Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (48. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
842.288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.MUSTI

    aracı ben 9 ay kullandım fakat hiç tatmin hergün bi yeri arızalanıyor,peugeot 407 vardı bende oı daha iyiydi,ona güvendim nasıl olsa aynı fabrika aracı ama değil.ben zaten almancıyım ve vw passatı katıcam araçlarımın arası tekrar.



    şu arızaları bir zahmet yazsanızda biz de ileride başımıza neler gelecek bilsek.
  • bagaj durduk yere açılmamaya başladı götürdüğümde bagaj kilidi mi ne değiştirdiler ,aracın bagajını açamdım.baskı balata değişti hangi aracın 90.000 de baskı balatası değişir ve serviste bana sen çok iyi yapmısın 90.000 km normal dediler ve daha da bir sürü sorun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matekeli

    Servisten çıktığınızda değişenler ve harcamalarınızla ilgili bilgi verirseniz çok sevinirim.
    Bugün aracı aldım ve parka koydum, maalesef diğer aracımı satana kadar sigorta ve kasko indirimlerimden faydalanabilmek adına parkta kalmaya devam edecek. Yinede akşam üstü ufak bir tur attım, çocukluğumda babam arabayı yıkamam için verdiğindeki heyacanı yaşadım, uzun yol yapmak için sabırsızlanıyorum, tabi toyota yaristen sonra sanki otobüs kullanıyorum gibi geliyor o ayrı:) alışmak biraz zaman alacak.
    Temizlik citroenin "bir servis numarası" olsada, bu derece elektronik aksamı olan arabada gerekli.
    C4 picasso kesinlikle çok farklı...



    15.000 bakım vr bırde bor katkısı ile 422 tl ödedim.

    Sağ iç kapı kolu ve orta gögüs kalörifer izgaraları garantiden değişti. Arabam yıkanmış olarak teslim aldım. Bir 15000 km ye daha tekerlek döndürmeye başladık. Sağ kapı kolu 57 tl izgaralar 550 tl ydi.

    Memnun bir müşteri olarak ayrıldım.




  • Doğruya doğru 15000 bakım için biraz fazla gibi 422 lira, özellikle ızgaraların değişmesi çok moral bozucu, ama şimdilik garantiden olması güzel. Tabi benim kıyaslamam clio ve yaris tipi arabalara göre, c4picasso tipi bir arabayla kullanıcı olarak bir tecrübem olmadı. Ama şunu söylemeden geçemem: bugün yeni versoya bindim, toyota ambleminin dışında c4picassoya göre alınabilecek hiçbir tarafı yok. zevkler ve renkler tartışılmaz tabi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matekeli

    Merhaba Zingavella
    Bu gibi forumların önemi burada ortaya çıkıyor, muazzam bilgiler verdin, açıkçası önceki 15 sayfayı okumak çok güzel oluyor özellikle benim gibi okurken bile arabayı kullanıyormuş gibi olanlar için ama "sadece bi bakıp çıkıcamcılar" için 15 sayfanın bir özetini çıkarmışsın, eline sağlık.
    İsofix için yaza yaklaşmayı bekliyorum, en azından bizim ufaklık için uygun kiloda uzun süre kullanabileceğimizi alalım diye, malum koltuklar 700 lira civarı...
    Tek merak ettiğim özellikle 2003-4-5 model c2-3 lerde duyduğum sensodrive dişli kutusunun problemleri bizim araçlarda da başgösterirmi acaba? hani şu durduk yere vites değişememe ve 30 dakika bekledikten sonra düzelme, servise götürdüğünde 3500 lira fiyat çıkarma ama fakat garanti verilememe olayı...Bilmiyorum aynı teknolojimi kullanılmış bizim araçlarla, aynıysa eğer düşündürücü.
    Bu arada Bursa da olan arkadaşlar, hangi servisi önerirsiniz?
    Bilgiler için tekrar çok teşekkürler Zingavella:)

    Merhaba Matekeli,

    C4 ve C4 Picasso'da MCP denilen yeni nesil bir elektromekanik şanzıman kullanılıyor. Ben şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.MUSTI

    bagaj durduk yere açılmamaya başladı götürdüğümde bagaj kilidi mi ne değiştirdiler ,aracın bagajını açamdım.baskı balata değişti hangi aracın 90.000 de baskı balatası değişir ve serviste bana sen çok iyi yapmısın 90.000 km normal dediler ve daha da bir sürü sorun


