Şimdi Ara

Golf TSI 122 bg Turbo değişti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
0
Favori
11.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracın bakımları daha zamanı gelmeden yapıldı. Yakıt 95 oktan hep aynı BP istasyondan alındı. Ama maalesef soğuk aracı çok sık dip gaz yaptığım oldu. Kullandığımız mesafe kısa olduğu için motor ısınmadan hedefe varıyorum. Genede 22 bin erken bence .
  • Vay anasını ben telefon alırım garanti bittikten 2 gün sonra bozulur, ben tv alırım garanti bittikten 4 gün sonra bozulur, arabamın silecek motoru bozulduğunda garantisi biteli 1 hafta olmuştu!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birsürü madde sıralamışsınız arkadaşlar yok işte 30 sn bekle şukadar rölantide kaldımı kaç bastın aragaz verdinmi vs vs ben dahil çevremde neredeyse herkes turbo dizel yada benzinli araç kullanıyor çoğuda bu hususlara dikkat etmiyor daha bir defa 22 bin km de turbosu patlayan araç görmedim çok çok büyük olasılıkla üretim odaklı bir hatadır diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Yapmayın etmeyin ya hu.

    Hocam sizi suçlamıyorum ama ;

    - Motor soğukken sıkıştırdığınız oldu mu?
    -Aracı çalıştırınca 30 saniye rolantide beklediniz mi?
    -Aracı stop ederken 30 saniye rölantide beklediniz mi aynı şekilde?
    -Aracı çok sıkıştırdığınız zamanlar Turbo yağlansın diye ekstradan beklediniz mi?
    -Ara gazı olaylarına sık girdiniz mi?
    -Aldığınız yakıta, yağa özen gösterdiniz mi?
    -Bakımları aksatmadan yaptınız mı?

    eğer bu söylediklerimin her birini eksiksiz yaptıysanız kusur araçtadır kesinlikle. Ama es geçtikleriniz olduysa motorun bir günahı yok. Turbo bu, hassas parçadır.

    Her turbo motoru yaratabileceği sıkıntıları yaratabilir.

    Her motor arızalanıp sanayiye düşebilir.

    122 bg TSI motoru çok iyi bir motor. Çok sıkıştırma yok. 1248 cm3 dizel motor 95 beygir güç ile 400- 500 bin km gidiyorsa sorunsuz, 1428 cm3 122 BENZİN bir araçta gitmeli doğru kullanımda. Motor ömrü açısından bir sıkıntısı olacağını düşünmüyorum TSI 122 lerin.

    birgün yolun ikitelli güngören oto sanayisine düşerse doğan seni eniştenin bosc car servise götürcem gözünle görücen tsı motorların motor arzalarını

    çok ciddiyim bak eniştem tsı motorlardan çok dertli çok sıkıntı oluyor dedi bende mümkün olduğunca uzak duruyorum

    ibiza almama sebebim bu sırf bu yüzden polo daha yakın geliyor bana

    mesela 1.4 tsı tiguanların bir çoğunda motor arzası oldu sahibinden.com ara sıra bak hep aynı yazılar aracımın motoru doğuş otoda değişti sıfır takıldı

    çoğunda arza var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Yapmayın etmeyin ya hu.

    Hocam sizi suçlamıyorum ama ;

    - Motor soğukken sıkıştırdığınız oldu mu?
    -Aracı çalıştırınca 30 saniye rolantide beklediniz mi?
    -Aracı stop ederken 30 saniye rölantide beklediniz mi aynı şekilde?
    -Aracı çok sıkıştırdığınız zamanlar Turbo yağlansın diye ekstradan beklediniz mi?
    -Ara gazı olaylarına sık girdiniz mi?
    -Aldığınız yakıta, yağa özen gösterdiniz mi?
    -Bakımları aksatmadan yaptınız mı?

    eğer bu söylediklerimin her birini eksiksiz yaptıysanız kusur araçtadır kesinlikle. Ama es geçtikleriniz olduysa motorun bir günahı yok. Turbo bu, hassas parçadır.

