Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (101. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
842.538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu makine beni ufak tefek şeylerden aşık ediyor kendine yahu.

    İç dikiz aynası kararan değil sürekli kara dikiz aynası.
    Yokuşta eğer araç burnu aşağı bakıyorsa ve vites gerideyse hill holder devrede.
    Vites geçişlerini ilk defa test etme imkanım oldu. 1. vitesten 2. vitese geçişte sarsıntı olmaması en çok sevdiğin şeylerden.
    Torpido gözleri en çok cezbeden tarafı. Sabah abim ruhsatı istediğinde nerde dedim torpido dedi hangisi dedim. 60 ile giderken 5. vitese geçmiş olması çok çok farklı birşey. Çok sakin basıyorum gaza sanırsam.




  • bu otomobilim şanzumanı tek debriyaj balatalı sistemmi?
    yoksa edc ya da dsg gibi çift kavramalı mı?
    Bizde toyota corolla da vardı tek balatalı sistem, çok şikayetçiydik,sürekli sarsıntı,arıza ve değişim gerektiriyordu.
    Bir de start stop sistemi yakıt için faydalımı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boylum -- 12 Mayıs 2012; 11:04:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boylum

    bu otomobilim şanzumanı tek debriyaj balatalı sistemmi?
    yoksa edc ya da dsg gibi çift kavramalı mı?
    Bizde toyota corolla da vardı tek balatalı sistem, çok şikayetçiydik,sürekli sarsıntı,arıza ve değişim gerektiriyordu.
    Bir de start stop sistemi yakıt için faydalımı?

    hidrolik tek şanzıman sistemi var.
    BEN toyota da kullandım ondan katbe kat daha iyi vites atışları emin olabilirsin.
    sadece 1-2 arası geçişte biraz sarsıntı var ama ha vitesin attığını hisse-diyor musun evet tabiki hissediyorsun ama manuelde senin attığın vitesten daha iyi vites atıyor emin olabilirsin tek sorun 1 den 2 ye geçişte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esatemrah -- 12 Mayıs 2012; 13:47:18 >
  • Arkadaşlar tekerlere kaç hava vuruyorsunuz ? ben sol ön kapıda ön 34 arka 32 diye gördüm ama ikisine de 40 vardı indirdim 32-34 e siz nasıl kullanıyorsunuz ? tavsiyeniz nedir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: N-T

    Arkadaşlar tekerlere kaç hava vuruyorsunuz ? ben sol ön kapıda ön 34 arka 32 diye gördüm ama ikisine de 40 vardı indirdim 32-34 e siz nasıl kullanıyorsunuz ? tavsiyeniz nedir ?


    SAKIN ORDA YAZAN DEĞER DIŞINA ÇIKMAYIN TAVSİYEM BUDUR BUNLAR FABRİKA DEĞERLERİ yani fabrikadan iyi bilmediğimiz kesin arkadaşlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esatemrah

    quote:

    Orijinalden alıntı: boylum

    bu otomobilim şanzumanı tek debriyaj balatalı sistemmi?
    yoksa edc ya da dsg gibi çift kavramalı mı?
    Bizde toyota corolla da vardı tek balatalı sistem, çok şikayetçiydik,sürekli sarsıntı,arıza ve değişim gerektiriyordu.
    Bir de start stop sistemi yakıt için faydalımı?

    hidrolik tek şanzıman sistemi var.
    BEN toyota da kullandım ondan katbe kat daha iyi vites atışları emin olabilirsin.
    sadece 1-2 arası geçişte biraz sarsıntı var ama ha vitesin attığını hisse-diyor musun evet tabiki hissediyorsun ama manuelde senin attığın vitesten daha iyi vites atıyor emin olabilirsin tek sorun 1 den 2 ye geçişte.

    Astra'dan geçtik biz buna. Mercedes gibi geliyor vites geçişleri. Gaza yüklenmezsen eğer 1'den 2'ye geçişte hissettirmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 15 Mayıs 2012; 21:22:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal
    Gaza yüklenmezsen eğer 1'den 'ye geçişte hissettirmiyor

    1'den 'ye geçişi tabii hissettirmez Ünalcım.

