Şimdi Ara

Golf 1.4 tsi trendline (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
12.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Tam da bahsettiniz aracın DSG olanını 2 yıldır kullanıyorum. Izlenimlerim:
    1- Motor çok güçlü, gaza dokununca fırlıyor. Hele roketlemeye başlarsanız tutabilene aşkolsun.
    2- Sakin kullanımda şehir içi normal trafikte 7lt/100 km civarında tüketimi var. Fakat sıkışık trafikte yada roketlemeyi sık kullandığınız zaman 11-12 lt ye kadar da çıkabiliyor.
    3- Benimki beyaz renk. Metalik için fark ödemek istemedim. Ayrıca da beyaz hoşuma gidiyor.
    4- Extra arka park sensörü taktirdim.
    5- Ben aldığımda comfortline modelinde de çelik jant vardı. Şimdi comfortline modelinde alüminyum jant var. Tercih edilebilir.
    6- Direksiyondan kumandalı teyp için hiç heveslenmeyin. Pek fazla bir önemi yok.
  • bu roket dediğiniz olay nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercann_

    bu roket dediğiniz olay nedir?

    Roket demekle doğru bir terim kullanmamış olabilirim ama işin özü şu: Normal yolda sakin sakin giderken, gaza biraz yukleniyorsunuz diyelim. Sonuna kadar basmak değil kasdettigim, sadece biraz gaz vermek. Işte o anda sanırım turbo devreye giriyor ve araç ok gibi fırlıyor. Ben buna roketlemek dedim ama standart adı başka olabilir.

    Adı her neyse, aracın bir anda toparlayıp ok gibi firlamasi ve insanı koltuğa yapistirmasi insana çok büyük keyif veriyor fakat işte o anda gözünüz yol bilgisayarina çevrilip yakıt sarfiyatını görünce o büyük keyif bir anda yok olabiliyor.
  • sizin dediğiniz 10 -11 litreyi ben 100 beygirlik atmosferik motorlu focusumda dikkatli kullanırken yakıyorum öyle aşırı performans beklentim yok ancak herkes tsi lerin dikkatli kullanımda az yaktığını söylüyor, en sonunda dayanamayıp alıcam galiba. roket olayınıda kullandığım bi bmw 5.20 de gazın altında vida gibi bişey vardı ona dokunduğu an araba şaha kalkıyodu onun gibi bişeymi diye sordum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    quote:

    Orijinalden alıntı: ercann_

    bu roket dediğiniz olay nedir?

    Roket demekle doğru bir terim kullanmamış olabilirim ama işin özü şu: Normal yolda sakin sakin giderken, gaza biraz yukleniyorsunuz diyelim. Sonuna kadar basmak değil kasdettigim, sadece biraz gaz vermek. Işte o anda sanırım turbo devreye giriyor ve araç ok gibi fırlıyor. Ben buna roketlemek dedim ama standart adı başka olabilir.

    Adı her neyse, aracın bir anda toparlayıp ok gibi firlamasi ve insanı koltuğa yapistirmasi insana çok büyük keyif veriyor fakat işte o anda gözünüz yol bilgisayarina çevrilip yakıt sarfiyatını görünce o büyük keyif bir anda yok olabiliyor.

    1500 devirde giderken aracın 2000 devire çıkması ve torkun ve verilen hpnin artması.

    Kick Down yaparsanız asıl keyfi alırsınız.

    Golflerde gaz pedalı sonuna kadar basıldığında basılacka bir kademe daha vardır.

    Ona da sonuna kadar basın ve TSI'ın keyfini çıkarın.

