Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.686
Cevap
119
Favori
823.064
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KONUMA BAŞLAMADAN EVVEL BUNU ÇOK DİKKATLİ OKUYUNUZ LÜTFEN ARABA ALIRKEN DİKKAT EDİN PARAYI SOKAĞA ATMAYIN RİCA EDİYORUM...
    YAKLASIK 1 AY EVVEL MOTORDAN ISLIK SESİ GELMEYE BAŞLADI.ARABAM citroen 2008 MODEL SEDAN DİZEL 3000 KMDE..SÖNMEZLER DENEN ERZURUMDAKI CİTROEN SERVİSİNİ ARADIM.GÜYA USTABAŞI DEDİKİ BU NORMAL SES ISLIK SESİ..1.2.3.4. VİTESLERDE GAZA BASTIKÇA ARTAN SES..KULAĞI RAHATSIZ EDECEK ŞEKİLDE..HDI MOTORLARDA NORMALMİŞ???ERZURUMDAKİ SERVİS..??SERVİS DENİRSE TABİKİ..REZALET..NEYSE BEN ARABAMLA GUMUSHANEDEN YOLA CIKTIM VE YAKLASIK 1000 KILOMETRE BU SESLE GİTTİM KONYAYA KADAR..NEYMİŞ NORMAL ISLIK SESIYLE..KONYADA SERVISE GITTIM 3000 KM BAKIMI İÇİN..USTA DUYAR DUYMAZ ARABAYI MARŞINI KAPATTIRDI..VE DİREK BU SES TURBODAN
    GELIYOR DEDİ..TURBOYA BAKILDI TURBONUN PERVANESİ KANATLARI EĞİLMİŞ..SEBEP??SEBEİ HORTUMDAN KOPAN LASTİK PARÇASI..PERVANEYİ EĞİYOR..3000 KMDE SAYIN ARKADAŞLARIM REZALETE BAKIN..40 MILYARLIK ARABA BUNLAR..VE ERZURUM SERVİSİ BUNA NORMAL DİYOR..DAHA REZALET BITMEDI YENİ BAŞLADI İİ DİNLEYİN..EVET TURBO ELLERINDE YOK DEGISMESI GEREK,GARANTİ KAPSAMINDA..GELMESİ NEYMIS 15 GÜNÜ BULURMUS..AİLE PERİŞAN..KONYADA KALMAK MECBURIYETI ÇOLUK ÇOCUK...AMA KONYA SERVİSİ BİR İYİLİK EDİYOR BU TARIHI ERKENE ALMAYI BASARIYOR YAKLASIK 5 GÜN..OLAY CUMARTESİ YASANIYOR ÇARŞAMBA HALLOLUYOR..VE BANA DENIYORKI EGERKI ARABANIZ YOLDA KALSAYDI SİZE ARAC KİRALARDIK,OTEL PARASI VERİRİDK..AMA SERVISTE TESPI ETTIGIMIZ İÇİN MALESEF ARABANI BURDA TUTACAGIZ VEREMEYIZ VERIRSEK SORUMLULUK KALKAR..İÇİNDE TATILE CIKARKEN ALDIGIMIZ ESYALAR VS..REZİLLİK..CİTROENMIİ SEDANMIS HDI MOTORMUŞŞ...BIRAKIN ARKADAŞLAR.BENIM ARABAMIN TURBOSU 3000 KILOMETREDE ZARAR GORUYOR VE BANA GARANTI KAPSAMINDA ARAÇ BİLE KİRALAMIYORLAR..BIKTIRILDIM AÇIKÇASI..HERŞEYE RAĞMEN KONYADAKİ SERVİSE ERKEN HALLEDEBILDIKLERI ICIN TESEKKUR EderiM..SORULARINIZ VARSA CEVAPLAMAYA HAZIRIM..




    Bakınız bu yazıhttp://forum.donanimhaber.com/m_22870892/tm.htm adresindedir. Aynı ıslık sesi bende de başladı bir süredir. Adamı delirtiyor...