    Merhaba K.Musti,

    Motorlu taşıtlı araçların motor torku arttıkça debriyaj değişim kilometresi düşer. Bunun nedeni, kavrama esnasında oluşan yüklerdir. Bu meyanda, motor torku 130 Nm olan bir aracın ortalama debriyaj değişim kilometresi 110.000'ken, torku 240 Nm olan bir aracın debriyaj değişim kilometresinin 90.000 Km olmasına şaşırılmamalı. Ayrıca, bu kilometrelerin ortalama kilometreler olduğu ve "+" "-"nin kullanıma bağlı olduğu unutulmamalıdır. Servise katılıyorum, sen aracı çok iyi kullanmışsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matekeli

    Doğruya doğru 15000 bakım için biraz fazla gibi 422 lira, özellikle ızgaraların değişmesi çok moral bozucu, ama şimdilik garantiden olması güzel. Tabi benim kıyaslamam clio ve yaris tipi arabalara göre, c4picasso tipi bir arabayla kullanıcı olarak bir tecrübem olmadı. Ama şunu söylemeden geçemem: bugün yeni versoya bindim, toyota ambleminin dışında c4picassoya göre alınabilecek hiçbir tarafı yok. zevkler ve renkler tartışılmaz tabi...



    Son anda extradan motor koruyucu yağ bor koydurdum. 60 tl Faturaya kdv dahil. Bakım 93.50 Motor yagı 112, yag hava pokon filitre 48 tl Koruma kıtı ve sprey 18 tl gibi fatura rakkamları var.

    Aslında toyota versoda hem dizel hemde otomatık olsaydı cıtrone gecermıydım bilmiyorum. Aslında cakma otomatık viteslerinde sorun cıkardı. Cıtroende cakma otomatıkte bir sorun yok gibi gözüküyor. Versoda dizel ve otomatık arac getirmedikce cıtroene rakip olamaz. Bir toyotacı olarak yorumum bu şekilde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sbuyukkilic -- 24 Mart 2010; 22:57:31 >




  • mrb Zingavella;

    arkadaşım tşk ederim öncelikle bende vw t4 caravelle vardı ve araç 790.000 de idi,motor kapağı dahi açılmadı ve baskı balatada herhangi ufacık bir sorun yoktu.ayrıca yeni araç aldım fakat picasso hala satılıktır ilan no=22550670
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.MUSTI

    mrb Zingavella;

    arkadaşım tşk ederim öncelikle bende vw t4 caravelle vardı ve araç 790.000 de idi,motor kapağı dahi açılmadı ve baskı balatada herhangi ufacık bir sorun yoktu.ayrıca yeni araç aldım fakat picasso hala satılıktır ilan no=22550670


    790 000 mi? Hocam bir yanlışlık olmasın?
  • hiçbir yanlışlık yok hocam 1.000.000 km olsaydı dogus oto bana ücretsiz sıfır araç ve para ödülü verecekti,ama araçla kaza yapıldı o yüzden kısmet olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.MUSTI

    mrb Zingavella;

    arkadaşım tşk ederim öncelikle bende vw t4 caravelle vardı ve araç 790.000 de idi,motor kapağı dahi açılmadı ve baskı balatada herhangi ufacık bir sorun yoktu.ayrıca yeni araç aldım fakat picasso hala satılıktır ilan no=22550670