    Sık veya motor soğukken yaparsanız Turbo ile vedalaşırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zormen

    Bu aracın yakıtı nasıldır ? Renk secimi ne olmalıdır kullanan arkadaslar memnun mu? 2012 araçlarda artık Polo bile boşu 1.2 si 38.200 diorlar bu golf 1.4 trendline 41.000 diolar bide demin Ford aradı full 2012 fiesta beyaz 38.800 Dio hala karar veremedim golf 1.4 mü alsam Polo 1.2 diesel ama boşunu mu alsam? Yoksa fiesta full paket mı alsam? Yazın arkadaslar cok kararsızım

    fiestayı bu fiyata direk ele..
    ..............
    Polo 1.2 70 PS Trendline 29.900 tl.
    Polo 1.2 TDI 75 PS Trendline 38.200 tl.

    polo; 1.2 benzinlisi 29bin tl iken , 1.2 dizeline 8-9 bin tl fark vermek ne kadar mantıklı.
    eğer mantığınız okey diyorsa 38-39 bin tl ye volkswagen grubu yeni seat ıbıza sportourer değerlendirilebilir.
    SEAT IBIZA SPORTOURER
    1.2 lt TDI CR 75Hp > Reference 37.800 tl
    1.2 lt TDI CR 75Hp > COPA 39.000 tl
    ..............
    golf 1.2 tsi için 41bin tl yi gözden çıkarttıysanız; 42bin tl ye yeni jetta 1.2 tsi yi tavsiye ederim.
    yeni jetta; 2009 dan önceki kasa audi A4 ün alt yapısını kullanıyor, gerçekten çok geniş ve kaliteli.

    JETTA 1.2 TSI 105 PS Trendline 42.500 tl
    .................
    aklınızın bir yerinde golf kalacaksa , 1.6 LPG ye uyumlu modeli 36 bin tl ye alıp
    en kralından da 1500 tl ye LPG taktırıp ; 38bin tl ye bu işi kapatabilirsiniz.
    ..................
    not: şu anda satılan golf de comfortline donanımını çok düşürmüşler, golf5 lerdeki gibi full değil.
    golf5 lerdeki comfortline nin bir alt donanımı olan midline donanımına yakın bir donanıma düşürmüşler.
    yani 4-5 bin tl fark vermeye değmiyor.
    ................
    bu arada eski astra 3 sedan için 38bin tl çok fazla . opel alacaksam , 39 bin tl ye yeni astra Edition hb daha mantıklı.




  • 1.4 tsi alacaksın sonra sehir ici çok yakıyor diyeceksin. Bence 1.6i trendline + LPG daha mantıklı.
    Veya ikinci el 1.6 dizel golf gibi bir arac bakmalısın.
    1.4 tsi sehir ici hakikaten az yakmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercann_

    sizin dediğiniz 10 -11 litreyi ben 100 beygirlik atmosferik motorlu focusumda dikkatli kullanırken yakıyorum öyle aşırı performans beklentim yok ancak herkes tsi lerin dikkatli kullanımda az yaktığını söylüyor, en sonunda dayanamayıp alıcam galiba. roket olayınıda kullandığım bi bmw 5.20 de gazın altında vida gibi bişey vardı ona dokunduğu an araba şaha kalkıyodu onun gibi bişeymi diye sordum.

    aracınız otomatik galiba.
    aksi halde 10 litre yakmanıza imkan yok. yada hesaplamanız da yanlışlık var..
    benim 2004 ford fusion 1.6, 100 beygir aracım 2004-2005 yılları arasında benzinde 690/10000 km yaktı. yani ortalama 7 litre.
    LPG ye geçtikten sonra 100 km de ; ortalama 8.5 litre LPG ve 0.8 - 0.9 litre benzin tüketimi var.
    nasıl olsa LPG li az yakıyor düşüncesiyle performanslı kullanırım, şehir dışında da 110-140 km hız ile giderim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    quote:

    Orijinalden alıntı: zormen

    Bu aracın yakıtı nasıldır ? Renk secimi ne olmalıdır kullanan arkadaslar memnun mu? 2012 araçlarda artık Polo bile boşu 1.2 si 38.200 diorlar bu golf 1.4 trendline 41.000 diolar bide demin Ford aradı full 2012 fiesta beyaz 38.800 Dio hala karar veremedim golf 1.4 mü alsam Polo 1.2 diesel ama boşunu mu alsam? Yoksa fiesta full paket mı alsam? Yazın arkadaslar cok kararsızım

    fiestayı bu fiyata direk ele..
    ..............
    Polo 1.2 70 PS Trendline 29.900 tl.
    Polo 1.2 TDI 75 PS Trendline 38.200 tl.

    polo; 1.2 benzinlisi 29bin tl iken , 1.2 dizeline 8-9 bin tl fark vermek ne kadar mantıklı.
    eğer mantığınız okey diyorsa 38-39 bin tl ye volkswagen grubu yeni seat ıbıza sportourer değerlendirilebilir.
    SEAT IBIZA SPORTOURER
    1.2 lt TDI CR 75Hp > Reference 37.800 tl
    1.2 lt TDI CR 75Hp > COPA 39.000 tl
    ..............
    golf 1.2 tsi için 41bin tl yi gözden çıkarttıysanız; 42bin tl ye yeni jetta 1.2 tsi yi tavsiye ederim.
    yeni jetta; 2009 dan önceki kasa audi A4 ün alt yapısını kullanıyor, gerçekten çok geniş ve kaliteli.

    JETTA 1.2 TSI 105 PS Trendline 42.500 tl
    .................
    aklınızın bir yerinde golf kalacaksa , 1.6 LPG ye uyumlu modeli 36 bin tl ye alıp
    en kralından da 1500 tl ye LPG taktırıp ; 38bin tl ye bu işi kapatabilirsiniz.
    ..................
    not: şu anda satılan golf de comfortline donanımını çok düşürmüşler, golf5 lerdeki gibi full değil.
    golf5 lerdeki comfortline nin bir alt donanımı olan midline donanımına yakın bir donanıma düşürmüşler.
    yani 4-5 bin tl fark vermeye değmiyor.
    ................
    bu arada eski astra 3 sedan için 38bin tl çok fazla . opel alacaksam , 39 bin tl ye yeni astra Edition hb daha mantıklı.

    Jetta ve kalite aynı cümlede. Bi Golfe binin sonra birde Jettaya. Jetta bariz bir şekilde kalite olarak aşağıda. Zaten Amerika pazarı için üretilen bir araç. Kaliteyle ne alakası var diyeceksiniz. Amerikdaki Golfler ile Avrupadakiler arasında fark var. Sunuda belirteyim Golf 5te Türkiye'de ki en üst donanım seviyesi Comfortline'dı. Golf 6da Highline geldi onun üstüne. Yani Comfortline Golf 6'nın Midline'ı oldu.