  • Forumda yorum yapan arkadaşların çoğu gerçekten tarafsız olarak eleştiriler gertiriyor. Birkaç başka markanın forumlarınıda takip ettiğimden biliyorum, bazıları kargadan başka kuş tanımıyor. :))
    Arabanın artıları ve eksileri 4 sayfa boyunca yeterince ortaya konulmuştur bence. Dayanıklılık ve problem çıkarma konusu henüz bir muammadır.
    Görüldüğü kadarıyla en tecrübeli olanımız yaklaşık 2 senedir bu arabayı kullanıyor ki zaten piyasaya çıkışıda bundan çok değil.
    Bir markanın geçmiş ve farklı modellerini gözeterek genellemeler yapmak kesin bir yere götürmez, belki bir fikir verebilir.
    Bekleyip göreceğiz. C4 picasso ile ilgili daha ayrıntılı türkçe bir forum yok sanıyorum
    Daha geniş bilgiler edinmek istiyenler için "C4 owners "diye yabancı bir forumu öneririm. Ancak takip etmek ortanın üzerinde bir yabancı dil bilgisi gerektiriyor.
    Kararsız olan arkadaşıma herşeyden önce şu soruyu kendisine sormasını öneririm. " Benim gerçekten bu arabaya ihtiyacım varmı????"
    Bir veya iki çocuk için 7 kişilik bir araba gerçekten ihtiyaçmıdır ?yoksa lüks müdür. Picasso kullananların çoğunun (ben dahil) arabanın devasa hacmini nadiren kullandığını ve arabayı almalarında en önemli etmenin dış görünüşündeki karizma olduğunu sanıyorum.
    Arabanın eksileri yukarıda ayrıntılı olarak defelarca vurgulanmış. Bence en önemlisi ve konfor hissinin azalmasına sebebiyet vereni, özellikle arka süspansiyonların zaman zaman(bazı hızlarda ve bazı zeminlerde)sert ve sarsıcı olması. Geçen gün aynı mahallede oturduğumuz ve dolayısıyla aynı yollardan geçmek zorunda olduğumuz bir arkadaşımın WW Cady sine bindim. Arka kısmı bizim arabadan daha yüksek, uzunluğu ve ağırlığı biraz daha az. Açıkça söylemek gerekirse süspansiyonların konforuna hayran kaldım. Benim korkarak ve genellikle sarsılarak geçtiğim bozuk zeminleri çok rahat, sarsıntısız ve gürültüsüz olarak geçti gitti. Bizim arabanında en az onun kadar olmasını beklerdim. . Arka aks düzenini incelediğimde helezon yay yerine yaprak yayların olduğunu gördüm. Citroenin bu konuda öğrenmesi gereken şeyler var bence. Ayrıca Caddy ilk kalkışta acaip iyi kaçıyor. Son hızı düşük(160 Km ), vedeeee bizdeki karizma yok tabiiki.

    Ben Picassodan önce LPG li 2004 Megan Sedan kullanıyordum,.LPGnin litre fiyatı 174 YTL iken, 30 YTL ile 17 litre civarı LPG alıp, şehir içinde 200 Km yol katedebiliyordum. Şimdi aynı yolu , Picasso 50 YTL lik mazot ile katedemiyor. Şunu anlatmaya çalışıyorumki ;Picasso ağır bir araba ve hernekadar mazotlu isede, kıyaslama yaparken dizel C4, Focus, Corolla gibi yaklaşık 300 kg( benim gibi 4 kişiye bedel) daha hafif arabaların sarfiyatını baz alma.
    Aynı ekonomiyi bulamazsın.
    Birde şu var, özellikle trafik lambalarındaki kalkışlarda sol şeritteki egemenliğin sona erebilir, zira şahin bile arkadan selektör yapıp yol ister. Hıyarı en fazla 100 metre sonra ezeceğini bilirsin ama o an elden birşey gelmez. Ben arkaya şöyle yazdırmayı düşünüyorum ". Kalkışta geçme beni, ilerde öperim seni"
    Şimdilik bukadar.
    Herkese selam




  • ben 2007 grand scenic kullanıyorum.grand picassoyu incelemiştim ama fiyatı çok yüksek ve ben arabamdan çok menmunum.jetrenger bu arabayı alırken başka mpv lere baktınızmı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serdar1646

    ben 2007 grand scenic kullanıyorum.grand picassoyu incelemiştim ama fiyatı çok yüksek ve ben arabamdan çok menmunum.jetrenger bu arabayı alırken başka mpv lere baktınızmı?


