Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

GOPRO KULLANANLAR KULÜBÜ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: bayvonali Daha Az
1 Kayıtlı Üye
378
Cevap
30
Favori
36.336
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    149 Mesaj
    herkese merhaba.
    hero3 black edition sahibiyim..
    6 aydır kullanıyorum hemen hemen..
    evet ısınma sorunu var. baya ısınıyor. ama ben daha sorun yasamadım bu sebeple alakalı.
    evet pili çabuk bitiyo. videoda en fazla 45 dakka falan sürüyo.
    bide bi arkadas yan sanayi aparatları sormuş. ben yan sanayı aparatlar kullanıyorum daha sorun yaşamadım su altı dahil.. ama tabiki su altı için dikkat edin derim.
    fotoğraflar cansız diyo bazı arkadaşlar, doğrudur. tavsiyem basit programlar ile canlandırın çok iyi oluyor.





    resimlerde oynanmıştır. biraz derinlik falan verdim. yakında videolarda atarım.
    ben çok memnunum. tavsiyede ederim.
    bu arada elinde arızalı kullanılamaz halde go pro hero 3 olan arkadaşlar bana yazsın. bi kardeşim bana özenip benim makinanın aynısından aldı sonra düşürdü ekranı kırıldı.. ekranına çok para diyolar.. hayır sever bi kardeşim varsa forumda arızalı go pro hero3'ü varsa umudunu kesmişşe köşede atılı duruyorsa (ön taraftaki o küçük ekranın sağlam olması yeterli) bana bi mesaj atsın burdan..
    saygılar sevgilir esenlikler..
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    153 Mesaj
    Gopro hero4 silver aldık. Tuş sesini kapatabiliyor muyuz. Ayarlarını kurcalarken ses çıkmasın istiyorum.
    |
    |
    _____________________________
    2012 TIGUAN W&N 1.4 TSİ 122 PS BLUEMOTİON, start&stop, RCD 510, Bi-Xenon Far, LED gündüz sürüş farı, 18" New York Jant, panaromik açılır cam tavan
    Gopro Hero4 Silver
  • Teğmen
    153 Mesaj
    Cevabı buldum, setup'ın altında beeps:off modu var tuş sesi azaltılabiliyor.
    |
    |
    _____________________________
    2012 TIGUAN W&N 1.4 TSİ 122 PS BLUEMOTİON, start&stop, RCD 510, Bi-Xenon Far, LED gündüz sürüş farı, 18" New York Jant, panaromik açılır cam tavan
    Gopro Hero4 Silver
  • Yüzbaşı
    337 Mesaj
    Teğmen olmak nasıl duygu ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________


    Türk milletinin istidadı ve kesin kararı, medeniyet yolunda durmadan, yılmadan ilerlemektir.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
  • Yüzbaşı
    672 Mesaj
    Gopro hero 4 session'u olupta satmak isteyen arkadaşlar pm atabilir mi lütfen.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    86 Mesaj
    Herkese Merhaba,

    Mevcut donanım;
    • Hero4 Black (v 3.0)
    • Sandisk Extreme Pro 64 GB u3
    • GoPro Eklenti Pili

    Arkadaşlar benim sorunum şöyle;

    1) 1080p 60fps Superview ile

    a. Low Light – On, Spot Meter – On, Protune – On, Wifi - On
    b. Bu ayarlar ile çekim yapmaya kalktığımda 40 dk’yı geçemiyorum. Çekim bittiğinde pilde ve hafıza kartında hala yeterli doluluk oranı mevcut ama çekim devam etmiyor


    2) Bu 40 dk’lık çekim sonucunda 4 video çıkıyor en fazla süre 11.36sn. Neden bunlar tek bir video olarak değil de her zaman 11dk’lık video parçalarına bölünüyor.


    3) Daha uzun çekim sürsün diye eklenti pilide aldım fakat sonuç hala aynı bir türlü sebeplerini bulamadım. Eklenti pilini taktığımızda orijinal pilini çıkarmıyorum ve ekstra bir ayar veya güncelleme yapmadım.


    Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    86 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mmnder16

    quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Arkadaslar. Ben de 1 aydir gopro hero 4 silver kullaniyorum. Benim su ana dek 2 sikayetim var.

    Size danismak istiyorum.

    1. Fotograf cekkm kalitesi. Cekilen fotograflar cok bulanik cekiyor. Yani ne kadar odaklasam da titretmis gibi bulanik oluyor. Cektigim 50 fotodan belki bir ikisi duzgun cikiyor. Odaklanma konusunda zayif zannedersem?

    2. Gecen arac ici 40 dakikalik bi cekim yaptim. 1080p superview 60 fps. Hafiza kartina girip baktigimda 3 tane ayri dosya olusturmus. 40 dakikalik cekim 11 dakika filan surmus. Makina guncel bu arada v3.0.

    Hafiza kartim da bu:https://n11scdn.akamaized.net/a1/320/15/12/26/82/49/62/67/39/19/74/25/76/13808701712680925209.jpg

    Bunun sebebini bilen var midir?

    gopro titreşim konusunda oldukça zayıf kalıyor. muhtemelen hero5 ile bu sorunu çözerler gibime geliyor. fotoğraf çekimlerinde kaliteli fotoğraflar almak istiyorsanız mutlaka tripot kullanmalısınız. tripod ile deneyin faradaki farkı görün :)

    2. sorunuz ise hafıza kartından kaynaklanıyor. hafıza kartı olarak sandisk ultra'yı kullanın. gopronun tavsiye ettiği de sandisk ultra.