    Picassoyu güle güle kullanın.

    Selamlar.
  • Teşekkürler Haluk abi. Daha iyileri olsun sana.
  • yakın bi dostum scenic le picasso arasında kaldı fakat fiyat olarak picasso daha iyi 1-2 sorum olacak

    araç 100 km 6 litre yakıyor galiba ortalama...(karışık)

    picassoda arka tarafta havalandırma delikleri varmı

    birde uzun yolda yol sesi alıyormu nasıldır iyi günler...
  • Arkada havalandırma delikleri vardır. Uzun yolda oldukça sessizdir. Uzun yol bu araçla gerçekten keyflidir. Ben eski kullanıcılardanım. Ben de bu yeni e-hdi motor ve start-stop konusunu çok merak ediyorum. Bu motoru ve sistemi kullananlardan yorumlarını bekliyorum.
  • Arkadaşalar lastik havası bar olarak yazıyor ama pompalardaki basınç birimi psi bu dönüşümü yapınca yüklü 46-43 yüksüz 32-32 gibi yaklaşık değer çıkıyor. Ben de karar olsun diye ön 40 arka 38 yaptım konforu arttı bence 34-32 ye indirmiştim zevk alamadım
  • Psi olarak yazanlarda aynı zamanda bar olarakta görmek mümkün bir çok benzinlikte dijital olanlarda var bu özellik. Analog olanlara dikkat etmedim hiç
  • Eski Picasso'cu (halen 5008'ci) olarak yazıyorum.

    50000, 70000'de araba arıyorsunuz ama mutlaka kazasız ve boyazı olsun istiyorsunuz.

    Kazalı veya boyalı olursa ne olur? En azından, kaportası kazalı veya boyalı olursa, sürüşü, konforu, güvenliği, görünümü vs herhangi bir şeyi etkiler mi? Hiçbirini etkilemez. Ne düşündüğünüzü anlıyorum; tek etkileyeceği şey, "satarken sorun çıkar" (çıkıyor nitekim).

    Aslında alan da satan da bizleriz. Bunu sorun ederek (bu yaklaşım Türkiye'de malesef yerleşti sanırım) kendi ayağımıza kurşun sıkmış oluyoruz. Değil mi?

    Arabada hiç bir sorun olmadığı halde, sırf ön çamurluklardan biri değişti ve aracın sağında solunda çiziklerden kaynaklanan boyalı yerler var diye (kaskodan seriste yaptırınca ufak bir çizikte bile bazı öküz servisler bütün kapıyı boyuyor, haberiniz olsun) Picasso'mu piyasa değerinin 4-5 bin TL altında satabilmiştim.

    Neyse, geride kaldı. Allah kaza bela vermesin.

    Piacsso alacaklara-satacaklara bir tavsiyem var kendi tecrübemden:
    Adamın biri sanayide baktırdı, ön kaput boyalı diye son dakikada almaktan vazgeçti arabayı. Halbuki ön kaputta boya yok, hatta ilk aldığımda film kaplattırmıştımi o bile duruyor.
    Başkası başka yerde baktırdı, ama usta bakarken ön kaputu kaldırıp alttan vs baktı, sonra boya kalınlığına bakmadan geçti yanlara doğru. Alıcı adam niye kaputu geçtin diye sorunca da cevapladı: "Bunun ön kaputu alüminyumdan. Boya kalınlığına bakılmaz ki bunun!"

    Keşke bu bilgiyi daha önce bilseydim dedim içimden. Önceki baktıran adama cevabı oturturdum. Bu da hayırlısı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurBJK -- 20 Mayıs 2012; 19:00:50 >




  • Ugur bey yeni araciniz hayirli olsun. picasso ve5008 ayni platformdan cikmasina karsin kiyaslamalariniz ve goruslerinizi merak ettim. motorunuz ehdi ise farklari nelerdir. suspansiyonlar nasil? Memnun musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dişçi79

    Ugur bey yeni araciniz hayirli olsun. picasso ve5008 ayni platformdan cikmasina karsin kiyaslamalariniz ve goruslerinizi merak ettim. motorunuz ehdi ise farklari nelerdir. suspansiyonlar nasil? Memnun musunuz?

