Şimdi Ara

Golf-Megane arasında kararsız kaldım, yardım eder misiniz? (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
208
Cevap
0
Favori
11.358
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:




    Hiç darılmayın,gücenmeyin;ama boş konuşuyorsunuz.Hep böyle yani,somut bir şeyden bahsetmiyorsunuz.Yok sorun çıkarırmış da,ses yaparmış da.Nerden biliyorsun diye sorsak alacağımız cevap "Duyduğuma göre/Anlatılana göre/Bir arkadaşın arabasında böyle oldu...." diyeceksiniz.

    Göstereceğim bir tane yüksek km.li özenli kullanılmış dizel motor,sesi artmış diye sorsam apışıp kalacaksınız,o olacak.

    Golf sınıfında sessiz bir model,malzeme kalitesi Megane'dan üstün,hatta bazı yerlerde Passat ile yarışır durumda.Ses konusuna gelince,evet eski nesil dizel motor sesliydi;ama yeni CR motorların sesi bence makul.En sessiz mi bilmiyorum;ama kabine aldığı dizel sesi makul seviyede.Golf'te Ford'daki gibi yalıtım problemi yok ki dizel motor sesini içine alsın fazlaca.Onu da geçtim,bence artık önemli olan kabine giren ses.Dışarısı sessiz olsa ne olacak,çevreye gürültü yaymamak mı istiyorsunuz?

    Tasarım konusuna girmeyeceğim,Megane'ın da fiyatlarını bilmiyorum.Belki daha az paraya daha çok donanım alınabiliyordur.


    Gerçi kime laf anlatıyorum ki,Laguna E segmentindeydi değil mi?


    Passatla golf arasında açıkcası malzeme konusunda pek fark yok nerdeyse aynı malzemeler bu golf'un kalitesimi yoksa passatın kalitesizliğimi bilemem.

    Mesela bir testten alıntı

    SONUÇ
    Golf'ü seçmek çokta zor değil 35 yıldır hakkında düşündüğümüz iyi şeyler bu otomobili seçmek için yeterli olacaktır.Bütünlük,kalite sınıfsız oluşu ve her daim sunduğu sürüş keyfi, altıncı jenarasyon golf'ü daha önceki versiyonlarında olmadığı gibi mantıklı bir tercih haline getiriyor.Ama bazı alıcılar bu tarz otomatikleşmiş tercihleri pek önemsemeyecek ve megane almayı ciddi olarak düşüneceklerdir.Renault,Golf rakibi olan temsilcisinde şaşırtıcı gelişmelere imza atmış ve dikkat çekici olmayan şekilde lanse edilen tasarımı bu gelişmeyi gölgede bırakan bir unsur olarak görünüyor.Tamamen yeni ve farklı bir kabini var ve Golf ile aralarındaki kalite farklarını bulmak bir böcek yumurtasını aramaya benziyor.Renault Megane'nın güzel ve hafif sürüş dinamikleri sadece VW 'den değil sınıfının geri kalanından çok farklı bir sürüş deneyimi sunuyor.Hatırlarsanız bir zamanlar Fransız otomobilleri çok iyi standartlara sahipti işte yeni Megane'da o dönemi anımsatıyor ve Renault'ya bu özellikleri yakaladığından ötürü tebriklerimizi sunuyoruz.Yeni Megane kadar sınıfında zor görevi olan başaka bir otomobil daha göstermek kolay değil ve Renault temsilcisi arkasına aldığı rüzgarla bunu çok iyi şekilde yerine getiriyor.

    Sadece bu inceleme ve karşılaştırmada değil bir çoğunda nerdeyse aynı şeyler yazılıyorki autobild dergisi bile malzeme ve işçilik konusunda megane'dan övgüyle söz etmişti.

    Bunlara rağmen nasıl çok üstün diyebiliyorsunuz ben onu anlamıyorum.



    O dergiyi yapanların yorumudur,ben gözümle gördüğüme bakarım.Başkaları da böyle düşünüyordur,çünkü Alman dergilerinin yorumlarını foruma koyunca tepki gösterenler oluyor.