    Her turbo motoru yaratabileceği sıkıntıları yaratabilir.

    Her motor arızalanıp sanayiye düşebilir.

    122 bg TSI motoru çok iyi bir motor. Çok sıkıştırma yok. 1248 cm3 dizel motor 95 beygir güç ile 400- 500 bin km gidiyorsa sorunsuz, 1428 cm3 122 BENZİN bir araçta gitmeli doğru kullanımda. Motor ömrü açısından bir sıkıntısı olacağını düşünmüyorum TSI 122 lerin.

    birgün yolun ikitelli güngören oto sanayisine düşerse doğan seni eniştenin bosc car servise götürcem gözünle görücen tsı motorların motor arzalarını

    çok ciddiyim bak eniştem tsı motorlardan çok dertli çok sıkıntı oluyor dedi bende mümkün olduğunca uzak duruyorum

    ibiza almama sebebim bu sırf bu yüzden polo daha yakın geliyor bana

    mesela 1.4 tsı tiguanların bir çoğunda motor arzası oldu sahibinden.com ara sıra bak hep aynı yazılar aracımın motoru doğuş otoda değişti sıfır takıldı

    çoğunda arza var

    Hiç TSI motorlu bir araca bindin mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: octaviabrs

    Arkadaşlar 2 yıllık golf TSI 122 bg arabam 22 bin km de. Dün sarımotor ışığı yandı . Araba çekişten felan da düşmedi sadece ışık yandı. Bugün sabah servise götürdüm garantisi bitmesine 2 gün vardı. Cihazda turbo basınç uyarısı verdi değişime karar verildi. Beklemediğim bir şekilde Turbo ellerinde varmış hemen yenisi ile değiştirdiler.biraz önce arabamı aldım. Herhalde en hızlı turbosu değişen araba oldu taam 5 saatte . Bir hafta beklemeyi göze almıştım oysa. Garanti dışı 2800 TL imiş. Turbo çok keyifli ama daha 22 binde bozulması hiç hoş değil . Hayırlısı neyse bursa doğuş otodaki arkadaşlar çok ilgilendiler sağolsunlar.

    tsı motor dimi

    ah hocam sanayide kaç tsı golf jetta passat motor arzaları oldu neler değişti bir bilsen
    ben zaten tsı motor vw araç kullanan herkese iki öneride bulunuyorum

    1) garantiyi 4 yıla çıkarın
    2) garanti biitnce sanayide kendinize iyi usta bulun

    seneye 1.4 tsı dsg passatlardan neler duycaz görcez bir bilsen

    Bulusmadan sonra cok ciddi bir degisiklik oldu sende be Cihan? :)))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Yapmayın etmeyin ya hu.

    Hocam sizi suçlamıyorum ama ;

    - Motor soğukken sıkıştırdığınız oldu mu?
    -Aracı çalıştırınca 30 saniye rolantide beklediniz mi?
    -Aracı stop ederken 30 saniye rölantide beklediniz mi aynı şekilde?
    -Aracı çok sıkıştırdığınız zamanlar Turbo yağlansın diye ekstradan beklediniz mi?
    -Ara gazı olaylarına sık girdiniz mi?
    -Aldığınız yakıta, yağa özen gösterdiniz mi?
    -Bakımları aksatmadan yaptınız mı?

    eğer bu söylediklerimin her birini eksiksiz yaptıysanız kusur araçtadır kesinlikle. Ama es geçtikleriniz olduysa motorun bir günahı yok. Turbo bu, hassas parçadır.

    Her turbo motoru yaratabileceği sıkıntıları yaratabilir.

    Her motor arızalanıp sanayiye düşebilir.