  • '' Sunuda belirteyim Golf 5te Türkiye'de ki en üst donanım seviyesi Comfortline'dı. Golf 6da Highline geldi onun üstüne. Yani Comfortline Golf 6'nın Midline'ı oldu. ''
    BEN DE AYNI ŞEYDEN BAHSEDİYORUM ZATEN..
    GOLF5 LERDEKİ COMFORTLİNE DONANIMINI, GOLF5.5 COMFORTLİNE DEN BEKLEMEYİN .
    .
    GOLF5 PRİMİLİNE= GOLF5.5 TRENDLİNE
    GOLF5 MİDLİNE= GOLF5.5 COMFORTLİNE
    GOLF5 COMFORTLİNE= GOLF5.5 HİGHLİNE
    ...
    AŞAĞI YUKARI BÖYLE...
    ...............
    ...............
    ''Jetta ve kalite aynı cümlede. Bi Golfe binin sonra birde Jettaya. Jetta bariz bir şekilde kalite olarak aşağıda.''
    eski jetta ile golf5 i karşılaştırıyorsanız, size katılırım.
    yeni jetta trendline-comfortline ile yeni golf highline yi karşılaştırdıysanız da size katılırım.
    fakat yeni jetta baz versiyon ile golf5.5 baz versiyonunu karşılaştırıyorsanız size katılamıyorum malesef.
    çok öyle jetta hastası değilim, fakat hakkını vermek lazım. C sınıfının bir numarası.
    ESKİ JETTA ( ''golf5 symbol - sümbül'' diyorum ben ona) İLE YENİ JETTA ARASINDA DAĞLAR KADAR FARK VAR.
    AMA A4 ALT YAPISI KULLANIYOR DİYE DE ÇOK BİŞEY BEKLEMEMEK LAZIM. NETİCE DE C SINIFI KALİTESİNDE.
    SIFIR JETTA TERCİH EDECEĞİME , 2009 PASSAT TERCİH EDERİM.
    ..................
    not:
    golf polemiğine girmek istemiyorum;
    zira 2009-2012 golf için bazıları
    KAPSAMLI MAKYAJ GÖRDÜĞÜ İÇİN GOLF5BUÇUK DİYOR Kİ BEN O SINIFDAYIM.
    BAZILARI DA GOLF6 DİYOR.
    SAYGI DUYMAK LAZIM.
    BAZEN BEN DE GOLF6 DİYORUM ÇOK DA MÜHİM DEĞİL..
    ZATEN JETTA GİBİ TAMAMEN YENİLENSEYDİ BU FİYATLARA SATMAZLARDI GOLFÜ,
    OCTAVİA VE LEON BİLE DAHA PAHALI..




  • Orijinalden alıntı: lordford50

    sayın lordford50 13000 km ye yaklaştı hepside yanlış olamaz herhalde araç manuel vites benim hesabım hep aynı yanlışlık varsa düzeltirseniz sevinirim en son 4.70 ten 240 tl yakıt almışım 490 km gitmiş bu araç kaç litre yakıyor? servise gittim bunda bi problem olabilirmi diye sana dizel fiesta verelim die yeniden araç satmaya çalışıyorlar, sınıf küçültücem 9-10 bin tlde fark vericem servislerin işi satana kadar, şu kapalı otopark olayı olmasa lpg düşünürdüm ama lpgdede az yakmayacağı kesin. size şöyle söyleyeyim 2006 vectra elegance 2011 focus hb den 10 kuruş civarı daha az yakıyor ikiside kapımızda ikiside bizim. arabayı ilk aldığımda kalan 1 km yazısıyla benzinliğe girdim 51-52 lt benzin aldı 300 km gitti. bunları focusu kötülemek için söylemiyorum çünkü arabamı sıfır ve severek aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercann_ -- 21 Mayıs 2012; 5:11:22 >




  • sayın lordford50 13000 km ye yaklaştı hepside yanlış olamaz herhalde araç manuel vites benim hesabım hep aynı yanlışlık varsa düzeltirseniz sevinirim en son 4.70 ten 240 tl yakıt almışım 490 km gitmiş bu araç kaç litre yakıyor? servise gittim bunda bi problem olabilirmi diye sana dizel fiesta verelim die yeniden araç satmaya çalışıyorlar, sınıf küçültücem 9-10 bin tlde fark vericem servislerin işi satana kadar, şu kapalı otopark olayı olmasa lpg düşünürdüm ama lpgdede az yakmayacağı kesin. size şöyle söyleyeyim 2006 vectra elegance 2011 focus hb den 10 kuruş civarı daha az yakıyor ikiside kapımızda ikiside bizim. arabayı ilk aldığımda kalan 1 km yazısıyla benzinliğe girdim 51-52 lt benzin aldı 300 km gitti. bunları focusu kötülemek için söylemiyorum çünkü arabamı sıfır ve severek aldım.
  • ALLAH ALLAH , DÜN ATTIĞIM MESAJ NEREYE KAYBOLMUŞ.
  • ARKADAŞLAR, 21.05.2012, SAAT 11:00 DEKİ MESAJIMI GÖREN YADA OKUYAN OLDUMU.
    GERÇEKTEN NEREDE BU MESAJ MERAK EDİYORUM..
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.