Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (33. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
858.347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wkwwlwig

    Merhaba,

    Açıkçası bu tarz bir denemede bulunmanızı tavsiye etmem, zira ülkemizdeki yakıt kalitesi, daha da önemlisi, yakıt istasyonu sahibi kalitesi belli, ve yeni nesil dizel motorların mikron mertebesinde işlenmiş pompa ve enjektör aksamlarının hassasiyeti ortada. Deponun dibinde kalacak en küçük bir pislik, yakıt filtresini tıkayabilir, daha da kötüsü, filtreyi geçerse başınıza büyük dert açabilir. Benim şahsi düşüncem, depoda 1/4 yakıt kaldığında tekrar dolum yapmak.

    Silecek konusunda, benzeri Opel marka aracımızda başımıza geldi, sanayide uygun bir silecek bulup taktırdık, 2 ay sonra yırtıldı gitti, bir daha taktırdık, o da öyle, sonra gittik orijinal aldık, hala sağlam(1.5 yıl oldu). Tavsiyem daha pahalıya gelmeden orijinal tercih etmeniz.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ha.Mim.Ra

    Arkadaşlar Merhaba
    İki sorum olacak.

    Yakıt göstergesi tamamen sıfırlandıktan sonra depoda kaç lt yakıt kalıyor. (Yedek depo var mı? Belki o devreye giriyordur.). Veya sıfırlandıktan sonra kaç km yol gidebiliriz.

    Bir de arabamın arka sileceği çalındı. Orjinali 75 kağıt. Daha uygun fiyata bulabileceğim bir yer var mı? (İstanbul veya Bursada)

    İyi günler.


    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar Merhaba,
    Grand C4 Picasso için 100/0 fren mesafesini bilen varmı?Benim baktığım broşürlerde bu yazmıyor.Yalnız arabanın frenlemesinin tatminkar olduğuda açık.Önceki arabam Honda Jazz'dı ve arabamı çok sevmeme rağmen frenleri pek güvende hissettirmiyordu.Gerçi sınıf olarak farklı gruptalar ama Picasso'yu alınca bu endişelerim ortadan kalktı.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ha.Mim.Ra

    Arkadaşlar Merhaba
    İki sorum olacak.

    Yakıt göstergesi tamamen sıfırlandıktan sonra depoda kaç lt yakıt kalıyor. (Yedek depo var mı? Belki o devreye giriyordur.). Veya sıfırlandıktan sonra kaç km yol gidebiliriz.

    Bir de arabamın arka sileceği çalındı. Orjinali 75 kağıt. Daha uygun fiyata bulabileceğim bir yer var mı? (İstanbul veya Bursada)

    İyi günler.

    Alıntıları Göster
    Aralık 2008'de satın aldığım c4'ü satarak c4 Picasoo aldım. 3 Ağustos'ta tescil yapıldı ve binmeye başladım. Herşey mükemmel, ancak araçların Türkiye versiyonlarındaki eksiklikler insanı rahatsız ediyor. Üstelik Türkiye'de sattıkları versiyonlarda bulunmayan özelliklerin kullanma klavuzunda yer alması rahatsızlığı daha da artırıyor. (Bu arada hem c4'ün hem de c4 Picasso'nun kullanma klavuzlarındaki Türkçe çeviri tam bir felaket)

    Asıl önemli mevzu: c4'deki gösterge yazılımı c4 Picasso'dakinden çok çok iyiydi. Picasso'da Türkçe karakterler bozuk. (Yumuşak G yapmaya çalışmışlar, komik olmuş, G kullansanıza be kardeşim). Park sensörüyle birlikte araç görüntüsü çıkmıyor. Katedilecek mesafe seçeneği yok vs.

    Klavuzdan anlaşıldığı kadarıyla 3 çeşit gösterge var: Navidrive, A Ekranı ve C ekranı.

    Acaba gösterge panelini değiştirmenin, ya da gösterge yazılımını yükseltmenin bir yolu var mı?
    Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim...
    _____________________________




  • Günaydın, iyi hafta sonları dilerim. Gerçi benimki berbat geçecek, o ayrı.

    Dün akşam 17:45, servisten telefon:

    Servis :Çok özür diliyoruz, şimdi kargo geldi Baylas'tan, sizin parça çıkmadı.

    Ben : E ne olacak?

    Servis : Yapacak bir şey yok, Pazartesi akşamı gelir, Salı akşamı aracı veririz.

    Ben : Ne demek bu yahu, sanki biz Iğdır'dayız, parça İstanbul'dan ancak geliyor!!!! Bir kurye gönderip aldırın, ya da adresi verin, ben aldırayım dedim, o şekilde olmuyormuş!!!!! Ben kaç gündür, taksilerde, toplu taşıma araçlarında sürünüyorum, o şekilde oluyor ya!!!!

    Tabi delirdim, Baylas' ın müşteri ilişkileri hattını aradım, ama ne tür bir ilişki kurmak niyetindelerse beyler, çıkmışlar. Hafta içi 9:00-18:00 arası hizmet!!! veriyorlarmış. Tekrar aradım servisi, o da fıs, eve gitmiş beyler. Dün gece dokuz aylık oğlum ateşlendi, saat 02:00 de. Yarım saat taksi peşinde koştum, evde taksi telefonu bile yok, bugüne kadar ihtiyaç duymamışız ki!!! Ömrümüzden ömür gitti, eşimle!!!! Parasıyla rezil olmak deyimi, benim için varolmuş!!!

    Az önce aradım yine, bağırıp çağırdım, arabamı verin diye, cevap şu : Sorumluluk bana aittir diye kağıt imzalayacakmışım, o parça sebebi ile araç yolda kalabilirmiş, araca birşey olursa, garanti'den çözülmeyecekmiş!!!!

    O zaman araç verin bana diyorum, 15 günü geçmesi lazımmış, kanun böyle imiş. Yani adamın arabamı kanunen 15 gün esir etmeye hakkı varmış.