    122 bg TSI motoru çok iyi bir motor. Çok sıkıştırma yok. 1248 cm3 dizel motor 95 beygir güç ile 400- 500 bin km gidiyorsa sorunsuz, 1428 cm3 122 BENZİN bir araçta gitmeli doğru kullanımda. Motor ömrü açısından bir sıkıntısı olacağını düşünmüyorum TSI 122 lerin.

    birgün yolun ikitelli güngören oto sanayisine düşerse doğan seni eniştenin bosc car servise götürcem gözünle görücen tsı motorların motor arzalarını

    çok ciddiyim bak eniştem tsı motorlardan çok dertli çok sıkıntı oluyor dedi bende mümkün olduğunca uzak duruyorum

    ibiza almama sebebim bu sırf bu yüzden polo daha yakın geliyor bana

    mesela 1.4 tsı tiguanların bir çoğunda motor arzası oldu sahibinden.com ara sıra bak hep aynı yazılar aracımın motoru doğuş otoda değişti sıfır takıldı

    çoğunda arza var

    Hiç TSI motorlu bir araca bindin mi ?

    golf 1.4 tsı
    passat 1.4 tsı dsg bindim

    uzun bir sürede passat 1.4 tsı dsg kullandım ortağım aldı açıkçası ben memnun kalmadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: octaviabrs

    Arkadaşlar 2 yıllık golf TSI 122 bg arabam 22 bin km de. Dün sarımotor ışığı yandı . Araba çekişten felan da düşmedi sadece ışık yandı. Bugün sabah servise götürdüm garantisi bitmesine 2 gün vardı. Cihazda turbo basınç uyarısı verdi değişime karar verildi. Beklemediğim bir şekilde Turbo ellerinde varmış hemen yenisi ile değiştirdiler.biraz önce arabamı aldım. Herhalde en hızlı turbosu değişen araba oldu taam 5 saatte . Bir hafta beklemeyi göze almıştım oysa. Garanti dışı 2800 TL imiş. Turbo çok keyifli ama daha 22 binde bozulması hiç hoş değil . Hayırlısı neyse bursa doğuş otodaki arkadaşlar çok ilgilendiler sağolsunlar.

    tsı motor dimi

    ah hocam sanayide kaç tsı golf jetta passat motor arzaları oldu neler değişti bir bilsen
    ben zaten tsı motor vw araç kullanan herkese iki öneride bulunuyorum

    1) garantiyi 4 yıla çıkarın
    2) garanti biitnce sanayide kendinize iyi usta bulun

    seneye 1.4 tsı dsg passatlardan neler duycaz görcez bir bilsen

    Bulusmadan sonra cok ciddi bir degisiklik oldu sende be Cihan? :)))

    ben size söyledim ama

    DENİZKUBİ gibi körü körüne reno bağımlısı değilim ben

    vw iyi yönlerinide söylüyorum kötü yönlerininede




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Yapmayın etmeyin ya hu.

    Hocam sizi suçlamıyorum ama ;

    - Motor soğukken sıkıştırdığınız oldu mu?
    -Aracı çalıştırınca 30 saniye rolantide beklediniz mi?
    -Aracı stop ederken 30 saniye rölantide beklediniz mi aynı şekilde?
    -Aracı çok sıkıştırdığınız zamanlar Turbo yağlansın diye ekstradan beklediniz mi?
    -Ara gazı olaylarına sık girdiniz mi?
    -Aldığınız yakıta, yağa özen gösterdiniz mi?
    -Bakımları aksatmadan yaptınız mı?

    eğer bu söylediklerimin her birini eksiksiz yaptıysanız kusur araçtadır kesinlikle. Ama es geçtikleriniz olduysa motorun bir günahı yok. Turbo bu, hassas parçadır.

    Her turbo motoru yaratabileceği sıkıntıları yaratabilir.

    Her motor arızalanıp sanayiye düşebilir.

