< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilmeyin.
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilmeyin.
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisg -- 29 Temmuz 2025; 21:42:56 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Cevap için teşekkürler fakat cep telefonundan denedigimde hersey normal bütün kanallar normal bu da sorunun google chromecastta olduğunu gösteriyor bence < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Merhabalar aynı sorunu bende Android 14 versiyonu güncellemesi ile yaşıyorum. Tivimate kullanıyorum kanallar ağır çekim gibi ve ses senkronu yaşıyorum. İşin garibi 4k yayınlarda sorun yok. Cihazı fabrika ayarlarına almak ve programları tekrar kurmak bir işe yaramadı. Bu sorun sadece Tivimate için geçerlidir. Diğer programlarda sorun yoktur. Siz sorunu çözebildiniz mi? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Bana geçmiş günlerimi verin geleceklerim sizin olsun.
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Hocam benim sorun devam ediyor tivimate shamel xcipitv hepsinde chromecast cihazda aynı sorunu yaşıyorum ama telefondan girdiğimde hiçbir sorun yok ben direk chromecast cihaza bağlıyorum sorunu < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Ücretli hocam malesef çok teşekkür ederim ama tivimate sürümünü ve hangi eklentilerin guncel olduğu ekran görüntüsünü atabilirseniz eğer çok makbule geçer < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisg -- 14 Aralık 2025; 15:17:40 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |