Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
846.860
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cez

    ECAM ACTION

    Hayırlı olsun. Kazasız belasız günler dilerim.

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar
    16 ocak cuma saat 18:00 da ben de grand picassoma kavuştum.3 günlük ve yaklaşık 350 km lik izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum:
    Motor:beklentilerimin çok ilerisinde,devirlenmeye ve hızlanmaya istekli, 2000 d/d civarlarında sağınızda solunuzda kimse var mı diye baktırtacak kadar ateşli ama çok da tutumlu.6,5 lt/100 km ortalamam.İlk depo için gayet başarılı olduğunu düşünüyorum.Yarısı otoban 120-130 km/h cruise ayarlı,diğer yarısı şehir içi.
    Süspansiyon:picassonun belki de en çok eleştirilen yeri ama bence muhteşem.Süspansiyonun ne demek olduğunu picasso da gördüm.büyük çukur ve sert kasislere hızlı girdiğimde sarsma yaptı ama o da normal,haricinde neredeyse herşeyi yuttu hem de güvenle.Eski Amerikan otomobilleri için derler ya "Yayla gibi".Benimle binenler otobüste olduklarını hissetttiklerini söylediler.
    Şanzıman:ilk 4 vitesin geçişlerini belirgin olarak hissettim ben,belki son 4 senedir cvt kullandığım için bariz geldi bana.İlginçtir ama bu vites değişimleri hoşuma gitti,daha iyi analiz edebilmek için virajlı yayla yolu bekliyorum.Ama kesinlikle başarılı olduğunu düşünüyorum.
    İç mekan:keşif yeni başladı,henüz çok az şey biliyorum (çok özellik var daha öğrenecek) ama uzun yollarda kızlarım ve eşim hiç bu kadar rahat etmediklerini söylüyorlar(sadece 180 km uzun yol yaptım).en arka koltuklardan birini de açtım,6 kişi+bagaj bile olduk,sorunsuz.Yolları ve pürüzleri yuttuğu gibi eşya ve insanları da yutuyor.Sorunsuzca...

    Ne diyeyim yaz gelse da picassomla uzun yola çıkabilsem.
    _____________________________
    gelişim için değişim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hot hatch

    merhaba arkadaşlar
    16 ocak cuma saat 18:00 da ben de grand picassoma kavuştum.3 günlük ve yaklaşık 350 km lik izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum:
    Motor:beklentilerimin çok ilerisinde,devirlenmeye ve hızlanmaya istekli, 2000 d/d civarlarında sağınızda solunuzda kimse var mı diye baktırtacak kadar ateşli ama çok da tutumlu.6,5 lt/100 km ortalamam.İlk depo için gayet başarılı olduğunu düşünüyorum.Yarısı otoban 120-130 km/h cruise ayarlı,diğer yarısı şehir içi.
    Süspansiyon:picassonun belki de en çok eleştirilen yeri ama bence muhteşem.Süspansiyonun ne demek olduğunu picasso da gördüm.büyük çukur ve sert kasislere hızlı girdiğimde sarsma yaptı ama o da normal,haricinde neredeyse herşeyi yuttu hem de güvenle.Eski Amerikan otomobilleri için derler ya "Yayla gibi".Benimle binenler otobüste olduklarını hissetttiklerini söylediler.
    Şanzıman:ilk 4 vitesin geçişlerini belirgin olarak hissettim ben,belki son 4 senedir cvt kullandığım için bariz geldi bana.İlginçtir ama bu vites değişimleri hoşuma gitti,daha iyi analiz edebilmek için virajlı yayla yolu bekliyorum.Ama kesinlikle başarılı olduğunu düşünüyorum.
    İç mekan:keşif yeni başladı,henüz çok az şey biliyorum (çok özellik var daha öğrenecek) ama uzun yollarda kızlarım ve eşim hiç bu kadar rahat etmediklerini söylüyorlar(sadece 180 km uzun yol yaptım).en arka koltuklardan birini de açtım,6 kişi+bagaj bile olduk,sorunsuz.Yolları ve pürüzleri yuttuğu gibi eşya ve insanları da yutuyor.Sorunsuzca...

    Ne diyeyim yaz gelse da picassomla uzun yola çıkabilsem.

    Alıntıları Göster
    Çok güzel.. Tekrar iyi günlerde mutluluk içinde kullanmanı dilerim..
    Yakıt harcaması 5000 km den önce karışık kullanma için son derece normal. İleride bu tarz kullanmada ( hız limitlerini aşmazsan 5.6 - 5.9 değerlerini de göreceksin.
    Daha önce de söylediğim gibi küçük viteslerde vites değişim anını kestirip gaz pedalındaki ayak basıncını biraz azaltırsan vites çok daha yumuşak değişecektir.
    Arabanın kullanım kitapçığını iyice okuyup incelemek çok faydalı oluyor. Sağ arka koltuk ayak basma yerinin altındaki dolaptaki kriko ve lastik değiştirme aparatlarını, bağajda sağ 6 ncı koltuk altındaki stepne indirme vidalı manivelası ve yatay monte edilmiş manivela çevirme çubuğunun durumlarını ve yerlerini kontrol edip aklının bir köşesine de yazmanı tavsiye ediyorum .
    Hayırlı olsun..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jetranger

    Çok güzel.. Tekrar iyi günlerde mutluluk içinde kullanmanı dilerim..
    Yakıt harcaması 5000 km den önce karışık kullanma için son derece normal. İleride bu tarz kullanmada ( hız limitlerini aşmazsan 5.6 - 5.9 değerlerini de göreceksin.
    Daha önce de söylediğim gibi küçük viteslerde vites değişim anını kestirip gaz pedalındaki ayak basıncını biraz azaltırsan vites çok daha yumuşak değişecektir.
    Arabanın kullanım kitapçığını iyice okuyup incelemek çok faydalı oluyor. Sağ arka koltuk ayak basma yerinin altındaki dolaptaki kriko ve lastik değiştirme aparatlarını, bağajda sağ 6 ncı koltuk altındaki stepne indirme vidalı manivelası ve yatay monte edilmiş manivela çevirme çubuğunun durumlarını ve yerlerini kontrol edip aklının bir köşesine de yazmanı tavsiye ediyorum .
    Hayırlı olsun..