    122 bg TSI motoru çok iyi bir motor. Çok sıkıştırma yok. 1248 cm3 dizel motor 95 beygir güç ile 400- 500 bin km gidiyorsa sorunsuz, 1428 cm3 122 BENZİN bir araçta gitmeli doğru kullanımda. Motor ömrü açısından bir sıkıntısı olacağını düşünmüyorum TSI 122 lerin.

    birgün yolun ikitelli güngören oto sanayisine düşerse doğan seni eniştenin bosc car servise götürcem gözünle görücen tsı motorların motor arzalarını

    çok ciddiyim bak eniştem tsı motorlardan çok dertli çok sıkıntı oluyor dedi bende mümkün olduğunca uzak duruyorum

    ibiza almama sebebim bu sırf bu yüzden polo daha yakın geliyor bana

    mesela 1.4 tsı tiguanların bir çoğunda motor arzası oldu sahibinden.com ara sıra bak hep aynı yazılar aracımın motoru doğuş otoda değişti sıfır takıldı

    çoğunda arza var

    Hiç TSI motorlu bir araca bindin mi ?

    golf 1.4 tsı
    passat 1.4 tsı dsg bindim

    uzun bir sürede passat 1.4 tsı dsg kullandım ortağım aldı açıkçası ben memnun kalmadım

    Millet TSI motora hücum ediyor, demek ki herkes enayi hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Yapmayın etmeyin ya hu.

    Hocam sizi suçlamıyorum ama ;

    - Motor soğukken sıkıştırdığınız oldu mu?
    -Aracı çalıştırınca 30 saniye rolantide beklediniz mi?
    -Aracı stop ederken 30 saniye rölantide beklediniz mi aynı şekilde?
    -Aracı çok sıkıştırdığınız zamanlar Turbo yağlansın diye ekstradan beklediniz mi?
    -Ara gazı olaylarına sık girdiniz mi?
    -Aldığınız yakıta, yağa özen gösterdiniz mi?
    -Bakımları aksatmadan yaptınız mı?

    eğer bu söylediklerimin her birini eksiksiz yaptıysanız kusur araçtadır kesinlikle. Ama es geçtikleriniz olduysa motorun bir günahı yok. Turbo bu, hassas parçadır.

    Her turbo motoru yaratabileceği sıkıntıları yaratabilir.

    Her motor arızalanıp sanayiye düşebilir.

    122 bg TSI motoru çok iyi bir motor. Çok sıkıştırma yok. 1248 cm3 dizel motor 95 beygir güç ile 400- 500 bin km gidiyorsa sorunsuz, 1428 cm3 122 BENZİN bir araçta gitmeli doğru kullanımda. Motor ömrü açısından bir sıkıntısı olacağını düşünmüyorum TSI 122 lerin.

    birgün yolun ikitelli güngören oto sanayisine düşerse doğan seni eniştenin bosc car servise götürcem gözünle görücen tsı motorların motor arzalarını

    çok ciddiyim bak eniştem tsı motorlardan çok dertli çok sıkıntı oluyor dedi bende mümkün olduğunca uzak duruyorum

    ibiza almama sebebim bu sırf bu yüzden polo daha yakın geliyor bana

    mesela 1.4 tsı tiguanların bir çoğunda motor arzası oldu sahibinden.com ara sıra bak hep aynı yazılar aracımın motoru doğuş otoda değişti sıfır takıldı

    çoğunda arza var

    Hiç TSI motorlu bir araca bindin mi ?

    golf 1.4 tsı
    passat 1.4 tsı dsg bindim

    uzun bir sürede passat 1.4 tsı dsg kullandım ortağım aldı açıkçası ben memnun kalmadım

    Millet TSI motora hücum ediyor, demek ki herkes enayi hocam.

    kesinlikle hayır ben hiçbir araba sahibi için bu cümleyi kullanmadım kullanmada zaten

    sadece tedirginim TSI motor konusunda




  • 140 lık 160 lık 170 lık 180 lık motorlar gereğinden fazla sıkıştırılıyor bence.

    Ama 122 likler hakkında söylenenler ilginç..

    Cihan hocam bi gün gezeriz olmadı bakalm :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    140 lık 160 lık 170 lık 180 lık motorlar gereğinden fazla sıkıştırılıyor bence.

    Ama 122 likler hakkında söylenenler ilginç..

    Cihan hocam bi gün gezeriz olmadı bakalm :)

    beklerim mutlaka
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Yapmayın etmeyin ya hu.