    Sevgili arkadaşım, önce şunu belirteyim. Ben 60 yaşında, emekli pilot bir ağabeyiniz, arkadaşınızım. Grand C4 ü geçen yıl Ağustos ayında almış, 98 model Opel Vectra'mı da takasda kullanmıştım. Amacım 2.0 L lik bir motordan daha ekonomik bir motora geçmek ( malum emekliyiz ), seyahatlerde torunumun eşyalarını rahatça sığdıracak bir bagaja sahip olmak, şehir trafiğinde debriyaja basmaktan kramp giren sol ayağımı otomatik vitesle rahatlatmak. Bu kriterleri kendime olmazsa olmaz seçtim ve tam 2,5 ay otomobil dünyasını allak bullak ettim. Hatta bu forumda incelediğim arabaları yazarak deneyimli arkadaşlardan yardım istedim.
    Bir arkadaş bu arabanın Mayıs ayında çıktığını, özellikleri açısından kriterlerime uygun olduğunu, incelememi yazdı. Bu arabanın varlığından ancak o zaman haberim oldu. Daha önce C-Max ve Toyota Verso ile ilgileniyordum. Ama kıyaslayınca model yılı, fiyat, bagaj hacmi ve ekonomi açısından C4 ü açık ara tercih ettim. Özellikle kıyaslamada opsiyonlarına göre fiyat farkı çok fazla idi geçen sene. Şimdi diğer arabalar yakında model değiştireceklerinden fiyatlarını ucuzlatmış olabilirler. Ama yeni kasalarının fiyatı yüksek olacaktır.

    Neyse, meslek icabı teknoloji, elektronik ve aviyonikten biraz anlarım. Bu arabayı gidip gördüm, yabancı forumlar dahil iyice inceledim ve almaya karar verdim.
    Bu konuyu açan da benim zaten. Bu arabayı kullananlar ve kullanacaklara burada paylaşılacak bilgilerin yararlı olacağını düşündüm.

    Ancak dikkat ederseniz araba hakkında ben negatif anlamda pek birşey yazmadım bu güne kadar. Herkesin tarzına ve deneyimine sonsuz saygım var. Hepsini okuyor ve yakından takip ediyorum. Arabam 16 000 km ye geldi, maşallah diyeyim, şu ana kadar olumsuz bir durumla karşılaşmadım. Nasıl menfi şey yazayım ki?
    Ama eğer karşılaşırsam en ince detayına kadar burada paylaşacağımdan kimsenin şüphesi olmasın. Geçen gün tavan perdesi açılmıyordu. Tamam dedim bunu forumda yazayım. Ancak bu bir elektronik kilitlenme imiş, düğmesine 5 saniye devamlı basınca kilit açılıverdi..

    Bu arada tekrar vurgulayayım. Arabayı asla prosedür dışında kullanmıyorum. Stop ederken en az bir iki dakika soğutmayı bile asla ihmal etmem. Ne ekerseniz onu biçersiniz. ( Çok küçük orandaki bazı fabrikasyon olumsuzluklarını istisna olarak görmek kaydıyla tabii..)