    Alıntıları Göster
    hot hatch arkadaşım tekrar hayırlı olsun.
    bu arabanın en kötü yanı insan evde oturamıyor
    hemen kendini dışarı atıyor.
    Bundan önce ki arabamızda eşim (ikizlerimize hamile) sürekli tedirgin ve huzursuz oluyordu.
    dün arabamızla yaptığımız gezintide bir baktımki gözleri kapanmış.
    Picassonun inanılmaz huzur ve güven verdiğini söylüyor. Özellikle üst perdeği açtığımda huzura huzur ekleniyor. Herkese keyifli günler diliyorum
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altugkiral

    hot hatch arkadaşım tekrar hayırlı olsun.
    bu arabanın en kötü yanı insan evde oturamıyor
    hemen kendini dışarı atıyor.
    Bundan önce ki arabamızda eşim (ikizlerimize hamile) sürekli tedirgin ve huzursuz oluyordu.
    dün arabamızla yaptığımız gezintide bir baktımki gözleri kapanmış.
    Picassonun inanılmaz huzur ve güven verdiğini söylüyor. Özellikle üst perdeği açtığımda huzura huzur ekleniyor. Herkese keyifli günler diliyorum

    Alıntıları Göster
    Bu arada başıma gelen komik bir durumuda sizle paylaşmak isterim;
    12.01.09 akşamı arabamı aldıktan hemen sonra kauçuk paspas alarak arabama yerleştirdim. Sabah kalktım işe geleceğim direksiyonu çevirdikçe ayağımın altında tık tık ses geliyor. Cumartesi gününü zor ettim. Cumartesi sabahı hemen kalkarak servise gittim. Oradaki elemana daha durumu anlatmaya başlamıştımki adam beni dinlemeyi bırakarak paspası 5 cm kadar aşağı çekti ve gülerek bir deneyin dedi
    ve sorun kalmamıştı. meğerse paspas direksiyon miline değiyormuş. Buna benzer olay yaşayan arkadaşlara duyurulur.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hot hatch

    merhaba arkadaşlar
    16 ocak cuma saat 18:00 da ben de grand picassoma kavuştum.3 günlük ve yaklaşık 350 km lik izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum:
    Motor:beklentilerimin çok ilerisinde,devirlenmeye ve hızlanmaya istekli, 2000 d/d civarlarında sağınızda solunuzda kimse var mı diye baktırtacak kadar ateşli ama çok da tutumlu.6,5 lt/100 km ortalamam.İlk depo için gayet başarılı olduğunu düşünüyorum.Yarısı otoban 120-130 km/h cruise ayarlı,diğer yarısı şehir içi.
    Süspansiyon:picassonun belki de en çok eleştirilen yeri ama bence muhteşem.Süspansiyonun ne demek olduğunu picasso da gördüm.büyük çukur ve sert kasislere hızlı girdiğimde sarsma yaptı ama o da normal,haricinde neredeyse herşeyi yuttu hem de güvenle.Eski Amerikan otomobilleri için derler ya "Yayla gibi".Benimle binenler otobüste olduklarını hissetttiklerini söylediler.
    Şanzıman:ilk 4 vitesin geçişlerini belirgin olarak hissettim ben,belki son 4 senedir cvt kullandığım için bariz geldi bana.İlginçtir ama bu vites değişimleri hoşuma gitti,daha iyi analiz edebilmek için virajlı yayla yolu bekliyorum.Ama kesinlikle başarılı olduğunu düşünüyorum.
    İç mekan:keşif yeni başladı,henüz çok az şey biliyorum (çok özellik var daha öğrenecek) ama uzun yollarda kızlarım ve eşim hiç bu kadar rahat etmediklerini söylüyorlar(sadece 180 km uzun yol yaptım).en arka koltuklardan birini de açtım,6 kişi+bagaj bile olduk,sorunsuz.Yolları ve pürüzleri yuttuğu gibi eşya ve insanları da yutuyor.Sorunsuzca...

    Ne diyeyim yaz gelse da picassomla uzun yola çıkabilsem.

    Alıntıları Göster
    Önceki eleştiri konularının başında süspansiyon konusu geliyordu. Yeni yazılarda ise süspansiyon çok başarılı bulunuyor. Bence hatalar yeni modellerde gideriliyor. Herkese kazasız ve huzur dolu sürüşler diliyorum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: hot hatch

    merhaba arkadaşlar
    16 ocak cuma saat 18:00 da ben de grand picassoma kavuştum.3 günlük ve yaklaşık 350 km lik izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum:
    Motor:beklentilerimin çok ilerisinde,devirlenmeye ve hızlanmaya istekli, 2000 d/d civarlarında sağınızda solunuzda kimse var mı diye baktırtacak kadar ateşli ama çok da tutumlu.6,5 lt/100 km ortalamam.İlk depo için gayet başarılı olduğunu düşünüyorum.Yarısı otoban 120-130 km/h cruise ayarlı,diğer yarısı şehir içi.
    Süspansiyon:picassonun belki de en çok eleştirilen yeri ama bence muhteşem.Süspansiyonun ne demek olduğunu picasso da gördüm.büyük çukur ve sert kasislere hızlı girdiğimde sarsma yaptı ama o da normal,haricinde neredeyse herşeyi yuttu hem de güvenle.Eski Amerikan otomobilleri için derler ya "Yayla gibi".Benimle binenler otobüste olduklarını hissetttiklerini söylediler.
    Şanzıman:ilk 4 vitesin geçişlerini belirgin olarak hissettim ben,belki son 4 senedir cvt kullandığım için bariz geldi bana.İlginçtir ama bu vites değişimleri hoşuma gitti,daha iyi analiz edebilmek için virajlı yayla yolu bekliyorum.Ama kesinlikle başarılı olduğunu düşünüyorum.
    İç mekan:keşif yeni başladı,henüz çok az şey biliyorum (çok özellik var daha öğrenecek) ama uzun yollarda kızlarım ve eşim hiç bu kadar rahat etmediklerini söylüyorlar(sadece 180 km uzun yol yaptım).en arka koltuklardan birini de açtım,6 kişi+bagaj bile olduk,sorunsuz.Yolları ve pürüzleri yuttuğu gibi eşya ve insanları da yutuyor.Sorunsuzca...

    Ne diyeyim yaz gelse da picassomla uzun yola çıkabilsem.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hhosafci

    Önceki eleştiri konularının başında süspansiyon konusu geliyordu. Yeni yazılarda ise süspansiyon çok başarılı bulunuyor. Bence hatalar yeni modellerde gideriliyor. Herkese kazasız ve huzur dolu sürüşler diliyorum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: hot hatch

    merhaba arkadaşlar
    16 ocak cuma saat 18:00 da ben de grand picassoma kavuştum.3 günlük ve yaklaşık 350 km lik izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum:
    Motor:beklentilerimin çok ilerisinde,devirlenmeye ve hızlanmaya istekli, 2000 d/d civarlarında sağınızda solunuzda kimse var mı diye baktırtacak kadar ateşli ama çok da tutumlu.6,5 lt/100 km ortalamam.İlk depo için gayet başarılı olduğunu düşünüyorum.Yarısı otoban 120-130 km/h cruise ayarlı,diğer yarısı şehir içi.
    Süspansiyon:picassonun belki de en çok eleştirilen yeri ama bence muhteşem.Süspansiyonun ne demek olduğunu picasso da gördüm.büyük çukur ve sert kasislere hızlı girdiğimde sarsma yaptı ama o da normal,haricinde neredeyse herşeyi yuttu hem de güvenle.Eski Amerikan otomobilleri için derler ya "Yayla gibi".Benimle binenler otobüste olduklarını hissetttiklerini söylediler.
    Şanzıman:ilk 4 vitesin geçişlerini belirgin olarak hissettim ben,belki son 4 senedir cvt kullandığım için bariz geldi bana.İlginçtir ama bu vites değişimleri hoşuma gitti,daha iyi analiz edebilmek için virajlı yayla yolu bekliyorum.Ama kesinlikle başarılı olduğunu düşünüyorum.
    İç mekan:keşif yeni başladı,henüz çok az şey biliyorum (çok özellik var daha öğrenecek) ama uzun yollarda kızlarım ve eşim hiç bu kadar rahat etmediklerini söylüyorlar(sadece 180 km uzun yol yaptım).en arka koltuklardan birini de açtım,6 kişi+bagaj bile olduk,sorunsuz.Yolları ve pürüzleri yuttuğu gibi eşya ve insanları da yutuyor.Sorunsuzca...

    Ne diyeyim yaz gelse da picassomla uzun yola çıkabilsem.


    Alıntıları Göster
    Günaydın arkadaşlar,iyi temennilerinize teşekkür ederim.
    Şimdi bir kullanıcı olarak bilenlere birkaç soru sormak istiyorum,
    1.çocuk kilidi ile başım dertte,dün akşam kreş çıkışı kızım kucağımda araba çalışıyorken arka kapıyı açamadım.Hatırladım ki kapıları açarken kumandadaki açma düğmesine 2 kere basmam gerekiyordu, sürücü kapısındaki çocuk kilidi düğmesine birkaç kez basıp denedim gene açamadım,en son arabayı söndürdüm anahtarı çıkarttım ve arka kapıyı açtım.zafer benim...
    2.Dün ilk defa ekranda "tasarruf modu aktif" yazdı arabayı çalıştırırken,bu ne demek bilen var mı?
    3.Silecekler "auto" modda kalamıyorlar mı?hep ilk hareketi biz mi vermeliyiz?

    Bu arada ön sileceklerin hakkını vermem gerek,zahmetli olabileceğini düşünüyordum ama kusursuz çalışıyor,hayranlıkla seyrediyorum,ziebart su itici cam yüzey kaplamasından da vazgeçtim şimdilik.

    Sağlıcakla kalın,kazasız güvenli sürüşler.
    _____________________________
    gelişim için değişim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hot hatch

    Günaydın arkadaşlar,iyi temennilerinize teşekkür ederim.
    Şimdi bir kullanıcı olarak bilenlere birkaç soru sormak istiyorum,
    1.çocuk kilidi ile başım dertte,dün akşam kreş çıkışı kızım kucağımda araba çalışıyorken arka kapıyı açamadım.Hatırladım ki kapıları açarken kumandadaki açma düğmesine 2 kere basmam gerekiyordu, sürücü kapısındaki çocuk kilidi düğmesine birkaç kez basıp denedim gene açamadım,en son arabayı söndürdüm anahtarı çıkarttım ve arka kapıyı açtım.zafer benim...
    2.Dün ilk defa ekranda "tasarruf modu aktif" yazdı arabayı çalıştırırken,bu ne demek bilen var mı?
    3.Silecekler "auto" modda kalamıyorlar mı?hep ilk hareketi biz mi vermeliyiz?

    Bu arada ön sileceklerin hakkını vermem gerek,zahmetli olabileceğini düşünüyordum ama kusursuz çalışıyor,hayranlıkla seyrediyorum,ziebart su itici cam yüzey kaplamasından da vazgeçtim şimdilik.

    Sağlıcakla kalın,kazasız güvenli sürüşler.

    Alıntıları Göster
    Silecekler auto modunda kalamıyor.
    Tasarruf modu akü şarjı belli bir seviyenin altına düşünce ortaya çıkıyor. Sürekli açık kalan bir ışık vb. var mı? Bagajdaki elektrik soketine araba buzluğu gibi birşey bağladıysanız bilin ki bu soket aracı kilitleseniz bile sürekli canlı. Akım kesilmiyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MUAMMER3

    Silecekler auto modunda kalamıyor.
    Tasarruf modu akü şarjı belli bir seviyenin altına düşünce ortaya çıkıyor. Sürekli açık kalan bir ışık vb. var mı? Bagajdaki elektrik soketine araba buzluğu gibi birşey bağladıysanız bilin ki bu soket aracı kilitleseniz bile sürekli canlı. Akım kesilmiyor.

    Alıntıları Göster
    Grand c4 kullanıcılarına bir sorum olacak 3.sıra koltuklara 2 yetişkin sığabiliyor mu???
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coop

    Grand c4 kullanıcılarına bir sorum olacak 3.sıra koltuklara 2 yetişkin sığabiliyor mu???

    Alıntıları Göster
    ve 3.sıra koltuk dik iken bagaj yeterli oluyor mu?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coop

    ve 3.sıra koltuk dik iken bagaj yeterli oluyor mu?

    Alıntıları Göster
    tüm kullancılara hayırlı olsun.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coop

    ve 3.sıra koltuk dik iken bagaj yeterli oluyor mu?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: coop

    ve 3.sıra koltuk dik iken bagaj yeterli oluyor mu?


    Sevgili coop,
    3.sıra koltuklar açıkken bagaj hacmi 576 lt'den 208 lt'ye düşüyor..Büyük değil ama hiç de fena bir rakam sayılmaz 208 lt.Polo 250 lt,eski clio 270 lt,eski fiesta 250 lt yaris 210 lt değerlerini hatırlatmak isterim.Veya 3.sıradan sadece tek koltuk açarak hesaplarıma göre 392 lt bagaja sahip olabilirsiniz.
    3.sıra da yetişkin oturabilir mi? Kısa süreli yolculuklarda çok iri olmadıkları sürece oturabilirler,orta sırayı biraz öne kaydırmakta fayda var daha rahat edebilmeleri için.Ama esas amacının çocuklar için olduğunu düşünüyorum.Sonuçta grand picasso 5+2 lik bir otomobil.Forumda bu soru birkaç kez gündeme geldi,geriye dönük inceleyerek daha kapsamlı bir fikir edinebilirsiniz.
    Bu arada araba arka kapıyı dışarıdan çalışırken neden açamadığımı çözdüm .Hareket halinde kendiliğinden kilitlenen kapı kilidini inmeden açarak hallettim.
    Hepinize iyi günler ve güvenli sürüşler.
    _____________________________
    gelişim için değişim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hot hatch

    Günaydın arkadaşlar,iyi temennilerinize teşekkür ederim.
    Şimdi bir kullanıcı olarak bilenlere birkaç soru sormak istiyorum,
    1.çocuk kilidi ile başım dertte,dün akşam kreş çıkışı kızım kucağımda araba çalışıyorken arka kapıyı açamadım.Hatırladım ki kapıları açarken kumandadaki açma düğmesine 2 kere basmam gerekiyordu, sürücü kapısındaki çocuk kilidi düğmesine birkaç kez basıp denedim gene açamadım,en son arabayı söndürdüm anahtarı çıkarttım ve arka kapıyı açtım.zafer benim...
    2.Dün ilk defa ekranda "tasarruf modu aktif" yazdı arabayı çalıştırırken,bu ne demek bilen var mı?
    3.Silecekler "auto" modda kalamıyorlar mı?hep ilk hareketi biz mi vermeliyiz?

