Şimdi Ara

GOOGLE CHROMECAST KULLANANLAR (119. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2.371
Cevap
93
Favori
201.397
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
4 oy
Sayfa: önceki 115116117118119
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • apathetic kullanıcısına yanıt
    Hayır uymuyor maalesef bende çok denedim olmadı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilmeyin.
  • Onyargisiz kullanıcısına yanıt
    Sorun IPTV kaynağından olabilir. Sadece belirli kanallarda olan bir sorun cihazdan veya yazılımdan kaynaklanıyor denilemez.

    Öyle olsa Tivimate 'deki tüm kanalların etkilenmesi gerekmez miydi?

    Benim cihaz da Android 14'de Tivimate 'deki hiçbir kanalda sorun yok.

    Tivimate 'de yayın açtıktan sonra ekranın alt tarafındaki menu'den ses sekmesine gelin. + Veya - yönde ms (milisaniye) ses geçirmesi ekleyip kanalın ses ve görüntüsünü senkron hale getirebilirsiniz.

    Tekrar yazıyorum, sorunun cihaz veya Android 14 ile alakası yok. Sorun kullandığınız kaynakta.

    Android Box'lar arasında Google'ın kendi cihazlarından daha iyi ve stabil cihaz zor bulursunuz. Yazılım firmanın kendi yazılımı zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisg -- 29 Temmuz 2025; 21:42:56 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • barisg B kullanıcısına yanıt

    Cevap için teşekkürler fakat cep telefonundan denedigimde hersey normal bütün kanallar normal bu da sorunun google chromecastta olduğunu gösteriyor bence


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onyargisiz kullanıcısına yanıt

    Merhabalar aynı sorunu bende Android 14 versiyonu güncellemesi ile yaşıyorum. Tivimate kullanıyorum kanallar ağır çekim gibi ve ses senkronu yaşıyorum. İşin garibi 4k yayınlarda sorun yok. Cihazı fabrika ayarlarına almak ve programları tekrar kurmak bir işe yaramadı. Bu sorun sadece Tivimate için geçerlidir. Diğer programlarda sorun yoktur. Siz sorunu çözebildiniz mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bana geçmiş günlerimi verin geleceklerim sizin olsun.
  • a.arslan kullanıcısına yanıt
    Ben de Android 14 yüklü Chromecast ve Onn Tv cihazlarsa Tivimate kullanıyorum. Söylenen problemlerin hiçbirini görmedim.

    Kanallar telefonda düzgün çalışıyorsa sorunun yüklü kodek'lerde olduğunu düşünüyorum.

    Tivimate'in güncel olduğuna emin olun veya silip yeniden yükleyin diyeceğim.

    Cihazın fabrika ayarlarına döndürmekten daha kolay olabilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • a.arslan kullanıcısına yanıt

    Hocam benim sorun devam ediyor tivimate shamel xcipitv hepsinde chromecast cihazda aynı sorunu yaşıyorum ama telefondan girdiğimde hiçbir sorun yok ben direk chromecast cihaza bağlıyorum sorunu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onyargisiz kullanıcısına yanıt
    Sorun yaşadığınız kanal ücretsiz bir kanal ise benim cihaza yükleyip deneyebilirim. Ben, Android 14 yüklü cihazlarda Tivimate 'de izlediğim kanalların hiçbirinde sorun yaşamıyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • barisg B kullanıcısına yanıt

    Ücretli hocam malesef çok teşekkür ederim ama tivimate sürümünü ve hangi eklentilerin guncel olduğu ekran görüntüsünü atabilirseniz eğer çok makbule geçer


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Merhaba arkadaşlar. Ben de iki adet var iki ayrı odada birisinde sürekli internet baglantisi kesiliyor. Forumda genelde güncelleme sonrası olduğu söylenmiş. Buna bir çözüm bulabilen var mı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • yer_cekimi kullanıcısına yanıt
    Bendeki sorun modeme 5G bağlantısı ile bağlandığında sürekli kopma yaşıyorum, 2.4 ile bağlanınca kopma olmuyor fakat İnternet hızı düşük kalıyor, çözüm de bulamadım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • yer_cekimi kullanıcısına yanıt
    Google TV Streamer kullanıyorum. Kablosuz bağlantıda 2.4 GHz 'de sürekli kopma yaşanıyordu ve bu şekilde kullanmak imkansızdı. Ethernet kablosu aldım...

    İmkanı olan 5 Ghz altyapısı olan modem denesin. Ama yukarıda 5 Ghz 'd sorun olduğu tespiti cesaret kırıcı.

    Kablosuz bağlantı kopması kronik bir problem, 1 yıldır çözümü yok. Reddit forumunda bundan çok şikayet eden var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisg -- 14 Aralık 2025; 15:17:40 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 115116117118119
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.