    Pazartesi savaş başlıyor arkadaşlar, avukatımla görüştüm, pazartesi gerekli işlemleri başlatıyoruz. Sonuna kadar gideceğim, burası Muz Cumhuriyeti değil.

    Beyler, bayanlar ;

    Elimizden bu güne kadar belki 20 araba geçti, bunların 7-8 tanesi sıfır km idi, hiçbiri Citroen değildi. Sizi temin ederim bundan sonrakilerin hiçbiri de olmayacak. Kaç yıl boyunca hayalini kurduğum, aldıktan sonra manevi tatmine ulaştığım aracımdan, lanet servis ağı sebebi ile nefret ettim. Mali kaygılarım olmasa, bir gün bile tutmayacağım elimde, ama mecburum birkaç yıl kullanmaya, ama hep aklımın köşesinde, şimdi bir yeri bozulursa -ki bozulabilir- nerede nasıl yaptıracağım.

    ARAÇLARIMIZ KENDİ SINIFLARINDA ÇOK ÖZEL, ÇOK GÜZEL, ÇOK ÜSTÜN VE ÇOK DAHA İYİ BİR DİSTRİBÜTÖRÜ HAK EDİYOR!!!

    Herkese kazasız, belasız, servissiz günler dilerim.



    quote:

    Orijinalden alıntı: wkwwlwig

    Herkese merhaba,

    Aracımızın problemi tespit edilmiş, falan filan modülü arızalı imiş, fakat bomba şu : parça ellerinde yok, sipariş etmişler, bu haftaya yetiştirmeye çalışacaklar, isterseniz aracınızı toplayalım alın bu şekilde kullanın, parça gelince çağırıp tekrar sökelim, isterseniz kalsın derler. Doğrusu serviste bırakmayı tercih ettim, ama rezillik uzayacak gibi görünüyor. Sırf bu servis işi sebebi ile çok beğenerek aldığım aracımı, tavsiye etmekten çekiniyorum.

    İyi günler...
    _____________________________
    We Know What We've Lost When It's Gone...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wkwwlwig

    Günaydın, iyi hafta sonları dilerim. Gerçi benimki berbat geçecek, o ayrı.

    Dün akşam 17:45, servisten telefon:

    Servis :Çok özür diliyoruz, şimdi kargo geldi Baylas'tan, sizin parça çıkmadı.

    Ben : E ne olacak?

    Servis : Yapacak bir şey yok, Pazartesi akşamı gelir, Salı akşamı aracı veririz.

    Ben : Ne demek bu yahu, sanki biz Iğdır'dayız, parça İstanbul'dan ancak geliyor!!!! Bir kurye gönderip aldırın, ya da adresi verin, ben aldırayım dedim, o şekilde olmuyormuş!!!!! Ben kaç gündür, taksilerde, toplu taşıma araçlarında sürünüyorum, o şekilde oluyor ya!!!!

    Tabi delirdim, Baylas' ın müşteri ilişkileri hattını aradım, ama ne tür bir ilişki kurmak niyetindelerse beyler, çıkmışlar. Hafta içi 9:00-18:00 arası hizmet!!! veriyorlarmış. Tekrar aradım servisi, o da fıs, eve gitmiş beyler. Dün gece dokuz aylık oğlum ateşlendi, saat 02:00 de. Yarım saat taksi peşinde koştum, evde taksi telefonu bile yok, bugüne kadar ihtiyaç duymamışız ki!!! Ömrümüzden ömür gitti, eşimle!!!! Parasıyla rezil olmak deyimi, benim için varolmuş!!!

    Az önce aradım yine, bağırıp çağırdım, arabamı verin diye, cevap şu : Sorumluluk bana aittir diye kağıt imzalayacakmışım, o parça sebebi ile araç yolda kalabilirmiş, araca birşey olursa, garanti'den çözülmeyecekmiş!!!!

    O zaman araç verin bana diyorum, 15 günü geçmesi lazımmış, kanun böyle imiş. Yani adamın arabamı kanunen 15 gün esir etmeye hakkı varmış.

    Pazartesi savaş başlıyor arkadaşlar, avukatımla görüştüm, pazartesi gerekli işlemleri başlatıyoruz. Sonuna kadar gideceğim, burası Muz Cumhuriyeti değil.

    Beyler, bayanlar ;

    Elimizden bu güne kadar belki 20 araba geçti, bunların 7-8 tanesi sıfır km idi, hiçbiri Citroen değildi. Sizi temin ederim bundan sonrakilerin hiçbiri de olmayacak. Kaç yıl boyunca hayalini kurduğum, aldıktan sonra manevi tatmine ulaştığım aracımdan, lanet servis ağı sebebi ile nefret ettim. Mali kaygılarım olmasa, bir gün bile tutmayacağım elimde, ama mecburum birkaç yıl kullanmaya, ama hep aklımın köşesinde, şimdi bir yeri bozulursa -ki bozulabilir- nerede nasıl yaptıracağım.

    ARAÇLARIMIZ KENDİ SINIFLARINDA ÇOK ÖZEL, ÇOK GÜZEL, ÇOK ÜSTÜN VE ÇOK DAHA İYİ BİR DİSTRİBÜTÖRÜ HAK EDİYOR!!!

    Herkese kazasız, belasız, servissiz günler dilerim.



    quote:

    Orijinalden alıntı: wkwwlwig

    Herkese merhaba,

    Aracımızın problemi tespit edilmiş, falan filan modülü arızalı imiş, fakat bomba şu : parça ellerinde yok, sipariş etmişler, bu haftaya yetiştirmeye çalışacaklar, isterseniz aracınızı toplayalım alın bu şekilde kullanın, parça gelince çağırıp tekrar sökelim, isterseniz kalsın derler. Doğrusu serviste bırakmayı tercih ettim, ama rezillik uzayacak gibi görünüyor. Sırf bu servis işi sebebi ile çok beğenerek aldığım aracımı, tavsiye etmekten çekiniyorum.

    İyi günler...