    Kalite konusuna gelince,Golf'ün malzeme kalitesi segmentine göre iyi.Açıkçası Passat'ta beğenmedim 1-2 yer var (mesela kapılardaki kol dayama yerleri).Aynı malzemenin kullanılmış olmasını normal karşılıyorum.Passat ile Golf aynı zamanda çıksaydı aralarında kesin fark olurdu,B7 kasada bu farkı göreceğimizi umuyorum.

    Son olarak,Megane kötü denmiyor.Hatta Megane II HB'yi düşünürsek bayağı iyi yönde çalışma var;ama bu işler bir modeli iyi yapmakla olmuyor hemen.Golf'ü,Astra'yı geçmesi için bu başarıyı devam ettirmeleri gerekir.


    Sayın denizkubi

    Ben açıkçası Golf'ün fiyatını çok fazla bulmuyorum artık.Diğer modellere bakarak (Auris,Yeni Astra,Fluence) bu sonuca ulaştım.Bana göre doğru,size göre yanlış olabilir.Fakat segmentinde bu kadar iddialı olan bir model (teknolojik yenilikleri de bünyesinde barındırıyor),rakiplerinden biraz daha pahalıya satılabilir bence.Mesela deniyor ki DSG niye pahalı?Rakibi yok da ondan,diğer markalar da benzerini yapsın,belki de düşecek fiyatı.Yeni olan teknoloji pahalıdır.


    +1 reno satarken fahiş fiyat olmuyor da vw satarken oluyor (yakıt deposunda dalgakıran olmayan ve yolda giderken şakır şukur yakıt sesi gelen fluansın full'ü 47bin ytl)

    daha kaliteli, konforlu, güvenilir ve 2. elde renodan değerini daha iyi koruyan bir aracı gözü kapalı kötülemek en basiti olsa gerek

    donanım için alanlar renoyu tercih edebilir f/p oranını da anlarım ama ikisini test eden aradaki farkı anlayacaktır





  • +1 reno satarken fahiş fiyat olmuyor da vw satarken oluyor (yakıt deposunda dalgakıran olmayan ve yolda giderken şakır şukur yakıt sesi gelen fluansın full'ü 47bin ytl)
    daha kaliteli, konforlu, güvenilir ve 2. elde renodan değerini daha iyi koruyan bir aracı gözü kapalı kötülemek en basiti olsa gerek

    donanım için alanlar renoyu tercih edebilir f/p oranını da anlarım ama ikisini test eden aradaki farkı anlayacaktır

    55-60 bin verip aynı sesi duymak daha acı olmalı.http://www.golf6turkiye.com/platform/showthread.php?891-Depodan-gelen-alkalanma-sesi
    Aynı şikayet Corollada dahi var yani olay Renault'nun dalgakıran koymayacak kadar kalitesiz olduğundan değil markaların maliyet kaygılarından kaynaklanıyor.Golf TSİ test sürüşü esnasında satış temsilcisinin bana dediği Golf sayesinde tüm modelleri ederlerinden 2-3 bin tl fazla değerle sattıkları. Buda araca yada markaya olduğundan daha fazla değer vermenin bir sonucu.Sadece VW'ye ait bir durumda değil tabi başka markalar ve modeller içinde içinde geçerli.Bizim milletimizin bazı takıntıları malesef böyle durumlar oluşturuyor.Bir zamanlar sedan ,hb,sw karoserler aynı fiyattan satılırdı ama baktıki distribitörler bizim millet sedanları çok tutuluyor daha yüksek fiyattan sedan satmaya başladılar bizlerde aldık.




  • Vw araçlarından iyi kar ediyor.
    1.4 Tce 130bg bixenon, esp vs araç full 40.600TL arkadaşlar. 10 gün önce aldım. Aynı ayarda Golf 50binin üzerinde. Fiyat karşılaştırması yapanlar netden gördükleri bilgilerle burada ahkam kesmesin. O kadar yorumu herkes yapar. Malzeme kalitesi deyince; aynı araçların içine binmiyoruz herhalde. Megane'nın neresindeki işçilik Golf'den kötü.? Yeni Golf'ün içine ilk oturduğumda yapa yapa bunumu yapmışlar,bu nasıl kalite düşüşü diye düşünmüştüm. Zaten Golf V üzerinden önemli derecede tasarruf yaptıkları VW bile açıkladığı bir gerçek.

