Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (493. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
842.457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 491492493494495
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Picasso11 kullanıcısına yanıt
    Cok önemli bir iş değil zaten çatlak bir iki gün iş hızlıca yapılır neticede plastik aksam no problem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doğan ustayla yarın tanışacağım inşallah.hemde bir araç göstereceğim expertiz için.
  • Ne yaptiniz? Tanisabildiniz mi Dogan ustayla?



    Gosterdiginiz aracin expertizi nasil cikti?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Picasso11 kullanıcısına yanıt
    tanıştım, çok genç, hemde hoşsohbet bir insan.Götürdüğüm arabayı bilgisayara bağladı, test sürüşü yaptı.altına üstüne baktı.servis kayıtlarına baktı, ilgilendi sağolsun.Önümüzdeki günlerde yine gideceğim.Başka bir araç göstermeye.

    Bu araç servis bakımlıydı, bazı ufak kazaları olmuş ama hepsi yetkili serviste yapılmış en büyüğü 3500lira bir tane 2500 tl var diğerleri 300-500-1000 ama 8 adet ve toplam 11 bin lira hasar var.satıcı servis bakımlı ve hasarlar yetkili serviste yapıldı diyince ne beklersiniz ? araç geldi arka tampon altları , ön tamponlar, aynalar çizik içinde hala.doğan usta servis geçmişi kaporta işiyle dolu, vurup vurup yaptırmış dedi ama geldiğinde hala çizik içindeydi.:)
    motorda son bakımı yapılmamış, triger değişecek ve 2500 tl bir masraf var.enjektörün biri temizlenecek, motor suyu eksikti geldiğinde, jonta değişmesi gerekebilir.fren balataları, mazotlu temizlik keçe değişimi felan.belki su pompası.arabanın içide çok temiz değildi.bayan genelde çocuklar için kullanmış hep.hani öle soyulma dökülme felan değil, darbe,tırnak izleri felan var bildiğin.içine göçmüş, kesik kesik :)

    özetle

    Doğan usta alınmyacak bir araç olsa sölerim ama alınabilir fiyatına göre dedi.motordaki yapılacaklar bu kilometrede normal şeyler.aracın geçen sene komple otomatik debriyaj sistemi 2400 liraya yenilenmiş buda dedi bir avantaj ama 147 bin kilometere dıştaki rötüş boyalarıyla 3500 tl masrafı var satıcı 47000 istiyor.biraz daha düşünelim dedik.başka araçlarda var hedefte onlarada bakmak lazım.




  • Halihazırda mitsubishi colt kullanıyorum, bir yılı aşkın süredir de Picasso forumunu takip ediyorum. Yavaş yavaş ekonomik koşullar oluşmaya başladı, inşallah bir Grand Picasso almayı düşünüyorum. Fakat bir ikilem yaşıyorum ve sizden bu konuda yardım istiyorum. Hayatımın tamamını İstanbul da geçirdikten sonra görev gereği ağustos ayından bu yana Erzurumdayim. Burada yaşamaya başladıktan sonra arabayı çok az kullanmaya başladım, aylık maksimum 400-450 km. Tatil vs yıllık maksimum 7500 km civarında olur. 2011-12 modellere bakıyorum, dizeli ile benzinli thp arasında ciddi fiyat farkı var, üstelik benzinlilerin km leri cok daha dusuk oluyor. Yaklaşık dört yıl daha burada ve benzer koşullarda yaşayacağımı düşünüyorum. Sizce dizel için yaklaşık 10 bin lira fark vermeye değer mi. Kıymetli fikirlerinizi paylasirsaniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mask345 M kullanıcısına yanıt
    Aylık 400 450 km yol yapacaksanız dizel tavsiye etmem.Erzuruma gelip gidiyorum bende havayoluyla yalnız kısmetse ayın 17 sinde yine erzurumdayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    Aylık 400 450 km yol yapacaksanız dizel tavsiye etmem.Erzuruma gelip gidiyorum bende havayoluyla yalnız kısmetse ayın 17 sinde yine erzurumdayım.

    Cevabınız için teşekkürler. Burada genel olarak havalar çok soğuk olduğu için, (aralık ocak aylarında -35 dereceler görüldü.) daha çok benzinli araçlar tavsiye ediliyor. Fakat benzinli araç ilanı çok az, ancak birkaç araç satışta oluyor. Sanırım bir müddet benzinli bakıp olmazsa dizele yönelecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mask345 M kullanıcısına yanıt
    Ben bilirim o sogukları.Yalnız hava sogukluğundan kaynaklı ifade etmemiştim.Dizel böyle kısa mesafeleri pek sevmiyor.GP lerimizde benzer durumda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mask345


    quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    Aylık 400 450 km yol yapacaksanız dizel tavsiye etmem.Erzuruma gelip gidiyorum bende havayoluyla yalnız kısmetse ayın 17 sinde yine erzurumdayım.