    Bu arada ön sileceklerin hakkını vermem gerek,zahmetli olabileceğini düşünüyordum ama kusursuz çalışıyor,hayranlıkla seyrediyorum,ziebart su itici cam yüzey kaplamasından da vazgeçtim şimdilik.

    Sağlıcakla kalın,kazasız güvenli sürüşler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: hot hatch

    Günaydın arkadaşlar,iyi temennilerinize teşekkür ederim.
    Şimdi bir kullanıcı olarak bilenlere birkaç soru sormak istiyorum,
    1.çocuk kilidi ile başım dertte,dün akşam kreş çıkışı kızım kucağımda araba çalışıyorken arka kapıyı açamadım.Hatırladım ki kapıları açarken kumandadaki açma düğmesine 2 kere basmam gerekiyordu, sürücü kapısındaki çocuk kilidi düğmesine birkaç kez basıp denedim gene açamadım,en son arabayı söndürdüm anahtarı çıkarttım ve arka kapıyı açtım.zafer benim...
    2.Dün ilk defa ekranda "tasarruf modu aktif" yazdı arabayı çalıştırırken,bu ne demek bilen var mı?
    3.Silecekler "auto" modda kalamıyorlar mı?hep ilk hareketi biz mi vermeliyiz?

    Bu arada ön sileceklerin hakkını vermem gerek,zahmetli olabileceğini düşünüyordum ama kusursuz çalışıyor,hayranlıkla seyrediyorum,ziebart su itici cam yüzey kaplamasından da vazgeçtim şimdilik.

    Sağlıcakla kalın,kazasız güvenli sürüşler.


    1. sorunuzdaki konuyu menuden de çözebiliyorsunuz hatırlatmak istedim. Yani araba çalışırken iki kere kumandaya basmanıza gerek yok.
    3. silecekleri hep oto da kalamıyor. Niye kalsın ki? Ayrıca yağmur yokken sensöre gelen vs. etkide cam kuru iken devreye girmesi sakıncalı değil mi?

    sevgilerimle,, resim yükleyelim de bir başarabilsem.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cez

    ECAM ACTION

    Hayırlı olsun. Kazasız belasız günler dilerim.

    Alıntıları Göster
    Foruma uzun süredir yazamadım. Herkese merhaba,
    C4 Grand picasso ile maceraya devam.
    Bu arada 19 000 km yi doldurduk. İlk bakımı İzmir Kavuklarda yaptırdım. Randevulu çalışıyorlar ve Cumartesi için en az 2 gün önceden aramanız lazım. Gayet memnun kaldım, çok ilgilendiler ve zamanında teslim edildi. Bu arada, servise giderken Manisa içinde yeni yapılan alt geçitlerden birinde, sol şeridin bir kısmını kapatan plastik kukaları fark edemeyip hepsini sağa sola dağıttım. Sağımda bir tır olduğu için şerit değiştiremedim ve nekadar uğraştımsada kukaların sonundaki metal uyarı levhasının sol arka kapıya çarpmasını engelleyemedim. Kapıda boydanboya saca kadar ulaşmayan bir kazıntı oluştu. Serviste bildiğimiz suluboya fırça ile sürülen rötuş boya ile kapattılar. Hiç belli olmuyor. Bu tür yüzeyel çiziklerde herkese tavsiye ederim, Arabasının renginde bir adet alıp torpido gözüne konabilir. Yaklaşık olarak bir oje şişesi büyüklüğünde. Böylece sinir bozan ufak tefek çizikleri , tüm bir parçayı boyatıp arabanın orijinalliğini bozmadan anında örtebilirsiniz.
    Köftecide veya benzeri yerlerde yemek yerken, size sorulmadan, arabanızı fırça ile özensizce temizleyen bilinçsiz kişiler yüzünden vede siyah renk olduğu için şimdiden ince cizikler oluştu. İlkbaharda Ziebart gibi bir boya koruyucu düşünüyorum.
    Forumda daha önceki yazılarımı okuyanlar bilirler, benim bu arabada en büyük derdim arka süspansiyonların sertliği(veya bana öyle geliyor)idi. Geçen gün bagajda iki torba kömür ( yaklaşık 50 kg) ile sürerken süspansiyon probleminin azaldığını gördüm ve şunu anladımki bu arabada(grand versiyonunda) arabanın arkasının biraz uzun olması ve yüklenebilecek ağırlıklar göz önüne alınarak 5 kişilik olanlara göre daha sert yaylar kullanılmış. Forumda gördüğüm kadarıyla 5 kişilik versiyonlarda bu problemden pek şikayet edilmiyor. Bagaj paspasının altında, 3. sıra koltukların yuvasında, koltukların arkasında kalan küçük bir hacım var belki oraya 50 Kg ya denk gelen bir demir külçe falan koydurabilirim. Merak edenler denesinler çok faydası oluyor. Arkadaki sertlik, tıkırtı, sallanma, hoplama gibi olaylar sona eriyor.
    Bu arada, hala alışamadığım ve bana göre ergonomik bir hata olan klima ve havalandırma kontrolundan bahsetmek istiyorum. Sol yan tarafta sürücünün kontrol ettiği panel bence çok küçük, özellikle düğmeler çok küçük ve birbirine yakın. Çok sayıdaki düğmeler içinden ilgili düğmeyi bulmak ve o anki ayarını görmek için birkaç defa panele bakmanız gerekiyorki, şehir içinde bu dikkatin dağılmasına neden oluyor. Bu yüzden bir kez bir bisikletliye çarptım.
    Herneyse, bu ıssız , pardon , memnuniyetsiz adam yinemi çıktı karşımıza demişsinizdir sanırım.
    Öyle bir durum yok, arabamdan gayet memnunum, eleştiri bende bir tür kaşıntı işte.
    Herkese hayırlı sürüşler, yeni Picassolananlara hayırlı olsun.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gharova