    Golf'ü beğenip kullanabilirsiniz ama, Golf'e ait özellikler çok önemli diğer özellikler zaten gereksiz haliyle önemsiz demek mümkün tabi. Ses yalıtımı konusunda iki araç çok çok yakın. Megane daha iyi bile çıkabilir. Aksini söyleyen test sonuçlarını getirsin.

    Ha beğendik aldık diyorsanız, güle güle kullanın. Yok 10bin fazla param vardı aldık diyorsanız, güle güle kullanın. Şu anda VW de olup, Renault'da olmayan tek üstünlük DSG kalmış durumda.

    Bir de söylemeden geçemeyeceğim. Vw bakmaya gittiğimde kendimi Almanya'da Türk işçisi gibi hissediyorum. Bazılarının hoşuna gidebilir ama kamyonla para vereceğim adamların terbiyesizliğine maruz kalmaya hiç gelemem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi euzun72 -- 27 Nisan 2010; 10:12:09 >




  • DSG de ses sorunu var diyorlar ona göre seçiminizi yapın derim.
  • Bir de söylemeden geçemeyeceğim. Vw bakmaya gittiğimde kendimi Almanya'da Türk işçisi gibi hissediyorum. Bazılarının hoşuna gidebilir ama kamyonla para vereceğim adamların terbiyesizliğine maruz kalmaya hiç gelemem

    Hangi bayiye gittiğinize bağlı sanırım
  • Golf'ün adı Megane'ın tadı var.

    Golf severler Megane'a fena sallamışlar. Megane severler de Golf'ü küçümsemiş.

    Son tahlilde ikisininde farklı yönleri kuvvetli ama, megane sahibini daha mutlu eder bana göre. Dediğim gibi Golf'ünse adı var.
  • "Megane 'ın adı yok" film gibi oldu bu.
  • bu devirde wv alınmaz al reno nu bak keyfine.
  • malzeme kalitesi,işçilik ve güvenlik olarak megane ile golf arasında fark yok.var diyen fena sallıyor demektir.
    geçin artık golf ün efsane olduğu hikayelerini,eskidendi onlar
    dsg renault un otomatik şanzımanından üstün dür,fakat sorun çıkarma potansiyeli yüksek olduğu
    için bi kenarda 20000 tl bulundurmak gerekiyor



    meyve veren ağaç taşlanır,alış artık bunlara megane
  • kökeni ''renault 19 euopa'' olan bir arabayı daha ne kadar tepelere çıkaracaksınız merakla bekliyorum.yakında mercedes,bmw ilede kıyaslamaya başlarsınız.
  • ikisi arasında kararsız kalsam,
    nedenini bilmiyorum ama markadan ötürü golf alırdım heralde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hug

    Taksiler megane :D kiralık araçlar megane :D şirket araçları megane :D Bu nasıl prestiş bu nasıl iş :D

    SAKIN MEGANE ALMAYIN!

    Megane kötüdür, sağlam değildir, kıl tüy arızaları çoktur. Çok sıradan bir araçtır. Bugüne kadar çevremde onlarca megane alan oldu ve HEPSİ lanet edip sattı kurtuldu. Özellikle otomatik viteslerden gelen sesler çok meşhur megane2 lerde.

    DSG şanzumanı bilmiyorum ama araştırdığıma göre çok sıkıntılı görünüyor. Tıpkı fordlardaki CVT ler gibi henüz rayına oturmamış. Bence sorunsuzluk abidesi civiclere bakın derim...

    Anladık Civic'iniz var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leylandi

    kökeni ''renault 19 euopa'' olan bir arabayı daha ne kadar tepelere çıkaracaksınız merakla bekliyorum.yakında mercedes,bmw ilede kıyaslamaya başlarsınız.

    Renault 19 Europa ile birlikte aynı yıllarda Golf 3 1.8 CL kullanmış biri olarak somut ve nesnel yaklaşımınız karşısında ne desemde size Megane aldırsam bilemiyorum.
    Kökeni derken ...VW nin de kökeni bildiğimiz kamlumbağa Beetle. Küçükken arka camının içinde çok uyumuştum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: euzun72


    quote:

    Orijinalden alıntı: leylandi

    kökeni ''renault 19 euopa'' olan bir arabayı daha ne kadar tepelere çıkaracaksınız merakla bekliyorum.yakında mercedes,bmw ilede kıyaslamaya başlarsınız.

    Renault 19 Europa ile birlikte aynı yıllarda Golf 3 1.8 CL kullanmış biri olarak somut ve nesnel yaklaşımınız karşısında ne desemde size Megane aldırsam bilemiyorum.
    Kökeni derken ...VW nin de kökeni bildiğimiz kamlumbağa Beetle. Küçükken arka camının içinde çok uyumuştum





  • taktir etmek gerekirse hiçbir firmada olamayan bir özelllik renault oyak firmasında var ne diye merak ediyorsanız söylim, ilkin kaliteli full araç getirip satıyor sonradan aracın üstünden donanımları kırpmaya baslıyor megane ilkin digital göstergeydi şimdi ibreli yerli gösterge takmaya basladı sagından solundan yalıtımları sökmeye basladı aklınıza neresi gelirse kalitesizleştirmek için elinden geleni yapıyor daha çıkalı bir sene olmadı satılık ilanlarda avrupa megane diye bölünmeler olmuş bile.
    seneye tam farkedersiniz bütün plastik aksamlarındaki kalite düşmesini yerli amörtisör rot kolları alt salıncaklar lastikler elektrik aksamındaki kablolar aklınıza ne gelirse yavas yavas dandik mal kullanmaya baslicaklar.Ama golf her zaman aynı kalitede gider zaman geçtikce bi öncekinden donanımı artmış ve kalitesi artmış olarak karşınıza çıkar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmeta60 -- 27 Nisan 2010; 21:57:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    taktir etmek gerekirse hiçbir firmada olamayan bir özelllik renault oyak firmasında var ne diye merak ediyorsanız söylim, ilkin kaliteli full araç getirip satıyor sonradan aracın üstünden donanımları kırpmaya baslıyor megane ilkin digital göstergeydi şimdi ibreli yerli gösterge takmaya basladı sagından solundan yalıtımları sökmeye basladı aklınıza neresi gelirse kalitesizleştirmek için elinden geleni yapıyor daha çıkalı bir sene olmadı satılık ilanlarda avrupa megane diye bölünmeler olmuş bile.
    seneye tam farkedersiniz bütün plastik aksamlarındaki kalite düşmesini yerli amörtisör rot kolları alt salıncaklar lastikler elektrik aksamındaki kablolar aklınıza ne gelirse yavas yavas dandik mal kullanmaya baslicaklar.Ama golf her zaman aynı kalitede gider zaman geçtikce bi öncekinden donanımı artmış ve kalitesi artmış olarak karşınıza çıkar.


    aynen ... katılmamak elde değil

    bugüne kadar yapılan anketlerde en güvenilmeyen arabalar hep reno ile pejo oldu sağlamlık açısından (kreş testi kastetmiyorum genel elektrik-mekanik-elektronik arıza v.b.)

    bkz. jd power, what car v.b. sürüyle anket son sıralarda yer aldılar

    testlerin geneline bakınız yeni meganı fiyat/performans oranında överler genelde yoksa sağlamlık, yol konforu, sürüş keyfi, motorlar ve şanzıman açısından hiçbir otör golf ile aynı kefeye koymaz

    mesela

    Against Rear-seat head- and legroom are poor. The Megane isn't as classy or as good to drive as a VW Golf, and it can't match the best for ride comfort, either

    bu örnekleri artırmak mümkün ...

    vw bu ülkede ve dünyada sağlam yere sahip olmuştur çünkü MB, BMW ve AUDİ'den sonra gelen EN KALİTELİ ÜRETİCİDİR

    renonun bu konuda katecek daha çok yolu var ...