    Cevabınız için teşekkürler. Burada genel olarak havalar çok soğuk olduğu için, (aralık ocak aylarında -35 dereceler görüldü.) daha çok benzinli araçlar tavsiye ediliyor. Fakat benzinli araç ilanı çok az, ancak birkaç araç satışta oluyor. Sanırım bir müddet benzinli bakıp olmazsa dizele yönelecegim.

    Mazotun benzinden daha erken domnası sebebiyle ve benzinli motorların çalıştıktan sonra daha hızlı ısınması ve ISITMASI sebiyle oralarda benzinli motorlar daha çok tercih ediliyor.

    Tüketim olarak kıyaslanmıyor sanırım, çalışsın ve ısıtsın :)
    Sonuçta benzinli de olsa, dizel de olsa motor ısınana kadar (kısa mesafelerde) acayip derecede çok yakıyor.

    **Karışık kullanımda 8.0lt Benzin yakan eski aracım, istanbul kışında, kısa mesafelerde 12lt yakardı ;)
    **Karışık kullanımda 6.7lt yakan picassom, ş.içi kısa mesafelerde 8.5lt kadar yakıyor.




  • Teşekkürler arkadaşlar, daha önce belirttiğim gibi öncelikli olarak benzinli düşünüyorum, fakat malum sitede şu an sadece bir aracın ilanı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Thp Benzinli motor 2012model bir Picasso icin irem oto Dogan usta ya basvurdugumda aman abi sakin alma demisti. Citroenin en problemli motoru thp Benzinli motoru, kurum baglama ve piston kirma konularinda ciddi anlamda problem yasadigimiz bir motor, ayrica Lpg 'ye de uyumu cok saglikli degil dedigi icin ben tercihimi dizelden yana kullandim.

    Bilgilerinize...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11

    Thp Benzinli motor 2012model bir Picasso icin irem oto Dogan usta ya basvurdugumda aman abi sakin alma demisti. Citroenin en problemli motoru thp Benzinli motoru, kurum baglama ve piston kirma konularinda ciddi anlamda problem yasadigimiz bir motor, ayrica Lpg 'ye de uyumu cok saglikli degil dedigi icin ben tercihimi dizelden yana kullandim.

    Bilgilerinize...

    Açıkçası beni biraz korkuttunuz. Bu forumdan doğan ustaya çok güvenildiğini biliyorum. Onun bu sözlerinden sonra benzinli biraz geri planda kalabilir. Servis, sanayi vs. den nefret eden bir kişiyim. Bakalım temmuz gibi İstanbula geleceğim inşallah. O zamana kadar temiz bir dizel de olabilir. Arabanın parasını tam toparladigimda buradan da düşük km li aracını satmak isteyen olursa irtibata geçebiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar.bugun aracımın sağ dikiz aynasıni zorlayarak açmaya çalışmışlar.ne kumandadan nede içten açılıp kapanmiyor..doğan usta tırnağı kırılmıştır dedi.istanbulda iken kendisinden başkasına gitmedim.suan bartın'dayim.fikri olan arkadaşların yardımını istiyorum.nasil yaptirabilirim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mask345

    Halihazırda mitsubishi colt kullanıyorum, bir yılı aşkın süredir de Picasso forumunu takip ediyorum. Yavaş yavaş ekonomik koşullar oluşmaya başladı, inşallah bir Grand Picasso almayı düşünüyorum. Fakat bir ikilem yaşıyorum ve sizden bu konuda yardım istiyorum. Hayatımın tamamını İstanbul da geçirdikten sonra görev gereği ağustos ayından bu yana Erzurumdayim. Burada yaşamaya başladıktan sonra arabayı çok az kullanmaya başladım, aylık maksimum 400-450 km. Tatil vs yıllık maksimum 7500 km civarında olur. 2011-12 modellere bakıyorum, dizeli ile benzinli thp arasında ciddi fiyat farkı var, üstelik benzinlilerin km leri cok daha dusuk oluyor. Yaklaşık dört yıl daha burada ve benzer koşullarda yaşayacağımı düşünüyorum. Sizce dizel için yaklaşık 10 bin lira fark vermeye değer mi. Kıymetli fikirlerinizi paylasirsaniz sevinirim.



    Ben de Colt 1.5ten geçtim. 4 yıl oldu. Colt sonrası tam aradığım araç oldu. :)





    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..



    Bu arada geçen cuma aracimin sol camını kirdilar. Araç içi kamera vardı. Onu almışlar. Orjinal cam stokta yok Fransadan gelmesini bekliyorum.