    Foruma uzun süredir yazamadım. Herkese merhaba,
    C4 Grand picasso ile maceraya devam.
    Bu arada 19 000 km yi doldurduk. İlk bakımı İzmir Kavuklarda yaptırdım. Randevulu çalışıyorlar ve Cumartesi için en az 2 gün önceden aramanız lazım. Gayet memnun kaldım, çok ilgilendiler ve zamanında teslim edildi. Bu arada, servise giderken Manisa içinde yeni yapılan alt geçitlerden birinde, sol şeridin bir kısmını kapatan plastik kukaları fark edemeyip hepsini sağa sola dağıttım. Sağımda bir tır olduğu için şerit değiştiremedim ve nekadar uğraştımsada kukaların sonundaki metal uyarı levhasının sol arka kapıya çarpmasını engelleyemedim. Kapıda boydanboya saca kadar ulaşmayan bir kazıntı oluştu. Serviste bildiğimiz suluboya fırça ile sürülen rötuş boya ile kapattılar. Hiç belli olmuyor. Bu tür yüzeyel çiziklerde herkese tavsiye ederim, Arabasının renginde bir adet alıp torpido gözüne konabilir. Yaklaşık olarak bir oje şişesi büyüklüğünde. Böylece sinir bozan ufak tefek çizikleri , tüm bir parçayı boyatıp arabanın orijinalliğini bozmadan anında örtebilirsiniz.
    Köftecide veya benzeri yerlerde yemek yerken, size sorulmadan, arabanızı fırça ile özensizce temizleyen bilinçsiz kişiler yüzünden vede siyah renk olduğu için şimdiden ince cizikler oluştu. İlkbaharda Ziebart gibi bir boya koruyucu düşünüyorum.
    Forumda daha önceki yazılarımı okuyanlar bilirler, benim bu arabada en büyük derdim arka süspansiyonların sertliği(veya bana öyle geliyor)idi. Geçen gün bagajda iki torba kömür ( yaklaşık 50 kg) ile sürerken süspansiyon probleminin azaldığını gördüm ve şunu anladımki bu arabada(grand versiyonunda) arabanın arkasının biraz uzun olması ve yüklenebilecek ağırlıklar göz önüne alınarak 5 kişilik olanlara göre daha sert yaylar kullanılmış. Forumda gördüğüm kadarıyla 5 kişilik versiyonlarda bu problemden pek şikayet edilmiyor. Bagaj paspasının altında, 3. sıra koltukların yuvasında, koltukların arkasında kalan küçük bir hacım var belki oraya 50 Kg ya denk gelen bir demir külçe falan koydurabilirim. Merak edenler denesinler çok faydası oluyor. Arkadaki sertlik, tıkırtı, sallanma, hoplama gibi olaylar sona eriyor.
    Bu arada, hala alışamadığım ve bana göre ergonomik bir hata olan klima ve havalandırma kontrolundan bahsetmek istiyorum. Sol yan tarafta sürücünün kontrol ettiği panel bence çok küçük, özellikle düğmeler çok küçük ve birbirine yakın. Çok sayıdaki düğmeler içinden ilgili düğmeyi bulmak ve o anki ayarını görmek için birkaç defa panele bakmanız gerekiyorki, şehir içinde bu dikkatin dağılmasına neden oluyor. Bu yüzden bir kez bir bisikletliye çarptım.
    Herneyse, bu ıssız , pardon , memnuniyetsiz adam yinemi çıktı karşımıza demişsinizdir sanırım.
    Öyle bir durum yok, arabamdan gayet memnunum, eleştiri bende bir tür kaşıntı işte.
    Herkese hayırlı sürüşler, yeni Picassolananlara hayırlı olsun.

    Alıntıları Göster
    Grand Picasso'da benim sıkıntı ettiğim şeyler;
    1- Herşey ters. Fransızlar kıllık olsun diye, sırf farklılık yaratmak için herşeyi ters yapmışlar. Örneğin menülerde dolaşmanızı sağlayan döner düğmeler (jog dial). Yukarı gitmek için yukarı çevirmeniz gerekir değil mi? Hayır Citroen'de aşağı çeviriyorsunuz, kayar çubuk yukarı gidiyor. Esc tuşu bile üstte değil OK tuşunun altında. Halbuki Esc tuşu klavyelerde varolduğundan beri sol en üsttedir.
    Hadi bunlar bilgisayar ile ilgili şeyler diyelim. Bagaj kapağı açma tutamağı niye ters? Arabanın dışından bagaj kapağını açmak için elinizi tutamağa sokunca içgüdüsel olarak oradaki iç hareketli parçanın size doğru olan dış kenarına basıyorsunuz kilit açılsın diye. Ama açılmıyor. Neden? Çünkü kapağın üstünde Citroen yazıyor. Kilidi açmak için harketli parçanın arabadan taraftaki diğer ucuna basmalı sonra sizden tarafından çekmelisiniz. AVM girişlerindeki güvenlikçiler bunu ortalama 15 saniyede becerebiliyorlar. Japon ve Alman arabalarda ise harcadıkları zaman 0.5 saniye.
    2-RDS Search nedir ya. RDS özelliği olmayan radyo istasyonuna rastlayınca yayını kesip yarım saat RDS arıyor. Sonunda "bulunamadı" deyip yayına devam ediyor. Bunu yapmasın diye ilgili istasyonda "RDS Search Off" seçiyorsunuz ama başka RDS'li bir istasyona geçip geri RDS'siz istasyona dönünce hoppaaa, tekrar RDS Search ve yarım saat ses seda yok. Be Fransız insanı, RDS'yi otomatik on yapıyorsun da otomatik off niye olmuyor?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MUAMMER3

    Grand Picasso'da benim sıkıntı ettiğim şeyler;
    1- Herşey ters. Fransızlar kıllık olsun diye, sırf farklılık yaratmak için herşeyi ters yapmışlar. Örneğin menülerde dolaşmanızı sağlayan döner düğmeler (jog dial). Yukarı gitmek için yukarı çevirmeniz gerekir değil mi? Hayır Citroen'de aşağı çeviriyorsunuz, kayar çubuk yukarı gidiyor. Esc tuşu bile üstte değil OK tuşunun altında. Halbuki Esc tuşu klavyelerde varolduğundan beri sol en üsttedir.
    Hadi bunlar bilgisayar ile ilgili şeyler diyelim. Bagaj kapağı açma tutamağı niye ters? Arabanın dışından bagaj kapağını açmak için elinizi tutamağa sokunca içgüdüsel olarak oradaki iç hareketli parçanın size doğru olan dış kenarına basıyorsunuz kilit açılsın diye. Ama açılmıyor. Neden? Çünkü kapağın üstünde Citroen yazıyor. Kilidi açmak için harketli parçanın arabadan taraftaki diğer ucuna basmalı sonra sizden tarafından çekmelisiniz. AVM girişlerindeki güvenlikçiler bunu ortalama 15 saniyede becerebiliyorlar. Japon ve Alman arabalarda ise harcadıkları zaman 0.5 saniye.
    2-RDS Search nedir ya. RDS özelliği olmayan radyo istasyonuna rastlayınca yayını kesip yarım saat RDS arıyor. Sonunda "bulunamadı" deyip yayına devam ediyor. Bunu yapmasın diye ilgili istasyonda "RDS Search Off" seçiyorsunuz ama başka RDS'li bir istasyona geçip geri RDS'siz istasyona dönünce hoppaaa, tekrar RDS Search ve yarım saat ses seda yok. Be Fransız insanı, RDS'yi otomatik on yapıyorsun da otomatik off niye olmuyor?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: MUAMMER3

