Şimdi Ara

Grundig VLX8586 Serisi Tv Hakkında Her Şey (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
906
Cevap
19
Favori
42.384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avastos

    Yasinmend, ben de ankaradayim, bana gelen servis etimesgut servisi, numarasi 0312 282 1515. Bu servisi isteyebilirsiniz, ki tek olu pikselde bile degisim yapariz demislerdi. Ya da merkez servisi gelirse daha iyi, siz basinizdan gecenleri anlattiginizda kayitsiz kalmazlar umarim..

    Tesadüf bende ankaradayım etimeskut servisi isticem bende gelirler ise,yok derler isede bastırıcam siz geliceksiniz diye:)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baska servis yok 4k yetkisi olan sabahtan beri her yeri aradim diye soyleyin :) sizi tavsiye ettiler bilgili ve ilgiliymissiniz de diyin :)

    Saka bi yana gelirler umarim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avastos


    quote:

    Orijinalden alıntı: helluri


    quote:

    Orijinalden alıntı: helluri


    quote:

    Orijinalden alıntı: helluri

    evet arkadaşlar bizim tv de kuruldu, ne yazık ki sol alt köşede 5x5 cm ebatlarında bir karartı var.Grundig VLX8586 Serisi Tv Hakkında Her Şey
    Grundig VLX8586 Serisi Tv Hakkında Her Şey

    Siz olsanız iade mi değişim mi yoksa servise mi gidersiniz


    Bugün servis geldi. Resim çekip merkeze göndereceklerini söylediler. Gelişmelerden haberdar edicem

    Arçelikten beklemediğim şekilde servis geldikten 2 saat sonra merkezden arayıp değişim onaylandı dediler. Tebrik etmek lazım. Lg nin samsungun yapamadığını yaptılar

    Hocam sizi arayan merkez 444 lu musteri hizmetleri miydi?

    Eger degilse sizi arayan numarayi yasinmend nickli arkadasla paylasabilirseniz faydasi olacaktir. Yasinmend`in de benzer sorunlari var, merkez servis cozum uretebilir..

    Beni arayan numara 444 lü genel merkez numarası değil. Teknik servisin numarası. Bayanın dediğine göre onay merkezden gelmiş. Kararı gelen servis mi veriyor genel merkeze mi resim gönderiyolar tam anlamadım bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinmend

    Ankarada servis tavsiyesi olan var mı? Genel merkeze bildiriyorum durumu, yönlendirdikleri Demetevler servisinin 4K'ya yetkisi yok, onların yönlendirdiği Batıkent servisinin de 4Kya yetkisi yok, onların yönlendirdiği Ostim servisi ise televizyonu atölyeye çektirir inceletirim diye tutturdu! Kafaları yemek üzereyim.

    Direk merkeze şikayet edin hiç uğraşmadan merkez servis varsa bosch gibi fabrika servis isteyin ,14 günlük Teknosa iade süresine göre adım atın ,
    Ben cumartesi kurdurcam eğer sorun çıkar ise kısa sürede servis değişim verir ise tabi sorunlu çılarsa değişim yaptırırım ben yok derlerse teknosa iade hakkım dolmaya yakın olacağı için direk iade ederim ben teknosaya,umarım sorunsuz panel çıkar bendeki.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • avastos A kullanıcısına yanıt
    Avastos çok teşekkür ederim. Aradım. Sıkıntıyı anlattım, sizi tavsiye üzerine aradım dedim ancak Yenimahalle bölgesine gelemeyeceklerini söylediler. Mecburen müşteri hizmetlerini tekrar aradım. Etlik'i istemediğimi, Demetevlerin 4K yetkisi olmadığını söyledim (bundan haberi yoktu enteresan şekilde). Batıkent yönlendireyim dedi, onların da yetkisi olmadığını söyledim. Ostimi yönlendirmek istedi, onların da ürünü incelemeye almak istediklerini söyleyerek onu da ben reddettim. (Resmen sorunlu müşteri konumundayım.)

    Bölgemde başka servis kalmadığı için bölge müdürlüğünden teknisyen yollamak üzere kayıt aldı. Hayırlısı...
  • bu 4k yetkiside sacma yani :)
    Bende servis istedim. Beni istanbulda avcılar parseller bayi aradı. Dediler cumartesi geleceğiz kuruluma.Bütün gün evde bekledim.Begefendiler 16:30 da geldiler.Kapıdan TV ye baktılar.Dediler bu 4k bizim yetkimiz yok.Başka servisin numarasını verdiler.Onları aradım onlarda neyse nöbetçiymiş.Pazar günü gelip kurdular tv yi..