    Alıntıları Göster
    wkwwlwig,

    Ben bunu başından beri söylüyorum. Baylas Otomotiv çok kötü yönetilen, başarısız bir firma. Citroen markasına da çok zarar veriyorlar.
    Çocuğunuz adına üzüldüm. İnsanı endişelendiren bir durum. Gerekeni yapacak olmanıza sevindim. Ancak bir şey dikkatimi çekti, bu kadar şikayet etmenize rağmen servisin adını vermiyorsunuz. Belki de ben gözden kaçırdım. Halbuki herkes ad verse, ilgili çalışanlar da çekinecekler ve daha iyi hizmet vermeye çalışacaklardır. Örneğin benim gideceğim servisin adı geçse, gittiğimde olayı anlatır ve sorarım. Bu bile o insanlara rahatsızlık veriri ve işlerini daha iyi yapmaya iter. Kimse kendisine sürekli "siz kötüymüşsünüz, şu işi becerememişsiniz" denmesini istemez.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MUAMMER3

    wkwwlwig,

    Ben bunu başından beri söylüyorum. Baylas Otomotiv çok kötü yönetilen, başarısız bir firma. Citroen markasına da çok zarar veriyorlar.
    Çocuğunuz adına üzüldüm. İnsanı endişelendiren bir durum. Gerekeni yapacak olmanıza sevindim. Ancak bir şey dikkatimi çekti, bu kadar şikayet etmenize rağmen servisin adını vermiyorsunuz. Belki de ben gözden kaçırdım. Halbuki herkes ad verse, ilgili çalışanlar da çekinecekler ve daha iyi hizmet vermeye çalışacaklardır. Örneğin benim gideceğim servisin adı geçse, gittiğimde olayı anlatır ve sorarım. Bu bile o insanlara rahatsızlık veriri ve işlerini daha iyi yapmaya iter. Kimse kendisine sürekli "siz kötüymüşsünüz, şu işi becerememişsiniz" denmesini istemez.

    Alıntıları Göster
    Formu Cirtoen Grand Picasso almayı düşündüşümden beri takıp ediyorum. Öncelikle fikir ve tecrubelerini paşlaşan arkadaşlara teşekkür ederim. Ulugölden 7 kişilik Yakut Kırmızı rengini alarak yollara cıktım.
    Forumda okuduklarım benımde aklımı kurcalıyordu ama Citroenden önce Piacosso ağırlık bastı ve alalım birşey olursa bakarız dedim... Araba alım aşamasından şu an 300 km ye kadar bir sorun cıkmadı.

    Arac gercekten güzel. 1.6 , dizel otomatık oluşu, geniş oluşu, yol tutuşu ve yağ gibi kayışı güzel.

    Ancak cok seri araba kullanmak isteyenler için vistes gecişlerindeki salıselik duraksama vites cınsınden dolayı biraz garıbime gitsede alıştım sayılır. Bazen vitesin yerini arasamda vitesin yeri oldukca kullanışlı.

    Cam tavan kumanda arac kapamaya uzun sure bastıgımda kapanıyor. Ama arabaya bindiğimde elle acmak zorunda kalıyorum. Daha cözeceğim bir cok düğmesiş var ama kullanım kıtapcıgını olumak şart. Birde 1500 -2000 km de kontrol amaclı servise ugradıgımda aklımdakıleri soracağım.

    Citroen yeni modelleriyle bence dahada atak yapacaktır. Ama parca konusunda emınım Fransa Citroen Barlasın tepesinde boze pişirecektir. Parca konusunda bayılerin beceriksizliğimi yoksa distirübutörun mal cekmemesimi konusu nun cözülmesi fazla uzun süre almaz.

    Sıfır Honda motosiklet aldım Debrıaj garantıden parca olmadıgından 7 gunde değişti. Şikayetım var. com da her markaya ait şikayetler diz boyu. Markaların bir coğu bayı beceriksizliğinden kımıde distubutör ilgisizliğinden kaynaklanıyor. Altunızadeye test sürüşüne gittim yanıma verdikleri görevliyi sankı sopa atıp arabaya zorla bindirmişler. Tabi teşekkür etmeden bindim arabama gittim. İnsan faktörü cok önemli.

    Aklıma gelmişken birde garantı uzatma var. Bu kadar elektronık aksam bulunan araclarda acaba 300 -400 dolar verip garantıyı 1-2 yıl uzatmak akıllıca olurmu. Yoksa 2 yılda cıkmayan arıza 3 yıl cıkarmı.

    Yanlız 2 eli cıtroen ın zayıf derler. Pikassoyu 2 elde sahibinden comda 2007-2008 lerine 40.000-45000 arası
    paralara satıyorlar. İkinci el alayım dedim ama baktım malıyet fiyatı lastık muamele derken 47000 ye gelecek. Bende 51.500 e 2010 model sıfır aldım. c5 ile garand piacsso 7 kişilik şimdilik yok satıyor.

    İlk mesaj biraz uzun oldu. Kullanıcı arkadaşlar kazasız keyıflı sürüşler dilerim.
    _____________________________
    Ne insanlar gördüm üstünde elbise yok. Ne Elbiseler gördüm içinde adam yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sbuyukkilic

    Formu Cirtoen Grand Picasso almayı düşündüşümden beri takıp ediyorum. Öncelikle fikir ve tecrubelerini paşlaşan arkadaşlara teşekkür ederim. Ulugölden 7 kişilik Yakut Kırmızı rengini alarak yollara cıktım.
    Forumda okuduklarım benımde aklımı kurcalıyordu ama Citroenden önce Piacosso ağırlık bastı ve alalım birşey olursa bakarız dedim... Araba alım aşamasından şu an 300 km ye kadar bir sorun cıkmadı.

    Arac gercekten güzel. 1.6 , dizel otomatık oluşu, geniş oluşu, yol tutuşu ve yağ gibi kayışı güzel.

    Ancak cok seri araba kullanmak isteyenler için vistes gecişlerindeki salıselik duraksama vites cınsınden dolayı biraz garıbime gitsede alıştım sayılır. Bazen vitesin yerini arasamda vitesin yeri oldukca kullanışlı.

    Cam tavan kumanda arac kapamaya uzun sure bastıgımda kapanıyor. Ama arabaya bindiğimde elle acmak zorunda kalıyorum. Daha cözeceğim bir cok düğmesiş var ama kullanım kıtapcıgını olumak şart. Birde 1500 -2000 km de kontrol amaclı servise ugradıgımda aklımdakıleri soracağım.

    Citroen yeni modelleriyle bence dahada atak yapacaktır. Ama parca konusunda emınım Fransa Citroen Barlasın tepesinde boze pişirecektir. Parca konusunda bayılerin beceriksizliğimi yoksa distirübutörun mal cekmemesimi konusu nun cözülmesi fazla uzun süre almaz.

    Sıfır Honda motosiklet aldım Debrıaj garantıden parca olmadıgından 7 gunde değişti. Şikayetım var. com da her markaya ait şikayetler diz boyu. Markaların bir coğu bayı beceriksizliğinden kımıde distubutör ilgisizliğinden kaynaklanıyor. Altunızadeye test sürüşüne gittim yanıma verdikleri görevliyi sankı sopa atıp arabaya zorla bindirmişler. Tabi teşekkür etmeden bindim arabama gittim. İnsan faktörü cok önemli.

    Aklıma gelmişken birde garantı uzatma var. Bu kadar elektronık aksam bulunan araclarda acaba 300 -400 dolar verip garantıyı 1-2 yıl uzatmak akıllıca olurmu. Yoksa 2 yılda cıkmayan arıza 3 yıl cıkarmı.

    Yanlız 2 eli cıtroen ın zayıf derler. Pikassoyu 2 elde sahibinden comda 2007-2008 lerine 40.000-45000 arası
    paralara satıyorlar. İkinci el alayım dedim ama baktım malıyet fiyatı lastık muamele derken 47000 ye gelecek. Bende 51.500 e 2010 model sıfır aldım. c5 ile garand piacsso 7 kişilik şimdilik yok satıyor.

    İlk mesaj biraz uzun oldu. Kullanıcı arkadaşlar kazasız keyıflı sürüşler dilerim.

    Alıntıları Göster
    dün uzunca bir süre shell in yeni yakıtı GTL yi almak için GTL satan shell aradım ,bazı öğrenimlerim oldu.
    1-yol bilgisayarı 30 kilometreden az bir mesafe için yakıtınızın kaldığı andan itibaren riske girmemek için ,benzinciye kadar ne kadar yol yapabileceğinizi göstermiyor.
    2-göstermemeye başladığı andan itibaren 55 km yol yaptım. klima kapalı sıfır eğimli ve düz bir yolda,14 kilometre boyunca 3.2 lt /100 km tüketim değerini gördüm. benim için bir rekor.
    78 km /saat sabit hız ile 6.viteste
    3-yakıt aldıktan sonra , depoda 2.7 lt daha yakıtın kaldığını öğrendim.
    4-shell GTL yakıtı ile ilgili yorumumu ayrıca paylaşacağım.
    izmir de citroen kavukların (yan yoldan) 500 metre ilerisindeki shellden aldım.
    ilk çalıştırdığımda yol bilgisayarı 1340 km gösterdi.
    bugüne kadar Total den almıştım. umarım bir sorunla karşılaşmam.
    Citroen ,GTL yakıtı öneriyor mu?total den almadığım için garantiden çıkarır mı? aklımda şüpheler yok değil.
    sizlerde bu konudaki deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tiguanxx -- 9 Ağustos 2009; 9:34:08 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tiguanxx

    dün uzunca bir süre shell in yeni yakıtı GTL yi almak için GTL satan shell aradım ,bazı öğrenimlerim oldu.
    1-yol bilgisayarı 30 kilometreden az bir mesafe için yakıtınızın kaldığı andan itibaren riske girmemek için ,benzinciye kadar ne kadar yol yapabileceğinizi göstermiyor.
    2-göstermemeye başladığı andan itibaren 55 km yol yaptım. klima kapalı sıfır eğimli ve düz bir yolda,14 kilometre boyunca 3.2 lt /100 km tüketim değerini gördüm. benim için bir rekor.
    78 km /saat sabit hız ile 6.viteste
    3-yakıt aldıktan sonra , depoda 2.7 lt daha yakıtın kaldığını öğrendim.
    4-shell GTL yakıtı ile ilgili yorumumu ayrıca paylaşacağım.
    izmir de citroen kavukların (yan yoldan) 500 metre ilerisindeki shellden aldım.
    ilk çalıştırdığımda yol bilgisayarı 1340 km gösterdi.
    bugüne kadar Total den almıştım. umarım bir sorunla karşılaşmam.
    Citroen ,GTL yakıtı öneriyor mu?total den almadığım için garantiden çıkarır mı? aklımda şüpheler yok değil.
    sizlerde bu konudaki deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    Alıntıları Göster
    Gecen ay ilk defa C4 Grand Picasso'muz ile uzun yol yaptik. Referans olmasi acisindan yakit tuketimi degerlerini vermek istedim:

    - 1780 kilometre yol katettik.
    - 105 litre civarinda yakit tukettik
    - ortalamada 5.9L/100km yakit tuketimi elde ettik. Klima surekli olarak acikti.
    - Yolun sonunda yol bilgisayari ortalama hizimizi 71kmh olarak verdi.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haydin_tr

    Gecen ay ilk defa C4 Grand Picasso'muz ile uzun yol yaptik. Referans olmasi acisindan yakit tuketimi degerlerini vermek istedim:

    - 1780 kilometre yol katettik.
    - 105 litre civarinda yakit tukettik
    - ortalamada 5.9L/100km yakit tuketimi elde ettik. Klima surekli olarak acikti.
    - Yolun sonunda yol bilgisayari ortalama hizimizi 71kmh olarak verdi.

    Alıntıları Göster
    7 KİŞİLİK versiyon diye satın almış oldugumuz grand picasso modelınde Ruhsatta neden 5 kişilik yazar.
    Bilgisi olan varmı.
    7 kişiyle yola cıktık. Polis durdurdu ve ruhsatta 5 kişi yazıyor neden 7 kişli var aracta deyip ceza keserse bu durumdan nasıl kurtuluruz. Ki bence kurtulamayız. Trafık sıgortasında bile 5 kişi yazıyor.