    Hocam sizi suçlamıyorum ama ;

    - Motor soğukken sıkıştırdığınız oldu mu?
    -Aracı çalıştırınca 30 saniye rolantide beklediniz mi?
    -Aracı stop ederken 30 saniye rölantide beklediniz mi aynı şekilde?
    -Aracı çok sıkıştırdığınız zamanlar Turbo yağlansın diye ekstradan beklediniz mi?
    -Ara gazı olaylarına sık girdiniz mi?
    -Aldığınız yakıta, yağa özen gösterdiniz mi?
    -Bakımları aksatmadan yaptınız mı?

    eğer bu söylediklerimin her birini eksiksiz yaptıysanız kusur araçtadır kesinlikle. Ama es geçtikleriniz olduysa motorun bir günahı yok. Turbo bu, hassas parçadır.

    Her turbo motoru yaratabileceği sıkıntıları yaratabilir.

    Her motor arızalanıp sanayiye düşebilir.

    122 bg TSI motoru çok iyi bir motor. Çok sıkıştırma yok. 1248 cm3 dizel motor 95 beygir güç ile 400- 500 bin km gidiyorsa sorunsuz, 1428 cm3 122 BENZİN bir araçta gitmeli doğru kullanımda. Motor ömrü açısından bir sıkıntısı olacağını düşünmüyorum TSI 122 lerin.

    birgün yolun ikitelli güngören oto sanayisine düşerse doğan seni eniştenin bosc car servise götürcem gözünle görücen tsı motorların motor arzalarını

    çok ciddiyim bak eniştem tsı motorlardan çok dertli çok sıkıntı oluyor dedi bende mümkün olduğunca uzak duruyorum

    ibiza almama sebebim bu sırf bu yüzden polo daha yakın geliyor bana

    mesela 1.4 tsı tiguanların bir çoğunda motor arzası oldu sahibinden.com ara sıra bak hep aynı yazılar aracımın motoru doğuş otoda değişti sıfır takıldı

    çoğunda arza var

    Hiç TSI motorlu bir araca bindin mi ?

    golf 1.4 tsı
    passat 1.4 tsı dsg bindim

    uzun bir sürede passat 1.4 tsı dsg kullandım ortağım aldı açıkçası ben memnun kalmadım

    Millet TSI motora hücum ediyor, demek ki herkes enayi hocam.

    kesinlikle hayır ben hiçbir araba sahibi için bu cümleyi kullanmadım kullanmada zaten

    sadece tedirginim TSI motor konusunda

    1.5 tonluk Passat ile uzun yolda 5 litre yakıyorum. Performansı, torku 2.0 motorlara benzer. Neden tedirginsiniz anlamıyorum, 177 binde TSI Passata bindim 2008 model 215 km hıza çıktı. Seçilmiş araçlar sizi buluyor heralde. Passatı geçtim Golf 1.4 TSI'da yürümüyormuydu ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: octaviabrs

    Aracın bakımları daha zamanı gelmeden yapıldı. Yakıt 95 oktan hep aynı BP istasyondan alındı. Ama maalesef soğuk aracı çok sık dip gaz yaptığım oldu. Kullandığımız mesafe kısa olduğu için motor ısınmadan hedefe varıyorum. Genede 22 bin erken bence .

    Motor soğukken aracı zorlamak, hele ki turbo beslemeli bir araçta, arızaya davetiye çıkarmak demektir. Bu açıklamanızdan sonra sonucun gayet doğal olduğunu düşünüyorum. Bundan sonra bu duruma dikkat ederseniz turbonuzun ömrü çok daha uzun olacaktır..

    Sözüm meclisten dışarı, bu konu km'nin o kadar da önemli olmadığını gösteren, asıl dikkat edilmesi gerekenin aracın nasıl kullanıldığı olduğuna güzel bir örnek..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JasoNBuraK -- 14 Kasım 2011; 23:32:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Yapmayın etmeyin ya hu.