    Arkadaşım bir yanlışlık var söylediğinde. Ya araç otomatik, ya da onarımlarla sen ilgilenmiyorsun. Zira 790.000 Km'deki bir araç muhakkak şirket aracıdır ve bakımları genelde şoförleri tarafından yaptırılır. 790.000 Km'de bir aracın debriyajının hiç değiştirilmediği hususunda ısrar etmeyeceğini ümit ederim.
  • Bu nedir yaa
    790. binmiş, baskı balatada hiçbirşey olmamış.
    yuhh be, bu kadar mı olur
    bu forumu bilgi amaçlı okuyordum.
    picasso bir sürü sorun çıkardı diyor, herkes nedir bu sorunlar diyor, arkadaş cevap bile veremiyor.
    bişeyler öğreniriz diye forumu okuyoruz, birileri sırf sallamak için geliyor galiba...
  • arkadaşım baskı balata değişti 490.000 de ama 790.000 de araçta tık yoktu.Bilgi amaçlı okuyan arkadaşlarım bunları iyi okuyun ibret olsun.ayrıca aracı kendım kullandım söför fln yok.
  • syn. URL;
    heralde şaşırdın gibi her ehliyet alan şöför değildir bunu da hayatın boyunca unutma..önemli olan araç kullanmanın püf noktalarını bilmektir...seni de inandırmak zorunda değilim.ALLAH biliyor.Aracın markası VW dikkatini çekerim.
    Ayrıca picasso almak isteyenlere tavsiyem arac full arac guzel ve bu yorumları okuyup almayın ben yorumları okdum super bir araç bilmem ne hikaye hepsi sakın bunlara kanıpta bu aracı araç diye almayın!!!
  • merhaba,
    şu an picasso ile ilgili bir forumda olduğumuza göre çoğumuzun sahip olduğu ve severek kullandığı bu aracta, başınıza gelmiş arızalar veya beklentilerinizi karşılamamış olan kullanım özellikleri için genelleme yaparak kötülemenin, bize biraz haksızlık olduğunu düşünüyorum.
    belki ileride "eğer daha net paylaşırsanız tabi" aynı arızalar benim de başıma gelecek, ama benim tavrım bu kusurları "eğer paylaşacaksam" bu araba alınırmı, şöyle yapılırmı, buda arabamı gibi yakıştırmalar yapmadan anlatmak olacaktır ki bilgi amaçlı okuyan arkadaşlar için daha net fikirler oluşturabilelim. belki de çok yüksek beklentilerle bu aracı almış olabilirmisiniz acaba?
    ben açıkçası forumdan çok fazla yararlandım, şükürki beklediğimden daha fazlasını buldum, ama elbette ilk servise kadar neler değişir belli olmaz.
    ben size megane2,seat leon, scenic2, kia sportage, clio2, yaris, captiva, passat, auris vb hakkında sizin picassoda yaşadıklarınızdan daha ciddi sorunlar anlatabilirim (ama yeri değil), aynı zamanda herbiri için kendi sınıfında lider ve rakipsiz özelliklerinide anlatabilirim, (bazıları ilk elden görüşler bizzat benim değil) tüm bunlar kullanıcının neyi görmek neyi görmemek istediğiyle alakalı olur.
    siz vw ile kıyaslıyorsunuz mesela, ama ben renault ve toyota ile kıyasladığımda 90000 km çok iyi...ama toyotanın servisiyle birde vw kıyaslayın, ben passatta 2 ay boyunca koltuk ayarlarıyla ilgili küçük bir somunun yurt dışından beklendiğini biliyorum...
    kısacası hepsinin artıları eksileri var, arada da ppm denilen seri üretim şartlarında oluşan aksaklığın nihai ürüne yani arabalarımıza kadar ulaşıp bazı arkadaşlarda yaşanılan kronik aksaklıklar var. onlar tamamen şanssızlık. bazı arkadaşların yaptığı gibi bu sorunları sert bir dillede olsa anlatan arkadaşları eleştirmekte yanlış. ama bu derece aksaklıkları tüm markaya yansıtmak doğru değil gibi geliyor bana, en azından benim yapmış olduğum tercihlere ve benim zevkime saygı gösterilmeli diye düşünüyorum.
    saygılarımla...




  • picasso forumu için yanlı yorumlar var,herkes arabasını göklere çıkarıyor demek haksızlık olur.hemen herkes aracın iyi ve kötü yönlerini,sorunlarını son derece objektif anlatıyor burada.bilgi isteyenlere 16 sayfanın hepsinin değerli bilgiler içerdiğini gönül rahatlığı ile söyleyebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.MUSTI

    mrb Zingavella;

    arkadaşım tşk ederim öncelikle bende vw t4 caravelle vardı ve araç 790.000 de idi,motor kapağı dahi açılmadı ve baskı balatada herhangi ufacık bir sorun yoktu.ayrıca yeni araç aldım fakat picasso hala satılıktır ilan no=22550670


    eveet. önce, 790 000 baskı balata da herhangi ufacık bi sorun yok de, sıkışınca da yok 490 000 de baskı balata değişmişti
    diye ortaya çik. hangi birine inanacaksak.. biraz daha sıkışsan belki daha neler neler değişti diyeceksin.. sonra da kendi yazdıklarının tutarsızlığını örtmek için de başkasının şöforlüğüne laf ediyorsun.kimin şaşırdığı ortada ..etrafa saldırıp duracağına bazen susmasını da bilmek lazım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matekeli