  • merhabalar,
    geçenlerde camlardan (eski magirus'lardaki gibi) tıkırtılar gelmeye başlayınca servise gittim, bana söyleneni aktarayım, fitil olduğu için sıcak havalarda camlar böyle ses yapabiliyor dediler, neyseki çok önemli bir problem değil, silikon sprey sıktılar düzeldi. benzer bir sesle karşılaşanlar için belirteyim dedim. Birde tecrübeli oto yıkamalarda cam fitillieri pek fazla silmezlermiş, aklınızda bulunsun, sildirmeyin. Ancak sol camdan gelen rüzgar sesi, daha önce yazılmıştı, nasıl çözdünüz merak ediyorum. bazen oluyor bu ses bazen olmuyor. Picasso'ya hakkettiğinden fazla eksi verdik hissiyle bir kaç şey söylemek istiyorum. Servise gitmişken şu bizim meşhur süspansiyon olayını da daha detaylı konuşma fırsatım oldu. değişken süspansiyon arabann maliyetini 10.000 $'a yakın artırıyormuş. gharova arkdaş yazmıştı caddy'le kıyaslayarak, citroen'in bu konuda öğrenmesi gereken çok şey var diye. bu düşüncesine pek katılmıyorum. Citroen bu konuda en iddialı markalardan biridir aslında . olay pazarlama ve strateji olayı bence. renault daha üst düzey olan avrupa versiyonlarının bir kaçını bizde deneyip hiç bir başarı sağlayamamıştı. Renault demişken, sanırım 85'ti, ilk gelen renault 9'dan başlayarak farklı versiyonlarını 20 seneden fazla kullandım, grand scenic'e göre bence çok daha iyi bir araç.
    Ben aslında trafiğin yoğunluğundan da sıkılarak ve de daha çok sahil yolu keyfinden, özellikle yaz aylarında (fırsat buldukça) motorsikletimi tercih ediyorum. benim motor Suzuki ancak geçenlerde Çin malı motorların bayisi olan bir arkadaşla konuşurken şöyle dedi. ya bu motorlar Çin'de hiç problemsiz bilmem kaç kilometre yol yapıyo, bizde çok problemli olabiliyor. Adamlar genelde 50-70'in üzerine çıkmıyorlamış. bizde öyle kullanan yok tabi, herkes basmaya çalışıyor allah ne verdiyse. sonuçta parçalar dayanmıyor. demek istediğim, jetranger abimizinde belirttiği gibi gibi bu bir aile arabası, kıyaslamak gerekirse bence sınıfındaki araçlardan daha iyi, onlarla kıyaslayın. Son 10 yıl spor araba kullanan biri olarak araba kullanım tarzım epey değişti diyebilirim. Ama nedir istanbulda ortalama hızım belki 40'dan 30'a düşmüştür. Uzun yolda keyfi çok daha güzel.
    Birde yine gharova arkadaşla zıtlaşıyor gibi olmayayım (gerçi kendisi de yazmış baz almayın diye, haksızlık da yapmayayın) daha öncede yazmıştım sanırım, bu araçtaki motor ford'takiyle aynı, citroen, ford, sanırım (volvo) bereber geliştirdi bu motoru. Ford aynı motoru farklı şanzumanla sundu. benim çevremdem edindiğim veriler, ford'un daha çok yakıt tükettiği yönünde. Benzer sınıf araçlarda bu araçla kıyaslanabilecek bir araç yok bence, yakıt açısından. Heleki dizel fiyatının benzine nerdeyse eşitlendiği şu günlerde, LPG'li araçlarlarla hiç kıyaslama yapmayın, haksızlık olur. yani bu boyutta bir araç için sert kullanılmazsa çok ekonomik bence, sert süspansiyon tamam ama ekonomisine haksızlık etmeyelim:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi levento -- 28 Haziran 2008; 3:57:09 >




