Şimdi Ara

Gönderdiğim e-mailler spam olarak algılanıyor!!! Nasıl Düzeltebilirim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
3.663
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.
    İlk kez forumlara mesaj yazıyorum. Bi absürtlük yaparsam affola.

    Herşeyi ayrıntısı ile yazacağım ki derdime doğru bier teşhis koyabilellim.

    Ön bilgiler:
    Maillerimi Outlook Express ile gönderiyorum. Şirket uzantılı bir mail adresim var.
    ADSL kullanıcısıyım. Alakası varmı bilmiyorum ama statik IP yok bende.

    Ben dış ticaret ile amatör olarak uğraşıyorum. Geçen ay Türkiye'nin Avustralya ticaret ateşeliğinden aldığım firma bilgilerine istinaden ürünümü tanıtmak için 1 gecede yaklaşık 200-300 e-mail attım. Böyle olacağını bilseydim kesinlikle atmazdım.

    Daha sonra bana bir kaç yerden (Spamcop vb.) e-mail geldi ve e-mail adresiniz spam mail olarak kaydedildi şeklinde bir yazı ve kullandığım IP adresi yazıyodu.

    O sitelere girip e-mailimin spam olmadığını bildirdim.

    Ancak şimdi e-mail attığım hiç kimseden cevap alamıyorum. Galiba gönderdiğim e-mailler hala spam olarak filtreleniyor ve müşterilerim bu mailleri okuyamıyor. Yahoodaki adresime gönderdiğim mailler de Bulk Folder'a düşüyor.

    Arkadaşlar ben bu hatayı yaptım ve şimdi kurtulmak için sizden çareler bekliyorum.

    1- Mail adresime hosting yapan firma bu sorunu çözebilir mi?
    2- Statik IP denilen şeyi alsam, bu sorun çözülür mü?
    3- IP değiştiren bir program yüklesem ne olur?

    Ne olur benim şu problemimi çözelim. İşler çok kesat.

    Şimdiden cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim.
    3-







  • Eger konu sadece IP ile alakali olsaydi, proxy kullanmak, dinamik ip almak cozum olabilirdi. Ama sozkonusu olan sey mail adresi.. Yani ip degisse de mail adresin degismeyecektir. Dolayisiyla da spam olarak algilanmaya devam edecektir. Eger imkanin varsa mail adresini desitirmeyi dene diyecegim ama spam korumalarinda blok islemi genelde tam mail adresine degil hosta yapilir. Daha acik bir ifade ile "xxx@xxx.com" adresinden spam yollarsan bloklama islemi "xxx@xxx.com" seklinde degil "xxx.com" seklinde yapilir.. Dogal olarak da sen ali@xxx.com seklinde de yollasan, veli@xxx.com seklinde de yollasan sonuc degismez..

    Bir de su konu var. Su an kullandigin IP adresi ile daha once spam yapilmissa o nedenle blocklaniyor olabilirsin. Mesala benim basima da gelmisti. Dinamik ip kullaniyorum ve aldigim ip adresinden daha once spam yapildigi icin mail gonderemez hale gelmistim.. Nodemi restart edip yeni bir ip aldiktan sonra duzeldi. Eger sirketin statik bir ip si varsa host sahibinize danisarak cozum arayabilirsin. Isin teknik detayini bilemem ama ip degisikligi yapilabilir.

    Ayrica statik ip cozum olur mu demissin.. Bu gibi konularda statik ip dinamik ip e oranla dah belalidir.. Eger statik ip gerektiren uygulamalar kullanmiyorsan statik ip alman cok gereksiz olacaktir.

    Bir de sunu aciklamamissin. Sirket mailim var derken pop destekli bir mail mi yoksa sadece sirket icerisinden erisimi olan exchange server a bagli bir mail adresi mi? Biraz daha detayli anlatirsan yardimci olmaya calisiriz..




  • Mesaj yazan arkadaşıma katılmakla birlikte; donderdiğiniz mailin içeriğide onemli..Dediği gibi eğer pop-up,eklenen attachment içerisinde html vb gibi durumlar olması halinde exchange den çıkış yaparken ve karşı tarafa gönderdiğinizde bunlar spam yada bulk olarak algılanabilir...



    2 Tane önerim var size;


    1-aynı maili outlook vb olmayan normal bir makinadan ve yahoo hesaplı bir mail adresinden gondermeyi deneyip sonuca bakın...

    2-içeriğe eklediğiniz attachmentların bir kısmını değiştirerek yada bir kısmını kaldırarak tekrar deneyin..



    Kolay Gelsin...
  • Cevaplarınız için desekkur ederim.