    Grand Picasso'da benim sıkıntı ettiğim şeyler;
    1- Herşey ters. Fransızlar kıllık olsun diye, sırf farklılık yaratmak için herşeyi ters yapmışlar. Örneğin menülerde dolaşmanızı sağlayan döner düğmeler (jog dial). Yukarı gitmek için yukarı çevirmeniz gerekir değil mi? Hayır Citroen'de aşağı çeviriyorsunuz, kayar çubuk yukarı gidiyor. Esc tuşu bile üstte değil OK tuşunun altında. Halbuki Esc tuşu klavyelerde varolduğundan beri sol en üsttedir.
    Hadi bunlar bilgisayar ile ilgili şeyler diyelim. Bagaj kapağı açma tutamağı niye ters? Arabanın dışından bagaj kapağını açmak için elinizi tutamağa sokunca içgüdüsel olarak oradaki iç hareketli parçanın size doğru olan dış kenarına basıyorsunuz kilit açılsın diye. Ama açılmıyor. Neden? Çünkü kapağın üstünde Citroen yazıyor. Kilidi açmak için harketli parçanın arabadan taraftaki diğer ucuna basmalı sonra sizden tarafından çekmelisiniz. AVM girişlerindeki güvenlikçiler bunu ortalama 15 saniyede becerebiliyorlar. Japon ve Alman arabalarda ise harcadıkları zaman 0.5 saniye.
    2-RDS Search nedir ya. RDS özelliği olmayan radyo istasyonuna rastlayınca yayını kesip yarım saat RDS arıyor. Sonunda "bulunamadı" deyip yayına devam ediyor. Bunu yapmasın diye ilgili istasyonda "RDS Search Off" seçiyorsunuz ama başka RDS'li bir istasyona geçip geri RDS'siz istasyona dönünce hoppaaa, tekrar RDS Search ve yarım saat ses seda yok. Be Fransız insanı, RDS'yi otomatik on yapıyorsun da otomatik off niye olmuyor?



    Muammer kardeşim, arabanı güle güle kullan.. Tek sıkıntın bagaj kapağının mandalı ile radyonun RDS özelliği olsun..

    Aslında elinizi bagaj kapağına uzattığınız zaman parmak uçlarınız doğal olarak mandalın doğru yerine temas ediyor. Ben ben bu güne kadar böyle bir güçlük olduğunu farketmedim. Siz de yazmasanız aklıma bile gelmeyecekti..

    Menülerde dolaşmaya gelince: bunu zaten araba kullanırken yapmamalısınız. Dururken de hem direksiyon üzerinden hem de radyo panelinden yapabilirsiniz. RDS de sanırım tamamen devreden çıkarılabiliyor. Benim arabada hiç devreye girmiyor. İnceleyip sonucu size buradan bildireyim.
    Dediğim gibi bu tip keyfe keder şeylere kafanızı takmayın. Arabanızın keyfini çıkarın..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gharova

    Foruma uzun süredir yazamadım. Herkese merhaba,
    C4 Grand picasso ile maceraya devam.
    Bu arada 19 000 km yi doldurduk. İlk bakımı İzmir Kavuklarda yaptırdım. Randevulu çalışıyorlar ve Cumartesi için en az 2 gün önceden aramanız lazım. Gayet memnun kaldım, çok ilgilendiler ve zamanında teslim edildi. Bu arada, servise giderken Manisa içinde yeni yapılan alt geçitlerden birinde, sol şeridin bir kısmını kapatan plastik kukaları fark edemeyip hepsini sağa sola dağıttım. Sağımda bir tır olduğu için şerit değiştiremedim ve nekadar uğraştımsada kukaların sonundaki metal uyarı levhasının sol arka kapıya çarpmasını engelleyemedim. Kapıda boydanboya saca kadar ulaşmayan bir kazıntı oluştu. Serviste bildiğimiz suluboya fırça ile sürülen rötuş boya ile kapattılar. Hiç belli olmuyor. Bu tür yüzeyel çiziklerde herkese tavsiye ederim, Arabasının renginde bir adet alıp torpido gözüne konabilir. Yaklaşık olarak bir oje şişesi büyüklüğünde. Böylece sinir bozan ufak tefek çizikleri , tüm bir parçayı boyatıp arabanın orijinalliğini bozmadan anında örtebilirsiniz.
    Köftecide veya benzeri yerlerde yemek yerken, size sorulmadan, arabanızı fırça ile özensizce temizleyen bilinçsiz kişiler yüzünden vede siyah renk olduğu için şimdiden ince cizikler oluştu. İlkbaharda Ziebart gibi bir boya koruyucu düşünüyorum.
    Forumda daha önceki yazılarımı okuyanlar bilirler, benim bu arabada en büyük derdim arka süspansiyonların sertliği(veya bana öyle geliyor)idi. Geçen gün bagajda iki torba kömür ( yaklaşık 50 kg) ile sürerken süspansiyon probleminin azaldığını gördüm ve şunu anladımki bu arabada(grand versiyonunda) arabanın arkasının biraz uzun olması ve yüklenebilecek ağırlıklar göz önüne alınarak 5 kişilik olanlara göre daha sert yaylar kullanılmış. Forumda gördüğüm kadarıyla 5 kişilik versiyonlarda bu problemden pek şikayet edilmiyor. Bagaj paspasının altında, 3. sıra koltukların yuvasında, koltukların arkasında kalan küçük bir hacım var belki oraya 50 Kg ya denk gelen bir demir külçe falan koydurabilirim. Merak edenler denesinler çok faydası oluyor. Arkadaki sertlik, tıkırtı, sallanma, hoplama gibi olaylar sona eriyor.
    Bu arada, hala alışamadığım ve bana göre ergonomik bir hata olan klima ve havalandırma kontrolundan bahsetmek istiyorum. Sol yan tarafta sürücünün kontrol ettiği panel bence çok küçük, özellikle düğmeler çok küçük ve birbirine yakın. Çok sayıdaki düğmeler içinden ilgili düğmeyi bulmak ve o anki ayarını görmek için birkaç defa panele bakmanız gerekiyorki, şehir içinde bu dikkatin dağılmasına neden oluyor. Bu yüzden bir kez bir bisikletliye çarptım.
    Herneyse, bu ıssız , pardon , memnuniyetsiz adam yinemi çıktı karşımıza demişsinizdir sanırım.
    Öyle bir durum yok, arabamdan gayet memnunum, eleştiri bende bir tür kaşıntı işte.
    Herkese hayırlı sürüşler, yeni Picassolananlara hayırlı olsun.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gharova