  • İnsan sevdiğini yerden yere vururmuş derler. Levento arkadaşım, bende herhalde bu yüzden zaman zaman bazı yönlerini acımasızca eleştiriyorum.
    Evet, Yakıt ekonomisi yönünden şu an LPG ile vedahi sözü geçen arabalarla karşılaştırmak haksızlık olabilir. Bence burda ağırlık çok önemli bir faktör. Ancak, yine gündeme getireceğim için üzgünüm ama, bu arabanın arka süspansiyon konforundaki rahatsızlık konusunda Citroenin yanlış yaptığı görüşümde ısrarlıyım. Tamam, Hidraktif süspansiyonu maliyet nedeniyle koymamış veya getirememiş olabilirler, ama bu olayı, en azından Caddy örneğindeki gibi klasik bir yöntemle iyileştirebilirlerdi. Ben bu konuda bir modifikasyon yapılabilirmi diye araştırıyorum. Örneğin daha yumuşak bir helezon yay veya amortisör uygulanabilirmi diye. Sonuçta ralli yapmayacağıma göre benim için önemli olan yol tutuştan ziyade sürüş konforu.
    Ayrıca kilometreler ilerledikçe süspansiyonun biraz daha yumuşadığını (veya benim alıştığımı) söyleyebilirim. Acaba ESP ninde bu olayda bir etkisi olabilirmi? Bildiğiniz gibi 40 km nin altında isterseniz ESP yi kapatabiliyorsunuz. Dün bunu denedim ve sanki daha yumuşak bir sürüş oldu.
    Bulunduğum ilçede doğalgaz, ve ardından gelen kablolama gibi kazılar nedeniyle 10 metre sağlam kalmış, kazılmamış yol yok. Belkide bu yüzden ben en çok bu olaya taktım.
    Boya koruma konusunda tavsiyesi ve İzmirde önereceği bir yer olan varmı? Yardımlarınızı bekliyorum.
    Herkese selam




  • yok yok Esp'leyle alakası olamaz... Esp'yi açık bırakmanız..Çalışıyor anlamına gelmez... ok

    tabikide amatisörleri değiştirebiilrsiniz..ama çok profosyonel insanlara danışın, önemli birşey bu... sÜSpansiyon arabanın Herşeyi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uA_Y_C_A -- 1 Temmuz 2008; 8:51:56 >
  • esp sadece fren yapar süspansiyonla bağlantısı yoktur.
  • ben az zamanda çok problem yaşamış olduğum için fazla birşey yazmayacağım.ufak bir bilgi rica ediyorum b,len varsa not düşsün lütfen.KLİMANIN AUTO TUŞUNA UZUN SÜRE BASINCA KONTOL TAMAMEN ŞOFÖRE GEÇİYOR.TEKRAR ESKİ DURUMA NASIL ÇEVRİLİYOR BİLEN VARMI
  • Bu foruma iki grand picassoyla toplam 38000 km.lik deneyimlerim yazdım, göremiyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: familyfather

    Bu foruma iki grand picassoyla toplam 38000 km.lik deneyimlerim yazdım, göremiyorum.