    Bu durum kaza halınde bile cok riskli. Trafık ve kasko 5 kişiye göre ayarlı.

    Ulugöl e sonra da Citroene bir danışlacağım. Bu arada bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
    _____________________________
    Ne insanlar gördüm üstünde elbise yok. Ne Elbiseler gördüm içinde adam yok.




  • Merhabalar,

    Servisin adını vermediğimi fark etmemişim, BOSTANCIOĞLU KARTAL. Gerçi, şöyle de bir durum var, adamlar parçayı sipariş ettik, gelmedi diyorlar. Tabi ki, takip etmemek onların suçu, ama bu parçayı göndermemek de Baylas'ın, ve bence bu çok daha büyük bir hata. Sabah 9:30 gibi Baylas müşteri hizmetleri ile görüştüm, telefondaki bey, servis size parça temin süresini yanlış vermiş olabilir, veya klima arızası aracı teslim etmelerine engel değil gibisinden konuştu, araştırıp dönecekler. Bugün içinde aracınızı teslim ettirmeye çalışacağım falan da dedi, ama inandırıcı değil. Ama bu çektiklerimi de, yasal yollardan ödetmeye kararlıyım, kesinlikle ifade edeyim. Lütfen hiç kimse de, ya ben onlarla uğraşamam, mahkemelerde vakit kaybedemem demesin, bu şekilde düşündüğümüz sürece, bizi koyun olarak görmeye devam edenler olacaktır çünkü.

    Herkese hayırlı günler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: MUAMMER3

    wkwwlwig,

    Ben bunu başından beri söylüyorum. Baylas Otomotiv çok kötü yönetilen, başarısız bir firma. Citroen markasına da çok zarar veriyorlar.
    Çocuğunuz adına üzüldüm. İnsanı endişelendiren bir durum. Gerekeni yapacak olmanıza sevindim. Ancak bir şey dikkatimi çekti, bu kadar şikayet etmenize rağmen servisin adını vermiyorsunuz. Belki de ben gözden kaçırdım. Halbuki herkes ad verse, ilgili çalışanlar da çekinecekler ve daha iyi hizmet vermeye çalışacaklardır. Örneğin benim gideceğim servisin adı geçse, gittiğimde olayı anlatır ve sorarım. Bu bile o insanlara rahatsızlık veriri ve işlerini daha iyi yapmaya iter. Kimse kendisine sürekli "siz kötüymüşsünüz, şu işi becerememişsiniz" denmesini istemez.
    _____________________________
    We Know What We've Lost When It's Gone...




  • Tekrar merhaba,

    Az önce servisten aradılar, geçen hafta sipariş verdikleri parçayı, ekranda görerek sipariş etmişler, oysa fiiliyatta parça yokmuş!!! Gelmesi bu hafta sonunu bulacakmış. MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ!!!! adına, aracımın sigorta panosunu komple değiştiriyorlarmış, ama sanırım çıkma parça ile, zira parça gelince beni tekrar çağırıp, yine değiştireceklermiş. Bu yaşadıklarımın, kimsenin başına gelmemesini, Citroen almayı düşünen arkadaşlara da ışık tutmasını diliyorum.

    İyi günler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: wkwwlwig

    Merhabalar,

    Servisin adını vermediğimi fark etmemişim, BOSTANCIOĞLU KARTAL. Gerçi, şöyle de bir durum var, adamlar parçayı sipariş ettik, gelmedi diyorlar. Tabi ki, takip etmemek onların suçu, ama bu parçayı göndermemek de Baylas'ın, ve bence bu çok daha büyük bir hata. Sabah 9:30 gibi Baylas müşteri hizmetleri ile görüştüm, telefondaki bey, servis size parça temin süresini yanlış vermiş olabilir, veya klima arızası aracı teslim etmelerine engel değil gibisinden konuştu, araştırıp dönecekler. Bugün içinde aracınızı teslim ettirmeye çalışacağım falan da dedi, ama inandırıcı değil. Ama bu çektiklerimi de, yasal yollardan ödetmeye kararlıyım, kesinlikle ifade edeyim. Lütfen hiç kimse de, ya ben onlarla uğraşamam, mahkemelerde vakit kaybedemem demesin, bu şekilde düşündüğümüz sürece, bizi koyun olarak görmeye devam edenler olacaktır çünkü.

    Herkese hayırlı günler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: MUAMMER3

    wkwwlwig,

    Ben bunu başından beri söylüyorum. Baylas Otomotiv çok kötü yönetilen, başarısız bir firma. Citroen markasına da çok zarar veriyorlar.
    Çocuğunuz adına üzüldüm. İnsanı endişelendiren bir durum. Gerekeni yapacak olmanıza sevindim. Ancak bir şey dikkatimi çekti, bu kadar şikayet etmenize rağmen servisin adını vermiyorsunuz. Belki de ben gözden kaçırdım. Halbuki herkes ad verse, ilgili çalışanlar da çekinecekler ve daha iyi hizmet vermeye çalışacaklardır. Örneğin benim gideceğim servisin adı geçse, gittiğimde olayı anlatır ve sorarım. Bu bile o insanlara rahatsızlık veriri ve işlerini daha iyi yapmaya iter. Kimse kendisine sürekli "siz kötüymüşsünüz, şu işi becerememişsiniz" denmesini istemez.

    _____________________________
    We Know What We've Lost When It's Gone...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ha.Mim.Ra

    Arkadaşlar Merhaba
    İki sorum olacak.

    Yakıt göstergesi tamamen sıfırlandıktan sonra depoda kaç lt yakıt kalıyor. (Yedek depo var mı? Belki o devreye giriyordur.). Veya sıfırlandıktan sonra kaç km yol gidebiliriz.

    Bir de arabamın arka sileceği çalındı. Orjinali 75 kağıt. Daha uygun fiyata bulabileceğim bir yer var mı? (İstanbul veya Bursada)

    İyi günler.