  • renault u tebrik ederim
    hazım sorunu olanlarada soda tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    taktir etmek gerekirse hiçbir firmada olamayan bir özelllik renault oyak firmasında var ne diye merak ediyorsanız söylim, ilkin kaliteli full araç getirip satıyor sonradan aracın üstünden donanımları kırpmaya baslıyor megane ilkin digital göstergeydi şimdi ibreli yerli gösterge takmaya basladı sagından solundan yalıtımları sökmeye basladı aklınıza neresi gelirse kalitesizleştirmek için elinden geleni yapıyor daha çıkalı bir sene olmadı satılık ilanlarda avrupa megane diye bölünmeler olmuş bile.
    seneye tam farkedersiniz bütün plastik aksamlarındaki kalite düşmesini yerli amörtisör rot kolları alt salıncaklar lastikler elektrik aksamındaki kablolar aklınıza ne gelirse yavas yavas dandik mal kullanmaya baslicaklar.Ama golf her zaman aynı kalitede gider zaman geçtikce bi öncekinden donanımı artmış ve kalitesi artmış olarak karşınıza çıkar.


    aynen ... katılmamak elde değil

    bugüne kadar yapılan anketlerde en güvenilmeyen arabalar hep reno ile pejo oldu sağlamlık açısından (kreş testi kastetmiyorum genel elektrik-mekanik-elektronik arıza v.b.)

    bkz. jd power, what car v.b. sürüyle anket son sıralarda yer aldılar

    testlerin geneline bakınız yeni meganı fiyat/performans oranında överler genelde yoksa sağlamlık, yol konforu, sürüş keyfi, motorlar ve şanzıman açısından hiçbir otör golf ile aynı kefeye koymaz

    mesela

    Against Rear-seat head- and legroom are poor. The Megane isn't as classy or as good to drive as a VW Golf, and it can't match the best for ride comfort, either

    bu örnekleri artırmak mümkün ...

    vw bu ülkede ve dünyada sağlam yere sahip olmuştur çünkü MB, BMW ve AUDİ'den sonra gelen EN KALİTELİ ÜRETİCİDİR

    renonun bu konuda katecek daha çok yolu var ...



    Golf 6 kullandımda yolcuda oldum bu araçda megane'ıda 5 aydır kullanıyorum şuana kadar bi sıkıntı yaşamadımki zaten sorun yaşamak içinde erken bir zaman.

    Anketlerde hangi sırada nolduğu çokda önemli değil adac'ın sorunsuzluk listesinde çok sorunlu dediğin megane golfden daha düşük arıza oran almış sıralamada.Clio fabia'dan daha iyi durumda bunlar yalan mı?

    Megane 2'ler makyaj yemeden önce bobin arızası ve bazende cam krikosu sorunu oluyordu fakat makyajla düzeltildi her araçda olabilcek arızalar.

    Sadece bir modeli yüzünden nasıl firmanın tüm araçlarını sorunlu olarak lanse edebiliyoruz?Megane 3'ün henüz kronik bir arızasıda yokken.

    Megane'da kullandım golf'de arka diz mesafesi megane'da daha dar evet fakat bu durum beni en az ilgilendiren durumdur.Otomatik şanzıman olayıda benim ilgi alanım değil zaten iki araçda düz vitesdi kullandığım.

    Golf konforlu evet ama megane'da golf kadar konforlu bu konuda eksiği yok kimsede zaten çok üstün falan diyemez golf'e yalan olur.Megane'ı sürüşü daha rahat ve kolay benim sevdiğim tarzda golf ise megane'nın aksine daha sert bir sürüşe sahip.Bu iyi yada kötü olduğu anlamına gelmiyor iki aracında.

    Motorlara gelince iki araçda dizeldi zaten performanslı benzer.

    Sizin bulduğunuz örnekler gibi bende bir çok megane lehine örnek bulabilirim zor değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 27 Nisan 2010; 22:35:32 >