    Aman Hocam!
    Nasıl olur. Olmazsa bana özel mesaj olarak gönderin, ben atayım foruma. Bu tür bilgiler çok değerli. Belki çok uzun geldiği için yayınlanmamıştır. 2'ye, 4'e bölerek gönderin bir de...
  • almayı düşünen arkadaşlar için ben not düşmek istiyorum.arabayı alalı 5 ay olmadı önce camlar açılıp kapanırken çatırdamaya başladı,sonra durup duruken tavan açılmadı,kadife kolçaklar beyazladı.tatile gittim depo kapağım tutkluk yaptı(düşünün birkere depo bitmek üzere yanaşıyorsunuz kapak açılmıyor.servis 150 km gel bakalım diyor)klimam şu anda fahreneit gösteriyor düzeltmeyi bilen yok.geçen gün klima tamamen kilitlendi.kullanım keyfi iyi ama bu araba beş ayda bunları yaptı ileriye korkuyla bakıyorum
    iyi günler
  • İngiltere'deki test sonuçlarından, karşılaştırmalardan, kendi yaptıgım araştırmalardan sonra 1.6 motor dizel ve 6 ileri otomatik vites, diz hava yastıgı, ESP, çift bölgeli klima, MP3 çalar, 5li CD degiştirici ve daha pek çok donanım standart tek aile otomobili seçenegi olan C4 grand picassoyu (İlk aracımı ) 27.04.2007 de G.antep bayisinden aldım. Şu an ikinci C4 grand picassoyu kullanıyorum. Toplam 40.000 km. yol yaptım. Öncelikle şunu belirteyim ki, ilk aracımı aldıgımda her ne kadar korkunç sorunlar yaşadıysamda müşteri ilişkileri ve servis sayesinde hepsinden kurtuldum, çünki ARACINA SAHİP ÇIKAN BİR MARKA. Harika bir araç ve tercih ettigime çok memnunum.
    Söylediklerime inandıgım için büyük harfle yazdım. Aracım 8000 km. ye geldiginde otoyolda cruise control ile 165 km. hızla seyir halinde iken motor durdu. Bu bir başlangıçtı. Arka sol teker davlumbaşı şişti ve lastige sürttü, ön gögüsteki kapı kilitleme tuşunun boyası döküldü. Daha sonra çeşitli tarihlerde ve hızlarda olmak üzere toplam 8 kez seyir halinde iken motor durdu. Her defasında servise gittim, kontrol edildi, onarıldı, parça değişti, yazılım değişti, ama nedense olmadı bir türlü... Bence aracın cruise control devresinde yazılım olarak yahutta elektronik kartında bir problem vardı. Zira her motor duruşunda ekranda arızalarla ilgili bilgiler geçiyor, hemen hepsindede cruise control fault yazısını okuyordum. Bu arada ben sorunlarımı 4 kez fransa sitesine yazdım, hepsindede Türkiye ye aracın sorununun giderilmesi ile ilgili bilgi verildi. Bu arada aracla 27500 km. yapmıştım. Sonunda Baylas müşteri hizmetleri müdürü bizzat kendisi aracı inceledi ve aracım yenisi ile değiştirildi. ikinci aracımla 13500 km. yaptım. Şu ana kadar hiçbir sorun yaşamadım.
    Bundan daha önce 1.9dti 2003 model renault scenic kullanıyordum, ilk mazot almamda mazot deposu delik çıktı degişti, kol dayama bozuldu değişti, 2 kez güneşten direksiyon simidi eridi degişti, ön ve arka sunroof bozuldu komple degişti, ön güneşlikler açıp kaparken çat çat ses yapıyordu 2 şer kez degişti, sogutucu göz soguk hava vermiyordu degişti. Yani tüm bunlar birde aracın daha garantisi bitmeden ilk iki yılda garantiden değişenler. Her yıl 1150 ytl vergisi de cabası, sattım kurtuldum.
    Yani hangi markaya giderseniz gidin, binbir türlü sorun yaşayabilirsiniz. Önemli olan sorunun halledlip sizin memnun olmanızdır. sikayetver.com sitesine giderseniz çok ünlü ve pahalı markaların insanları nasıl magdur ettiklerine şahit olursunuz.
    Tüm kullanıcılara önerim öncelikle bu aracı kullanmak için ingilizce bilmiyorsanız elinize bir sözlük alıp menu tuşundan bütün menuleri gezin. Kullanım klavuzunu aracın içine oturup tamaen görüp kontrol ederek okuyun. Benim kullandıgım versiyon aydınlatma paketli, ekran renginden mp3 çalara kadar herşeyi kişiselleştirebiliyorsunuz. Aracı kullamaya başlamadan öne bunları mutlaka yapın. Yol yakıt gibi araç göstergelerinde ve parametrelerinde birçok seçenek mevcut, bunları bilmeden yola çıkarsanız, hem zaman kaybeder hemde boşuna sinirlenirsiniz.