    Alıntıları Göster
    wkwwlwig'nin yaşadıkları çok üzücü.
    tamam her araçta sorun çıkabilir ama baylas'in ve yetkili servisin tutumu anlaşılır değil.
    bu durum -en hafif ifadesiyle ilgisizlik- her markada yaşanmaz sanıyorum.
    _____________________________




  • Merhabalar,

    İlk önce şunu moderatorden rica ediyorum, en azından bugünlük forumda küfür serbestliği getirilsin, içimi dökeyim, sonra kapatılsın, olmaz mı?

    Servise gittim, büyük harfler için özür dileyerek :

    PARÇA TÜRKİYE'DE YOKMUŞ!!! BANA YARDIMCI OLMAK ADINA!!!, KENDİ ARAÇLARININ SİGORTA TABLOSUNU BENİM ARACIMA TAKACAKLARMIŞ, KENDİLERİ PARÇA GELENE KADAR KLİMASIZ ARACA BİNECEKLERMİŞ!!!

    Yardım??? Allah razı olsun dedim, peki siz ne yapacaksınız bu sıcakta klimasız araçta??? Olmazsa şöyle yapalım, siz bir yere gideceğiniz zaman telefon açın, ben klimalı araçla gelip sizi götüreyim.

    Servis müdürünü görmek istedim, gerek yok ama illaki görmek isterseniz buyurun dediler. Beyefendiye dedim ki :

    1-Bu parçanın TR de olmadığı biliniyorsa, neden 2 gün süre verdiniz?
    Cevap : Parça varmış, o esnada başka bir araca gerekmiş, gönderilmiş. (Hanginizdeyse hemen itiraf etsin)
    2-Madem çıkma parça takma durumunuz vardı, neden bugüne kadar beklediniz?
    Cevap:---
    3-Ben aracımı olduğu gibi almak istediğimde, "SORUMLULUK BANA AİTTİR" diye bir evrak istediniz, şimdi "BU ARACA ÇIKMA PARÇA TAKIYORUZ, SORUMLULUK BİZE AİTTİR" diye bir kağıt verecek misiniz?
    Cevap : Gerek yok, aracınız zaten garantide, bunu isteyen arkadaş "İŞGÜZARLIK" etmiş, ama yine de isterseniz verelim. (Müşteri temsilcisinin yanında) Beyefendiye gerekli evrakı verin.

    Aracımı, çıkma parça ile bu akşam teslim edecekler, bir de parça bekleyeceğiz, gelince tekrar çağırıp yenisini takacaklar. O da ayrı bir hikaye olmaz umarım.

    Yoruma gerek var mı?

    Yılan hikayesi gibi oldu, vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: multimode

    wkwwlwig'nin yaşadıkları çok üzücü.
    tamam her araçta sorun çıkabilir ama baylas'in ve yetkili servisin tutumu anlaşılır değil.
    bu durum -en hafif ifadesiyle ilgisizlik- her markada yaşanmaz sanıyorum.
    _____________________________
    We Know What We've Lost When It's Gone...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wkwwlwig

    Merhabalar,

    İlk önce şunu moderatorden rica ediyorum, en azından bugünlük forumda küfür serbestliği getirilsin, içimi dökeyim, sonra kapatılsın, olmaz mı?

    Servise gittim, büyük harfler için özür dileyerek :

    PARÇA TÜRKİYE'DE YOKMUŞ!!! BANA YARDIMCI OLMAK ADINA!!!, KENDİ ARAÇLARININ SİGORTA TABLOSUNU BENİM ARACIMA TAKACAKLARMIŞ, KENDİLERİ PARÇA GELENE KADAR KLİMASIZ ARACA BİNECEKLERMİŞ!!!

    Yardım??? Allah razı olsun dedim, peki siz ne yapacaksınız bu sıcakta klimasız araçta??? Olmazsa şöyle yapalım, siz bir yere gideceğiniz zaman telefon açın, ben klimalı araçla gelip sizi götüreyim.

    Servis müdürünü görmek istedim, gerek yok ama illaki görmek isterseniz buyurun dediler. Beyefendiye dedim ki :

    1-Bu parçanın TR de olmadığı biliniyorsa, neden 2 gün süre verdiniz?
    Cevap : Parça varmış, o esnada başka bir araca gerekmiş, gönderilmiş. (Hanginizdeyse hemen itiraf etsin)
    2-Madem çıkma parça takma durumunuz vardı, neden bugüne kadar beklediniz?
    Cevap:---
    3-Ben aracımı olduğu gibi almak istediğimde, "SORUMLULUK BANA AİTTİR" diye bir evrak istediniz, şimdi "BU ARACA ÇIKMA PARÇA TAKIYORUZ, SORUMLULUK BİZE AİTTİR" diye bir kağıt verecek misiniz?
    Cevap : Gerek yok, aracınız zaten garantide, bunu isteyen arkadaş "İŞGÜZARLIK" etmiş, ama yine de isterseniz verelim. (Müşteri temsilcisinin yanında) Beyefendiye gerekli evrakı verin.

    Aracımı, çıkma parça ile bu akşam teslim edecekler, bir de parça bekleyeceğiz, gelince tekrar çağırıp yenisini takacaklar. O da ayrı bir hikaye olmaz umarım.

    Yoruma gerek var mı?

    Yılan hikayesi gibi oldu, vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: multimode

    wkwwlwig'nin yaşadıkları çok üzücü.
    tamam her araçta sorun çıkabilir ama baylas'in ve yetkili servisin tutumu anlaşılır değil.
    bu durum -en hafif ifadesiyle ilgisizlik- her markada yaşanmaz sanıyorum.