    Hocam sizi suçlamıyorum ama ;

    - Motor soğukken sıkıştırdığınız oldu mu?
    -Aracı çalıştırınca 30 saniye rolantide beklediniz mi?
    -Aracı stop ederken 30 saniye rölantide beklediniz mi aynı şekilde?
    -Aracı çok sıkıştırdığınız zamanlar Turbo yağlansın diye ekstradan beklediniz mi?
    -Ara gazı olaylarına sık girdiniz mi?
    -Aldığınız yakıta, yağa özen gösterdiniz mi?
    -Bakımları aksatmadan yaptınız mı?

    eğer bu söylediklerimin her birini eksiksiz yaptıysanız kusur araçtadır kesinlikle. Ama es geçtikleriniz olduysa motorun bir günahı yok. Turbo bu, hassas parçadır.

    Her turbo motoru yaratabileceği sıkıntıları yaratabilir.

    Her motor arızalanıp sanayiye düşebilir.

    122 bg TSI motoru çok iyi bir motor. Çok sıkıştırma yok. 1248 cm3 dizel motor 95 beygir güç ile 400- 500 bin km gidiyorsa sorunsuz, 1428 cm3 122 BENZİN bir araçta gitmeli doğru kullanımda. Motor ömrü açısından bir sıkıntısı olacağını düşünmüyorum TSI 122 lerin.

    birgün yolun ikitelli güngören oto sanayisine düşerse doğan seni eniştenin bosc car servise götürcem gözünle görücen tsı motorların motor arzalarını

    çok ciddiyim bak eniştem tsı motorlardan çok dertli çok sıkıntı oluyor dedi bende mümkün olduğunca uzak duruyorum

    ibiza almama sebebim bu sırf bu yüzden polo daha yakın geliyor bana

    mesela 1.4 tsı tiguanların bir çoğunda motor arzası oldu sahibinden.com ara sıra bak hep aynı yazılar aracımın motoru doğuş otoda değişti sıfır takıldı

    çoğunda arza var

    Hiç TSI motorlu bir araca bindin mi ?

    golf 1.4 tsı
    passat 1.4 tsı dsg bindim

    uzun bir sürede passat 1.4 tsı dsg kullandım ortağım aldı açıkçası ben memnun kalmadım

    Millet TSI motora hücum ediyor, demek ki herkes enayi hocam.

    kesinlikle hayır ben hiçbir araba sahibi için bu cümleyi kullanmadım kullanmada zaten

    sadece tedirginim TSI motor konusunda

    1.5 tonluk Passat ile uzun yolda 5 litre yakıyorum. Performansı, torku 2.0 motorlara benzer. Neden tedirginsiniz anlamıyorum, 177 binde TSI Passata bindim 2008 model 215 km hıza çıktı. Seçilmiş araçlar sizi buluyor heralde. Passatı geçtim Golf 1.4 TSI'da yürümüyormuydu ?


    ortağım aslında 1.6 tdı alıcaktı ama dsg olmadığı için almadı

    sonra 1.4 tsı dsg aldı

    birincisi araç şehir içinde çok yakıyor ben kullanınca istanbul şehir içi 0.50 kuruş yakıyor araba daha ilk bakımına girmedi

    vites geçişlerinde sıkıntı yok ama biraz nazlı gibi yol tutuşu falan kesinlikle süper




  • quote:

    Orijinalden alıntı: octaviabrs

    Arkadaşlar 2 yıllık golf TSI 122 bg arabam 22 bin km de. Dün sarımotor ışığı yandı . Araba çekişten felan da düşmedi sadece ışık yandı. Bugün sabah servise götürdüm garantisi bitmesine 2 gün vardı. Cihazda turbo basınç uyarısı verdi değişime karar verildi. Beklemediğim bir şekilde Turbo ellerinde varmış hemen yenisi ile değiştirdiler.biraz önce arabamı aldım. Herhalde en hızlı turbosu değişen araba oldu taam 5 saatte . Bir hafta beklemeyi göze almıştım oysa. Garanti dışı 2800 TL imiş. Turbo çok keyifli ama daha 22 binde bozulması hiç hoş değil . Hayırlısı neyse bursa doğuş otodaki arkadaşlar çok ilgilendiler sağolsunlar.