    Örnegin drslim arkadaş farkında olmadan perdeyi yada baglı oldugu kontrolu devre dışı bırakmış olabilir. Klima kilitlenmesinden kasıt nedir anlamadım ama auto tuşuna 2-3 saniye basılı tutarsanız ön yolcu klima kontrolu size geçer, (geriye almak için yolcu tarafındaki +/- tuşarından birine basmanız yeterli olur.) arka klima kontrolünüde klima ekrandaki kişilerin içi dolu hale getirip siz alabilir yada boş hale getirip arka yolculara bırakabilirsiniz gibi...
    Aracın süspansiyon sistemi tamamen ülkemiz yol koşulları nedeniyle sertleştirilmiş, standart olarak geliyor. Yoksa Citroen süspansiyon konusunda pekçok markaya açık ara fark atar. Hidroaktif süspansiyon bugün bile her markanın cesaret edemedigi bir teknolojidir. Giden arkadaşlar bilirler, avrupada çeşitli ülkelerde araç kullandım, maalesef üzülerek söylüyorum bizim gibi yolları olan bir yere henüz rastlayamadım. Ancak ESP, elektronik Stabilite programın, süspansiyonla zerre kadar ilgisi yok. Zaten Türkiye ye süspansiyon ve yükseklik ayarlı exclusive modeli getirilmiyor ki.

    Geçen ay Karadenizi Sinop'tan Sarp'a oradan Gürcistan-Batum'a kadar gezdim. Ilgaz daglarından tutunda zigana geçine varıncaya dek toplam 3850 km. yol yaptım ve sadece 4 depo mazot harcadım. Eger aracı sıkıştırmaz, 90-110 ile kullanırsanız 1 depo ile 1000 km. yol yapabiliyorsunuz. Zaten bir aile aracı oldugu için hızlı gitmeniz önerilmiyor, ayrıca ceza yerine fındık fıstık :) yiyorsunuz. Hem bir trafik cezası, bir ailenin bir gece konaklama bedelinden fazla...
    Geçtigimiz hafta da Adana'dan Balıkesir'e gittim 1000 km. Ankara üzeri gidip, 970 km. Konya üzeri döndüm, ortalama 5.5 litre yaktı ve abartmıyorum 1 depo ile gidip bir depo ile döndüm.

    Bu arada Citroen kulübe üye olmak istiyorum, kim ilgileniyor acaba bilen var mı?

    Tüm kullanıcılara kazasız belasız hayırlı yolculuklar diliyorum.
    Saygılar,




  • Arkadaşım sana Citroen merkez müşteri hizmetlerinden Gn. müdür Yardımcısı Deniz bey ile görüşmeni öneririm. Bu arada eger Erzurum servisine gittiginde açtırdıgın iş emri kagıdı varsa çok işine yarar. Servise her gidişinde mutlaka hangi arıza için gittiysen birşey yapılsın yada yapılmasın iş emri kagını al ve o iş emrine sorunun ne oldugunu mutlaka açıkça yazdır. eger tekrarlana bir arıza ise mutlaka belirttir, örnegin 5. defadır seyir halide motor duruyor gibi...
    Servisler prosedürü bilmiyor yada uygulamak bazen işlerine gelmiyor, Baylas ise olaya çok farklı bakıyor, ben komple C4 grand picassoyu degiştirttim, şimdi çok mutluyum.
    Ayrıca geçmiş olsun.
  • Yurt dışından gelen bir sürü C4 picasso görüyorum. Geçenlerde bi arkadaşın dayısı geldi. İçine bindim 2.0 HDİ ve tam otomatik şanzımandı tiptronic. yani MCP değil. Bu seçenek neden gelmiyo acaba Türkiyeye?
  • Arkadaşlar, benim C4 Grand Picasso siyah renk.. Malum yaz şartları toz toprak, kış şartları toz yağmur çamur.
    Nerede okuduğumu hatırlamıyorum ama sanırım boya koruması olarak çeşitli metotlar var ve bunlardan biri de "teflon kaplatma" imiş. Ya da buna benzer bir şey.
    Böyle bir uygulama yaptıran var mı?, önerilir mi? ve bu tür harici uygulamalar Citroen servisi tarafından onaylanıyor mu?