    merhaba,
    şu an picasso ile ilgili bir forumda olduğumuza göre çoğumuzun sahip olduğu ve severek kullandığı bu aracta, başınıza gelmiş arızalar veya beklentilerinizi karşılamamış olan kullanım özellikleri için genelleme yaparak kötülemenin, bize biraz haksızlık olduğunu düşünüyorum.
    belki ileride "eğer daha net paylaşırsanız tabi" aynı arızalar benim de başıma gelecek, ama benim tavrım bu kusurları "eğer paylaşacaksam" bu araba alınırmı, şöyle yapılırmı, buda arabamı gibi yakıştırmalar yapmadan anlatmak olacaktır ki bilgi amaçlı okuyan arkadaşlar için daha net fikirler oluşturabilelim. belki de çok yüksek beklentilerle bu aracı almış olabilirmisiniz acaba?
    ben açıkçası forumdan çok fazla yararlandım, şükürki beklediğimden daha fazlasını buldum, ama elbette ilk servise kadar neler değişir belli olmaz.
    ben size megane2,seat leon, scenic2, kia sportage, clio2, yaris, captiva, passat, auris vb hakkında sizin picassoda yaşadıklarınızdan daha ciddi sorunlar anlatabilirim (ama yeri değil), aynı zamanda herbiri için kendi sınıfında lider ve rakipsiz özelliklerinide anlatabilirim, (bazıları ilk elden görüşler bizzat benim değil) tüm bunlar kullanıcının neyi görmek neyi görmemek istediğiyle alakalı olur.
    siz vw ile kıyaslıyorsunuz mesela, ama ben renault ve toyota ile kıyasladığımda 90000 km çok iyi...ama toyotanın servisiyle birde vw kıyaslayın, ben passatta 2 ay boyunca koltuk ayarlarıyla ilgili küçük bir somunun yurt dışından beklendiğini biliyorum...
    kısacası hepsinin artıları eksileri var, arada da ppm denilen seri üretim şartlarında oluşan aksaklığın nihai ürüne yani arabalarımıza kadar ulaşıp bazı arkadaşlarda yaşanılan kronik aksaklıklar var. onlar tamamen şanssızlık. bazı arkadaşların yaptığı gibi bu sorunları sert bir dillede olsa anlatan arkadaşları eleştirmekte yanlış. ama bu derece aksaklıkları tüm markaya yansıtmak doğru değil gibi geliyor bana, en azından benim yapmış olduğum tercihlere ve benim zevkime saygı gösterilmeli diye düşünüyorum.
    saygılarımla...

    Kesinlikle katılıyorum , beyefendi yazdığından beridir açıkçası forum bir kısır döngüye girdi , pekte bakmamamya başlamıştım foruma.Aklıma şu geldi , beyefendi madem aracından hiçmi hiç memnun değil ,yerin dibine soıkuyor , kendi satılık olan Gp. aracını sevmediği birine hediye etsin
    Neyse , paylaşıma devam...
    Aracımda h.sonu , 3 parça garantiden değiştirdim , saolsunlar oldukçada sıcak ve samimi davrandılar servisten.Bagaj kilidi , sol iç kapı açacağı ve el freni butonu garantiden değişti.Hatta çıkarken stop lambamın içinde ufak bir buharlanma gördüler bunuda garantiden değiştirebiliriz diye bilgi verdiler.
    H.sonu , 2.çocuklarını bekleyen bir arkadaşım Gp mi o kadar beğendiki , bu hafta içi sıfır Km. alıyorlar
    2 Çocuklu bir aile için ne kadar iyi bir seçim yapmışım, 4 ay geçti dahada iyi anlıyorum açıkçası.
    Herkese selam.




  • Ekleme cıkarma yapmadan, tüm olayları artısı ve eksisi ile paylaşmanın herkeze faydası var. Sorun varsa cözümüde var. Tum anlatılanlardan cıkan ana sonuç garantiyi 4 yıla cıkarmanın faydası cok. Bir nevi kasko. Onun dişinda sorun yoksa 16000 km oldu keyifle binmeye devam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sbuyukkilic -- 5 Nisan 2010; 21:03:05 >
  • bende kesinlikle katılıyorum, 4 yıl gerekli, bunun dışında keyifle sürmeye devam.
    hemen bende bir aksaklığı paylaşayım,
    özellikle havalar ısındığından beri, arbayı park etmiş olduğum yer yoğun güneş görüyorsa, güneş alan yerin ön kapılarını açtığımda ön çamurluk üstü plastik (veya bakalit,tam bilmiyorum) parçayla ön kapının birleştiği yerde bir nokta birbirine hafif dokunuyor (kapı sonuna kadar açıldığında) tık diye bir ses geliyor. arka kapılarda veya güneş direk gelmiyorsa ön kapılarda böyle bir problem olmuyor. henüz servise gitmedim ama bu çamurluk üstündeki plastik parçaların güneşten bu kadar etkilenmesi tuhaf, bakalım servis ne diyecek.
    birde bilgi amaçlı soruyorum, bagaj kilidi ve park freni çok mu hassas veya nedir problem ki bu parçalar genel bir sorun oluyor, ben genelde park frenini manuel kullanmıyorum bagajı açarkende genelde kilitten kaldırmıyorum, ama sorun buna rağmen görülüyormu?
    bu arada forumun başında katılan arkadaşlarda oldukça km yapmışlardır herhalde, keşke onlarda aramıza tekrar dönse ve paylaşıma devam etse...




  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.