    Foruma uzun süredir yazamadım. Herkese merhaba,
    C4 Grand picasso ile maceraya devam.
    Bu arada 19 000 km yi doldurduk. İlk bakımı İzmir Kavuklarda yaptırdım. Randevulu çalışıyorlar ve Cumartesi için en az 2 gün önceden aramanız lazım. Gayet memnun kaldım, çok ilgilendiler ve zamanında teslim edildi. Bu arada, servise giderken Manisa içinde yeni yapılan alt geçitlerden birinde, sol şeridin bir kısmını kapatan plastik kukaları fark edemeyip hepsini sağa sola dağıttım. Sağımda bir tır olduğu için şerit değiştiremedim ve nekadar uğraştımsada kukaların sonundaki metal uyarı levhasının sol arka kapıya çarpmasını engelleyemedim. Kapıda boydanboya saca kadar ulaşmayan bir kazıntı oluştu. Serviste bildiğimiz suluboya fırça ile sürülen rötuş boya ile kapattılar. Hiç belli olmuyor. Bu tür yüzeyel çiziklerde herkese tavsiye ederim, Arabasının renginde bir adet alıp torpido gözüne konabilir. Yaklaşık olarak bir oje şişesi büyüklüğünde. Böylece sinir bozan ufak tefek çizikleri , tüm bir parçayı boyatıp arabanın orijinalliğini bozmadan anında örtebilirsiniz.
    Köftecide veya benzeri yerlerde yemek yerken, size sorulmadan, arabanızı fırça ile özensizce temizleyen bilinçsiz kişiler yüzünden vede siyah renk olduğu için şimdiden ince cizikler oluştu. İlkbaharda Ziebart gibi bir boya koruyucu düşünüyorum.
    Forumda daha önceki yazılarımı okuyanlar bilirler, benim bu arabada en büyük derdim arka süspansiyonların sertliği(veya bana öyle geliyor)idi. Geçen gün bagajda iki torba kömür ( yaklaşık 50 kg) ile sürerken süspansiyon probleminin azaldığını gördüm ve şunu anladımki bu arabada(grand versiyonunda) arabanın arkasının biraz uzun olması ve yüklenebilecek ağırlıklar göz önüne alınarak 5 kişilik olanlara göre daha sert yaylar kullanılmış. Forumda gördüğüm kadarıyla 5 kişilik versiyonlarda bu problemden pek şikayet edilmiyor. Bagaj paspasının altında, 3. sıra koltukların yuvasında, koltukların arkasında kalan küçük bir hacım var belki oraya 50 Kg ya denk gelen bir demir külçe falan koydurabilirim. Merak edenler denesinler çok faydası oluyor. Arkadaki sertlik, tıkırtı, sallanma, hoplama gibi olaylar sona eriyor.
    Bu arada, hala alışamadığım ve bana göre ergonomik bir hata olan klima ve havalandırma kontrolundan bahsetmek istiyorum. Sol yan tarafta sürücünün kontrol ettiği panel bence çok küçük, özellikle düğmeler çok küçük ve birbirine yakın. Çok sayıdaki düğmeler içinden ilgili düğmeyi bulmak ve o anki ayarını görmek için birkaç defa panele bakmanız gerekiyorki, şehir içinde bu dikkatin dağılmasına neden oluyor. Bu yüzden bir kez bir bisikletliye çarptım.
    Herneyse, bu ıssız , pardon , memnuniyetsiz adam yinemi çıktı karşımıza demişsinizdir sanırım.
    Öyle bir durum yok, arabamdan gayet memnunum, eleştiri bende bir tür kaşıntı işte.
    Herkese hayırlı sürüşler, yeni Picassolananlara hayırlı olsun.


    gharova kardeşim daha nice kazasız, problemsiz 19000 km ler dilerim. Rötuş boyası konusunda bizleri bilgilendirmeniz çok güzel. Gerçekten, özellikle koyu renk arabalar için çok gerekli. Bırakın çizikleri, park yerlerinde, alışveriş merkezlerinde kapısını yandaki arabaya çarptırmadan açan yok neredeyse. Dolayısı ile boya üzerinde bu tür rötuşa gerek duyulan pek çok minik zedelenme oluşuyor.

    Bir yazımda arka amortisörlerin araba 5 kişi ve bağaj yükü olduğu zaman süspansiyonu tam olarak yerine getirdiğini yazmıştım. Siz de teyit etmiş oldunuz böylece.. Gerçekte de tam yüklü duruma göre dizayn edilmiş olmalıydı zaten..

    Isı ( Klima ) kontrol panelinin küçüklüğünden olan şikayetinize ben de katılıyorum. Özellikle gece, araba kullanırken doğru düğmeleri seçememe ve yanlış yerler basma benim de başıma sıkça geliyor. Artık yerleri iyice ezberledim ve el yordamı ile seçebiliyorum. Daha görünür ve okunur olması gerekirdi..

    Bilgilendirmeleriniz için teşekkürler.
    Aman daha dikkatli kullanın..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jetranger

    quote:

    Orjinalden alıntı: gharova

    Foruma uzun süredir yazamadım. Herkese merhaba,
    C4 Grand picasso ile maceraya devam.
    Bu arada 19 000 km yi doldurduk. İlk bakımı İzmir Kavuklarda yaptırdım. Randevulu çalışıyorlar ve Cumartesi için en az 2 gün önceden aramanız lazım. Gayet memnun kaldım, çok ilgilendiler ve zamanında teslim edildi. Bu arada, servise giderken Manisa içinde yeni yapılan alt geçitlerden birinde, sol şeridin bir kısmını kapatan plastik kukaları fark edemeyip hepsini sağa sola dağıttım. Sağımda bir tır olduğu için şerit değiştiremedim ve nekadar uğraştımsada kukaların sonundaki metal uyarı levhasının sol arka kapıya çarpmasını engelleyemedim. Kapıda boydanboya saca kadar ulaşmayan bir kazıntı oluştu. Serviste bildiğimiz suluboya fırça ile sürülen rötuş boya ile kapattılar. Hiç belli olmuyor. Bu tür yüzeyel çiziklerde herkese tavsiye ederim, Arabasının renginde bir adet alıp torpido gözüne konabilir. Yaklaşık olarak bir oje şişesi büyüklüğünde. Böylece sinir bozan ufak tefek çizikleri , tüm bir parçayı boyatıp arabanın orijinalliğini bozmadan anında örtebilirsiniz.
    Köftecide veya benzeri yerlerde yemek yerken, size sorulmadan, arabanızı fırça ile özensizce temizleyen bilinçsiz kişiler yüzünden vede siyah renk olduğu için şimdiden ince cizikler oluştu. İlkbaharda Ziebart gibi bir boya koruyucu düşünüyorum.
    Forumda daha önceki yazılarımı okuyanlar bilirler, benim bu arabada en büyük derdim arka süspansiyonların sertliği(veya bana öyle geliyor)idi. Geçen gün bagajda iki torba kömür ( yaklaşık 50 kg) ile sürerken süspansiyon probleminin azaldığını gördüm ve şunu anladımki bu arabada(grand versiyonunda) arabanın arkasının biraz uzun olması ve yüklenebilecek ağırlıklar göz önüne alınarak 5 kişilik olanlara göre daha sert yaylar kullanılmış. Forumda gördüğüm kadarıyla 5 kişilik versiyonlarda bu problemden pek şikayet edilmiyor. Bagaj paspasının altında, 3. sıra koltukların yuvasında, koltukların arkasında kalan küçük bir hacım var belki oraya 50 Kg ya denk gelen bir demir külçe falan koydurabilirim. Merak edenler denesinler çok faydası oluyor. Arkadaki sertlik, tıkırtı, sallanma, hoplama gibi olaylar sona eriyor.
    Bu arada, hala alışamadığım ve bana göre ergonomik bir hata olan klima ve havalandırma kontrolundan bahsetmek istiyorum. Sol yan tarafta sürücünün kontrol ettiği panel bence çok küçük, özellikle düğmeler çok küçük ve birbirine yakın. Çok sayıdaki düğmeler içinden ilgili düğmeyi bulmak ve o anki ayarını görmek için birkaç defa panele bakmanız gerekiyorki, şehir içinde bu dikkatin dağılmasına neden oluyor. Bu yüzden bir kez bir bisikletliye çarptım.
    Herneyse, bu ıssız , pardon , memnuniyetsiz adam yinemi çıktı karşımıza demişsinizdir sanırım.
    Öyle bir durum yok, arabamdan gayet memnunum, eleştiri bende bir tür kaşıntı işte.
    Herkese hayırlı sürüşler, yeni Picassolananlara hayırlı olsun.


    gharova kardeşim daha nice kazasız, problemsiz 19000 km ler dilerim. Rötuş boyası konusunda bizleri bilgilendirmeniz çok güzel. Gerçekten, özellikle koyu renk arabalar için çok gerekli. Bırakın çizikleri, park yerlerinde, alışveriş merkezlerinde kapısını yandaki arabaya çarptırmadan açan yok neredeyse. Dolayısı ile boya üzerinde bu tür rötuşa gerek duyulan pek çok minik zedelenme oluşuyor.