    Alıntıları Göster
    Merhabalar Şenol Bey,

    Ben de arabamı aldığımda ruhsatta 5 kişi ibaresi vardı. Trafij sigortasında da bu ibareye uygun olarak 5 kişi için sigorta düzenlemesi yapılmıştı. Bunu arabayı aldıktan 10 gün sonra farkedebilmiştim. Hemen aldığım yere başvurdum onlarda sağolsunlar trafik tescil de ruhsatı düzelttirdiler. Sonrasında da trafik sigortası 7 kişi için tekrar yapıldı. Sizin de aldığınız bayiye başvurarak ruhsatı ve trafik sigortasını düzelttirmenizi öneririm.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebenlier

    Merhabalar Şenol Bey,

    Ben de arabamı aldığımda ruhsatta 5 kişi ibaresi vardı. Trafij sigortasında da bu ibareye uygun olarak 5 kişi için sigorta düzenlemesi yapılmıştı. Bunu arabayı aldıktan 10 gün sonra farkedebilmiştim. Hemen aldığım yere başvurdum onlarda sağolsunlar trafik tescil de ruhsatı düzelttirdiler. Sonrasında da trafik sigortası 7 kişi için tekrar yapıldı. Sizin de aldığınız bayiye başvurarak ruhsatı ve trafik sigortasını düzelttirmenizi öneririm.

    Alıntıları Göster
    Emre Bey .Tesekkur ederim. Ulugölu aradım. Ruhsatı getirmemı söylediler. Akşam trafık sıgortasıyla birlkte götüreceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sbuyukkilic -- 10 Ağustos 2009; 17:26:06 >
    _____________________________
    Ne insanlar gördüm üstünde elbise yok. Ne Elbiseler gördüm içinde adam yok.




  • Hohohohoo!!!!! Sayın wkwwlwig BOSTANCIOĞLU KARTAL dediniz mi bir 5 dakika durup düşünmek gerek ??? Servisini bilmiyorum ama satış departmanını biliyorum. Evlerden ırakkkk



    quote:

    Orijinalden alıntı: wkwwlwig

    Merhabalar,

    Servisin adını vermediğimi fark etmemişim, BOSTANCIOĞLU KARTAL. Gerçi, şöyle de bir durum var, adamlar parçayı sipariş ettik, gelmedi diyorlar. Tabi ki, takip etmemek onların suçu, ama bu parçayı göndermemek de Baylas'ın, ve bence bu çok daha büyük bir hata. Sabah 9:30 gibi Baylas müşteri hizmetleri ile görüştüm, telefondaki bey, servis size parça temin süresini yanlış vermiş olabilir, veya klima arızası aracı teslim etmelerine engel değil gibisinden konuştu, araştırıp dönecekler. Bugün içinde aracınızı teslim ettirmeye çalışacağım falan da dedi, ama inandırıcı değil. Ama bu çektiklerimi de, yasal yollardan ödetmeye kararlıyım, kesinlikle ifade edeyim. Lütfen hiç kimse de, ya ben onlarla uğraşamam, mahkemelerde vakit kaybedemem demesin, bu şekilde düşündüğümüz sürece, bizi koyun olarak görmeye devam edenler olacaktır çünkü.

    Herkese hayırlı günler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: MUAMMER3

    wkwwlwig,

    Ben bunu başından beri söylüyorum. Baylas Otomotiv çok kötü yönetilen, başarısız bir firma. Citroen markasına da çok zarar veriyorlar.
    Çocuğunuz adına üzüldüm. İnsanı endişelendiren bir durum. Gerekeni yapacak olmanıza sevindim. Ancak bir şey dikkatimi çekti, bu kadar şikayet etmenize rağmen servisin adını vermiyorsunuz. Belki de ben gözden kaçırdım. Halbuki herkes ad verse, ilgili çalışanlar da çekinecekler ve daha iyi hizmet vermeye çalışacaklardır. Örneğin benim gideceğim servisin adı geçse, gittiğimde olayı anlatır ve sorarım. Bu bile o insanlara rahatsızlık veriri ve işlerini daha iyi yapmaya iter. Kimse kendisine sürekli "siz kötüymüşsünüz, şu işi becerememişsiniz" denmesini istemez.

    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cez

    Hohohohoo!!!!! Sayın wkwwlwig BOSTANCIOĞLU KARTAL dediniz mi bir 5 dakika durup düşünmek gerek ??? Servisini bilmiyorum ama satış departmanını biliyorum. Evlerden ırakkkk



    quote:

    Orijinalden alıntı: wkwwlwig

    Merhabalar,

    Servisin adını vermediğimi fark etmemişim, BOSTANCIOĞLU KARTAL. Gerçi, şöyle de bir durum var, adamlar parçayı sipariş ettik, gelmedi diyorlar. Tabi ki, takip etmemek onların suçu, ama bu parçayı göndermemek de Baylas'ın, ve bence bu çok daha büyük bir hata. Sabah 9:30 gibi Baylas müşteri hizmetleri ile görüştüm, telefondaki bey, servis size parça temin süresini yanlış vermiş olabilir, veya klima arızası aracı teslim etmelerine engel değil gibisinden konuştu, araştırıp dönecekler. Bugün içinde aracınızı teslim ettirmeye çalışacağım falan da dedi, ama inandırıcı değil. Ama bu çektiklerimi de, yasal yollardan ödetmeye kararlıyım, kesinlikle ifade edeyim. Lütfen hiç kimse de, ya ben onlarla uğraşamam, mahkemelerde vakit kaybedemem demesin, bu şekilde düşündüğümüz sürece, bizi koyun olarak görmeye devam edenler olacaktır çünkü.

    Herkese hayırlı günler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: MUAMMER3

    wkwwlwig,

    Ben bunu başından beri söylüyorum. Baylas Otomotiv çok kötü yönetilen, başarısız bir firma. Citroen markasına da çok zarar veriyorlar.
    Çocuğunuz adına üzüldüm. İnsanı endişelendiren bir durum. Gerekeni yapacak olmanıza sevindim. Ancak bir şey dikkatimi çekti, bu kadar şikayet etmenize rağmen servisin adını vermiyorsunuz. Belki de ben gözden kaçırdım. Halbuki herkes ad verse, ilgili çalışanlar da çekinecekler ve daha iyi hizmet vermeye çalışacaklardır. Örneğin benim gideceğim servisin adı geçse, gittiğimde olayı anlatır ve sorarım. Bu bile o insanlara rahatsızlık veriri ve işlerini daha iyi yapmaya iter. Kimse kendisine sürekli "siz kötüymüşsünüz, şu işi becerememişsiniz" denmesini istemez.