  • Gerçekten renault oyak tuhaf bir firma megane orjinalinde navigasyon için orta konsulda joistik gibi güzel bir dügme var ama bizim meganelerde nedense navisyonlu modelinde bu joistik dügme yok digital gösterge ilk geldi sonradan kalktı ibreli oldu ithal modellerde digital gösterge ve joistik dügme var ama sonradan onlarda degismeye baslicaklar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    taktir etmek gerekirse hiçbir firmada olamayan bir özelllik renault oyak firmasında var ne diye merak ediyorsanız söylim, ilkin kaliteli full araç getirip satıyor sonradan aracın üstünden donanımları kırpmaya baslıyor megane ilkin digital göstergeydi şimdi ibreli yerli gösterge takmaya basladı sagından solundan yalıtımları sökmeye basladı aklınıza neresi gelirse kalitesizleştirmek için elinden geleni yapıyor daha çıkalı bir sene olmadı satılık ilanlarda avrupa megane diye bölünmeler olmuş bile.
    seneye tam farkedersiniz bütün plastik aksamlarındaki kalite düşmesini yerli amörtisör rot kolları alt salıncaklar lastikler elektrik aksamındaki kablolar aklınıza ne gelirse yavas yavas dandik mal kullanmaya baslicaklar.Ama golf her zaman aynı kalitede gider zaman geçtikce bi öncekinden donanımı artmış ve kalitesi artmış olarak karşınıza çıkar.


    aynen ... katılmamak elde değil

    bugüne kadar yapılan anketlerde en güvenilmeyen arabalar hep reno ile pejo oldu sağlamlık açısından (kreş testi kastetmiyorum genel elektrik-mekanik-elektronik arıza v.b.)

    bkz. jd power, what car v.b. sürüyle anket son sıralarda yer aldılar

    testlerin geneline bakınız yeni meganı fiyat/performans oranında överler genelde yoksa sağlamlık, yol konforu, sürüş keyfi, motorlar ve şanzıman açısından hiçbir otör golf ile aynı kefeye koymaz

    mesela

    Against Rear-seat head- and legroom are poor. The Megane isn't as classy or as good to drive as a VW Golf, and it can't match the best for ride comfort, either

    bu örnekleri artırmak mümkün ...

    vw bu ülkede ve dünyada sağlam yere sahip olmuştur çünkü MB, BMW ve AUDİ'den sonra gelen EN KALİTELİ ÜRETİCİDİR

    renonun bu konuda katecek daha çok yolu var ...



    Golf 6 kullandımda yolcuda oldum bu araçda megane'ıda 5 aydır kullanıyorum şuana kadar bi sıkıntı yaşamadımki zaten sorun yaşamak içinde erken bir zaman.

    Anketlerde hangi sırada nolduğu çokda önemli değil adac'ın sorunsuzluk listesinde çok sorunlu dediğin megane golfden daha düşük arıza oran almış sıralamada.Clio fabia'dan daha iyi durumda bunlar yalan mı?

    Megane 2'ler makyaj yemeden önce bobin arızası ve bazende cam krikosu sorunu oluyordu fakat makyajla düzeltildi her araçda olabilcek arızalar.

    Sadece bir modeli yüzünden nasıl firmanın tüm araçlarını sorunlu olarak lanse edebiliyoruz?Megane 3'ün henüz kronik bir arızasıda yokken.

    Megane'da kullandım golf'de arka diz mesafesi megane'da daha dar evet fakat bu durum beni en az ilgilendiren durumdur.Otomatik şanzıman olayıda benim ilgi alanım değil zaten iki araçda düz vitesdi kullandığım.

    Golf konforlu evet ama megane'da golf kadar konforlu bu konuda eksiği yok kimsede zaten çok üstün falan diyemez golf'e yalan olur.Megane'ı sürüşü daha rahat ve kolay benim sevdiğim tarzda golf ise megane'nın aksine daha sert bir sürüşe sahip.Bu iyi yada kötü olduğu anlamına gelmiyor iki aracında.

    Motorlara gelince iki araçda dizeldi zaten performanslı benzer.

    Sizin bulduğunuz örnekler gibi bende bir çok megane lehine örnek bulabilirim zor değil.


    demekki senin doğru sandıklarınla otörlerin fikirleri farklı

    olabilir almışsın meganı güle güle kullan

    zaten önceki meganlardaki kronik arızalarda düzeltilebilir idi hep bundakilerde öyle olur ...

    + ben reno düşmanı değilim bu arabaya gerçekten iki gün sonra kırılmayacağına inansam halen şu anda 2005 megane rs sahibi olurdum

    o dönemde opsiyonladığım aracı iptal ettirip passat almazdım

    umarım yeni kasalar sorunsuz ve oturaklı olur

    yoksa şu güzellik neden tercih edilmesin







  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.