    Ruya'mi Gordunuz ?
  • Tesadüf tamamiyle aslında çok şanssız biriyim nasıl oldu bende anlamadım. Olması gereken benim için garanti bittikten sonra arıza çıkmasıydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: octaviabrs

    Aracın bakımları daha zamanı gelmeden yapıldı. Yakıt 95 oktan hep aynı BP istasyondan alındı. Ama maalesef soğuk aracı çok sık dip gaz yaptığım oldu. Kullandığımız mesafe kısa olduğu için motor ısınmadan hedefe varıyorum. Genede 22 bin erken bence .

    Aracınızı bu şekilde hatalı kullanmaya devam edecekseniz satıp atmosferik, fazla komplike motora sahip olmayan bir araç alın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Yapmayın etmeyin ya hu.

    Hocam sizi suçlamıyorum ama ;

    - Motor soğukken sıkıştırdığınız oldu mu?
    -Aracı çalıştırınca 30 saniye rolantide beklediniz mi?
    -Aracı stop ederken 30 saniye rölantide beklediniz mi aynı şekilde?
    -Aracı çok sıkıştırdığınız zamanlar Turbo yağlansın diye ekstradan beklediniz mi?
    -Ara gazı olaylarına sık girdiniz mi?
    -Aldığınız yakıta, yağa özen gösterdiniz mi?
    -Bakımları aksatmadan yaptınız mı?

    eğer bu söylediklerimin her birini eksiksiz yaptıysanız kusur araçtadır kesinlikle. Ama es geçtikleriniz olduysa motorun bir günahı yok. Turbo bu, hassas parçadır.

    Her turbo motoru yaratabileceği sıkıntıları yaratabilir.

    Her motor arızalanıp sanayiye düşebilir.

    122 bg TSI motoru çok iyi bir motor. Çok sıkıştırma yok. 1248 cm3 dizel motor 95 beygir güç ile 400- 500 bin km gidiyorsa sorunsuz, 1428 cm3 122 BENZİN bir araçta gitmeli doğru kullanımda. Motor ömrü açısından bir sıkıntısı olacağını düşünmüyorum TSI 122 lerin.

    birgün yolun ikitelli güngören oto sanayisine düşerse doğan seni eniştenin bosc car servise götürcem gözünle görücen tsı motorların motor arzalarını

    çok ciddiyim bak eniştem tsı motorlardan çok dertli çok sıkıntı oluyor dedi bende mümkün olduğunca uzak duruyorum

    ibiza almama sebebim bu sırf bu yüzden polo daha yakın geliyor bana

    mesela 1.4 tsı tiguanların bir çoğunda motor arzası oldu sahibinden.com ara sıra bak hep aynı yazılar aracımın motoru doğuş otoda değişti sıfır takıldı

    çoğunda arza var

    Hiç TSI motorlu bir araca bindin mi ?

    golf 1.4 tsı
    passat 1.4 tsı dsg bindim

    uzun bir sürede passat 1.4 tsı dsg kullandım ortağım aldı açıkçası ben memnun kalmadım

    Millet TSI motora hücum ediyor, demek ki herkes enayi hocam.

    kesinlikle hayır ben hiçbir araba sahibi için bu cümleyi kullanmadım kullanmada zaten

    sadece tedirginim TSI motor konusunda

    1.5 tonluk Passat ile uzun yolda 5 litre yakıyorum. Performansı, torku 2.0 motorlara benzer. Neden tedirginsiniz anlamıyorum, 177 binde TSI Passata bindim 2008 model 215 km hıza çıktı. Seçilmiş araçlar sizi buluyor heralde. Passatı geçtim Golf 1.4 TSI'da yürümüyormuydu ?


    off hocam ya ne 5 litresi golf ü biz 5.5 in altına indiremiyoruz uzun yolda passat mı 5 litre yakıcak




  • Passat Blue Motion yalnız daha az yakabilir.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.