    Bu süreçte arkadaşımın 5 ileri tam otomatik SUVunu kullaniyorum araba lazım olunca. Bizim vites kesinlikle daha konforlu ve stabil. 2.0 dizel motora rağmen yokuş yukarı bagira bagira gidiyor.. en ufak gaza dokunmada vites kucultuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun.

    Yalnız bir camı beklemek olmamış.Buna nasıl çözüm bulamıyor oda ayrı bir konu.

    Suv neydi hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    Geçmiş olsun.

    Yalnız bir camı beklemek olmamış.Buna nasıl çözüm bulamıyor oda ayrı bir konu.

    Suv neydi hocam

    Ssangyong modeli kyron sanırım. Motor ve aktarma mercedesin eski platformu. Ona rağmen çabuk yıpranmış bir yapısı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11


    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11

    Dogan Hocam eger irem otomotiv Dogan ustaya bakim yaptirdi iseniz ayni anda Benim aracdimda orada idi.

    Gördüm hocam. Maşallah çok güzeldi. Gule güle kullan aracını. 5 kişilik kahverengi vardı. Bundan önce golf alıp memnun olmamışsın. Doğru mu?

    Evet Dogan hocam yine 5kisilik vizon gri renk aldim. Bildiginiz uzere onceki 5yil severek kullandigim 2008 model Picassom da ayni renkti.



    2008 model 125bin km'deki Picassomu sattiktan sonra bir donem temiz bir 5kisilik Picasso bulamadim. O donem Esim arabasiz kalmasin, Hemde bakalim nasil birseymis diye bir Polo GTi satinaldim. Benzinli, Dsg sanzuman, 180Hp'lik cok temiz ve cok cilgin bir aracti. Fakat performans ta bir yere kadar. Alismisiz Picasso konfor ve ic hacminin buyuklugune, sigamadik bir turlu polo'ya.



    Polo 'yu 1ay kadar kullanip bu is boyle olmayacak diyerek hemen sattim.



    Poloyu satar satmaz temiz bir 2013 model 67bin km'de 5kisilik vizon gri renk Navigasyonlu gosterge paneli olan Bir Picasso denk geldi. Hemen o Picasso yu Dogan ustaya gosterdim bu araci kacirma al hemen deyince notere gidip araci almis oldum.



    Yeni aldigimiz Picasso fabrikasyon 112hp 270nm. tork'a sahip. Onceki Picassom da yazilim oldugu icin gidisi Cekisi ve yakit tuketimi cok iyiydi.



    Esim de 5yil yazilim'li Picasso ya alistigi icin standart guce sahip yeni Picasso yu kullandiginda ilk tepkisi "Bu arac neden bu kadar hantal, gaza basiyorum ama firlamiyor bir problem olmasin, Servise gosterelim oncekiyle cekis olarak hic alakasi yok" dediginde, onceki Picassomuzun yazilim'li oldugunu soyledim. "o zaman hemen buna da yazilim yaptir, Ben bunu bu haliyle kullanamam" dedi.



    Yazilim'li Picasso ve Polo GTi kullandiktan sonra dogal olarak standart guce sahip Picasso hem beni, hem de esimi kesmedi



    Maddi olarak yakaladigimiz ilk firsatta yeni Picassomuza birinci olarak yazilim attiracagiz, ikinci olarak ta on tamponun alt kismindaki catlak yeri onarimini yaptirdiktan sonra insallah uzun yillar satmadan keyifle kullanmaya devam edecegiz.

    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..



    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    Gelismeleri sizlerle paylasirim.





    Merhaba daha önce yazılım lı 5 yıl picasso kullanıcısı olarak eksi ve artılarını paylaşırmısınız. Gerçekten araçlar biraz hantal bendeki 7k.yakıt durumu çok fark edermi , araç kaç hp oluyor yazılım ile, araca bir zararı olurmu yazılım ücreti ve yerin iletişim bilgileri vs tecrübenizi paylaşırmısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok geçmiş olsun Hocam.

    Orijinal olmasa da olur kanaatindeyim. Yan cam ne de olsa. Orijinaldeki ısrarınız neden ?

    @synthesizer
  • arkadaşlar merhaba çok araştırmalarımdan dolayı ilk aracım inşallah picasso olacak lakin elimdeki para km falza olan picasso lara yetiyor en düşük km olanlar 200000 km üstü bu konuda sizlerden bilgi alabilirmiyim
  • Bakımları düzgün ve zamanında yapıldı ise ufak tefek sprunlar harici sizi yeterince tatmin edecektir.

    Agır bakımlarına bakın baskı valon gibi.

    İç mekanda yumuşak dpkularda yıpranma olabilir.

    Harketli parça fazla orta koltukları kontrol esin acılıp kapanmasına bakın. Dizel olması nedeniyle turbo önemli kontrol edin.

    Neticede ehli bir ustaya gösterin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soskay -- 22 Mayıs 2017; 18:25:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 491492493494495
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.