    Bütün cumartesim adamların yüzünden heba oldu evde bekledim kös kös tv de yok.. Madem 4k yetkiniz yok baştan sorun tv nin modeli ne 4k mı nedir diye?

    Durumu 444 lü numarayı arayıp ilettim böyle böyle oldu diye.Neyse ertesi gün kaç kere aradılar kusura bakmayın söyledir böyledir diye.Neyseki en azından özür mesajı için aradılar
  • serin_su842 S kullanıcısına yanıt
    Toshiba derken?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serin_su842

    Arkadaşlar bu tv den satın alıp da sadece görüntü kalitesine önem verenler için yazıyorum. Elimde hiç ekran yanığı iz olmayan tertemiz gözüm gibi baktığım Panasonic 50ST50E modeli plazma tv var. Tv den anlayanlar Neoplazmaların en iyi paneller olduğunu hiçbir led tv nin bu görüntü kalitesini sunamayacağını bilir. 5" de olsa daha büyük bir tv istiyorum ve ne yazık ki led tv olarak eskisi gibi kaliteli paneller kalmadı. Bu Toshiba nın işimi görebileceğini düşünüyorum. Takas yapmak isteyenler iletişime geçebilir. 5" küçük olsun hem sd hem hd yayınlarda muhteşem görüntü kalitesi olsun diyenler pm atabilir
    0 | |


    Bu toshiba hangi toshiba:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leventsr -- 27 Eylül 2016; 18:42:39 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasinmend Y kullanıcısına yanıt
    Rica ederim ne demek,

    Belki gelen teknisyen biraz olsun bilgili ise gerekeni yapar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avastos

    quote:

    Orijinalden alıntı: maxiii

    Bende teknosa kampanyasından hafta içi 2450TL'ye 55VLX8586 aldım.

    Televizyon dün geldi. Öğleden sonrada servis gelip kurulumu yaptı.

    Dün akşam 3-4 saat deneme şansım oldu. İzlenimlerim şu şekilde...

    Servis elemanları gayet hızlı ve düzgün çocuklar, sonuçta Arçelik servisi bakıyor.

    Ekran ışıkta çok parlamıyor. Menüsü kurulumu kolay.

    Alt yazılarda bir sıkıntı yok. CNN Türk'de çok çok az bir titreme oluyor. Ancak, rahatsız edecek düzeyde değil.

    Ölü piksel yok.

    UHD performansı bence güzel. Zaten 3-4 sene daha bu özellik kullanılmaz gibi duruyor :)

    HD performansı da boyutuna göre güzel. Burda, kanalın o anki yayını çok önemli. Mesela haber kanalı sahadaki muhabire 3G ile bağlanıyor, görüntü HD olmasına rağmen çamur gibi oluyor. Ancak, aynı kanalda reklama geçiyor dünya bir anda değişiyor herşey mükemmel :)

    SD kanal izlemiyorum. Sadece çocuk kanallarını bizim çocuk izliyor. İlk başta çamur gibi geldi. Bu durum zaten beklediğim bir şeydi. Ancak, sonra bir kaç filtre açtım ve ekran boyutunu auto'ya aldım SD kanal açınca ekranı küçülüp 4:3 oluyor. Bu durumda daha iyi görüntü aldım. Bu kısım bence kafaya takılacak bir şey değil, hemen hemen bütün kanalların HD yayını var.

    1Tbyle'lık harddiski taktım. Harddiski bilgisayar ile aynı hızda görüyor ve klasörlere erişiyor. Klasörler arası hızlıca geçiş yapabiliyor. 8Gbyte'lık bir kaç film (mkv) açtım. Görüntü kalitesi gerçekten tatmin edici. Avatar'ı daha önce izlememe rağmen oturdum 1 saat daha tekrar izledim. Kayan sahnelerde ne bir titreme var ne de takılma. 40GByte'lık 4K filmim olmadığı için deneyemiyorum. Alt yazı boyut ve fontunu değiştirmeyi beceremedim böyle bir özellik var mı bilmiyorum.

    2D'den 3D'ye çevirme işi çok başarılı değil, bu özelliği kullanacak dünyada kullanıcı varmıdır onu da bilmiyorum. 3D filmim olmadığı için doğrudan 3D kullanamadım.