    Bu konuda deneyimi ve bilgisi olan arkadaşlar burada paylaşırlarsa çok sevinirim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jetranger

    Arkadaşlar, benim C4 Grand Picasso siyah renk.. Malum yaz şartları toz toprak, kış şartları toz yağmur çamur.
    Nerede okuduğumu hatırlamıyorum ama sanırım boya koruması olarak çeşitli metotlar var ve bunlardan biri de "teflon kaplatma" imiş. Ya da buna benzer bir şey.
    Böyle bir uygulama yaptıran var mı?, önerilir mi? ve bu tür harici uygulamalar Citroen servisi tarafından onaylanıyor mu?

    Bu konuda deneyimi ve bilgisi olan arkadaşlar burada paylaşırlarsa çok sevinirim..



    Ben önceki Picassoma sonax ta boya ve koltuk koruma yaptırmıştım, maalesef hem arabanın heryeri pare pare oldu, hem cam fitillerinin çogu çizik ve darbeli hale geldi hemde koltuklar sıvıyı emmeye devam ediyordu. Bin pişman oldum, servise sordum, asla önermediler. Asla boya koruma yaptımayın siyah araca boya korumayı bir kere yaptırırsanız 6 asda bir solacagından sürekli her 6 ayda bir yenilemeniz gerekecektir. Bu durum Ziebart ta da aynımıdır bilmiyorum ama Sonax'a ASLA yaptırmayın...
    Teflon kaplamayı bilmiyorum, lakin servisin önerecegini hiç sanmam ayrıca ilerde boyayla ilgili yaşayabileceginiz sorunlarda boya garantisi dışı kalabilir aracınız.
    Selamlar,




  • Ben geçen sene aracımı sıfır aldığımda Sonax Nano koruma yaptırdım. Aracın kapalı garajda durmasına ve sadece Sonax bayilerinde süngerle yıkatılmasına rağmen renkte soluklaşma oldu. Ben de Turtle Wax Teflonlu cila alıp geçen hafta kendim uyguladım, 3 saat sürdü ama arabayı tanıyamadım, parlamak ne kelime ışıltılar saçıyordu. El sürünce tabaka belli oluyor. Ürünün kutusunda 12 ay etkili olduğu söyleniyor.

    Not araç : siyah zafira :))

    quote:

    Orjinalden alıntı: familyfather


    quote:

    Orjinalden alıntı: jetranger

    Arkadaşlar, benim C4 Grand Picasso siyah renk.. Malum yaz şartları toz toprak, kış şartları toz yağmur çamur.
    Nerede okuduğumu hatırlamıyorum ama sanırım boya koruması olarak çeşitli metotlar var ve bunlardan biri de "teflon kaplatma" imiş. Ya da buna benzer bir şey.
    Böyle bir uygulama yaptıran var mı?, önerilir mi? ve bu tür harici uygulamalar Citroen servisi tarafından onaylanıyor mu?

    Bu konuda deneyimi ve bilgisi olan arkadaşlar burada paylaşırlarsa çok sevinirim..



    Ben önceki Picassoma sonax ta boya ve koltuk koruma yaptırmıştım, maalesef hem arabanın heryeri pare pare oldu, hem cam fitillerinin çogu çizik ve darbeli hale geldi hemde koltuklar sıvıyı emmeye devam ediyordu. Bin pişman oldum, servise sordum, asla önermediler. Asla boya koruma yaptımayın siyah araca boya korumayı bir kere yaptırırsanız 6 asda bir solacagından sürekli her 6 ayda bir yenilemeniz gerekecektir. Bu durum Ziebart ta da aynımıdır bilmiyorum ama Sonax'a ASLA yaptırmayın...
    Teflon kaplamayı bilmiyorum, lakin servisin önerecegini hiç sanmam ayrıca ilerde boyayla ilgili yaşayabileceginiz sorunlarda boya garantisi dışı kalabilir aracınız.
    Selamlar,





  • İkaz ve önerileriniz için çok teşekkürler arkadaşlar. Pek çok kullanıcıya faydalı olacağına inanıyorum. Özellikle bu tür uygulamalardan önce servise danışmakta yarar var sanırım..
  • jetrenger grand scenic'e bakmışmıydınız? bence çok daha iyi
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.