    Bir yazımda arka amortisörlerin araba 5 kişi ve bağaj yükü olduğu zaman süspansiyonu tam olarak yerine getirdiğini yazmıştım. Siz de teyit etmiş oldunuz böylece.. Gerçekte de tam yüklü duruma göre dizayn edilmiş olmalıydı zaten..

    Isı ( Klima ) kontrol panelinin küçüklüğünden olan şikayetinize ben de katılıyorum. Özellikle gece, araba kullanırken doğru düğmeleri seçememe ve yanlış yerler basma benim de başıma sıkça geliyor. Artık yerleri iyice ezberledim ve el yordamı ile seçebiliyorum. Daha görünür ve okunur olması gerekirdi..

    Bilgilendirmeleriniz için teşekkürler.
    Aman daha dikkatli kullanın..

    Alıntıları Göster
    Merhabalar,
    arabam 600 km oldu. daha depoda 250 km lik mazot vardı ki ben dayanamadım ve dün tekrar fulledim
    (eski arabamdan kalma alışkanlık bu kadar km şehir içinde yapmak beni biraz şaşırttı )
    Düşünüyorumda bu arabamı alana kadar Citroen markası bana bir şey ifade etmiyordu. Yani marka fanatiği olduğumu bu nedenle söyleyemem. Ama düşünüyorum arabamla ilgili şu da kötü olmuş diyeyim. yok. herşey muhteşem. MUAMMER3 arkadaşımızdan da gördüğümüz gibi arabada her şey muhteşem olunca bagaj kapağı vs gibi konular ancak dikkati çekebiliyor. (motordan, şanzımandan vs den memnun olmasak kim takar bagaj kapağını deriz - dikkatimizi bile çekmez )

    Ben şöyle sözümü bitirmek isterim;
    citroen picasso seçimimden dolayı çok memnunum (objektif olarak)
    herkese mutlu , keyifli, sağlık dolu sürüşler diliyorum.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altugkiral

    Merhabalar,
    arabam 600 km oldu. daha depoda 250 km lik mazot vardı ki ben dayanamadım ve dün tekrar fulledim
    (eski arabamdan kalma alışkanlık bu kadar km şehir içinde yapmak beni biraz şaşırttı )
    Düşünüyorumda bu arabamı alana kadar Citroen markası bana bir şey ifade etmiyordu. Yani marka fanatiği olduğumu bu nedenle söyleyemem. Ama düşünüyorum arabamla ilgili şu da kötü olmuş diyeyim. yok. herşey muhteşem. MUAMMER3 arkadaşımızdan da gördüğümüz gibi arabada her şey muhteşem olunca bagaj kapağı vs gibi konular ancak dikkati çekebiliyor. (motordan, şanzımandan vs den memnun olmasak kim takar bagaj kapağını deriz - dikkatimizi bile çekmez )

    Ben şöyle sözümü bitirmek isterim;
    citroen picasso seçimimden dolayı çok memnunum (objektif olarak)
    herkese mutlu , keyifli, sağlık dolu sürüşler diliyorum.

    Alıntıları Göster
    Merhabalar,

    3 yıllık S-max kullanıcısı olarak ikinci MPV yi C 4 Picasso olarak seçtik. Siparişi birazdan vermeye gidiyorum.

    Yakında iki araç arasında ayrıntılı bir analizle size katılacağım.

    Sevgiler
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: choroid

    Merhabalar,

    3 yıllık S-max kullanıcısı olarak ikinci MPV yi C 4 Picasso olarak seçtik. Siparişi birazdan vermeye gidiyorum.

    Yakında iki araç arasında ayrıntılı bir analizle size katılacağım.

    Sevgiler

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar,2 konuyla ilgili yaşadığım tecrübemi sizinle paylaşmak istiyorum.
    1-c4 grand picaso ya usb kutusu taktırdığınız zaman cd değiştirici devreden çıkıyor. yada izmir kavuklar servisi olayı çözemedi.şu anda usb kutu çalışıyor cd değiştirici çalışmıyor
    2-araca orjinal alarm taktırabilirsiniz.ama sadece harekete ve basınca duyarlı alarm takılabiliyor.darbe alarmını ek olarak satın almanız gerekiyor . bağlandıktan sonra da konfigüre edilemediği için aktif olarak darve alarmı görevini yapamıyor. yada izmir kavuklar servisi durumu çözemedi .
    Bu konular hakkında tecrübe sahibi diğer arkadaşlar yorumlarını paylaşırsa sevinirim.
    teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tiguanxx -- 31 Ocak 2009; 22:34:04 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tiguanxx

    Arkadaşlar,2 konuyla ilgili yaşadığım tecrübemi sizinle paylaşmak istiyorum.
    1-c4 grand picaso ya usb kutusu taktırdığınız zaman cd değiştirici devreden çıkıyor. yada izmir kavuklar servisi olayı çözemedi.şu anda usb kutu çalışıyor cd değiştirici çalışmıyor
    2-araca orjinal alarm taktırabilirsiniz.ama sadece harekete ve basınca duyarlı alarm takılabiliyor.darbe alarmını ek olarak satın almanız gerekiyor . bağlandıktan sonra da konfigüre edilemediği için aktif olarak darve alarmı görevini yapamıyor. yada izmir kavuklar servisi durumu çözemedi .
    Bu konular hakkında tecrübe sahibi diğer arkadaşlar yorumlarını paylaşırsa sevinirim.
    teşekkürler.


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sevimlihayalet8

    Arkadaşlar,2 konuyla ilgili yaşadığım tecrübemi sizinle paylaşmak istiyorum.
    1-c4 grand picaso ya usb kutusu taktırdığınız zaman cd değiştirici devreden çıkıyor. yada izmir kavuklar servisi olayı çözemedi.şu anda usb kutu çalışıyor cd değiştirici çalışmıyor
    2-araca orjinal alarm taktırabilirsiniz.ama sadece harekete ve basınca duyarlı alarm takılabiliyor.darbe alarmını ek olarak satın almanız gerekiyor . bağlandıktan sonra da konfigüre edilemediği için aktif olarak darve alarmı görevini yapamıyor. yada izmir kavuklar servisi durumu çözemedi .
    Bu konular hakkında tecrübe sahibi diğer arkadaşlar yorumlarını paylaşırsa sevinirim.
    teşekkürler.




    Servisi değiştirin bence. Alsancak bayisini jetranger abimiz övgüyle söz ediyordu. Oraya götürün.
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.