Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (492. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.686
Cevap
119
Favori
823.049
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 490491492493494
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracın yan çamurlukları plastik mi ? bu gün kazalı bir aracın resimlerine baktım, öyle çatlaması için plastik olması gerekir heralde.sac öyle çatlamaz çünkü.
  • recep.34 kullanıcısına yanıt
    Doğrudur hocam, yan çamurluklar plastik.
  • NCAP çarpma testinin videosunda plastik gibi durmuyordu hiçte, tereddüt ettim bir an.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11


    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11

    Dogan Hocam eger irem otomotiv Dogan ustaya bakim yaptirdi iseniz ayni anda Benim aracdimda orada idi.

    Gördüm hocam. Maşallah çok güzeldi. Gule güle kullan aracını. 5 kişilik kahverengi vardı. Bundan önce golf alıp memnun olmamışsın. Doğru mu?

    Evet Dogan hocam yine 5kisilik vizon gri renk aldim. Bildiginiz uzere onceki 5yil severek kullandigim 2008 model Picassom da ayni renkti.



    2008 model 125bin km'deki Picassomu sattiktan sonra bir donem temiz bir 5kisilik Picasso bulamadim. O donem Esim arabasiz kalmasin, Hemde bakalim nasil birseymis diye bir Polo GTi satinaldim. Benzinli, Dsg sanzuman, 180Hp'lik cok temiz ve cok cilgin bir aracti. Fakat performans ta bir yere kadar. Alismisiz Picasso konfor ve ic hacminin buyuklugune, sigamadik bir turlu polo'ya.



    Polo 'yu 1ay kadar kullanip bu is boyle olmayacak diyerek hemen sattim.



    Poloyu satar satmaz temiz bir 2013 model 67bin km'de 5kisilik vizon gri renk Navigasyonlu gosterge paneli olan Bir Picasso denk geldi. Hemen o Picasso yu Dogan ustaya gosterdim bu araci kacirma al hemen deyince notere gidip araci almis oldum.



    Yeni aldigimiz Picasso fabrikasyon 112hp 270nm. tork'a sahip. Onceki Picassom da yazilim oldugu icin gidisi Cekisi ve yakit tuketimi cok iyiydi.



    Esim de 5yil yazilim'li Picasso ya alistigi icin standart guce sahip yeni Picasso yu kullandiginda ilk tepkisi "Bu arac neden bu kadar hantal, gaza basiyorum ama firlamiyor bir problem olmasin, Servise gosterelim oncekiyle cekis olarak hic alakasi yok" dediginde, onceki Picassomuzun yazilim'li oldugunu soyledim. "o zaman hemen buna da yazilim yaptir, Ben bunu bu haliyle kullanamam" dedi.



    Yazilim'li Picasso ve Polo GTi kullandiktan sonra dogal olarak standart guce sahip Picasso hem beni, hem de esimi kesmedi



    Maddi olarak yakaladigimiz ilk firsatta yeni Picassomuza birinci olarak yazilim attiracagiz, ikinci olarak ta on tamponun alt kismindaki catlak yeri onarimini yaptirdiktan sonra insallah uzun yillar satmadan keyifle kullanmaya devam edecegiz.







    Gelismeleri sizlerle paylasirim.





    Hayırlısı olsun, bu ilanı görmüştüm, hatta ilgilenecektim ama bana 7 k lazım :)
    güle güle kullanmak nasip olsun.




  • Merhaba,
    2016 model makyajlı xenonfar sistemi hariç tam donanımlı sıfır c4 picasso yu alalı iki ay oldu kullanıyorum.
    biraz yorum yapayım.
    görselliği güzel,içi rahat arka koltuklar diz mesafesi rahat,
    1- vites küçültme olayı son derece kötü örnek:6 vites 110 gidiyorsunuz gaz pedalına basmayı bıraktınız ayak üzerinde taaa ki 74 hıza kadar 6 dan 5 e düşmüyor, eğer 6 da 77 de iken gaza basarsanız araba hantal şekilde zaten son viteste olduğundan tekrar ivme kazanana kadar çok kötü yol alıyor, bu yokuş inişi, trafik vs. fark etmiyor, net bir şekilde vites küçültme olayı çok kötü, 2013 scenic de bundan daha seri olarak hız durumunu algılayıp vitesi tam zamanında düşürüyordu. dolayısıyle 77 de gaza tekrar bastığımda vites 4 de oluyordu.
    2-ön cam silecek su püskürtmesi son derece basit bir plastik ve en sola çevirdiğimde dahi camın hemen önüne ve sileceklerin altına su püskürtüyor, son derece kullanışsız ve kötü
    3-ön panel ve diğer ekran için tema yapmışlar, turuncu-mavi-kırmızı-kahverengi gibi. sadece turunu çalışıyor öbürleri çalışmıyor. yetkili servis usta cevabı:herkes soruyorda bu böyle,
    peki o zaman sadece turuncu olacaksa niye öbür renk yazılarını koymuşlar cevap yok.
    4-navigasyon uyduruk özel tomtom yazılım ve iki yıl sonra güncellemek için birton para isteyecekler sen müdahale edemiyorsun.
    5-navi ekranında müzik yine son derece basit bir yazılım müzik klasörlerini bildiğiniz klasör olarak göremiyorsunuz, neyi ne şekilde çalacağı bilinmiyor, görseli son derece kötü detay da yok.
    sesli komut veriyorsunuz kafasına göre ekrana getiriyor, radyo komutu veriyorsunuz radyo yerine usb müzik açıyor ve o kadar koca ekran koymuşlar foto ekliyorsun ne ekrana başlangıç yapıyor ne ana ekran temasına, bu kadar ekran ve yazılım koymuş müzik harici birşey yapılamıyor, video vs. yok....
    6-telefon aç kapa bağlanıyor ama telefon içini ekrana senkronize etmiyor..
    7- scenic tork ve beygir anlamında düşüktü ama yokuş ve hızlanma anlamında çok iyi idi bu araç tork ve beygir yüksek olmasına rağmen hantal
    8- yakıt tüketimi kendi yazdığından çok yukarıda ki ben 90-110 şehir dışı kullanırım testte yaptım 5.1 gibi ortalama yakaladı scenicten iyi ama kendi değerlerinin biraz üstünde olsa yine iyi olurdu.

    bunları niçin yazdım: 112.000 tl verdiğimiz araca biraz özen gösterilip görsellik makyaj yerine ya da yanına yazılımsal da çaba sarfedebilirlerdi. az para değil...




  • geçen sefer 1 gün kiralık olarak 2017 model grand picasso 7 kişilk kullanma fırsatım oldu. arka koltuklarda bir değişiklik yok eski modellere göre, yani bir japonun 7 kişiliğin kullanışlığı ile fransızın kullanışsızlığı yarışamıyor hala nedense.
    sürüş nedense biraz ağır geldi.
    tüm kontrol dounmatik ekrana alınmış, klima dahil. yani sürüş esnasında kontrol etmek zorlaşıyor, navigasyon berbat, adres girmek işkence, sürüş esnasında mümkün değil zaten.
    dış görünüşü eski modellere göre daha hoş. led farlar çekici.
    ama bu kadar para verip kendime işkence için almam.
  • Arkadaşlar bakımları yeni yaptırdım ama klimayı ilk açınca arabanın içine toz kokusu doluyor. Şu klima temizleyicilerden kullanan var mı? Ya da bu kokuyu nasıl ortadan kaldırabilirim sizce?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekoah E kullanıcısına yanıt
    DPF Sıvısını kendisi değiştirmek isteyenlere

    https://www.youtube.com/watch?v=hb0A-YyZHvQ

    Benim araçta kontağı açtığımda SERVICE ikazı yanıyor ve ekranda Partikül filtre sıvısı eksik diye uyarı veriyordu Sanayiye gittim ve yukarıdaki linkteki videodaki gibi dolum yapıldı. Sıvı değişimi biraz zahmetli ve sonunda beyinden ayar yapılması gerekiyor.
    Yakıt deposunun yanında alt kısımda siyah muhafaza kutusunun içinde Kan torbası benzeri depoya dolum yapıyorsun.
    Torba depo tam boşalmışsa 3 litre alıyor.

    Sıvıyı 1 litrelik şişelerde satıyorlar dolum aparatlarıyla birlikte.

    Litre fiyatı 100 TL ye aldım 3x100=300 TL.sıvı 50 TL işçilik Tamamı Boş Depo Dolumu Toplamda 350 TL ye mal oldu




  • mustafay M kullanıcısına yanıt
    Polen filitresi değişme dimi yoksa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mp7500

    DPF Sıvısını kendisi değiştirmek isteyenlere

    https://www.youtube.com/watch?v=hb0A-YyZHvQ

    Benim araçta kontağı açtığımda SERVICE ikazı yanıyor ve ekranda Partikül filtre sıvısı eksik diye uyarı veriyordu Sanayiye gittim ve yukarıdaki linkteki videodaki gibi dolum yapıldı. Sıvı değişimi biraz zahmetli ve sonunda beyinden ayar yapılması gerekiyor.
    Yakıt deposunun yanında alt kısımda siyah muhafaza kutusunun içinde Kan torbası benzeri depoya dolum yapıyorsun.
    Torba depo tam boşalmışsa 3 litre alıyor.

    Sıvıyı 1 litrelik şişelerde satıyorlar dolum aparatlarıyla birlikte.

    Litre fiyatı 100 TL ye aldım 3x100=300 TL.sıvı 50 TL işçilik Tamamı Boş Depo Dolumu Toplamda 350 TL ye mal oldu

    Arkadaşım bir kaç sorum olacaktı.

    1-araç bu sıvı ikazını verdikten sonra araca binsek bir zararı olurmu.

    2-tam olarak değiştirtiğiniz yerin iletişim bilgisini

    3-ayrıca nerden aldınız, alırken ürün ismini nasıl söylemek gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zararı olacağını sanmıyorum ama daha önceki sayfalarda eksilen sıvı ile ilgili yazılanlardan anladığım bir noktadan sonra araç çalışmıyor heralde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recep.34

    zararı olacağını sanmıyorum ama daha önceki sayfalarda eksilen sıvı ile ilgili yazılanlardan anladığım bir noktadan sonra araç çalışmıyor heralde.

    O çalışmama olayı, "BLUE HDI" motorlarda geçerli. Yeni motorda sıvı azalınca, kullanıcı kendisi rahatlıkla adblue ekleyebiliyor. AMa bizim araçlarımızda durum farklı, sistem farklı.

    Eski kasa HDI, e-HDI ve yeni kasanın e-HDI motorları eski sistem çalışıyor, sıvı biterse araç çalışır yani çalışmasında problem yok
    Ama sıvı bittikten sonra 2 ihtimal var:

    1- Pasif Rejenerasyon (Araçta sıvı olmasa bile, yüksek devirlerde yeterli sıcaklığa ulaştığında kurum yanarak berteraf olur)

    2- Aktif Rejenerasyon (DPF sıvısı ile yapılır, sıvı yoksa işlem yapılmaz)
    **İşte sürekli ş.içi kullanılan araç, sıvı da bitince, kurumu yakamaz ve PDF tıkanır rejenerasyon yapamayan araca müdehale etmek gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BILGILI

    Merhaba,
    2016 model makyajlı xenonfar sistemi hariç tam donanımlı sıfır c4 picasso yu alalı iki ay oldu kullanıyorum.
    biraz yorum yapayım.
    görselliği güzel,içi rahat arka koltuklar diz mesafesi rahat,
    1- vites küçültme olayı son derece kötü örnek:6 vites 110 gidiyorsunuz gaz pedalına basmayı bıraktınız ayak üzerinde taaa ki 74 hıza kadar 6 dan 5 e düşmüyor, eğer 6 da 77 de iken gaza basarsanız araba hantal şekilde zaten son viteste olduğundan tekrar ivme kazanana kadar çok kötü yol alıyor, bu yokuş inişi, trafik vs. fark etmiyor, net bir şekilde vites küçültme olayı çok kötü, 2013 scenic de bundan daha seri olarak hız durumunu algılayıp vitesi tam zamanında düşürüyordu. dolayısıyle 77 de gaza tekrar bastığımda vites 4 de oluyordu.
    2-ön cam silecek su püskürtmesi son derece basit bir plastik ve en sola çevirdiğimde dahi camın hemen önüne ve sileceklerin altına su püskürtüyor, son derece kullanışsız ve kötü
    3-ön panel ve diğer ekran için tema yapmışlar, turuncu-mavi-kırmızı-kahverengi gibi. sadece turunu çalışıyor öbürleri çalışmıyor. yetkili servis usta cevabı:herkes soruyorda bu böyle,
    peki o zaman sadece turuncu olacaksa niye öbür renk yazılarını koymuşlar cevap yok.
    4-navigasyon uyduruk özel tomtom yazılım ve iki yıl sonra güncellemek için birton para isteyecekler sen müdahale edemiyorsun.
    5-navi ekranında müzik yine son derece basit bir yazılım müzik klasörlerini bildiğiniz klasör olarak göremiyorsunuz, neyi ne şekilde çalacağı bilinmiyor, görseli son derece kötü detay da yok.
    sesli komut veriyorsunuz kafasına göre ekrana getiriyor, radyo komutu veriyorsunuz radyo yerine usb müzik açıyor ve o kadar koca ekran koymuşlar foto ekliyorsun ne ekrana başlangıç yapıyor ne ana ekran temasına, bu kadar ekran ve yazılım koymuş müzik harici birşey yapılamıyor, video vs. yok....
    6-telefon aç kapa bağlanıyor ama telefon içini ekrana senkronize etmiyor..
    7- scenic tork ve beygir anlamında düşüktü ama yokuş ve hızlanma anlamında çok iyi idi bu araç tork ve beygir yüksek olmasına rağmen hantal
    8- yakıt tüketimi kendi yazdığından çok yukarıda ki ben 90-110 şehir dışı kullanırım testte yaptım 5.1 gibi ortalama yakaladı scenicten iyi ama kendi değerlerinin biraz üstünde olsa yine iyi olurdu.

    bunları niçin yazdım: 112.000 tl verdiğimiz araca biraz özen gösterilip görsellik makyaj yerine ya da yanına yazılımsal da çaba sarfedebilirlerdi. az para değil...


    Sadece 1. madde için yazacağım.

    Bizim araçlar gaza basış oranına göre vites küçültüyor.
    Yani 6. viteste 77 ile giderken, gaza normal basarsanız, vites büyütmeden yavaş yavaş hızlanması normal, güncel çoğu araçta da durum bu şekilde diye biliyorum, ekonomi açısından.

    Gaza normal basınca 6 ile devam eder, az yüklenince 5'e atar hızlanır, dip gaz yaparsanız 3. vitese atıp öyle devam eder.
    Araç sizden gelen talebe göre ayarlıyor onu.
    *En azından bu konu başlığındaki eski kasa araçlarda durum bu şekilde.

    Her şeye rağmen vites küçültme işini yapmanın en etkili ve hızlı yolu kulakçıklarla vites küçültmek. Kesin çözüm yani




  • celenlee C kullanıcısına yanıt
    teşekkürler üstad,
    normalde bende dediğiniz şekilde kullanıyorum.
    f1 vites kollarından yardım alıyorum.
    henüz 1300 km olduğundan daha farklı bir test te yapmadım.
    bir antalya uzun yol gözüküyor o yolculukta biraz daha teste dönük sürüşler deneyeceğim.
    teşekkürler
  • boboco B kullanıcısına yanıt
    Sanayide Peugeot Citroen parçası satan yerlerden Partikül sıvısı diye isteyerek satın alabilirsiniz.

    Bulunduğum yerde bulamadım derseniz İnternet'te buradan alabilirsiniz

    http://www.hepsipeugeot.com/PARTIKUL-FILTRE-SIVISI-FAP-1LT-PROTECHNICAL-PLUS,PR-8626.html

    Değişimini de çevrenizde pejo citroen tamiriyle uğraşan ustalara yaptıra bilirsiniz.Bilgisayar bağlantısı yapıp beyinden arızayı silebilecek bir usta olması şart.

    Çalıştığınız tamirci ustanız yoksa bir kaç yerden fiyat alın. Bazı servisler sıvıyı temin ederiz adaptasyon yapacağız gibi sözlerle yaptıkları işi çok büyük bir işmiş gibi gösterip 600-700 tl hesap çıkarabiliyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mp7500

    Sanayide Peugeot Citroen parçası satan yerlerden Partikül sıvısı diye isteyerek satın alabilirsiniz.

    Bulunduğum yerde bulamadım derseniz İnternet'te buradan alabilirsiniz

    http://www.hepsipeugeot.com/PARTIKUL-FILTRE-SIVISI-FAP-1LT-PROTECHNICAL-PLUS,PR-8626.html

    Değişimini de çevrenizde pejo citroen tamiriyle uğraşan ustalara yaptıra bilirsiniz.Bilgisayar bağlantısı yapıp beyinden arızayı silebilecek bir usta olması şart.

    Çalıştığınız tamirci ustanız yoksa bir kaç yerden fiyat alın. Bazı servisler sıvıyı temin ederiz adaptasyon yapacağız gibi sözlerle yaptıkları işi çok büyük bir işmiş gibi gösterip 600-700 tl hesap çıkarabiliyorlar.

    **Bu linkteki:
    PROTECHNİCAL PLUS 1 lt 110TL

    **Aynı kutulu:
    PRO INFINEUM F995 1 lt 220TL

    **Poşet halinde hazır satılan:
    Eolys PowerFlex ise 1lt 200-500TL arası
    3lt olan 620TL'ye satılıyor.

    Kitapçıkta Eolys 176 yazıyor.
    bu aradaki ciddi fiyat farkı da can sıkıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mp7500

    Sanayide Peugeot Citroen parçası satan yerlerden Partikül sıvısı diye isteyerek satın alabilirsiniz.

    Bulunduğum yerde bulamadım derseniz İnternet'te buradan alabilirsiniz

    http://www.hepsipeugeot.com/PARTIKUL-FILTRE-SIVISI-FAP-1LT-PROTECHNICAL-PLUS,PR-8626.html

    Değişimini de çevrenizde pejo citroen tamiriyle uğraşan ustalara yaptıra bilirsiniz.Bilgisayar bağlantısı yapıp beyinden arızayı silebilecek bir usta olması şart.

    Çalıştığınız tamirci ustanız yoksa bir kaç yerden fiyat alın. Bazı servisler sıvıyı temin ederiz adaptasyon yapacağız gibi sözlerle yaptıkları işi çok büyük bir işmiş gibi gösterip 600-700 tl hesap çıkarabiliyorlar.

    Teşekkür ederim bilgilendirme için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11


    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11

    Dogan Hocam eger irem otomotiv Dogan ustaya bakim yaptirdi iseniz ayni anda Benim aracdimda orada idi.

    Gördüm hocam. Maşallah çok güzeldi. Gule güle kullan aracını. 5 kişilik kahverengi vardı. Bundan önce golf alıp memnun olmamışsın. Doğru mu?

    Evet Dogan hocam yine 5kisilik vizon gri renk aldim. Bildiginiz uzere onceki 5yil severek kullandigim 2008 model Picassom da ayni renkti.



    2008 model 125bin km'deki Picassomu sattiktan sonra bir donem temiz bir 5kisilik Picasso bulamadim. O donem Esim arabasiz kalmasin, Hemde bakalim nasil birseymis diye bir Polo GTi satinaldim. Benzinli, Dsg sanzuman, 180Hp'lik cok temiz ve cok cilgin bir aracti. Fakat performans ta bir yere kadar. Alismisiz Picasso konfor ve ic hacminin buyuklugune, sigamadik bir turlu polo'ya.



    Polo 'yu 1ay kadar kullanip bu is boyle olmayacak diyerek hemen sattim.



    Poloyu satar satmaz temiz bir 2013 model 67bin km'de 5kisilik vizon gri renk Navigasyonlu gosterge paneli olan Bir Picasso denk geldi. Hemen o Picasso yu Dogan ustaya gosterdim bu araci kacirma al hemen deyince notere gidip araci almis oldum.



    Yeni aldigimiz Picasso fabrikasyon 112hp 270nm. tork'a sahip. Onceki Picassom da yazilim oldugu icin gidisi Cekisi ve yakit tuketimi cok iyiydi.



    Esim de 5yil yazilim'li Picasso ya alistigi icin standart guce sahip yeni Picasso yu kullandiginda ilk tepkisi "Bu arac neden bu kadar hantal, gaza basiyorum ama firlamiyor bir problem olmasin, Servise gosterelim oncekiyle cekis olarak hic alakasi yok" dediginde, onceki Picassomuzun yazilim'li oldugunu soyledim. "o zaman hemen buna da yazilim yaptir, Ben bunu bu haliyle kullanamam" dedi.



    Yazilim'li Picasso ve Polo GTi kullandiktan sonra dogal olarak standart guce sahip Picasso hem beni, hem de esimi kesmedi



    Maddi olarak yakaladigimiz ilk firsatta yeni Picassomuza birinci olarak yazilim attiracagiz, ikinci olarak ta on tamponun alt kismindaki catlak yeri onarimini yaptirdiktan sonra insallah uzun yillar satmadan keyifle kullanmaya devam edecegiz.







    Gelismeleri sizlerle paylasirim.





    Selamlar,
    Aracınız hayırlı olsun, benim C4'ün ön tamponda da sizinkiyle aynı yerde aynı çatlaktan var nerede yaptırmayı düşünüyorsunuz, tamirin nasıl olduğu hakkında fikriniz varmı..

    Teşekkürler..




  • O catlak suan icin cok coook sonraki onceliklerimden oldugu icin henuz arastirmadim.



    Birinci onceligim yazilimdan yana.



    Tampondaki ufak catlak simdilik gozume carpmiyor bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Picasso11 -- 9 Mayıs 2017; 20:13:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O çatlağa benzer bir çatlak vardı autoking te yaptırdım. İyi iş çıkardılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 490491492493494
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.