Şimdi Ara

GRANDE PUNTO ABARTH (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
4.842
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • stilo gibi olmaz bence bunun sonu.hele ki 1.4 tjet aklında hiç bi şekilde fiat olmayan beni bile çeldiyse siz düşünün :)

    ayrıca tasarımı gerçekten çok güzel.iyi bi fiyat politikasıyla bence istediği sonucu yakalar.linea, punto satılıyosa bu araç da fazlasıyla satılacaktır diye düşünüyorum...
  • stiloda 1.4 t-jet 1.6 mjet olsaydı o da tutardı.

    ya da 1.6 125 hp bir makina.

    donanıma dayanıp fiyatı yükselttiler.

    hem tofaş pazarlamada hata yaptı hem de motorlar bizim vergi sistemine uymadı.

    gp deki strateji yeni bravoya da uyuyor.

    linea da iyi satıyor.

    bu aracın tutmaması için hiçbir engel yok.kalite ve sürüş de avrupa basınında beğenildi.

    not:gp abarth ın da getirilmesi düşünülüyor.fiyat olarak da tahminim cam tavanla gelirse 38 milyar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 10 Ekim 2007; 11:39:58 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Sen grande punto da tutmaz dedin.

    ne oldu.geçen sene bizde 10bin sattı.

    avrupada 5. sırada

    tofaş artık kuş önyargısından kurtulanlara hitap ediyor.sana değil yani.






    Ben Punto tutmaz dediğimi hatırlamıyorum, hatta Punto gelene kadar Punto nun en çok bekleyenlerinden biriydim, geldi gördüm pek hoşuma gitmedi o ayrı. Tutmaz dediğimi sanmıyorum...

    Kötü demem, binmem de demem.

    Ama ben tutmaz dediğimi sanmıyorum ben Bravo için demişimdir, hatırlamıyorum yani...
  • Valla arayıp da uğraşamam ama tofaş ne çıkarsa ne yapsa ölü doğdu gibi yazıların forumda mevcut.

    bravo ya da ölü demişsindir.hiç şaşırmadım.
  • benim için aracın ne olduğunun hiç önemi yok türkiyede üretilenlerin hepsi tutsunda özellikle avrupadada, . sonuçta ben alacağım aracı yine alırım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serkes

    benim için aracın ne olduğunun hiç önemi yok türkiyede üretilenlerin hepsi tutsunda özellikle avrupadada, . sonuçta ben alacağım aracı yine alırım.

    yani bu aracın tutmasına gerek yok diyosun
    açıkcası bu aracı çok beğenmedim daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum . modlu çok daha güzel gp3kapılı araçlar gördüm . sis farlarının olduğu kısım olmamış yandan olmamış düzü daha güzel
  • araba iyi olmuş.
    tampon,jantlar filan araca ayrı bir hava vermiş.

    yanlız 2 sene önce bir akrabam 33 milyara 1.3 90 multijet full+full+skydome'lu punto almıştı.
    bu aracın da full geleceğini düşünürsek tahminim bi 37-38 milyar'dan aşağı olmaz diye düşünüyorum fiyatını.

    @desiya
    gp için mercekli far üretilmedi o yüzden abarth dahi olsa ellerinde olmadığı için koymamışalr mercek farı.
    hatta benim bildiğim dünyada tek mercek farlı gp var;onun da farları bmw e46 merceklerini uydurmuşlar öyle.
    belki sizlerde görmüşsünüzdür:07 ATA 35,kırmızı 3 kapı punto,dergiye filan çıkmıştı.
    sadece bu arabada var benim bildiğim ön mercek far.
  • bu tip araçlar kaç beygir olursa olsun ortada olan bir gerçek var oda ülkemizde 3 kapılı hb otomobillere sıcak bakılmıyor ve zaten 2.el değerleri bunu çok daha iyi açıklıyor..avrupada ateşli hb otomobiller çok tutsada ordaki insanların alım gücü çok yüksek..baba kendine bir binek sedan veya başka bişey alıyor ailenin genç üyesi ise bunun gibi bir ateşli hb..

    ama bizdeki ailelerin genellikle otomobil seçimi bitane olarak kalıyor ve hiçbir aile gidip 3 kapılı punto corsa 207 almaz..ford fiestayı çıkardığı zaman hedefimiz üniversiteli gençlere uygun fiyata spor otomobil satmak dedi tabi ülkemizde kaç ünüversiteli genç fiesta st yada 207 gt gibi araba alabilir..
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.