    Smart menüsünde youtube, milliyet, digitürk, digiplay vb uygulamalar mevcut. Smart menüsüne geçmesi 15 sn sürüyor. youtube'u kullandım doğal olarak kendi klavyesini kullanmak durumundaysanız zorlanıyorsunuz. Ancak, elinizdeki telefon veya ipad'den senkron edip izleyeceğiniz videoyu kolaylıkla seçip izleyebiliyorsunuz. takılma, duraksama falan olmuyor. digitürk'ten bir kaç maç özeti izledim hareketli sahnelerde titremeler oldu, ancak bence bu durum uygulamayla alakalı birşey. Çünkü Ntvspor'u uydudan maç yayını izlerken böyle bir durum olmuyor.

    Ekranda köşelerden ışık sızması mevcut ve sabit bir şekilde ışık sızıyor. Ancak, LG'deki gibi ortadaki ışık kaynağının etrafında sızma gezmiyor, sadece köşelerde sabit bir şekilde duruyor.

    Siyah performansı ve renklerin canlılığı güzel.

    Cep telefonunu uzaktan bağlayınca küçük bir gecikme oluyor. Ama bu durumu gecikmesiz gerçekleştirebilen telefon var mı bilmiyorum.

    PS4 veya bilgisayar bağlamdım. Bu şekilde kullanıldığında nasıl sonuç alınır input lag var mı bilmiyorum.

    Sonuç olarak verilen para ve aldığım hizmeti değerlendirdiğimde 5 üzerinden 5 veridiğim bir alışveriş oldu. 2450TL'ye bu TV'yi kullanıyor olmak bence gayet mantıklı. Bu TV'ye eşdeğer LG ve Samsunglar 3500-4000 bandında.

    Bir de işin yerli olması durumu var. TV her nekadar alman malı gibi gözükse de firmanın sahibi KOÇ holding (Arçelik). Verdiğim para Korelilere gideceğine yerli firmaya gidiyor.

    Televizyonu tavsiye eden başta @dallass olmak üzere kampanyayı haber veren arkadaşlara teşekkürler...




    Hocam, doyurucu ve uzun incelemeniz icin cok tesekkur ederiz...

    Cnnturk altyazilarini sizin yorumunuzdan sonra inceledim, bende bir sorun yok. Hatta ben hicbir kanalda altyazi sorunuyla karsilasmadim. Tabi ayarlari sil bastan yaptim, cok radikal degisiklik yapmadim, fabrika ayarlarina yakin sectim cogu ayari.

    Isik sizmasi da cikmadi bende, masallah diyelim :)

    Sizin yazdiklarinizla hemfikirim. Sd performansi dusuk, ama zaten sd izlenen kanal da artik yok gibi birsey, hd kanallarda da goruntu gercek hd olunca gercekten tatmin edici bir tv..

    Size bir tane sorum olacak, musayit bir zamaninizda pc baglayip oyun ile input lag testi de yapabilir misiniz?

    Hocam oyun konsolum yok o yüzden deneme şansım ne yazıkki yok :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar siz bu tvnin 55" olanını 2450 tl yemi aldiniz yoksa yanlış mi anlamışım çünkü ben bu tvyi dün teknosada baya bir inceledim bir sürü test yaptım hepsinde oldukça başarılıydı ışık sızmasi varmi yokmu bilmiyorum magaza cok ışık oluyor normalde bu nedenle isik sizmasini test edemedim. Sesi ve görüntü akışı cok guzel takilma titreme histemedim yalniz bandind testinde cok azda olsa dikey bantlanma dedigimiz olay var bu sorun nerdeyse tum tv modellerinde az yada çok mevcut bu cihazda da cok rahatsiz etmiyecek şekilde dikey bantlanma var. Smart özelliği elbette bir tizen veya webos gibi olamaz internet hiziniza bagli olarak web tarayıcısı idare eder film sitelerine girip rahatlikla online film izleyebilirsiniz ben denedim sıkıntı olmadı tvyi telefondaki İnternete bağlamıştım test ettiğim tv 49" ve 2450 yazılıydı. Burda bazi arkadaslar 55 olanini 2450 aldik diye yazmışlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: focus1

    Arkadaşlar siz bu tvnin 55" olanını 2450 tl yemi aldiniz yoksa yanlış mi anlamışım çünkü ben bu tvyi dün teknosada baya bir inceledim bir sürü test yaptım hepsinde oldukça başarılıydı ışık sızmasi varmi yokmu bilmiyorum magaza cok ışık oluyor normalde bu nedenle isik sizmasini test edemedim. Sesi ve görüntü akışı cok guzel takilma titreme histemedim yalniz bandind testinde cok azda olsa dikey bantlanma dedigimiz olay var bu sorun nerdeyse tum tv modellerinde az yada çok mevcut bu cihazda da cok rahatsiz etmiyecek şekilde dikey bantlanma var. Smart özelliği elbette bir tizen veya webos gibi olamaz internet hiziniza bagli olarak web tarayıcısı idare eder film sitelerine girip rahatlikla online film izleyebilirsiniz ben denedim sıkıntı olmadı tvyi telefondaki İnternete bağlamıştım test ettiğim tv 49" ve 2450 yazılıydı. Burda bazi arkadaslar 55 olanini 2450 aldik diye yazmışlar.

    Doğrudur teknosa anlık bir kampanya ile bu fiyata sattı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • helluri kullanıcısına yanıt
    Cok guzel indirim yapmışlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba
    55 vlx 9600 model aldım
    Tv kurulunu yapıldı ancak ekrandan gece modu dışında tüm modlarda tv den tiz sesi geliyor,gece modunda kesiliyor.
    maç yayınlarında ekranda gölgelenmeler oluyor.
    Birde ışık sızması testinde aynen alttaki linkte olduğu gibi
    Alırken garanti ötesi yaptırdığım için değişim yapacaklar acaba yeniside böylemidir, yoksa benim tvdemidir
    https://m.youtube.com/watch?v=TWY8rRVMmw4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • herdogan7 H kullanıcısına yanıt
    Hocam, ayarlari biraz oynayin maclardaki golgelenmenin duzelmesi gerekir. (MEMC: Yuksek, ARKA ISIK: 70 ve uzeri yapip tekrar mac yayini izleyin, duzelmiyor ise tvde sorun olabilir.)

    Isik sizmasi cok rahatsiz etmiyorsa ve sorun cikarmiuyorsa bence kalabilir..

    O bahsettiginiz tiz ses vestellerde de cok hafif var diye bahsediliyor. Belki bende de vardir, ben acikcasi pek tvye yaklasip test etmedim bu durumu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avastos -- 28 Eylül 2016; 9:26:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BENIM TV BOZULDU

    Dun aksam izlerken ekran once sarili kirmizili mavili renklerle kare kare oldu. Sonra gitti. Hani pcde ekran karti bozulunca olur ya, oyle.

    Ses var goruntu yok. Goruntu arada bi geliyor 3-5 dakka, sonra yine gidiyor. Kapatip hemen acinca gelmiyor. Kapatiyorum bekliyorum yarim saat sonra aciyorum geliyor ama 5 dakkaya yine gidiyor.

    Nazar degdi galiba...

    Bugun servis gelecek bakalim neler olcak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avastos -- 28 Eylül 2016; 9:33:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avastos A kullanıcısına yanıt
    Gecmis olsun hocam elektronik esyalarda biraz şanslı olmak lazım cihazi yeni aldiysaniz değişim talep edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avastos A kullanıcısına yanıt
    Bismillah,daha dün kuruldu tv ne ara bozuldu hemen,geçmiş olsun.
    Tamir falan yapmasınlar sakın bire bir değişim yaptırın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ve bende de mutlu son... Bildiğiniz üzere bölge müdürlüğünden teknisyen talep etmiştim. Teknisyenden telefon beklerken Çağrı Merkezi aradı, değişimin onaylandığını söyleyip TC kimlik numaramı aldı. Ben de aslında servis beklediğimi, değişimin nasıl onaylandığını sordum merakıma dayanamayıp. Bölge müdürlüğünden değişim bilgisi geldiğini söyledi. Anladığım kadarıyla bölge müdürlüğü ilk gelen servis tarafından bildirilen durumun zaten değişim gerektirdiğini biliyordu ancak servisteki adama bıraktı durumu. Bu sefer doğrudan talep gelince hiç gelip bakmaya bile gerek duymadı ve işlemi başlattı. Bu durumdan anlıyoruz ki servise gelen kişinin anlayışı, inisiyatifi çok çok önemli.

    Sn Avastos çok çok geçmiş olsun. Umarım sıkıntısız şekilde atlatırsınız süreci. Grundig'in performans, özellik ve servis (istisnalar hariç) bakımından oldukça başarılı olduğunu biliyorduk, umarım kalite ve dayanıklılık konusunda da geri kalmaz.




  • Gecmis olsun dilekleriniz icin tesekkur ederim, degisim talep edecegim ama yeni gelende de sorun olur diye cekinmeye basladim. Neticede bu sayfada bile 3 benle beraber 4 kisi sorun yasadi, yeni gelen tvde de ölü piksel, leke, yeni bir ariza ile ugrasmak istemiyorum. Bundan once vestel televizyonumda da hem degisim hem iade oldu. Bu da ayni olursa alacak tv kalmayacak artik bana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avastos -- 28 Eylül 2016; 11:11:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.