    Şöyle bir durum var.

    O mailleri xxx@yyy.net adresinden atmıştım. Şimdi kendi web sitemi kurdum ve hosting firmamdan aldığım yeni xxx@aaaa.com gibi bir adres kullanıyorum.

    Yani adresimden gönderdiğim maillerde eskisi ile aynı olan yer id. yani xxx bölümü. Bu hostimg firmaları farklı yani farklı ip adresleri var. Ama kendi web sitem uzantılı attığım ilk mail bile yahoo daki bulk mail folderına düştü.

    Modemim dial up ADSL modem.

    Şirket mailim var der iken web sitesimin uzantısında bir mail adresi. yani sadece ben kullanıyorum.

    Benim gönderdiğim maillerde önmeli olan hosting aldığım firmanın kullandığı ip midir yoksa telekomun bana ADSL için verdiği ip midir?

    Taşekkürler.
  • Eğer mail gönderdiğini adresler arasında fazla sayıda yahoo domainli adres varsa yahoo otomatik olarak bulk mail klasörüne aktarabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kemal -- 4 Ocak 2006 21:32:55 >
  • Yanlış bilgi vermek istemem ama önemli olan hosting sağlayıcının IP adresi değil, senin kullandığın IP adresidir. Eger sen mail yollarken host ip'si uzerinden cikis yaparsan bu host saglayicin icin faydali olmaz zaten. Dusunsene eger TT nin degil hostun Ip adresini kullanarak spam yapsaydin hostun ip adresi blacklist e alinirdi dogal olarakta bu hostun o ip adresini kullanamamasina neden olurdu. Ayrica bisey sotmak istiyorum kullandigin domain com,net, org gibi birsey mi yoksa daha sonra cikan tv, biz, us uzantili bir mail mi.. Cunku us, biz, tv gibi uzantilar bazi spam korumalalarina takiliyor.

    Son olarak senin mail yolladigin biri yahoo uzerinden spam rapor etmis te olabilir. Bu nedenle de sorun yasiyor olabilirsin. Eger kucuk capli spam yapacaksan surekli kullandigin mail adresini degil, ucretsiz verilen gmail, yahoo gibi bir mail adresini kullanirsan daha olumlu olur. Ayrica tum mailleri tek bir seferde degil, bolerek yollamalisin...


    quote:

    Orjinalden alıntı: mhbolat

    Cevaplarınız için desekkur ederim.

    Şöyle bir durum var.

    O mailleri xxx@yyy.net adresinden atmıştım. Şimdi kendi web sitemi kurdum ve hosting firmamdan aldığım yeni xxx@aaaa.com gibi bir adres kullanıyorum.

    Yani adresimden gönderdiğim maillerde eskisi ile aynı olan yer id. yani xxx bölümü. Bu hostimg firmaları farklı yani farklı ip adresleri var. Ama kendi web sitem uzantılı attığım ilk mail bile yahoo daki bulk mail folderına düştü.

    Modemim dial up ADSL modem.

    Şirket mailim var der iken web sitesimin uzantısında bir mail adresi. yani sadece ben kullanıyorum.

    Benim gönderdiğim maillerde önmeli olan hosting aldığım firmanın kullandığı ip midir yoksa telekomun bana ADSL için verdiği ip midir?

    Taşekkürler.




  • arkadaşım bende böle bir sorunla karşılaştım spamcop benim mailimi blokladı 24 saat sonra optomatik olark açıyoolar
    www.dnsstuff.com dan senin ip adresinin durumunu öğrenebilirisn ayrıca

    ben spamcop a mail attım 2 kez 1 saat içinde yanıt verdiler ve beni listeden sildiler durumumu anlattım onlaraa
    mail atarken spamcop a
    şunblara dikkate deceksin problemin ne olduğuna bu problemi çözmek için neler yaptığına ve ne zmandan beri böle bir problem yaşadığını belirteceksin .Aksi halde mailini ignore ediyoolar

    saygılar,
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Spam düzeltme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanırım toplu e-posta gönderilerinin yüzünden adresiniz kara listeye alınmış diye tahmin ediyorum.

    Kara listeden çıkmak çok zordur.

    İnternette araştırın karalisteden nasıl çıkılır diye belki yardımcı olacak bir makale bulabilirsiniz.

    Bir de tavsiyem, eğer toplu gönderiler yapıyorsanız bunun için özel toplu gönderi sayfaları var mailchimp gibi.


    Yuh 2006 mesajıymış ne diye hortlatirsin konuyu yahu :) @Sev.yeter




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakasupi -- 4 Mart 2021; 9:30:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.