlar yok gorunuyor.

    Aslında amd kadar güç çekerim dese nvidia gpu içine bir sürü blok koyarak benzeri bir performans arttırabilir

    Gerçi titan v'de az biraz denediler ama performans o kadar artmadı
  • sangokudbgt kullanıcısına yanıt
    Blok dedigin aslinda frond end ( oncul motor mu demek lazim bilemiyorum) ve SM mimarisi (streaming multiprocessor). AMD CU adini kullaniyor.

    Ne yazikki oyle kolay olmuyor. Artan muthis maliyeti bir yana, dedigin gibi oyunlarda verimlilik dusuyor. Bunun sebebi de cok basit. Daha buyuk bir yuzeyde daha cok transistor var ama asil kritik faktor front end tarafindaki SM yapilanmadi polymorph engine ve onu takip eden razter motoru, l2 cache, warp engine ve sonunda cekirdek dagilimi.

    Temelde SM basi bir cekirdek en verimlisi olur. Tabi maliyeti artik inanilmaz ucar.

    Guc tuketimini ve maliyetini dusunmezsen, evet teoride munkun, pratikte ama epey problemleri olur.

    Misal AMD nedendir bilemiyorum, tonga serisi bir front end ( yani CU) mimarisi kullanir. Tonga cipleri de mutevazi bir cekirdek sayisina sahipler. 290 serisi icin bile yetersiz, ki fiji gibi cok daha fazla cekirdegi (shader'i) beslemesi cok sikintili. O yuzden zaten async unitileri vardir AMD kartlarin CU mimarisinde.

    Directx 11.3 altinda hem mimari olarak hem de yazilim yapilabilecek hersey yapildi. Ne kadar is komutlaru coklu cekirdege dagitmayi iyilestirseler de, dx11 sinirlarina geldi. Bir ekran kartin cekirdek hizini atiyorum 4ghz e cikarmadikca, pek ciddi bir perormans artisi icin alan kalmadi. O yuzden mucize beklememek lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mugetsuga kullanıcısına yanıt
    Keşke caktirmasaydiniz hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel troll, 32gb vram nedir exodus ve cyberpunk ı saymıyorum bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar Nisan 2 şakasıydı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şaka değil bu değil mi? Bu kadar fps artışı.😱 Efsane olur. AMD nin işi gerçekten zor.😎

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.