    Teşekkür ederim. 7-8 aydır 5008'deyim.

    Picasso'da iç mekan daha ferah. Ayrıca dış görüş daha iyi, özellikle ön çapraz görüşler, yani kör nokta daha az.

    5008'in yol tutuşu daha iyi. İç malzeme kalitesi de (plastikler) daha iyi.

    Teknolojik ayrıntılar vs bir çok fark var ama bunlar az çok birbirini dengeliyor. Temel ve önemli farkları böyle özetleyebilirim.
  • Herkese merhaba, tebrikler, çok keyifli bir forum, Uğur beye katılmamak gerçekten mümkün değil. Büyük şehirde hele de istanbulda boyasız araba bulmak neredeyse mümkün değil. Ayrıca servislerin değiştirmek kolayına geldiği ve işçilikle uğraşmak istememeleri de çanak tutuyor bunlara. Bende sırf satarken boya yok demek için vuruk arabalarla dolaşan insanları anlamıyorum, Yaptır pırıl pırıl bin arabana keyifle, satarkende bu tip alıcılarla karşılaşırsan; bunlara takılacaksan başka araç bak diyip hiç muhatap olmamak gerekir diye düşünüyorum. Aslında alıcılar da biliyorlar önemli olan yürür aksaam olduğunu ama bu tip küçük sayılabilecek şeyleri sorun etmeleri, sırf fiyat kırma niyetiyle öne sürdükleri birşey. Bu kafadaki arkadaşlar aynı durum sizinde başınıza gelebilir unutmayın.
    istanbul maslakta bir yer varwww.mtcoto.com, aracında bu tip vuruklar, çizikler olan arkadaşlara tavsiye ederim, bir arkadaşımın BMW sinde sol arka çamurluk üstünde kocaman bir ezik vardı, burada düzelttirdi geri geldiğinde çok aradık ama bırakın izini yerini bile bulamadık. Uygulama videoları var gerçekten bu işte çok iyiler.
    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kilic -- 22 Mayıs 2012; 17:49:58 >




  • Merhaba arkadaşlar,

    Picassomda direksiyon deformasyonu oluştu, sanırım kötü deri üzerinde kimyasal/kolonya vb. kullanmaktan oldu, bu konuda daha önce sıkıntı yaşayan var mı aranızda? Uzatılmış garantim var ama sanırım bu olay garantiye girmeyecektir.

    Direksiyonumu tekrar kaplatmak veya kılıf almak istiyorum, Ankara'da bu konuda önerebileceğiniz bir yer varsa çok makbule geçer.

    Herkese kazasız ve keyifli sürüşler.
  • Direksiyondaki deri soyulması ile ilgili olarak bugün Otosay'a gittim, uzatılmış artı garantiden değişim başvurusu için fotoğrafları çekilip başvuru yapıldı. Normal 2 yıllık garantim Nisan ayında bitmişti, bakalım Citroen normal garantisi biteli 2 ay olmamış ve de artı garantide olan bir araç için nasıl bir davranış sergileyecek, merakla bekliyorum, gelişmeleri buradan paylaşacağım.
  • Direksiyondaki deri soyulması ile ilgili olarak bugün Otosay'a gittim, uzatılmış artı garantiden değişim başvurusu için fotoğrafları çekilip başvuru yapıldı. Normal 2 yıllık garantim Nisan ayında bitmişti, bakalım Citroen normal garantisi biteli 2 ay olmamış ve de artı garantide olan bir araç için nasıl bir davranış sergileyecek, merakla bekliyorum, gelişmeleri buradan paylaşacağım.
  • www.citroenchat.com
    2013 Picasso?? - CitroenChat.com - Singapore Citroen Community
    http://www.citroenchat.com/showthread.php?t=27574

    Arkadaslar sunlara bir bakin, super gorunuyorlar :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.