    Bende de aynı sorun var maalesef 40dk lık çekimim 11dk olarak kesik kesik çıktı.
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    32 Mesaj
    Arkadaşlar selamlar,

    Gopro Hero 4 Silver kullanıcısıyım. Geçtiğimiz yıl Teknosa'dan kampanyaya denk gelmiştim ve 1050 TL'ye almıştım. Cihazı 1 yıldır sorunsuz bir şekilde kullanıyorum.
    Benim sorunum Gopro Studio ile bu sorunu yaşayan başka arkadaşlarımız var mı acaba.
    Üzerinde oynamak istediğim videoyu Studio'ya atıp Convert ettikten sonra 5-10 dakikalık çekimim 5-6 saniyelik ilk kısmı kalıyor diğer kısımlar siliniyor. 1 yıldır böyle bir sorunla karşılaşmamıştım ama son 3 çekimle oynamak istediğimde bu sorunla karşılaştım. Studio'yu kaldırdım yeniden yükledim ancak sıkıntı düzelmedi. Convert konusunda bu şekilde bir sıkıntı yaşanınız oldu mu acaba.
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    Arkadaşlar iyi günler. Fotoğrafçılığa merakım olduğundan prorosyenel makina alacağıma,taşıması kolay,kaliteli işler çıkaran,su altında çalışabilen hero4 silver almaya karar verdim.Az çok incelemem sonucunda şimdilik 2 sorum var;
    1.bizim gördüğümüz çekilen güzel resimler N/D filtre ile mi çekiliyor? Filtresiz çekim kaliteleri nasıl?
    2.şarj olayı ne kadar gidiyor,normal evde prizden şarj ediliyor mu?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3238 Mesaj
    aksesuar almak isteyenler varsa mutlaka teknosaya gitsinler %80 e varan inidirimler var. Bu arada ben de de go pro 4 black var
    The frame :37 tl
    jaws : 57 tl
    battery bacpac : 67tl
    wall charger :27 tl
    helmet bağlantısı : 17 tl
    mikrofon bağlantısı :17 tl
    pil 27 tl
    göğüs askısı: 37tl

    örnek bir kaç video



    _____________________________

    PSN : SucukEkmek




  • Yarbay
    3908 Mesaj

    GoPro modellerinde indirim var mı acaba ?
    |
    |
    Free WiLL kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2930 Mesaj

    Pil alayim dedim, tukendi yaziyor. 100 lira uzeri her yerde. Enteresan gercekten.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Free WiLL kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    BMW F20 118i M 2014 - Renault clio 3 1.5 dci bvr extreme 2011
  • Yarbay
    3238 Mesaj

    Bilmiyorum ama bir miktar var dediler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    dozdoz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    PSN : SucukEkmek
  • Binbaşı
    1155 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Pil alayim dedim, tukendi yaziyor. 100 lira uzeri her yerde. Enteresan gercekten.

    normal pil almaktansa batary pack back almanızı öneririm. bende mevcut yedek pil ancak eklenti pili olsa daha da iyi olurdu. daha uzun soluklu çekimler yapabilirdim. ayrıca pili tak çıkart biraz uğraştırıyor.
    |
    |
    Bahsedilenler: cbascan
    _____________________________
  • Yarbay
    3908 Mesaj
    GoPro'nun içinden hafıza kartı çıkıyor mu acaba ? çıkmıyorsa hangisini tavsiye edersiniz ?
    _____________________________
  • Çavuş
    67 Mesaj
    Maalesef paket içeriğinde hafıza kartı yok. Ben sandisk extreme kullanıyorum memnunum. Gopronun kendi sitesinde tavsiye ettiği kartlara bakabilirsiniz. Yazma ve okuma hızı yüksek kartlardan temin etmeniz gerekiyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    772 Mesaj

    black en iyisi , 4 silver ile 3 black editionda aynı sadece 4 silverın dokunmatik lcd ekranı mevcut. son olarak 2 ay sonra hero 5 çıkıyor. youtubeda leaked videoları mevcut :)
    |
    |
    dozdoz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_64884755/mpage_1/f_/key_//tm.htm
  • Yarbay
    2194 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba,

    Gopro hero 4 kameram var ancak kullanımında hata yaptığımı düşünmekteyim. Öncelikle hiç aksesuarım yoktu bugün akşamüstü internet üzerinden sipariş verdim. İlk deneme kayıtlarımı izlediğim de fark ettim ki:

    Housing içindeyken mikrofon kısmı kapandığı için ses net gitmiyor ve kamerayı elimde çevirdiğim de oluşan titreşim mikrofona gürültü olarak gidiyor. Bu gürültünün önüne geçmek için housing yerine çerçeve sipariş ettim ve gürültüyü absorbe edeceğini umarak tripot aldım ki plastik sesi takır tukur kayıt anında yansıtmasın.

    Alım yaptığım bu ürünler amaca hizmet edecek mi? Ayrıca mikrofon bulamadım iyi bir mikrofon almak istiyorum.
    |
    |
    _____________________________
    F30 3.20i ed Luxury Line
  • Yüzbaşı
    522 Mesaj

    Bu sene hero 5 çıkmayacak diye biliyorum, gopro drone çıkartacak bildiğim kadarıyla
    |
    |
    kod adı çökertme kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3908 Mesaj

    Çıksın ya, bu işin sonu yok :)
    |
    |
    kod adı çökertme kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
haberler
üniversite
Lastik Fiyatları
son dakika
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,312
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.