    Alıntıları Göster
    Bostancıoğlu Kartal'mı? Aman ha, sakın uğramayın, önünden bile geçmeyin.

    Bir vidalama yapmayı beceremediler diye, TEM otobanda sağ çamurluğum uçtu benim seyir halindeyken.

    Böyle rezil, beceriksiz ve herşeyden önemlisi vurdumduymaz servis olamaz.

    Sakın ha!!!!
    _____________________________




  • Çok teşekkürler arkadaşlar, bayağı erken oldu bu uyarı

    Ben Ulugöl'ün methini duydum, bu konuda bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?

    Bu arada, alın size yeni bir sorun daha, aracımı kör topal aldım, akşam kapalı otoparka girerken, kardeşim dedi ki, bu arabanın farları gaz verince canlanıyor, kesince zayıflıyor, özellikle direksiyon tam sağ ve tam sol konumuna gelip, direksiyon pompası by-pass yaptığında, HADİ BAKALIM!!! Eski manyetolu motosikletler gibi!!!

    İlk önce bu elektrik arızasından olabilir mi dedim, kardeşim, olur mu oğlum, aldığından beri böyle bu araba dedi. Aynı sorunla karşılaşan, dikkatini çeken oldu mu? Eğer olmadıysa, sizden ricam, iyice karanlık bir yerde bu akşam deneyip, bilgi vermeniz.

    Herkese iyi günler, mutlu sürüşler...


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahta_bacak

    Bostancıoğlu Kartal'mı? Aman ha, sakın uğramayın, önünden bile geçmeyin.

    Bir vidalama yapmayı beceremediler diye, TEM otobanda sağ çamurluğum uçtu benim seyir halindeyken.

    Böyle rezil, beceriksiz ve herşeyden önemlisi vurdumduymaz servis olamaz.

    Sakın ha!!!!
    _____________________________
    We Know What We've Lost When It's Gone...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wkwwlwig

    Çok teşekkürler arkadaşlar, bayağı erken oldu bu uyarı

    Ben Ulugöl'ün methini duydum, bu konuda bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?

    Bu arada, alın size yeni bir sorun daha, aracımı kör topal aldım, akşam kapalı otoparka girerken, kardeşim dedi ki, bu arabanın farları gaz verince canlanıyor, kesince zayıflıyor, özellikle direksiyon tam sağ ve tam sol konumuna gelip, direksiyon pompası by-pass yaptığında, HADİ BAKALIM!!! Eski manyetolu motosikletler gibi!!!

    İlk önce bu elektrik arızasından olabilir mi dedim, kardeşim, olur mu oğlum, aldığından beri böyle bu araba dedi. Aynı sorunla karşılaşan, dikkatini çeken oldu mu? Eğer olmadıysa, sizden ricam, iyice karanlık bir yerde bu akşam deneyip, bilgi vermeniz.

    Herkese iyi günler, mutlu sürüşler...


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahta_bacak

    Bostancıoğlu Kartal'mı? Aman ha, sakın uğramayın, önünden bile geçmeyin.

    Bir vidalama yapmayı beceremediler diye, TEM otobanda sağ çamurluğum uçtu benim seyir halindeyken.

    Böyle rezil, beceriksiz ve herşeyden önemlisi vurdumduymaz servis olamaz.

    Sakın ha!!!!


    Alıntıları Göster
    quote:

    Cez
    23 Kasım 2008; 1:56:35
    Gösterge paneli aydınlatma paketi alsanız bile değişmiyor. Malesef turuncu. Turuncu caution ikaz rengidir. Bakanı rahatsız eder, en azından beni ediyor. Bu konuda beni en iyi jetranger üstadım anlar.(Uçaklardaki tüm uyarı ışıkları amber turuncu renktedir.) Bu konuda çalıştıklarını, söylediklerimde haklılık payı olduğunuda ilettiler. Sanırım 40-50 ytl masrafla farklı renkte çalıştırabileceklermiş.


    Sayın Cez, neredeyse 1 yıl önce yazdığınız bir yazıdan aldım yukarıdakileri.
    Gösterge konusunda sizinle aynı şekilde düşünüyorum, turuncu gösterge paneli beni de rahatsız ediyor.
    Farklı renkte çalıştırabileceklerinden bahsetmişsiniz, acaba sonuç ne oldu?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: multimode

    quote:

    Cez
    23 Kasım 2008; 1:56:35
    Gösterge paneli aydınlatma paketi alsanız bile değişmiyor. Malesef turuncu. Turuncu caution ikaz rengidir. Bakanı rahatsız eder, en azından beni ediyor. Bu konuda beni en iyi jetranger üstadım anlar.(Uçaklardaki tüm uyarı ışıkları amber turuncu renktedir.) Bu konuda çalıştıklarını, söylediklerimde haklılık payı olduğunuda ilettiler. Sanırım 40-50 ytl masrafla farklı renkte çalıştırabileceklermiş.


    Sayın Cez, neredeyse 1 yıl önce yazdığınız bir yazıdan aldım yukarıdakileri.
    Gösterge konusunda sizinle aynı şekilde düşünüyorum, turuncu gösterge paneli beni de rahatsız ediyor.
    Farklı renkte çalıştırabileceklerinden bahsetmişsiniz, acaba sonuç ne oldu?

    Alıntıları Göster
    Allah Allah! Bende aydınlatma paketi var gösterge paneli mavinin tonları, sarı falan oluyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MUAMMER3

    Allah Allah! Bende aydınlatma paketi var gösterge paneli mavinin tonları, sarı falan oluyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Allah Allah! Bende aydınlatma paketi var gösterge paneli mavinin tonları, sarı falan oluyor

    Siz mutlu azınlıksınız.
    Bizim araçlarda sadece turuncu var, onu degiştirmeye çalışıyoruz.
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.